Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.
    Vertinant ekologiškai, koks skirtumas su kuo tas mokestis susietas? Aš tikrai nesu įtikintas, kad prie jo buvo prieita logiškai, bet jeigu įvedamas protingas mokestis, tegu ir netyčia, tai reikia džiaugtis. Lėšų už mokestį panaudojimas yra kitas klausimas, bet vien jis tuo ir geras, kad veikia tikslingai (nors ir ne 100proc efektyviai) net ir nepriklausomai kur padėsi už tai surinktus pinigus.

    Kai vertinama naujo automobilio tikra žala gamtai, tai vertinama ne tik CO2, NOx, kietąsias daleles, bet ir kiek apskritai padaroma žalos gamybos metu. Naujas taršus automobilis niekad savęs nepateisins, kaip ir bet koks ekologiškas hibridas ar elektromobilis, jeigu jis nepasieks tos pačios ridos kaip tegu ir senesnis bei taršesnis bet ilgaamžiškesnis automobilis. Tą akimirką, kai teks pirkti antrą automoblilį, kol alternatyviai ilgaamžiškesnis būtų dar važiavęs, visą ekologiją galima mesti lauk

    P.S. čia su atšilimu aišku kad nieko neturi bendro, ekologijos aktyvistus sumenkint iki to, kad jie tik kovoja už šaltesnį klimatą ir jiems nesvarbi oro ir vandens kokybė, neefektyvus resursų panaudojimas ir pan. būtų absurdas.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.04, 11:52.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Dar kartą paminėsiu, kad mokestis nieko bendro su ekologija neturi. Nereikia painioti gamtos teršimo ir klimato pseudoatšilimo. Mokestis būtent susietas su paskutiniu, nes skaičiuojamas pagal "siaubingų" dujų, kurios neva tai sukelia atšilimą, t.y.. CO2, emisiją.
      Manau dyzelio atveju proporcingai augančiam CO2 didėja ir kietųjų dalelių išmetimas. O CO2 kiekis Europoj jau n metų yra deklaruojamas kiekvienam automobiliui ir kiekvienai jo modifikacijai, todėl labai lengva pagal jį skaičiuoti mokesčius.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Jūs nesuprantat, kur link viskas eina ir pamišusios Gretos pezalai JTO ne šiaip sau. Tie mokesčiai po kelių metų bus atimti iš valstybių ir eis neaiškioms viršvalstybinėms struktūroms. Visokios CO2 kvotos ir kita nieko nesako? Daromas biznis iš nieko, mokesčiai aplenkia valstybes. O reali tarša mažai kam rūpi. Tam, kad oras ir šiaip aplinka taptų švaresnė, reikia aplamai sumažinti automobilizacijos lygį bent per pus. Toks mokestis, koks įvestas, iš esmės duos maža efektą - šiek tiek sumažės taršių grabų. Tai nėra blogai. Bet juk realiai tai reikia pažaboti ne šiaip taršą, o pačia vos ne pagalvinę automobilizaciją, kur tarša tik viena iš neigiamų sudedamųjų automobilizacijos dalių. Jei dar Europoje kažkaip juntami žingsniai ta linkme, nors irgi mažai efektyvūs, tai pas mus visiška gūduma. Be automobilio net šikti neišeina. Ir valdžia ė skatina automobilizaciją daugiausiai neveikimu, bet taip pat ir ne tokiu veikimu, kokio reikėtų.

        Comment

        Working...
        X