Parašė grustnyj
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area)
Collapse
X
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąDeja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąDeja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO jei rimtai: kaip suprasti tą suplanuotą Vilniaus-Kauno dvimiestį ateities vizijoje? Kuo šie miestai bus labiau sujungti? Skraidys koks traukinys 300 km/h pirmyn ir atgal dažnai piko metu?..
Dvimiestis labiau bendradarbiavimo prasme, nekonkuravimo tarpusavyje, bendrais projektais ir t.t. - tai yra kultūrinis ir ekonominis bendradarbiavimas (kiek daugiau, negu paprastas bendradarbiavimas).
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą... ir beliks Lietuvą pervadinti Vilniumi.
Komentuoti:
-
O jei rimtai: kaip suprasti tą suplanuotą Vilniaus-Kauno dvimiestį ateities vizijoje? Kuo šie miestai bus labiau sujungti? Skraidys koks traukinys 300 km/h pirmyn ir atgal dažnai piko metu?..
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąPo to ateis Kauno eilė.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBet tai naikinant vieną "blogybę" - autobusus - kils kita blogybė - automobilizacija, ko pasekoje tankės eismas, didės kamščiai.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNori autobusų - soriukas, tokiose siaurose gatvėse autobusai neprasilenkia. Jei išgali pasistatyti namą, vadinasi, ir automobiliu gali kasdien į darbą važinėti, ir vaikus mokyklon nuvežti. Autobusai - arba esantys priemiestiniai, arba kažkokie papildomi privatūs, vežnatys iki miesto ribos arba P&R.
Komentuoti:
-
Tai niekas nekalba apie kažkokius draudimus statyti ten, kur norisi. Tegul stato. Blogiausia, kai tokiems yra pataikaujama žadant autobusų trasas, kanalizacijos tiesimą, gatvių apšvietimą ir pan. Nori gyventi individualiam name? Pats įsirengi kanalizacijos mazgą su nuotekų išvežimu, jei ne - moki baudas už gamtos teršimą. Nori autobusų - soriukas, tokiose siaurose gatvėse autobusai neprasilenkia. Jei išgali pasistatyti namą, vadinasi, ir automobiliu gali kasdien į darbą važinėti, ir vaikus mokyklon nuvežti. Autobusai - arba esantys priemiestiniai, arba kažkokie papildomi privatūs, vežnatys iki miesto ribos arba P&R.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąChaotiska urbanizacija taip pat.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąŽmonių migracijos laisvės ribojimas, sakyčiau, jau būtų antikonstitucinis.
Komentuoti:
-
Žmonių migracijos laisvės ribojimas, sakyčiau, jau būtų antikonstitucinis.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAtrodo, lietuviai labai pamėgo keltis į individualių namų kvartalus rajonuose aplink miestus. Būtina rasti priemonių šiam procesui stabdyti, ar bent jau neplėsti miestų savivaldybių ribų (kaip kad Vilniuje buvo padaryta klaida su Balsiais, Naujaneriais ir visais kitais šūdkampiais, dėl kurių tiek VT, tiek infrastruktūros plėtra reiškia didelius nuostolius miesto biudžetui.
Komentuoti:
-
Atrodo, lietuviai labai pamėgo keltis į individualių namų kvartalus rajonuose aplink miestus. Būtina rasti priemonių šiam procesui stabdyti, ar bent jau neplėsti miestų savivaldybių ribų (kaip kad Vilniuje buvo padaryta klaida su Balsiais, Naujaneriais ir visais kitais šūdkampiais, dėl kurių tiek VT, tiek infrastruktūros plėtra reiškia didelius nuostolius miesto biudžetui.
Komentuoti:
-
Įdomus tinklalapis su visokiais žemėlapiais mapijoziai.lt (nuo žodžio map - žemėlapis)
Gyventojų skaičiaus pokytis Lietuvoje 1996-2014 m.
Per pastaruosius 18 metų gyventojų Lietuvoje sumažėjo 18,3 procento, ir šiuo metu Lietuvoje jau nėra 3 milijonų (2014 m. liepos 1 d. buvo 2 930 860). Iš 60-ies Lietuvoje esančių savivaldybių gyventojų skaičius per minėtą laikotarpį mažėjo 56-iose, didėjo – tik keturiose. Trys iš pastarųjų supa didžiuosius Lietuvos miestus – Vilnių, Kauną ir Klaipėdą.
Sparčiausiai gyventojų skaičius mažėjo nuo didžiųjų miestų nutolusiose savivaldybėse – Visagine, Akmenės, Ignalinos ir Skuodo rajonuose
http://www.mapijoziai.lt/zemelapiai/...e-1996-2014-m/
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl sovietinė valdžia 1957 metais prijungė Naująją Vilnią prie Vilniaus? Kam to reikėjo?
Kad Vilniuje statistiškai būtų daugiau gyventojų? Kad Vilnius atrodytų rusiškesnis?
Tai matyt keistai atrodė, kad vilniečiai važiuoja į darbą į kitą miestą
Plačiau apie tą pokario planavimą galima pasiskaityti architekto Vladislovo Mikučianio prisiminimų knygoje 2010 m, VDA leidyklos
Komentuoti:
Komentuoti: