Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Cha, kitose šalyse tai padaroma norint sumažinti automobilių kiekį, bet stiprinamas viešasis transportas. Jus gi siūlote "užmušti" automobilius ir atimti viešąjį transportą iš atokesnių Vilniaus gyvenviečių. Globalinė izoliacija, kitaip nepavadinsi.
    Darote prielaidą, kad gyventojai negali rinktis, kur jiems gyventi, pamiršdamas, kad jiems statantis namus laukuose apie jokį esamą VT ten nėra nė kalbos. Vadinasi, tokia situacija juos tenkina. Manyčiau, išvada viena - dabartinė politika automobilių atžvilgiu yra per švelni, jei skatina žmones daryti tokius sprendimus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Deja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
    Problema ne fomaliose administracinėse ribose, bet savivaldoje. Vilniaus savivaldybė yra žemiausias savivaldos vienetas, kas mano nuomone nėra normalu! Net neįgalias seniūnijas ketinta panaikinti.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Deja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
    Cha, kitose šalyse tai padaroma norint sumažinti automobilių kiekį, bet stiprinamas viešasis transportas. Jus gi siūlote "užmušti" automobilius ir atimti viešąjį transportą iš atokesnių Vilniaus gyvenviečių. Globalinė izoliacija, kitaip nepavadinsi.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O jei rimtai: kaip suprasti tą suplanuotą Vilniaus-Kauno dvimiestį ateities vizijoje? Kuo šie miestai bus labiau sujungti? Skraidys koks traukinys 300 km/h pirmyn ir atgal dažnai piko metu?..
    Dvimiestis nėra tik fizinis miestų artumas. Jie niekada nebus sujungti tiesiogine to žodžio prasme.

    Dvimiestis labiau bendradarbiavimo prasme, nekonkuravimo tarpusavyje, bendrais projektais ir t.t. - tai yra kultūrinis ir ekonominis bendradarbiavimas (kiek daugiau, negu paprastas bendradarbiavimas).

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    ... ir beliks Lietuvą pervadinti Vilniumi.
    ir tada bus Ukraina 2

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O jei rimtai: kaip suprasti tą suplanuotą Vilniaus-Kauno dvimiestį ateities vizijoje? Kuo šie miestai bus labiau sujungti? Skraidys koks traukinys 300 km/h pirmyn ir atgal dažnai piko metu?..

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Po to ateis Kauno eilė.
    ... ir beliks Lietuvą pervadinti Vilniumi.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Po to ateis Kauno eilė.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Prisijunksim, poto bus Vievis,Elektrėnai, Kaišiadorys :-)

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Dar Lentvari prisijunkit

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Bet tai naikinant vieną "blogybę" - autobusus - kils kita blogybė - automobilizacija, ko pasekoje tankės eismas, didės kamščiai.
    Deja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Nori autobusų - soriukas, tokiose siaurose gatvėse autobusai neprasilenkia. Jei išgali pasistatyti namą, vadinasi, ir automobiliu gali kasdien į darbą važinėti, ir vaikus mokyklon nuvežti. Autobusai - arba esantys priemiestiniai, arba kažkokie papildomi privatūs, vežnatys iki miesto ribos arba P&R.
    Bet tai naikinant vieną "blogybę" - autobusus - kils kita blogybė - automobilizacija, ko pasekoje tankės eismas, didės kamščiai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai niekas nekalba apie kažkokius draudimus statyti ten, kur norisi. Tegul stato. Blogiausia, kai tokiems yra pataikaujama žadant autobusų trasas, kanalizacijos tiesimą, gatvių apšvietimą ir pan. Nori gyventi individualiam name? Pats įsirengi kanalizacijos mazgą su nuotekų išvežimu, jei ne - moki baudas už gamtos teršimą. Nori autobusų - soriukas, tokiose siaurose gatvėse autobusai neprasilenkia. Jei išgali pasistatyti namą, vadinasi, ir automobiliu gali kasdien į darbą važinėti, ir vaikus mokyklon nuvežti. Autobusai - arba esantys priemiestiniai, arba kažkokie papildomi privatūs, vežnatys iki miesto ribos arba P&R.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Chaotiska urbanizacija taip pat.
    Sprendimai keltis gyventi į kitą vietą nedaromi spontaniškai. Jeigu jau kraustosi kitur, vadinasi, kažkas yra ne taip.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Žmonių migracijos laisvės ribojimas, sakyčiau, jau būtų antikonstitucinis.
    Chaotiska urbanizacija taip pat.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Žmonių migracijos laisvės ribojimas, sakyčiau, jau būtų antikonstitucinis.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Atrodo, lietuviai labai pamėgo keltis į individualių namų kvartalus rajonuose aplink miestus. Būtina rasti priemonių šiam procesui stabdyti, ar bent jau neplėsti miestų savivaldybių ribų (kaip kad Vilniuje buvo padaryta klaida su Balsiais, Naujaneriais ir visais kitais šūdkampiais, dėl kurių tiek VT, tiek infrastruktūros plėtra reiškia didelius nuostolius miesto biudžetui.
    Miesto + rajono savivaldybiu biudzetams. Domejausi cia neseniai Vilniaus apylinkiu bendraisiais planais (yra ir tokie, ten sprendziami visokie Zujunai, Avizieniai ir t.t.). Pletros galimybes is esmes neribojamos. Pirk zeme, keisk paskirti ir statykis. Sunkiai protu paaiskinama.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Atrodo, lietuviai labai pamėgo keltis į individualių namų kvartalus rajonuose aplink miestus. Būtina rasti priemonių šiam procesui stabdyti, ar bent jau neplėsti miestų savivaldybių ribų (kaip kad Vilniuje buvo padaryta klaida su Balsiais, Naujaneriais ir visais kitais šūdkampiais, dėl kurių tiek VT, tiek infrastruktūros plėtra reiškia didelius nuostolius miesto biudžetui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomus tinklalapis su visokiais žemėlapiais mapijoziai.lt (nuo žodžio map - žemėlapis)

    Gyventojų skaičiaus pokytis Lietuvoje 1996-2014 m.
    Per pastaruosius 18 metų gyventojų Lietuvoje sumažėjo 18,3 procento, ir šiuo metu Lietuvoje jau nėra 3 milijonų (2014 m. liepos 1 d. buvo 2 930 860). Iš 60-ies Lietuvoje esančių savivaldybių gyventojų skaičius per minėtą laikotarpį mažėjo 56-iose, didėjo – tik keturiose. Trys iš pastarųjų supa didžiuosius Lietuvos miestus – Vilnių, Kauną ir Klaipėdą.
    Sparčiausiai gyventojų skaičius mažėjo nuo didžiųjų miestų nutolusiose savivaldybėse – Visagine, Akmenės, Ignalinos ir Skuodo rajonuose



    http://www.mapijoziai.lt/zemelapiai/...e-1996-2014-m/

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl sovietinė valdžia 1957 metais prijungė Naująją Vilnią prie Vilniaus? Kam to reikėjo?

    Kad Vilniuje statistiškai būtų daugiau gyventojų? Kad Vilnius atrodytų rusiškesnis?
    Pagal pokario Vilniaus miesto generalinį planą Naująją Vilnią prijungė prie Vilniaus dėl to, kad N. Vilnioj dirbo labai didelis skaičius vilniečių, buvo išplėtota pramonė.

    Tai matyt keistai atrodė, kad vilniečiai važiuoja į darbą į kitą miestą

    Plačiau apie tą pokario planavimą galima pasiskaityti architekto Vladislovo Mikučianio prisiminimų knygoje 2010 m, VDA leidyklos

    Komentuoti:

Working...
X