Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycka
    replied
    Parašė ejs Rodyti pranešimą
    Miestas baigiasi ties administracinėmis ribomis.
    Ir aš taip manau. Bet kai kurie Vilniaus ribas žymintys ženklai sustatyti... švelniai tariant, įdomiai. Pateikiu Liepkalnio gatvės pavyzdį:

    Šiame žemėlapyje dar raudonai paryškinau Vilniaus miesto administracines ribas. kaip matote, Liepkalnio g. jas kerta maždaug ties pietiniu geležinkelio apvažiavimu (Juodšiliai-Nemėžis-Kyviškės):


    Šiame žemėlapyje raudonu rutuliuku pažymėjau vietą, kur maždaug važiuojant iš Vilniaus centro dešinėje gatvės pusėje yra Vilniaus miesto pabaigą žymintis ženklas:


    Atstumas tarp šio ženklo ir realios ribos yra ~4km. Ką šioje vietoje tas ženklas veikia? Leidžia taksistams pasipelnyti?

    Komentuoti:


  • ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Bet administracinė savivaldybės riba ir yra tikroji riba. Dabar Vilniuj balti ženklai stovi kažkokiose visai atsitiktinėse vietose, nesutampančiose su niekuo -- Savanorių prosp. už mazgo su Galvės, Gariūnų g. prieš mazgą su Savanorių.
    Jie stovi ten, kur būtina įvesti eismo apribojimus, taikomus mieste. Nors pvz Savanorių pr. 505 ženklą galima būtų statyti ties Vaduvos g. Tik jį reiktų papildomai pastatyti ties EMSI degaline, Galvės / Savanorių pr. sankryžoje.


    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jei kviesčiau taksi namo, mokėčiau užmiesčio tarifu, nes už baltos zonos ribų, nors Vilniaus m. savivaldybėj?
    Miestas baigiasi ties administracinėmis ribomis. Tai neturi nieko bendra su eismo ribojimais, kam ir skirtas 505 ženklas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Bet administracinė savivaldybės riba ir yra tikroji riba. Dabar Vilniuj balti ženklai stovi kažkokiose visai atsitiktinėse vietose, nesutampančiose su niekuo -- Savanorių prosp. už mazgo su Galvės, Gariūnų g. prieš mazgą su Savanorių.

    Jei kviesčiau taksi namo, mokėčiau užmiesčio tarifu, nes už baltos zonos ribų, nors Vilniaus m. savivaldybėj?

    Komentuoti:


  • ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tokia ženklų statymo praktika pas mus dar nėra paplitusi, nors šiaip tai būtų labai gerai. Nes dabar dažnai ženklai "gyvenvietės pradžia" stovi ties miesto ar miestelio administracine riba, kuri būna kažkur laukuose.
    tai va, pastatė 6xx "Vilniaus miestas" ties Lentvariu ir tautiečiai nebemoka važinėt

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs Rodyti pranešimą
    Pradedant nuo Lenkijos ir į vakarus, šie ženklai yra atskirti. Gyvenvietės ribas žymi informacinis ženklas (600-oji serija), o gyvenvietėms taikomų eismo apribojimų pradžią žymi "Gyvenvietės pradžia" mūsiškis 550, apatinis variantas iš čia.
    Jei gyvenvietės pradžia ir eismo ribojimų pradžia sutampa, statomas "mūsiškis" 550 variantas - gyvenvietės pavadinimas baltame fone.
    Tokia ženklų statymo praktika pas mus dar nėra paplitusi, nors šiaip tai būtų labai gerai. Nes dabar dažnai ženklai "gyvenvietės pradžia" stovi ties miesto ar miestelio administracine riba, kuri būna kažkur laukuose. Čia ir eismo saugumo požiūriu yra prastas sprendimas, nes prasidedant apribojimams turėtu pasikeisti ir kelio parametrai. Tačiau šio dalyko ties baltais gyvenviečių ženklais nebūna. Taigi tikrai tokius ženklus viduryje laukų reiktu keisti informaciniais su miesto/miestelio pavadinimu.

    Komentuoti:


  • Malačius
    replied
    Dėl Pagirių. Vikipedia rašoma, kad vakarinė Pagirių dalys yra Panerių seniūnijoje,o kita Pagirių seniūnijoje, kuri priklauso rajono savivaldybei. Labai nelogišką, galėjo visus Pagirius prisijungti, o čia tik vakarinė dalį ;]

    Komentuoti:


  • ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone. Ženklas baltame fone reikštų gyvenvietės pradžią, su 50 km/h greičio ribojimais, kitais techniniais reikalavimais taikomais keliams gyvenvietėse.
    Pradedant nuo Lenkijos ir į vakarus, šie ženklai yra atskirti. Gyvenvietės ribas žymi informacinis ženklas (600-oji serija), o gyvenvietėms taikomų eismo apribojimų pradžią žymi "Gyvenvietės pradžia" mūsiškis 550, apatinis variantas iš čia.
    Jei gyvenvietės pradžia ir eismo ribojimų pradžia sutampa, statomas "mūsiškis" 550 variantas - gyvenvietės pavadinimas baltame fone.
    Paskutinis taisė ejs; 2011.04.25, 17:21.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone.
    Tai kad aptarinėjamas ženklas stovi vidury laukų. Ten Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos pradžia (ją žymi tas betoninis simbolinis ženklas) - bet ten nėra gyvenvietės pradžia, ten laukai, todėl ir kelio ženklo "gyvenvietės pradžia" ten nereikia.

    Aš manau, kad Vilniaus miesto savaldybei turėtų priklausti tik pats miestas, o kiti miestai, miesteliai, kaimai, miškai ir laukai - kitoms savivaldybėms. Bet šiuo metu yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė copper Rodyti pranešimą
    Yra dubliuojami
    Atvaizdas


    Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.

    P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą
    Keistokas sprendimas šioje vietoje, nes iš nuotraukos atrodo jog neišlaikytas atstumas tarp ženklo krašto ir važiuojamosios dalies krašto (minimum 0,5m, o šiaip tai metras). Ir dar tos atramos apžergiančios atitvarą. Neimčiau šio pavyzdžio kaip tinkamu. O mano komentuotu atveju, tai ženklas 50 ten ir buvo dėl prasidėjusios gyvenvietės.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nes draudžiamieji, įspėjamieji kelio ženklai turi būti dubliuojami abiejose pusėse. Kadangi gyvenvietės pradžią žymintys ženklai nėra dubliuojami, tai kairėje pusėje pastatytas ženklas 50.
    Yra dubliuojami


    Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.

    P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Bet tai kad Vilniaus miestas prasideda nuo Vilniaus miesto savivaldybės ribos (su Grigiškių išimtim).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
    Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
    Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
    Sutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone. Ženklas baltame fone reikštų gyvenvietės pradžią, su 50 km/h greičio ribojimais, kitais techniniais reikalavimais taikomais keliams gyvenvietėse. Tačiau tam įvykdyti reiktu, kad miesto administracinė riba toje vietoje kirstų kelią. Kadangi ten formaliai nėra Vilniaus miesto teritorija, tai ir ženklo VILNIUS būti negali. Čia jau savivaldybių lygmens dalykas.
    Kelininkai gali suprojektuoti tokį ženklą, tačiau jei tai prieštarauja teisės aktams, jis nebus patvirtintas. O ne pagal projektą, ženklų niekas nestatys. Kadangi gyvenam ne kaip norim, o vadovaujamės įstatymais ir pan., tai daryti vien kaip "atrodo logiškiau" negalime. Taigi čia nereikia visų strėlių nukreipti į kelininkus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
    Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
    Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
    Tau kaip vairuotojui visai neidomu, kur prasideda administracinis Vilnius sklypuose uz kelio ribu, o idomu, nuo kurios vietos baigiasi valstybines reiksmes kelias ir prasideda miesto gatve. Cia jau pernelyg didelis biurokratinis ratas tarp miesto savivaldybes ir keliu direkcijos, kad perkelti zenkla baltame fone, nes automatiskai ir atsakomybes ribos persikelia.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
    Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.
    Reikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
    Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
    Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
    Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai apie ką mes čia kalbame ? Teko važiuoti ne vieną ir ne vieną dešimtį kartų, dabar neatgaminu koks ir kur konkrečiai esantis ženklas minimas, tačiau pagal apibūdinimą spėju jog tai yra informacinių ženklų grupei priskiriama rodyklė, nurodanti atstumą/kryptį iki centro. Diskusija kilo dėl konkretaus ženklo, matomo nuotraukoje. Tas ženklas yra priskiriamas nurodomiesiems ženklams ir kadangi visų kelio ženklų naudojimas, formatas, bei kitos techninės charakteristikos yra normuojamos, tai kelio ženklas "Gyvenvietės pabaiga" yra toks koks ir matomas. Apačioje perbrauktas pasibaigusios gyvenvietės pavadinimas, viršuje mėlyname fone nurodoma kitos, toliau esančios, gyvenvietės pavadinimas.

    Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.

    O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.
    Labai jau biurokratiškas požiūris...
    Jis pasireiškia tuo, kad jei atkreipi dėmesį į vieną faktą, tau pasako: "na, negi dabar viską aplinkui turime sutvarkyti? Juk tai "kosminės" sumos!"

    Pakartosiu: man tas kadras tinka į skiltį "Šiaip linksma". Tikrai nemačiau Europoje kitur tokio vaizdo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Gal teko važiuoti kada nors iš Trakų ar Druskininkų į Vilnių? Kodėl ten viskas yra priešingai?
    Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...

    Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
    Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?
    Tai apie ką mes čia kalbame ? Teko važiuoti ne vieną ir ne vieną dešimtį kartų, dabar neatgaminu koks ir kur konkrečiai esantis ženklas minimas, tačiau pagal apibūdinimą spėju jog tai yra informacinių ženklų grupei priskiriama rodyklė, nurodanti atstumą/kryptį iki centro. Diskusija kilo dėl konkretaus ženklo, matomo nuotraukoje. Tas ženklas yra priskiriamas nurodomiesiems ženklams ir kadangi visų kelio ženklų naudojimas, formatas, bei kitos techninės charakteristikos yra normuojamos, tai kelio ženklas "Gyvenvietės pabaiga" yra toks koks ir matomas. Apačioje perbrauktas pasibaigusios gyvenvietės pavadinimas, viršuje mėlyname fone nurodoma kitos, toliau esančios, gyvenvietės pavadinimas.

    Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.

    O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal tai ir atrodo keistokai, tačiau projekte nurodant kelio ženklus ir jų pastatymą, tokie pašaliniai objektai kaip riboženklis (kaip ir bet koks reklaminis skydas) nėra nurodyti. Taigi kelio (jo ruožo) projekte jokių ženklų apie Vilniaus pradžią ten nėra. O dar vienas dalykas, tas konkretus ženklas "Gyvenvietės pabaiga" ir jame nurodomas atstumas iki sekančios gyvenvietės. Keistokai atrodytų jog Nemėžis baigėsi, o iki Centro liko 8 km (beje centras turėtu būti rašomas mėlyname fone). Tada iškart kiltu klausimas kas čia per Centras, kieno centras ir pan.
    Gal teko važiuoti kada nors iš Trakų ar Druskininkų į Vilnių? Kodėl ten viskas yra priešingai?
    Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...

    Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
    Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kas tau sakė?
    Man tai kvailai ir absurdiškai atrodo pats vaizdas, o kaip ten turi būti pagal kažkieno sovietmečiu išgalvotas taisykles, jau kitas reikalas.
    Šiaip, kitose Europos valstybėse neteko matyti tokios tvarkos. Net Kaune taip nėra
    Gal tai ir atrodo keistokai, tačiau projekte nurodant kelio ženklus ir jų pastatymą, tokie pašaliniai objektai kaip riboženklis (kaip ir bet koks reklaminis skydas) nėra nurodyti. Taigi kelio (jo ruožo) projekte jokių ženklų apie Vilniaus pradžią ten nėra. O dar vienas dalykas, tas konkretus ženklas "Gyvenvietės pabaiga" ir jame nurodomas atstumas iki sekančios gyvenvietės. Keistokai atrodytų jog Nemėžis baigėsi, o iki Centro liko 8 km (beje centras turėtu būti rašomas mėlyname fone). Tada iškart kiltu klausimas kas čia per Centras, kieno centras ir pan.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    maps.lt

    Komentuoti:

Working...
X