Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sveikata, medicina, mityba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    2 gramai iš 100 gramų riebalų, tai čia kokiais atvejais bus naudojami transriebalai? Juk dėl tokios mažos dalies nebeliks jokios ekonomijos naudoti apskritai. Ar ne taip suprantu?
    Ta prasme tada iš viso reikia drausti, kam tie 2proc? Ar būna, kad dabar tokia maža riebalų dalis transriebalų forma kažkokiuose produktuose?
    Gal kad išvengti nesusipratimų jei kažkokią mažą produkto dalį sudarys kažkoks produktas, kuriame yra kažkiek transriebalų? Koks nors tortas su dar iš kokio kepinio pagamintu papuošimu, kuris buvo gamintas naudojant margariną (gal gamintas kur nors ne ES)?
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Delfi TV R. Stuką rodė, jei gerai išgirdau pristatė jį, kad jis sviestą išteisino Kiek pamenu jis margarino gerbėjas buvo.
      Bet paskui pasakė, kad pagal piramidės principus reikia maitintis. Ar čia kažkokia kita piramidė, ar jis vis dar apie tą pačią, kur grūdai svarbiausi?

      Comment


        Baltymai baltymams nelygu. O taipogi, pilnas grūdas yra š*das, mėsainiai yra sveikiau

        Besivystančių šalių, kaip kad Indija, Gvatemala ar Brazilija, mityboje su daug neapdirbtų grūdų ir ankštinių yra žymiai mažesnis proteino įsisavinimas (54-78%), nei tipinėje Šiaurės Amerikos mityboje (88-94 %)
        Kaltininkai yra iš tų mažiau apdirbtų grūdų ir ankštinių sunkiai įsisavinami baltymai, juose esantys dideli kiekiai neskaidomų skaidulų [sic] bei taipogi dideli kiekiai antimaistinių savybių, natūraliai esančių, ar susidarančių perdirbimo metu.

        Dietary antinutritional factors have been reported to adversely affect the digestibility of protein, bioavailability of amino acids and protein quality of foods. Published data on these negative effects of major dietary antinutritional factors are summarized in this manuscript. Digestibility and the quality of mixed diets in developing countries are considerably lower than of those in developed regions. For example, the digestibility of protein in traditional diets from developing countries such as India, Guatemala and Brazil is considerably lower compared to that of protein in typical North American diets (54–78 versus 88–94 %). Poor digestibility of protein in the diets of developing countries, which are based on less refined cereals and grain legumes as major sources of protein, is due to the presence of less digestible protein fractions, high levels of insoluble fibre, and/or high concentrations of antinutritional factors present endogenously or formed during processing.
        Impact of Antinutritional Factors in Food Proteins on the Digestibility of Protein and the Bioavailability of Amino Acids and on Protein Quality
        https://www.cambridge.org/core/journ...02/core-reader

        Comment


          Iš augalinių produktų praktiškai viskas įsisavinama prasčiau nei iš gyvulinių. Geriausi baltymų šaltiniai: kiaušiniai, sūris, varškė, mėsa, žuvis. Tą patvirtins bet kuris kultūristas .

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Iš augalinių produktų praktiškai viskas įsisavinama prasčiau nei iš gyvulinių. Geriausi baltymų šaltiniai: kiaušiniai, sūris, varškė, mėsa, žuvis. Tą patvirtins bet kuris kultūristas .
            Visi kulturistai leidžiasi chemiją raumenims auginti, reiškia ne taip ir gerai įsisavina. Iš augalų gali taip pat gauti baltymų ir svarbiausia be "blogųjų" perteklinių riebalų, apkrauto organizmo ir uždegimų, kuriuos sukelia pieno produktai.
            Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.05, 00:47.
            Flickr

            Comment


              Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
              Baltymai baltymams nelygu. O taipogi, pilnas grūdas yra š*das, mėsainiai yra sveikiau

              Besivystančių šalių, kaip kad Indija, Gvatemala ar Brazilija, mityboje su daug neapdirbtų grūdų ir ankštinių yra žymiai mažesnis proteino įsisavinimas (54-78%), nei tipinėje Šiaurės Amerikos mityboje (88-94 %)
              Kaltininkai yra iš tų mažiau apdirbtų grūdų ir ankštinių sunkiai įsisavinami baltymai, juose esantys dideli kiekiai neskaidomų skaidulų [sic] bei taipogi dideli kiekiai antimaistinių savybių, natūraliai esančių, ar susidarančių perdirbimo metu.



              Impact of Antinutritional Factors in Food Proteins on the Digestibility of Protein and the Bioavailability of Amino Acids and on Protein Quality
              https://www.cambridge.org/core/journ...02/core-reader
              Š. Amerikoje kur kas didesnė problema ne per mažas baltymų (ir kaip apskritai viso maisto) kiekis, o perteklius, ko pasekoje jie valgydami mėsainius tunka, o negaudami pakankamo kiekio skaidulinių medžiagų, dar ir organizmo neišvalo ir dar dar labiau teršia, todėl prie nutukimo ligų prisideda dar krūva papildomų. Neveltui ir gyvenimo trukmė jau pradeda trumpėti, nes medicinos ir farmacijos pažanga nespėja paskui tokį nesveiką ėdimą.
              Flickr

              Comment


                Visi kulturistai leidžiasi chemiją raumenims auginti, reiškia ne taip ir gerai įsisavina.
                Žinoma, kad su chemija yra greičiau ir efektyviau

                ir uždegimų, kuriuos sukelia pieno produktai
                Kažkada apie pieno produktus rašei labiau teigiamai . Blogieji riebalai būna nebent perdirbtuose gaminiuose. Išsivysčiusių šalių gyventojų didžiausia problema ne tiek persivalgymas, kiek perdirbtas maistas, kuris kartais siekia net ir daugiau nei 50 proc. raciono. Paskutiniu metu buvo straipsnių.

                Prancūzijos mokslininkai pirmadienį paskelbė didelės apimties studiją, pirmąkart atskleidžiančią statistiškai pagrįstą ryšį tarp smarkiai perdirbto maisto vartojimo ir didesnės mirties rizikos, bet tyrėjai perspėjo, kad reikia nuodugniau išnagrinėti, kokie mechanizmai tai lemia.
                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/mokslas/mokslas....d?id=80348311

                Comment


                  Kokie ten uždegimai nuo pieno produktų?
                  Nepasterizuoto natūralaus pieno produktai yra sveika, prancūzai valgo labai daug nepasterizuoto pieno sūrio ir labai ilgai gyvena.

                  Comment


                    Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                    Kokie ten uždegimai nuo pieno produktų?
                    Nepasterizuoto natūralaus pieno produktai yra sveika, prancūzai valgo labai daug nepasterizuoto pieno sūrio ir labai ilgai gyvena.
                    Jeigu nevartotų, gyventojų dar ilgiau, pieno produktai gyvenimo tikrai neilgina. Plius apskritai dauguma žmonių netoleruoja laktozės.

                    Gyvūninės kilmės baltymai (t.y. mėsa ir pieno produktai) sukelia uždegiminę organizmo reakciją ir padidina CRB koncentraciją. Viena iš seniai įrodytų sąsajų tarp uždegimo ir ligos yra širdies ir kraujagyslių ligos. Ištyrę CRB koncentraciją, galime aiškiai nustatyti širdies ir kraujagyslių ligos pasireiškimo tikimybę. Uždegimui stiprėjant, kraujagyslės iš lėto siaurėja, ir kraujo tėkmė arterijų sistemoje vis labiau trikdoma.

                    Kai prikemšame kūną gyvūninės kilmės baltymų, pernelyg apkrauname visą sistemą, nes tokie baltymai yra labai koncentruotas maisto šaltinis. Organizmas nebegali pasakyti „susidorosiu su tuo vėliau“ – mes, žmonės, dažnai taip elgiamės susidūrę su problema. Organizmas negali trumpam nustoti veikęs, todėl yra priverstas rinktis iš trijų galimybių: naudoti maistą, kurį gavo, sandėliuoti jį arba atsikratyti juo.

                    Vartojant gyvūninės kilmės baltymų, organizme susidaro azoto perteklius. Mūsų organizmui būtina palaikyti tam tikrą azoto lygį, o amino rūgštys didina azoto koncentraciją. Per gana trumpą laiką organizmas privalo susidoroti su azoto pertekliumi. Mes nepakankamai įvertiname jo poveikį organizmui – azoto perteklius smarkiai apkrauna inkstus ir kitus organus ir gali tapti ligos priežastimi.

                    Smarkiai rūgštiniai gyvūninės kilmės baltymai taip pat sutrikdo organizmo šarmų ir rūgščių pusiausvyrą (pH). Kad apsisaugotų nuo šių rūgščių, kitaip tariant, kad atstatytų šarmų ir rūgščių pusiausvyrą, organizmas naudoja kalcį, kurį ima iš kaulų. Tokia rūgštinė terpė sukelia prouždegiminę reakciją. Vaisiuose ir daržovėse esantys antioksidantai ir mineralai padeda „užgesinti“ tokį gyvūninės kilmės baltymų sukeltą gaisrą.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.05, 08:33.
                    Flickr

                    Comment


                      Pirmiausia, tai prekybos centre nepasterizuoto pieno produktų ko gero nepavyks atrasti. Be to, pats pienas ir fermentuoti pieno produktai (sūris, varškė, rūgpienis ir kt.) gerokai skiriasi virškinimo požiūriu. Dar stambi grupė yra desertiniai pieno produktai. Jei piktnaudžiaujama ledais ir saldžiais sūreliais, tai nereikia kaltinti būtent pieno produktų.

                      Comment


                        Lettered, o šaltinis?
                        Tarp mitybos mokslininkų yra pora stambesnių ideologinių grupių: veganininkai ir paleolitininkai . Pirmieji labai kovoja su gyvūniniais produktais, bet pas juos fanatizmo trigubai daugiau nei mokslo. Žmogus yra visavalgis, jei valgo ne tik mėsą, bet ir daržoves bei vaisius, puikiai tie šarmai su rūgštim susibalansuoja. O antrieji kovoja su moderniu perdirbtu maistu ir jų požiūris yra daug adekvatesnis. Tarp rapsų aliejuje keptos mėsos ir puode virtos mėsos skirtumas yra didžiulis. O tyrimuose tai dažnai ignoruojama ir viskas laikoma tiesiog mėsa.
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.05, 08:44.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Lettered, o šaltinis?
                          Tarp mitybos mokslininkų yra pora stambesnių ideologinių grupių: veganininkai ir paleolitininkai . Pirmieji labai kovoja su gyvūniniais produktais, bet pas juos fanatizmo trigubai daugiau nei mokslo. Žmogus yra visavalgis, jei valgo ne tik mėsą, bet ir daržoves bei vaisius, puikiai tie šarmai su rūgštim susibalansuoja. O antrieji kovoja su moderniu perdirbtu maistu ir jų požiūris yra daug adekvatesnis. Tarp rapsų aliejuje keptos mėsos ir puode virtos mėsos skirtumas yra didžiulis. O tyrimuose tai dažnai ignoruojama ir viskas laikoma tiesiog mėsa.
                          Kad dabar medijoje kaip tik labai demonizuojama veganiška mityba, neva jei negersi pieno ir nevalgysi mėsos būtinai nusilpsi, išbyrės dantys, sulužinės kaulai, susirgsi mažakraujyste, negausi pakankamai maisto medžiagų, baltymų, riebalų ir pan. O kad pvz. kokiame avokade "gerųjų" riebalų netgi žymiai daugiau nei mėsoje nutylima.

                          http://www.sveikata.org/uzdegimas-ka...i-ugni-viduje/
                          Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.05, 09:16.
                          Flickr

                          Comment


                            Veganizmas yra gana ekstremalu, reikia stiprios sveikatos norint atlaikyti tokią dietą . Bet kova su pačia mėsa pakankamai madinga. Daug straipsnių apie perdirbtos mėsos žalą, tai silpnesni neatlaiko spaudimo ir tampa bent jau vegetarais.
                            Ann Wigmore irgi pakankamai ekstremalių pažiūrų
                            Wigmore was an advocate of astrology, spiritual healing and other pseudoscientific beliefs.
                            Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.05, 09:21.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Veganizmas yra gana ekstremalu, reikia stiprios sveikatos norint atlaikyti tokią dietą . Bet kova su pačia mėsa pakankamai madinga. Daug straipsnių apie perdirbtos mėsos žalą, tai silpnesni neatlaiko spaudimo ir tampa bent jau vegetarais.
                              Kas čia ektremalaus kalorijas, maisto medžiagas, riebalus ir visą kita gauti iš to paties avokado, o ne kiaulės? Čia gal greičiau atvirkščiai, organizmui kur kas didesnė apkrova ir iššūkis valgyti riebią kiaulieną nei avokadą. Ko čia reikia, nebent stiprios valios atsisakyti kokių nors skanių šašlykų ar šonkaulių, organizmui čia tikrai nieko ektremalaus.
                              Flickr

                              Comment


                                Aš tai nedarau iš to problemos - valgau ir kiaulieną (ne kas dieną ir ne perkeptą), ir avokadus (irgi ne kas dieną, o kai prinoksta ).

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Jeigu nevartotų, gyventojų dar ilgiau, pieno produktai gyvenimo tikrai neilgina. Plius apskritai dauguma žmonių netoleruoja laktozės.
                                  Išmintingas žmogus žino, kad jis nieko nežino Nesakyk „tikrai“, nes tavo suvokimas gali būt fragmentiškas, galbūt vadovaujiesi netikslia ar pasenusia informacija.
                                  Štai 2018 Europos kardiologijos bendruomenė paskelbė, kad naujausių tyrimų duomenims, pieno produktai ilgina gyvenimą, apsaugodami nuo širdies ligų.

                                  Netoleruoja laktozės, nes bando vartoti pasterizuotą pieną ar jo produktus. nepasterizuotame piene yra laktazės fermentas, kuris padeda virškinti laktozę.

                                  https://www.escardio.org/The-ESC/Pre...e-reconsidered


                                  Current advice to limit dairy intake should be reconsidered 28 Aug 2018

                                  Topic(s): Nutrition, Malnutrition and Heart Disease
                                  Risk Factors and Prevention

                                  Munich, Germany – 28 Aug 2018: The consumption of dairy products has long been thought to increase the risk of death, particularly from coronary heart disease (CHD), cerebrovascular disease, and cancer, because of dairy’s relatively high levels of saturated fat. Yet evidence for any such link, especially among US adults, is inconsistent. With the exception of milk, which appears to increase the risk of CHD, dairy products have been found to protect against both total mortality and mortality from cerebrovascular causes, according to research presented today at ESC Congress 2018(1), the annual congress of the European Society of Cardiology.
                                  Kitas tyrimas:

                                  https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22981595

                                  Abstract

                                  The low rates of cardiovascular mortality which have existed in France for decades despite high saturated fat consumption constitute an epidemiological phenomenon called the "French paradox". This phenomenon was originally attributed to consumption of red wine and its major constituent resveratrol. However, recent studies have revealed the limitations of this link outside France. These observations indicate that consumption of red wine alone cannot explain the paradox and perhaps some other constituents of the typical French diet could be responsible for reduced cardiovascular mortality. We hypothesize that cheese consumption, especially of molded varieties, may contribute to the occurrence of the "French paradox". This assumption is well supported by newly discovered facts revealing the positive effect of cheese ingestion on lipoprotein turnover and plasma lipid profile, haemorheological parameters and inflammatory status. Recent advances in cheese proteomics have allowed the identification and isolation of novel peptides capable of inhibiting the angiotensin-converting enzyme which controls systemic blood pressure. A complex time-dependent enzymatic transformation of the cheese core controlled by probiota, temperature and humidity during the ripening process has been shown to result in the formation of substances reducing major pro-inflammatory markers and cytokines (C-reactive protein, interleukin 6, tumor necrosis factor alpha). Molded cheeses, including Roquefort, may be even more favorable to cardiovascular health due to the presence of secondary metabolites produced by Penicillium roqueforti and other fungi. Among them are andrastins A-D and roquefortine, whose ability to inhibit cholesterol biosynthesis and bacterial growth may be a key mechanism in the prevention of cardiovascular disease.

                                  Comment


                                    Prancūziški sūriai smirda.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kad dabar medijoje kaip tik labai demonizuojama veganiška mityba, neva jei negersi pieno ir nevalgysi mėsos būtinai nusilpsi, išbyrės dantys, sulužinės kaulai, susirgsi mažakraujyste, negausi pakankamai maisto medžiagų, baltymų, riebalų ir pan. O kad pvz. kokiame avokade "gerųjų" riebalų netgi žymiai daugiau nei mėsoje nutylima.

                                      http://www.sveikata.org/uzdegimas-ka...i-ugni-viduje/
                                      LOL, šitas straipsnio autorius Jay T. Sutliffe yra veganas, tai potencialiai yra tendencinga propaganda.
                                      (Dr. Sutliffe is a registered dietician with a background in health education and public health. He is a popular speaker at health expos and conferences and is an advocate of the vegan lifestyle.)
                                      Paskutinis taisė Eikantas X; 2019.06.05, 09:50.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Prancūziški sūriai smirda.
                                        Na taip, nes yra supuvę, ir tuose supuvusiuose sūriuose gyvena naudingi mikroorganizmai. Gyvastinga ir sveika žarnyno mikroflora yra nepaprastai svarbu sveikatai.

                                        Comment


                                          Jei pieno pavojus siejamas vien su sočiaisiais riebalais, tai iš tokio "pavojaus" galima tik pasijuokti . Prancūzų paradoksas visai neatrodys kaip paradoksas, jei nebus vadovaujamasi senais mitais. "Low fat" produktų mada kažkaip tai neįveikė nei nutukimo, nei diabeto.

                                          Prancūziški sūriai smirda.
                                          Kad nesmirdėtų iš burnos, galima užgerti prancūzišku odekolonu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X