Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor
    pradėjo temą Elektromobiliai

    Elektromobiliai

    Neblogai iš tikrūjų ir Lietuva galėtu po truputi pavyzdi iš jų paimt šitoje srįtyje

    Estų degalinių tinklas diegs elektromobilių krovimo stoteles

    Estų kompanija „Alexela“ pranešė, kad savo degalinėse, esančiose prie pagrindinių magistralių ir didžiausiuose miestuose, ketina įrengti elektromobilių krovimo įrangą, praneša DELFI.ee. Šias naujoves kompanija ketina įrengti iki šių metų pabaigos.

    „Alexela“ valdybos pirmininko Aino Kuusiko teigimu, įmonė kreipėsi į fondą „KredEx“, kuris Estijoje koordinuoja elektromobilių krovimo stotelių tinklo plėtrą, ir pareiškė apie savo norą dalyvauti šiame projekte.

    Šiuo metu „Alexela“ mėgina išsiaiškinti techninius reikalavimus, kuriuos turės atitikti elektromobilių krovimo įranga.

    A. Kuusikas tvirtina, kad įmonė pasiruošusi įrengti įkrovimo stotis degalinėse, esančiose prie pagrindinių magistralių ir didžiausiuose Estijos miestuose. „Mes turime daug degalinių Talinas–Tartu ir Talinas–Narva kryptyse “, – pažymėjo A. Kuusikas.

    Akcinė bendrovė „Alexela Oil“ degalinių tinklą Estijoje valdo nuo 1993 m. Šiuo metu įmonė turi 56 degalines visoje šalyje.
    Norėčiau paprašyti moderatorių, jeigu nesunku sukurti naują temą apie elektromobilius, kadangi diskusijos apie juos tapo gan populiarios per pastaruosius kelis mėnesius, ir esu tikras, kad pasidarys dar populiaresnės artimoje ateityje

  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    E. Muskas dovanojo Lukašenkai automobilį? Tai gal ir Gigafabriką statys prie Babruisko?
    Kaip gi kitaip. O Ded Marozas padovanojo prabangius rūmus prie ežero.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    E. Muskas dovanojo Lukašenkai automobilį? Tai gal ir Gigafabriką statys prie Babruisko?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Atvirai, važiavau 280 km/val ir baiminausi, kad ji gali pakilti.
    Ar už tokį greičio viršijimą Baltarusijoje nėra atimamos teisės?

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Kodėl jis tai pasakojo vaikams?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Lukašenka teigia vairuojantis „Tesla“ elektromobilį, kurį jam padovanojo pats Muskas

    „Ją galima vairuoti bet kokiu greičiu. Atvirai, važiavau 280 km/val ir baiminausi, kad ji gali pakilti. Lėktuvai kyla ir leidžiasi tokiu greičiu. Tai labai geras automobilis“, – tada pareiškė A. Lukašenka.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkaip nutilo kalbos apie Tesla Gigafactory Europe.
    Buksuoja Europos elektromobilizacija?
    Tesla, which is currently in the process of setting up its Chinese manufacturing footprint, is reportedly looking at northwest Germany for a new European factory.
    Twice, Tesla CEO Elon Musk has said Germany makes the most sense for a Gigafactory. This past April he noted the company was "considering" a factory in the country, and last year, he said the German and French border was a top choice.
    https://www.cnet.com/roadshow/news/t...rce=reddit.com

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Galima vežioti "kanistrą" su savimi https://pikabu.ru/story/ideya_6273808
    Idėja su priekaba-dyzelgenaratoriumi nebloga

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Plius, jei kokia viena įkrovos vieta sugedus, o iki kitos 100 km, vėl rizika, reikia važinėti su įkrovos rezervu, nes sustojus laukuose niekas kanistro su elektra neatveš.
    Galima vežioti "kanistrą" su savimi https://pikabu.ru/story/ideya_6273808

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia turbūt didžiausia problema. Kol kas pakraut vieną elektromobilį iš kito nelabai įmanoma
    Tempiant elektromobilį, jis pakraunamas kiek žinau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    nes sustojus laukuose niekas kanistro su elektra neatveš.
    Čia turbūt didžiausia problema. Kol kas pakraut vieną elektromobilį iš kito nelabai įmanoma

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    800km yra minimalus reikalingas poreikis. Kad būtų galima į pajūrį ir atgal suvažinėt nesukant galvos kur/kada pasikraut ir stot kur nori, o ne kur galima pasikraut.
    Nepamirškim, kad baterijos negalima įkrauti maksimaliai ir iškrauti, reikia palaikyti 40-80% įkrovimą, kad nesumažėtų talpa ir nenusprogtų, su paprastu kuru paprasčiau, gali važiuoti ir pilnu ir tuščiu baku. Plius, jei kokia viena įkrovos vieta sugedus, o iki kitos 100 km, vėl rizika, reikia važinėti su įkrovos rezervu, nes sustojus laukuose niekas kanistro su elektra neatveš.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    800km yra minimalus reikalingas poreikis. Kad būtų galima į pajūrį ir atgal suvažinėt nesukant galvos kur/kada pasikraut ir stot kur nori, o ne kur galima pasikraut.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Realiai jeigu tavo darbas nėra vairavimas - stosi bent kas 2 valandos tikrai. Aišku galima vaizduot fūristą ir važiuot 1000 km be sustojimų myžant į buteliuką . Bet normalus elektromobilis su 400 km riba yra daugiau nei pakankamas. Dabr tik infrastruktūros klausimas - greitų stotelių tinklas jau vystosi, ir jeigu bus galimybė pakraut per 15-20 minučių baterija 200km (o didesnė baterija reiškia "lengvą" ir greitą krovimą iki iki 80 proc, 400km yra maksimaliai reikalingas poreikis.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Tikriems vairuotojams, kurių subinė su kėde suaugusi ir kurie aklai pasikliauja savo gebėjimu išlikti budriais, aišku, kad nereikalingi. O šiaip rekomenduojama kas 2h stabtelėti bent 15min.
    Tai yra ne sveikatos specialistų, o marketologų rekomendacijos (nes sustojus degalinėje pailsėti, būtinai nupirksi kokį hot-dogą, kavą ir t.t.).

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O ilgesni sustojimai ir nereikalingi (nebent važiuoji per Lenkiją ir reikia sustoti prie "Bedrionkos").
    Tikriems vairuotojams, kurių subinė su kėde suaugusi ir kurie aklai pasikliauja savo gebėjimu išlikti budriais, aišku, kad nereikalingi. O šiaip rekomenduojama kas 2h stabtelėti bent 15min. Jau dabar yra technologijų, kurios per tiek laiko įkrautų automobilį 2-4h valandų keliui. Klausimas tik, ar tokios stotelės pajėgtų patenkinti poreikius ir masinės elektromobilizacijos sąlygomis.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O ilgesni sustojimai ir nereikalingi (nebent važiuoji per Lenkiją ir reikia sustoti prie "Bedrionkos").
    Na taip. Visada galima Statoile prigriebti dešrainį ir suvalgyt vairuojant, vienoje rankoje laikant jį, o kitoje - kavos puodelį ir vairuojant su koja (pažįstamo vairavimo stiliukas). Nenuneigsiu to

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O aš apie 5 min. sustojimus ir nekalbėjau.
    O ilgesni sustojimai ir nereikalingi (nebent važiuoji per Lenkiją ir reikia sustoti prie "Bedrionkos").

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Taip, bet su superchargeriu užtektų vieno sustojimo Salaspilyje iki 5-15 min, kad atstoti VDV transporto priemonę. Jau esu įdėjęs 377 km pakrovimo su superchargeriu per 15 min.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...64#post1732364
    Tai tikrai taip, neginčiju to.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kaip prarandama? Teslai nereikia superchargerių, tinka ir paprasti greitieji. O jų lyg ir turėtų būti pakeliui (tiesa, tvirtai nežinau, nesidomėjau). Blogiausiu atveju galima iš paprasto tinklo pasikraut. Keli sustojimai po 15-30 min. yra tai, ką tu bet kokiu atveju darysi nepriklausomai nuo kuro tipo.
    Taip, bet su superchargeriu užtektų vieno sustojimo Salaspilyje iki 5-15 min, kad atstoti VDV transporto priemonę. Jau esu įdėjęs 377 km pakrovimo su superchargeriu per 15 min.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...64#post1732364

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X