Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu bet žinai... galima gaminti gumytes BMW automobiliams ir galima surinkinėti BMW automobilius arba gaminti baterijas jiems.

    Geriausia, be abejo, daryti viską.
    Baterijas ir variklius vis tiek gamins atskirai, kaip ir nemažai kitų detalių. Realiai, tai mes tik surinkinėtume, kaip pvz. Kaliningrade. Kaip pradžiai, tai jau būtų šis tas, vėliau pats laikas padiktuotų ar mes galime ir daugiau.

    Comment


      Kažkur skaičiau, kad suomiai labai stengias prisikviesti Teslą dėl to, kad pas juos kažkokios medžiagos, pagrinde reikalingos akumuliatorių gamybai didžiausi Europoje klodai. Bet suomiai toli, pas juos problemos su kitų dalių pristatymų ir tų pačių automobilių vėlesniu paskirstymu. Be to darbo jėga brangi. Jeigu vieni pagrindinių elementų elektromobilių akumuliatorių gamybai yra Suomijoje, tai viena logiškiausių vietų jų gamyklai statyti yra Lietuva, nes čia užtikrinama geriausia tiekimo grandinė iš visų pusių, tiek ir iš tos pačios Suomijos ir vienas geriausių darbo kainos ir produktyvumo santykis. Pvz. koks Kaunas kuo puikiausiai tiktų tapti elektromobilių pramonės centru, nes ten ir visa infrastruktūra yra ir pakankamas mokslo ir darbo jėgos potencialas.

      Comment


        Dar galima pridėt, kad Lietuva galėtų būti viena iš pasaulio lyderių ir įsivesti teisinį autonominių automobilių reguliavimą, t.y. leidžiant eksploatuoti automobilius be vairuotojo, vairo ir pedalų. Tuomet galbūt Tesla galėtų ne tik baterijas pas mus gaminti (duok Dieve bent tą darytų), tačiau ir realius autonominių automobilių bandymus Europos sąlygomis daryti.

        Comment


          Lietuva neturi nei zaliavu, nei energijos nei tradiciju, nei darbo jegos, nei geografines padeties, praktiskai Lietuva neturi absoliuciai jokiu koziriu ir jokiu sansu kokuruoti su lenkais, cekais, slovakais, vokieciais del tesla gigafactory ar panasiu stambiu pramones investiciju. Fantazuoti galima, bet visi matom kur tokios investicijos kuriasi o kur ne. Lietuvoj ne. Del to Lietuvai reikiair toliai koncentruotis i IT, Fintech ir kitokiu paslaugu sektorius nes tik cia yra pranasumas, bet ir tas issisems jei nebus supaprastintas uzsienieciu isidarbinimas.
          flickr >>>

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Lietuva neturi nei zaliavu, nei energijos nei tradiciju, nei darbo jegos, nei geografines padeties, praktiskai Lietuva neturi absoliuciai jokiu koziriu ir jokiu sansu kokuruoti su lenkais, cekais, slovakais, vokieciais del tesla gigafactory ar panasiu stambiu pramones investiciju. Fantazuoti galima, bet visi matom kur tokios investicijos kuriasi o kur ne. Lietuvoj ne. Del to Lietuvai reikiair toliai koncentruotis i IT, Fintech ir kitokiu paslaugu sektorius nes tik cia yra pranasumas, bet ir tas issisems jei nebus supaprastintas uzsienieciu isidarbinimas.
            Jo, Lietuva užtat turi didžiulę patirtį IT srityje, paslaugų sferoje ir ypač aukštųjų technologijų sferoje Akivaizdu, kad tiek vienur tiek kitur viską kuriame nuo nulio.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Jo, Lietuva užtat turi didžiulę patirtį IT srityje, paslaugų sferoje ir ypač aukštųjų technologijų sferoje Akivaizdu, kad tiek vienur tiek kitur viską kuriame nuo nulio.
              Akivaizdu kad vienur Lietuva kuria o kitur nekuria. Nereikia buti naivuoliams ir svajotojams, reikia reikia zinoti kokias kortas laikai rankose ir atitinkamai rinktis strategija.
              flickr >>>

              Comment


                Gera mintis buvo pirmiems pasaulyje leisti-reglamentuoti autonominių automobilių eismą, nors tai žinoma nėra paprasta. Taip pasiųstume apie save signalą ne tik Tesla, bet ir Google, Uber ir visiems likusiems, kuriantiems šias programas. Be to tai labai gerai derėtų su mūsų siekiais pristatyti save kaip IT paslaugose besispecializuojančią šalį.

                Comment


                  Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                  Gera mintis buvo pirmiems pasaulyje leisti-reglamentuoti autonominių automobilių eismą, nors tai žinoma nėra paprasta. Taip pasiųstume apie save signalą ne tik Tesla, bet ir Google, Uber ir visiems likusiems, kuriantiems šias programas. Be to tai labai gerai derėtų su mūsų siekiais pristatyti save kaip IT paslaugose besispecializuojančią šalį.
                  Na, ir kas tai padarys? Žalieji valstiečiai, artojėliai?

                  Comment


                    Vakar vykusios diskusijos apie Gigafactory LT įrašas:

                    https://www.youtube.com/watch?v=95E3-m4Ijps&t=11s

                    Comment


                      Parašė RGG Rodyti pranešimą
                      Vakar vykusios diskusijos apie Gigafactory LT įrašas:

                      https://www.youtube.com/watch?v=95E3-m4Ijps&t=11s
                      O pilno įrašo nėra? Labai įdomu būtų pasiklausyti likusią dalį. Puiku, kad buvo susirinkusių ir įtakingų žmonių, turinčių prieigą prie tam tikrų resursų.

                      Comment


                        Cool idėja yra su tais self-driving automobiliais, reikia, kad priimtų istatyminę bazę Lietuvoje. Manau, tai padėtų privilioti Gigafactory į Lietuvą.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Kad jau yra susidomėjusių dėl autonominių auto, tai siūlyčiau tiesiogiai kreiptis į Susisiekimo ministrą Roką Masiulį, emailu rokas.masiulis@sumin.lt. Šansų, kad bus atrašyta gal ir mažai, bet galbūt bent bus perskaityta. Pats kitos savaitės pradžioje bandysiu sukurpti ilgesnį tekstuką ir parašyt. Žiūrėsim, gal bent kokia reakcija bus. Vis gi ministras ne grybas...

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Kad jau yra susidomėjusių dėl autonominių auto, tai siūlyčiau tiesiogiai kreiptis į Susisiekimo ministrą Roką Masiulį, emailu rokas.masiulis@sumin.lt. Šansų, kad bus atrašyta gal ir mažai, bet galbūt bent bus perskaityta. Pats kitos savaitės pradžioje bandysiu sukurpti ilgesnį tekstuką ir parašyt. Žiūrėsim, gal bent kokia reakcija bus. Vis gi ministras ne grybas...
                            Jam pirma reikės išmėžti socdemų Augėjo arklides - LG.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Jam pirma reikės išmėžti socdemų Augėjo arklides - LG.
                              Tai niekaip neužkerta mums kelio parašyti emailą

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Cool idėja yra su tais self-driving automobiliais, reikia, kad priimtų istatyminę bazę Lietuvoje. Manau, tai padėtų privilioti Gigafactory į Lietuvą.
                                Nesąmonė yra tie bepiločiai automobiliai viešojo naudojimo kelyje. Reikia priimti įstatyminę bazę, draudžiančią mokslinius darbus ta kryptimi.

                                Comment


                                  Draudžiančią mokslinius darbus? Na tokio dar negirdėjau, nors ai, buvo gi draudimų dėl kamieninių lastelių tyrimų pvz.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Draudžiančią mokslinius darbus? Na tokio dar negirdėjau, nors ai, buvo gi draudimų dėl kamieninių lastelių tyrimų pvz.
                                    Jam kas duotų teisę, tai jis viską uždraustų. Pradedant nuo elektromobilių, dujinių ir benzininių automobilių ir baigiant nepriėjus prie dyzelių.

                                    Comment


                                      Portalas autoblog.com praneša, kad „Kia Niro“ iš vakarinėje Amerikos dalyje esančio Los Andželo į Niujorką nuvažiavo 3715 mylių (5978 kilometrus) ir kelyje sunaudojo vos 48,5 galono (183,6) litro benzino. Atliekant automobilio taupumo bandymą prireikė 4 kartus pildyti „Kia Niro“ baką, o vidutiniškai mašina šimtui kilometrų nuvažiuoti naudojo 3,07 litro degalų. Oficialiai deklaruojamos vidutinės benzino sąnaudos yra 4,74 l/100 km. Pietų Korėjos gamintojo „Kia Motors“ padalinys JAV „Kia Motors America“ dėl visa ko patikslino, kad bandymuose dalyvavusi serijinė mašina neturėjo jokių patobulinimų.
                                      1,56 kilovatvalandžių talpos ličio-jonų baterija
                                      Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/hibr...u-knyga/235495
                                      © Lietuvos žinios
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Cool idėja yra su tais self-driving automobiliais, reikia, kad priimtų istatyminę bazę Lietuvoje. Manau, tai padėtų privilioti Gigafactory į Lietuvą.
                                        Kad ir šitoj srity Lietuvoje yra stipriai pavėluota:

                                        Self-driving minibuses set to roam the streets of Tallinn in 2017
                                        https://e-estonia.com/self-driving-m...llinn-in-2017/

                                        Comment


                                          „Lucid Air“ galės be papildomos įkrovos įveikti ne mažiau įspūdingą 643 kilometrų distanciją. Palyginimui, dabar galingiausias „Tesla Model S P100D“ modelis gali nuvažiuoti 506 km.

                                          Monstras ant 4 ratų: 1000 AG elektromobilis „Air“ perspjauna net ir „Tesla“ (Video)
                                          http://www.technologijos.lt/n/techno...ir-Tesla-Video

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X