Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ne automobilis, bet vis tiek tinka

    Kaunietis studentas sukūrė analogų neturinčią elektrinę dviračio pavarą
    Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

    Comment


      #62

      Dar vienas įrodymas, kad Lietuvoje nėra gabių žmonių stygiaus.

      Comment


        #63
        Elektromobiliai tarša niekuo nenusileidžia dyzeliniams automobiliams


        Elektromobiliai, reklamuojami kaip transporto priemonė, kuri neteršia aplinkos.
        Tačiau, ekspertų teigimu, jie yra ne mažiau kenksmingi nei dyzelinu varomi automobiliai.
        Specialistai tvirtina, kad gaminant elektromobilius šiltnamio efektą sukeliančių dujų anglies dvideginio į aplinką išskiriama panašiai tiek pat, kiek jų išskiria ir dyzeliniai automobiliai. Skirtumas tik tas, kad anglies dvideginio į aplinką išmes ne elektromobilio išmetamasis vamzdis, o elektrinės, gaminančios jiems skirtą energiją.
        Tokie teiginiai pasigirdo iškart po to, kai pirmasis visiškai elektra varomas automobilis Europoje „Mitsubishi i-MiEV“ sėkmingai įveikė visus saugos bandymus ir jo saugumas buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis iš penkių galimų.
        Vis dažniau pasigirsta specialistų nuomonių, kad įprastiniai benzinu ir dyzelinu varomi naujausi automobiliai, į aplinką išmeta mažiau teršalų, nes jų kūrėjai jau ne vienerius metus stengiasi, jog jų kūriniai kuo įmanoma mažiau kenktų aplinkai.
        Didžiojoje Britanijoje buvo atlikti bandymai. Elektra varomas, 21 tūkstantį svarų kainuosiantis „Smart Fortwo“ į aplinką išmeta 84 gramus anglies dvideginio vienam nuvažiuotam kilometrui.
        O štai 9540 svarų kainuojantis toks pats dyzelinis modelis kilometrui išmeta 103 gramus anglies dvideginio.
        „Nissan Leaf“ elektra varomas mažylis, kainuojantis 23990 svarų, anglies dvideginio išmeta 81 g/km, o panašus „Volkswagen 1.6 TDI“ su dyzeliniu varikliu – 108 g/km.
        Naujasis „Mitsubishi i-MiEV“, kainuosiantis 24 tūkstančius svarų, išmes 68 g/km, o jo klasės “Suzuki Splash” su 1,3 litro dyzeliniu varikliu ir kainuojantis 10410 svarų – 131 g/km.
        Skaičiavimai atskleidžia, kad elektromobiliai taip pat teršia aplinką: specialistai teigia, kad papildomi anglies dioksido kiekiai į aplinką išmetami elektros energijos, skirtos automobilių gamybai, procese.
        Tačiau štai ką rašo „Which? Car“ redaktorius Ričardas Hedlendas (Richard Headland): „Mes džiaugiamės automobilių gamintojų pastangomis sukurti ekologiškas transporto priemones. Didžiojoje Britanijoje vis daugiau elektros energijos yra pagaminama iš atsinaujinančių energijos šaltinių, todėl manau, kad labai greitai pajusime taršos mažėjimą.“
        R. Hedlendas pabrėžia, kad elektromobiliai vis dar yra per brangūs. Jų įsigijimą subsidijuoja valstybės, tačiau specialistas tvirtina, kad tokį automobilį įsigyti pasiryžę vartotojai, už transporto priemonę vis viena permoka bent dvigubai.
        Šaltinis/mokslon.lt
        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

        Comment


          #64
          Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
          Atvaizdas

          Specialistai tvirtina, kad gaminant elektromobilius šiltnamio efektą sukeliančių dujų anglies dvideginio į aplinką išskiriama panašiai tiek pat, kiek jų išskiria ir dyzeliniai automobiliai. Skirtumas tik tas, kad anglies dvideginio į aplinką išmes ne elektromobilio išmetamasis vamzdis, o elektrinės, gaminančios jiems skirtą energiją.
          Šaltinis/mokslon.lt
          Tegul tie 'specialystai' paaiškina, kiek šiltnamio efektą sukeliančių anglies dvideginio dujų į atmosferą išmeta branduolinės jėgainės ir atsinaujinančių šaltinių (vėjo, vandens, saulės, geoterminės) jėgainės?
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #65
            Kažkas šioje temoje klausė ar kam nors teko važiuoti elektromobiliu.
            Man teko. Labiau patiko nei nepatiko.
            Begarsis ir bekvapis
            Pirktume tokį? Gal. Bet ne dabar... ateities projektas ir nežinia kiek artimos

            Comment


              #66
              Jeigu norit ekologiškai keliauti, tai rinkitės šita transporto priemone.
              Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

              Comment


                #67
                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Tegul tie 'specialystai' paaiškina, kiek šiltnamio efektą sukeliančių anglies dvideginio dujų į atmosferą išmeta branduolinės jėgainės ir atsinaujinančių šaltinių (vėjo, vandens, saulės, geoterminės) jėgainės?
                Būtent. UK nuolat kalbama, kaip reikia mažinti elektros vartojimą ir taip mažinti CO2 emisijas. Pala pala, tai gal geriau reikia keisti anglimi/mazutu/dujomis kūrenamas ELEKTRINES, o ne tik kalbėti apie elektrą kaip apie CO2? Kas neleidžia eiti prancūzų (ar tos pačios Lietuvos iki IAE uždarymo) pramintu taku ir plėtoti branduolinės energetikos? Nepatinka branduolinė? Kodėl nespartinti atsinaujinančių (hidro, vėjo, saulės ir pan.) energijos šaltinių plėtros? Elektros prilyginimas CO2 yra gana pigus ir nelabai vykęs PR triukas.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  #68
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Būtent. UK nuolat kalbama, kaip reikia mažinti elektros vartojimą ir taip mažinti CO2 emisijas. Pala pala, tai gal geriau reikia keisti anglimi/mazutu/dujomis kūrenamas ELEKTRINES, o ne tik kalbėti apie elektrą kaip apie CO2? Kas neleidžia eiti prancūzų (ar tos pačios Lietuvos iki IAE uždarymo) pramintu taku ir plėtoti branduolinės energetikos? Nepatinka branduolinė? Kodėl nespartinti atsinaujinančių (hidro, vėjo, saulės ir pan.) energijos šaltinių plėtros? Elektros prilyginimas CO2 yra gana pigus ir nelabai vykęs PR triukas.
                  Dar papildysiu, kad prancūzai kol kas daugiausiai pasistūmėję vystant termobranduolinės (tokios branduolių sintezės reakcijos vyksta Saulėje) energijos gamybą, nors šiandien elektra tokiu būdu dar negaminama.
                  Pagaliau niekas nedraudžia ant elektromobilio stogo ir kapoto sumontuoti/įmontuoti saulės šviesos elementus kaip papildomą energijos šaltinį.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #69
                    tokios papildomos baterijos nepakrautu masinos, taciau del nuolatinio savo darbo ir kintamu sroviu zenkliai itakotu akumuliatoriu bukle

                    Comment


                      #70
                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                      tokios papildomos baterijos nepakrautu masinos, taciau del nuolatinio savo darbo ir kintamu sroviu zenkliai itakotu akumuliatoriu bukle
                      O kaip įtakotų: teigiamai ar neigiamai?

                      Comment


                        #71
                        Naujieji elementai leis pakrauti elektromobilius per minutę
                        Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                        Comment


                          #72
                          ir visgi panašu, kad įprastinių variklių automobilių pramonei pamažu ima svilti padai, jeigu imasi tokių niekingų PRinių straipsnelių

                          Comment


                            #73
                            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                            ir visgi panašu, kad įprastinių variklių automobilių pramonei pamažu ima svilti padai, jeigu imasi tokių niekingų PRinių straipsnelių
                            Čia gal labiau tai reiktų taikyti naftos pramonei, nes automobilių gamintojai gali nesunkiai pereiti prie elektrinių variklių. Dauguma jų turi arba gali nesunkiai gauti tam reikalingą ekspertizę.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              #74
                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Čia gal labiau tai reiktų taikyti naftos pramonei, nes automobilių gamintojai gali nesunkiai pereiti prie elektrinių variklių. Dauguma jų turi arba gali nesunkiai gauti tam reikalingą ekspertizę.
                              Naftos pramonė jau senai dalyvauja alternatyvių energijos šaltinių rinkoje. T.y. jiems kaip ir tas pats.

                              Esminė problema vis dar išlieka energijos gamyba beigi saugojimas. Kol jų neišsprendė tol niekas prie elektrinių variklių ir nepereidinės.

                              Vienaip ar kitaip, pagrindinis elektros energijos šaltinis vis dar yra anglis, nafra ir dujos. Vokiečiai va nesenai išjungė gal pusę savo atominių elektinių, atsinaujinantys šaltiniai gamina vos (net!!!!) 20% visos energijos. USA ar Kinijoje situacija dar blogesnė. Taip kad elektromobilių CO2 balansas kol kas tikrai labai prastas.

                              Comment


                                #75
                                Didžiausia problema kol kas yra baterijos. Reikia, kad jos būtų talpios, lengvos ir greit įkraunamos, o to kol kas nepavyksta pasiekti...
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  #76
                                  Auksarankis iš kaimo pasigamino elektromobilį

                                  Joniškio rajono Žiurių kaimo gyventojas Romualdas Savickas jau kelios savaitės važinėja savo rankomis pagamintu elektromobiliu, kuriam dar nė vardo nėra sugalvojęs.
                                  Nagingas meistras, mokantis apsieiti su elektra, gabus suvirintojas, santechnikas ir traktorininkas, elektromobilį sukonstravo iš savo mirusios žmonos elektra varomų invalido ratelių, rašo Joniškio rajono laikraštis "Sidabrė". Rateliai buvo sugedę ir jokie meistrai negalėjo jų pataisyti.
                                  Tai pavyko pačiam R. Savickui. Medžiagoms - skardai, plastmasei, langams, elektros prekėms - jis išleido apie tūkstantį litų. Elektromobilį varo du valtims skirti akumuliatoriai.
                                  Dvivietis elektromobilis - specialiai be durų. Tai išskirtinai vasarinis transportas, kuriuo, pasak jo konstruktoriaus, labai smagu važiuoti. Po raudonu audiniu traukta sėdyne - talpi bagažinė kroviniams susidėti.
                                  "Kadangi spidometro neturiu įtaisęs, manau, kad mano elektromobilio greitis - apie 10 kilometrų per valandą", - sako 74 metų amžiaus konstruktorius.
                                  Žiurių kaimo gyventojas yra padaręs ir karietą bei traktorių, tačiau abu pardavė.


                                  Šaltinis. WWW.VE.LT
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
                                    Galiniai ratai žavus, ir šiaip man patinka šits agrigatas
                                    Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                                    Comment


                                      #78
                                      Ar užmiršote? O jaunoji karta ir neprisimena. Tarybiniais laikais tokia technika važinėjo ir Lietuvos pramonės įmonėse.
                                      "Sparta" dar turi, tikiuosi. Prieš kelis metus mačiau važiuojantį Švitrigailos gatve.

                                      Čekijoje, Berouno stotyje.
                                      Vozidlo "Avia"
                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.09.13, 22:59.

                                      Comment


                                        #79

                                        Iki serijinių „Renault“ elektromobilių gamybos pradžios liko 1,5 mėn., o pirmuoju elektriniu modeliu taps „Kangoo Z.E.“. Mobeže įsikūrusi MCA (Maubeuge Carrosserie Automobile) – „Renault“ priklausanti dukterinė bendrovė, ir tai bus vienintelė „Kangoo Z.E.“ ir „Kangoo Maxi Z.E.“ (2 ir 5 sėdimųjų vietų) gamybos vieta.

                                        Yra video.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ar užmiršote? O jaunoji karta ir neprisimena. Tarybiniais laikais tokia technika važinėjo ir Lietuvos pramonės įmonėse.
                                          "Sparta" dar turi, tikiuosi. Prieš kelis metus mačiau važiuojantį Švitrigailos gatve.

                                          Čekijoje, Berouno stotyje.
                                          Vozidlo "Avia"
                                          Atvaizdas
                                          Panašus aparatas stovi Vilniaus geležinkelio stotyje.
                                          Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                          Comment

                                          Working...
                                          X