Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    O kodėl ne iki 2 litrų?
    Greiciausiai manau del to kad visi nepatikes ir realiai sugalvos pamatuot ir paduos tojota i teisma ar ne? Dabar jis rodo tarpe [0,5..1] i blogaja puse ir turbut ne is piktos valios o del to kad tojota nesugeba normaliai padaryt irangos matuojanacios sanaudas.VW ta beda buvo pries 15 metu kai meluodavo visu litru,Turejau Skoda Fabia dyzely 2005 metu - ji melavo kaip dabar meluoj tojota. Siuo metu pas Audi ka teko matyt buvo max 0,3

    Pilnas netas forumuose uzklausu del tojotos sanaudu melavimo

    Jei nori nuvary pas elektrikus tau padarys kad rodytu -2 galesi pasakoti cia forume paskui kokia tojota ekonomiska.
    Paskutinis taisė 99; 2019.11.18, 10:15. Priežastis: Kalbos kultūra

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Dauguma tokiais greičiais net nevažinėja, sąnaudos pradeda stipriai augti nuo 120 km/h. Kur kas aktualiau, kiek tas Audi ima kamščiuose.
      OK

      Su ijungtu start/stop - 6,5-8 / 100
      Su isjungtu - 9-10 / 100

      Uzmiesty vaziavau i Ignalina gavosi 5,3 / 100

      Siaip ja lygint reikia su NX300h kuris eda dar daugiau uz CH-R

      Ad Blue kaina 5EUR ant 10 000km
      Paskutinis taisė Darius555; 2019.11.18, 09:16.

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Greiciausiai manau del to kad visi nepatikes ir realiai sugalvos pamatuot ir paduos tojota i teisma ar ne? Dabar jis rodo tarpe [0,5..1] i blogaja puse ir turbut ne is piktos valios o del to kad tojota nesugeba normaliai padaryt irangos matuojanacios sanaudas.VW ta beda buvo pries 15 metu kai meluodavo visu litru,Turejau Skoda Fabia dyzely 2005 metu - ji melavo kaip dabar meluoj tojota. Siuo metu pas Audi ka teko matyt buvo max 0,3

        Pilnas netas forumuose uzklausu del tojotos sanaudu melavimo

        Jei nori nuvary pas elektrikus tau padarys kad rodytu -2 galesi pasakoti cia forume paskui kokia tojota ekonomiska.
        Matai, aš esu ne kartą matavęs tojotos hibrido sąnaudas pagal užpylimus ir nuvažiuotą atstumą, o pats tiesiog perdi į vandenį.
        Paskutinis taisė 99; 2019.11.18, 10:16.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Esmė, kad nėra automobilių tinkamų visoms sąlygoms t.y. tiek tolimoms kelionėms, tiek miestui. Mieste Toyotos hibridai yra puikūs: ekonomiški, pajuda iš vietos iškart ir greitai (be nervinančių start-stop gesinėjimų, kurį galima atjungti, bet iškart kuro sunaudojimas padidėja. Užmiestyje, taip, jos yra mažiau patogios, dėl to, kad varikliai elementariai silpni. Dėl to jeigu kasdien važinėji autostrada, perki kokį įprastą benzininį ar dyzelinį. Jei toli niekur nevažiuoji ir gyveni centre išvis perki tik dviratį ar paspirtuką.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Matai, aš esu ne kartą matavęs tojotos hibrido sąnaudas pagal užpylimus ir nuvažiuotą atstumą, o pats tiesiog perdi į vandenį.
            Nu ir visiems dabar papaskok kaip tau gavosi 4 litrai ar dar kokia nesamone suvemk - apie puikia garso izoliacija ir panasiai

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Esmė, kad nėra automobilių tinkamų visoms sąlygoms t.y. tiek tolimoms kelionėms, tiek miestui. Mieste Toyotos hibridai yra puikūs: ekonomiški, pajuda iš vietos iškart ir greitai (be nervinančių start-stop gesinėjimų, kurį galima atjungti, bet iškart kuro sunaudojimas padidėja. Užmiestyje, taip, jos yra mažiau patogios, dėl to, kad varikliai elementariai silpni. Dėl to jeigu kasdien važinėji autostrada, perki kokį įprastą benzininį ar dyzelinį. Jei toli niekur nevažiuoji ir gyveni centre išvis perki tik dviratį ar paspirtuką.
              Pritariu 100%

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą
                Esmė, kad nėra automobilių tinkamų visoms sąlygoms t.y. tiek tolimoms kelionėms, tiek miestui. Mieste Toyotos hibridai yra puikūs: ekonomiški, pajuda iš vietos iškart ir greitai (be nervinančių start-stop gesinėjimų, kurį galima atjungti, bet iškart kuro sunaudojimas padidėja. Užmiestyje, taip, jos yra mažiau patogios, dėl to, kad varikliai elementariai silpni. Dėl to jeigu kasdien važinėji autostrada, perki kokį įprastą benzininį ar dyzelinį. Jei toli niekur nevažiuoji ir gyveni centre išvis perki tik dviratį ar paspirtuką.
                Grubiai mieste sąnaudos 2 kartus mažesnės, užmiestyje tokios pat, jei važinėji iki 120 km/h., tai daugumai "paprastų" žmonių, kurie kasdien važinėja tik po miestą ir tik savaitgaliais kur nors toliau hibridas yra geriausias pasirinkimas. Dyzelis apsimoka jei nebent Vilnius - Klaipėda kasdien važinėji.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Grubiai mieste sąnaudos 2 kartus mažesnės, užmiestyje tokios pat, jei važinėji iki 120 km/h., tai daugumai "paprastų" žmonių, kurie kasdien važinėja tik po miestą ir tik savaitgaliais kur nors toliau hibridas yra geriausias pasirinkimas. Dyzelis apsimoka jei nebent Vilnius - Klaipėda kasdien važinėji.
                  Bet neparasei kad tas hybridas visiskai neturi dinamikos palyginus su dyzeliu. aisku jei nekalbam apie vokiskus hybridus

                  Sanaudas as jau rasiau CH-R

                  90km/h - 4,5
                  120km/h - 6,0
                  140km/h - 7,9

                  Kaip tokios klases masinai izvelgiu dideli neekonomiskuma

                  Mano nuomone tokiu tavo aprasytu atveju ar negeriau imt turbo bezina kad ir tarkim Golf 1,5TSI - bus sanaudos 10% didesnes nei Corrola Hybrid - taciau turesi dinamiskai vaziuojancia masina ir nebusi plento gumbas
                  Paskutinis taisė Darius555; 2019.11.18, 09:59.

                  Comment


                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                    Bet neparasei kad tas hybridas visiskai neturi dinamikos palyginus su dyzeliu. aisku jei nekalbam apie vokiskus hybridus

                    Sanaudas as jau rasiau CH-R

                    90km/h - 4,5
                    120km/h - 6,0
                    140km/h - 7,9

                    Kaip tokios klases masinai izvelgiu dideli neekonomiskuma
                    Bet mieste ekonomiškumas atperka su kaupu, kur dauguma kelionių ir yra, beto nepamirškim, kad hibridinis C-HR kainuoja pigiau nei dyzelinis konkurentas pvz. T-Rock, plius dirba tyliau, nėra kalimo ir pan.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Bet mieste ekonomiškumas atperka su kaupu, kur dauguma kelionių ir yra, beto nepamirškim, kad hibridinis C-HR kainuoja pigiau nei dyzelinis konkurentas pvz. T-Rock, plius dirba tyliau, nėra kalimo ir pan.
                      Ape koky kalima kalbi?

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        O autobane 250 km/h greičiu?
                        O trasoj 350km/h?
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                          Ape koky kalima kalbi?
                          Dyzelinio variklio.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                            Bet neparasei kad tas hybridas visiskai neturi dinamikos palyginus su dyzeliu. aisku jei nekalbam apie vokiskus hybridus
                            Lexus GS450h - 5,9 sek iki 100, iš banalių - korola 2,0HSD - 7,9 sek iki 100, net būda ant ratų RAV4 - 8,1 sek iki 100. Kitaip tariant dinamikos realiam gyvenimui per akis ir dar truputis.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Dyzelinio variklio.
                              EA288 jei tvarkingas tikrai svelniai graziai dirba.

                              Bet visumoje kad jis ir garsesnis bus uz benzina atpirks VW zymiai geresne nei tojotos garso/vibro izoliacija. As nedrystu lygint Q5 su CH-R nes kainu zona zymiai skiriasi. Taciau pasakysiu CH-R triuksmo lygis labai aukstas palyginus su Audi.O del pacio variklio skleidziamo garso bijau sumeluot kazka bet zinant kad pas CH-R priestvaninis 1,8 atmosferikas - tai nebutu nuostabu kad ir butu jis garsenis uz siuolaikony dyzely. Dar toks pastebejimas kaip rinkausi masina buvau pasiemes ir benzinine masina pabandyt 2,0FSI. Jei uzmini gaza iki dugno benzinas triuksmingesnis uz dyzely - ta paty aiskino ir Audi vadybininkai, kad jei dugnais spausi benzinas triuksmingesnis bus, ant laisvu sukiu triuksmingesnis dyzelis

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Lexus GS450h - 5,9 sek iki 100, iš banalių - korola 2,0HSD - 7,9 sek iki 100, net būda ant ratų RAV4 - 8,1 sek iki 100. Kitaip tariant dinamikos realiam gyvenimui per akis ir dar truputis.
                                Su salyga kad baterija ikrauta pilnai dar neparasei. Pilna youtube video irodanciu kokia itaka turi dinamika iskrauta baterija.Tas pats RAV4 patampa jau 9,9 ir daugiau

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Bet neparasei kad tas hybridas visiskai neturi dinamikos palyginus su dyzeliu. aisku jei nekalbam apie vokiskus hybridus
                                  Jei žmogus perka automobilį su tikslu važiuoti ekonomiškai tai jam ta dinamika yra vienoj vietoj.
                                  Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    O trasoj 350km/h?
                                    at a constant top speed the Veyron could drain its 100-litre fuel tank in 12 minutes, the Chiron can do it in 9.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      Kurioje vietoje izvelgi ekonomiskuma? Taip kiti gamintojai irgi pradejo gamint bet plug-in ir su moderniais VDV bet ne su 1990 metu pavyzdzio atmosferiniais.Va rimtai matau protingas esi tai papasakok kur matai ekonomiskuma pas tojotos hibridus?
                                      Iš wiki:

                                      As of July 2018, many production Hybrid vehicle drivetrains use Atkinson-cycle theories—for example, in:
                                      Ne vien Toyota naudoja Atkinson ciklo variklius.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Grubiai dabar EV golfas kainuoja apie 40K Eur, kai panašios komplektacijos benzininis apie 20K Eur, tai Norvegijoje provežis įvyko tik dėl to, kad valstybė uždėjo mokesčius ir padarė subsidijas EV tokias, kad paprastas golfas su visais mokesčiais kainuoja net brangiau nei EV, jei Lietuvoje taip padarytų, tada irgi matytume labai gerą statistiką naujų automobilių pardavime, kai kokie 2/3 būtų EV, bet tik tiek, kad apskritai tų naujų automobilių būtų nuperkama gerokai mažiau ir parkas toliau pūtų, nes tik nedidelė dalis žmonių gali įpirkti kokią Koną už 40K Eur.
                                        Faktas, bet dideli mokesčiai automobiliams Norvegijoje ir kokioje Danijoje dar buvo iki teslų. Yra daug priežasčių, kodėl žmonės net duodami pasirinkimą nemokamai imti, imtų pigesnę auto su VDV. Mano labiau point'as, kad nėra tas elektromobilis toks jau neįperkamas, jeigu tikrai tu jo nori ir esi apskritai pajėgus įpirkti naują mašiną iš salono. Pas mus gi didžiąją dalį perka įmonės naujų automobilių, tai ten ir figūruoja visokios octavios.

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                          Ne vien Toyota naudoja Atkinson ciklo variklius.
                                          Didžioji dalis pasaulio lengvųjų automobilių juda miesto greičiais nuo šviesoforo iki šviesoforo, bet gerai kad turime Darių, kuris žino geriau, kas efektyvu globaliai, nei didžiausias pasaulio automobilių gamintojas. Ir wikipediją gali editinti bet kas, tad prašome nedėti neaiškių šaltinių, remančių didžiąją hibridų konspiraciją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X