Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ok, skaičiuojam, golfas turi 32 kWh bateriją, reiškia prie dabartinių kaštų 200 USD už kWh ji kainuoja 6400 USD, po 10 metų pagal šitą diagramą galima tikėtis 150 USD kainos už kWh, tai golfo baterija kainuos 4800 USD, atpigimas baterijos per 10 metų 1600 USD. Dabar naujas elektrinis golfas kainuoja nuo 42 tūkst. Eur, tai įvertinus baterijos atpigimą gaunasi kaina po 10 metų 40,6 tūkst. Eur, kai tuo tarpu tokios pat komplektacijos golfas su VDV kainuoja max 20 tūkst. Eur. Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
    Viskas dėl masinės gamybos, kuri paprastiems automobiliams yra išdirbta per šimtus metų.

    Čia labai gerai paaiškinta, kad dar ir auto gamintojai bijo sužlugdyti savo paties biznį, kaip buvo su Kodak.

    https://thedriven.io/2018/11/30/ev-p...nt-automakers/

    The answer is that EVs are a ‘disruptor’ –the electric motor with around 17 parts replaces the ICE with 400, 500 or more parts. The EV single speed reduction gear transmission replaces those pesky (and occasionally unreliable) multi-speed gearboxes and DSG clutch systems. Together, these can reduce a vehicle manufacturing workforce by up to a third.

    BNEF in their 2018 Electric Vehicle Report predicted that ‘the upfront cost of EVs will become competitive on an unsubsidized basis starting in 2024. By 2029, most segments reach parity as battery prices continue to fall’.
    Tai dar kokiems penkiems metams reikia pirkti hibridą, o po to elektromobilį.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
      Čia ir taip aišku, kad pastarasis variantas. Kol nėra masinės elektromobilių gamybos ir neatidirbtos logistikos grandinės. Vėliau viskas gali apsiversti aukštyn kojom - pradės brangti VDV. Tai kažkada tas breakpoint'as turi atsirasti. Gal 2025-2030?

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Ok, skaičiuojam, golfas turi 32 kWh bateriją, reiškia prie dabartinių kaštų 200 USD už kWh ji kainuoja 6400 USD, po 10 metų pagal šitą diagramą galima tikėtis 150 USD kainos už kWh, tai golfo baterija kainuos 4800 USD, atpigimas baterijos per 10 metų 1600 USD. Dabar naujas elektrinis golfas kainuoja nuo 42 tūkst. Eur, tai įvertinus baterijos atpigimą gaunasi kaina po 10 metų 40,6 tūkst. Eur, kai tuo tarpu tokios pat komplektacijos golfas su VDV kainuoja max 20 tūkst. Eur. Taip išeina liūto dalį kainos skirtumo sudaro ne baterija, arba VW dėl masto ekonomijos elektrinius golfus pardavinėja su didžiuliais antkainiais. Kad elektrinis variklis kainuoja stipriai brangiau už VDV su visom turbinom, siurbliais ir pan. irgi abejoju.
        Reali tarkim VW naudojamų baterijų kaina gali būti aukštesnė, nei mažiausia kaina rinkoje. Taip gali būti, nes tarkim Tesla, kurie dabar turbūt yra didžiausi baterijų gamintojai pasaulyje, pasiekė tokią kainą dėl to, kad patys gaminasi belenkokius kiekius baterijų. VW turbūt patys negamina ir perka tą, kas siūloma rinkoje. Iš to ir skirtumas.

        Pvz., E. Muskas tweetino, kad pakeisti Model 3 baterijas kainuotų nuo 5 iki 7 tūkst. dolerių. Tai čia turbūt galima vertint, kad jie turi mažiausias baterijų kainas pasaulyje.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Reali tarkim VW naudojamų baterijų kaina gali būti aukštesnė, nei mažiausia kaina rinkoje. Taip gali būti, nes tarkim Tesla, kurie dabar turbūt yra didžiausi baterijų gamintojai pasaulyje, pasiekė tokią kainą dėl to, kad patys gaminasi belenkokius kiekius baterijų. VW turbūt patys negamina ir perka tą, kas siūloma rinkoje. Iš to ir skirtumas.

          Pvz., E. Muskas tweetino, kad pakeisti Model 3 baterijas kainuotų nuo 5 iki 7 tūkst. dolerių. Tai čia turbūt galima vertint, kad jie turi mažiausias baterijų kainas pasaulyje.
          Tesla "baterijų" iš esmės negamina, jei surinkinėja baterijas Teslai, bet cell'es baterijoms Teslos gigafactory'je gamina Panasonic. Tikiu, kad Tesla dėl jų setup'o cell'es gauna pigiau, bet netikiu, kad DAUG pigiau nei rinkos kaina.

          Comment


            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            Tesla "baterijų" iš esmės negamina, jei surinkinėja baterijas Teslai, bet cell'es baterijoms Teslos gigafactory'je gamina Panasonic. Tikiu, kad Tesla dėl jų setup'o cell'es gauna pigiau, bet netikiu, kad DAUG pigiau nei rinkos kaina.
            Ir taip ir pusiau ne. Panasonic yra celių tiekėjas, bet berods dabartines naudojamas celes jie sukūrė partneriaudami su Tesla. Plius, jei gerai atsimenu, jie tas celes gamina Gigafactory gamykloje, t.y. vietoje, o ne importuoja iš Panasonic gamyklų.

            Ir be abejo, čia įtaką daro gaminami kiekiai. Tesla yra pagrindinis Panasonic klientas.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Ir taip ir pusiau ne. Panasonic yra celių tiekėjas, bet berods dabartines naudojamas celes jie sukūrė partneriaudami su Tesla. Plius, jei gerai atsimenu, jie tas celes gamina Gigafactory gamykloje, t.y. vietoje, o ne importuoja iš Panasonic gamyklų.

              Ir be abejo, čia įtaką daro gaminami kiekiai. Tesla yra pagrindinis Panasonic klientas.
              Taip, celes gamina Gigafaktory gamykloje, bet gamykla padalinta į dvi dalis, viena dalis Tesla, kita Panasonic. Panasonic'as investavo nemažą dalį lėšų Gigafaktorio statybai ir už dyką celių nepardavinėja.

              Comment


                Pirmosios Tesla Model 3 jau Anglijoje:

                Click image for larger version

Name:	tesla.jpg
Views:	1
Size:	107,0 kB
ID:	1729225
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Lietuvis veža Teslas
                  Click image for larger version

Name:	thaqjdx32p531.jpg
Views:	1
Size:	75,3 kB
ID:	1730428
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Pakrovimas 377 km per 15 min.

                    Click image for larger version

Name:	f32c8ad.jpg
Views:	1
Size:	189,0 kB
ID:	1732365
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Gerai pleška
                      https://www.youtube.com/watch?v=p4Qhr_LLoJ0
                      Show must go von!

                      Comment


                        Aha. Bet jau išsiaiškino kame problema ir ją išspręs softo atnaujinimu.

                        Comment


                          Lietuvos patriotas.

                          Flickr

                          Comment


                            Jei tai ne feikas, tai Regitra visiškai nupušo.

                            Comment


                              Čia Norvegijos registacija

                              Comment


                                Mini pristatė savo elektromobilį. Kainuos nuo 35 tūkst., nuvažiuos ~235 km. Tuo tarpu BMW CEO išeina iš pareigų, prabuvo ~4 metus. Viena iš paminėtų priežasčių: "vykstantys dideli auto pramonės pokyčiai".

                                Tuo tarpu Muskas šiuo metu yra ilgiausiai auto įmonei vadovaujantis CEO. Gegužę atsistatydino (buv.) Daimler vadovas, išdirbęs 13 metų. Vadovus neseniai pakeitė ir Renault, Mitsubishi, aukšti vadovai keitėsi ir Hyundai kėdėse. Antras po Musko yra Toyota CEO, vadovaujantis nuo 2009 metų (Muskas nuo 2008).

                                https://www.teslarati.com/tesla-tsla...o-auto-market/

                                Comment


                                  Vilniuje bus įrengtos penkios didelės galios elektromobilių įkrovimo stotelės https://www.vz.lt/transportas-logist...ovimo-stoteles
                                  Vilniuje, netoli magistralinių kelių, planuojama įrengti 5 viešąsias didelės galios elektromobilių įkrovimo stoteles. Susisiekimo ministro įsakymu šiam tikslui Vilniaus miesto savivaldybei skirta 231.300 Eur Europos regioninės plėtros fondo investicijų. Vilniaus miesto savivaldybės duomenimis, didelės galios 50 kW elektromobilių įkrovimo stotelės, turinčios po dvi įkrovimo prieigas, bus įrengtos magistralinių kelių trasose: Gariūnų g. 70, Molėtų pl. 28, Liepkalnio g. 116, Saulėtekio al. 5 ir Pilaitės pr. 27. Tai leis greitai įkrauti elektromobilius įvažiuojant ar išvažiuojant iš miesto.

                                  Comment

                                  Unconfigured Ad Widget

                                  Collapse
                                  Working...
                                  X