Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

    Į Lietuvą žengti nori amerikiečių investuotojas
    Į Lietuvos rinką paskui tokius gigantus kaip „Barclays“ ar CSC žada ateiti dar vienas, kol kas neįvardijamas stambus užsienio investuotojas. Šį kartą – finansų sektoriaus atstovas.

    VZ.LT pavyko sužinoti, kad darbuotojų paieška užsiimanti UAB „Strategic Staffing Solutions“, jau padėjusi Lietuvoje įsikurti minėtoms IT bendrovėms, turi naują užsakovą – JAV kapitalo finansinę grupę, kurios pavadinimas kol kas neskelbiamas. Ji į Lietuvą norėtų atkelti vieną savo padalinių.

  • Brokeris
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O pagal ką skaičiuojat iš kur ateina klientai? Tiesiog pagal skelbimo parodymų kiekį ar yra rimtesnių metodų?
    Tiesiog gauname iš Diginet savaitinės ataskaitas Aruodo,Skelbiu,NTžemelapis dar yra čiatai kur virtualiai gali pabendrauti su klientais,tiesa buvo bandymai vieniems pakonkuruoti tokia turtorama buvo sukurta bet užsilenkę dar liko Kampas kurį Capitalistai perpirko ir pertvarko, esmė tame jei tu įsuksi skelbimų portalą ateis jie pas tave Diginet ir pasiūlys tiek pinigų kad tu nesugebėsi atsakyti. Dar alio.lt beliko gal kaip toks alternatyvus variantas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
    Patys mažiausi klientų srautai generuojami iš NTžemėlapio.
    O pagal ką skaičiuojat iš kur ateina klientai? Tiesiog pagal skelbimo parodymų kiekį ar yra rimtesnių metodų?

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O kas nepasiteisino su NTžemėlapiu? Asmeniškai kaip pirkėjas/nuomininkas kai atsirado NTŽemėlapis nebenaudoju Aruodo. Geriausias būdas apsisaugoti nuo Antakalnio prie Nemenčinės, Senamiesčio Naujininkuose ir t.t...
    Patys mažiausi klientų srautai generuojami iš NTžemėlapio.


    Man asmeniškai labai gerai veikia kai į FB įdėdi aruodo nuorodą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Aš moku 156 eurus su PVM už 25 skelbimus t Aruode kiek yra NT brokerių per Lt kurie perka paketą gaunasi rimti pinigai. Vienintelis jų prokolas buvo kai Edomus pavertė NTžemelapis jis nepateisino lūkesčių.
    O kas nepasiteisino su NTžemėlapiu? Asmeniškai kaip pirkėjas/nuomininkas kai atsirado NTŽemėlapis nebenaudoju Aruodo. Geriausias būdas apsisaugoti nuo Antakalnio prie Nemenčinės, Senamiesčio Naujininkuose ir t.t...

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Laiku atsirado tuščioje rinkoje. Dabar tektų neblogai paplušėt bandant išsikovot vietą. Reiktų tiek kažkokiu būdu įtikinti pardavėjus reklamuotis kol nėra lankytojų, tiek pritraukt lankytojų kol nėra skelbimų. Aišku galima duokit nemokamus skelbimus iš pradžių ir tiek. Bet skelbimo įdėjimas irgi užima laiko. Jei niekas jo neperžiūrės - kam gaišt laiką, jei šiaip ar taip reiks dėt ir į Aruodą. O pirkėjas net jei ir patikrins kažkokį naują portalą - ateis ir į Aruodą.

    Vienintelis būdas turbūt būtų jei NT agentūros susitartų ir pasileistų savo nuosavą portalą. Į kurį jų agentai turėtų privalomai dėt skelbimus. Per kurį laiką gal atmuštų lankytojus nuo Aruodo.
    Vienintelis dalykas lieka tiesiog FB kuriame gali susidėti nuotraukas aprašymus ir pradeda veikti nes Diginet pajautė ir pradėjo monitorinti kaip mes išnaudojame FB
    Be šansų kad visos agentūros susitartų, kiek buvo bandyta net asociacija nieko nesugeneravo nei padėt galėjo

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kas čia keisto? Pažiūrėkite, koks grynasis jų pelnas. Įdėti skelbimą į autoplius ar aruodą kainuoją keliolika - keliasdešimt Eur., plius dar visa reklama, dėl skelbiu.lt nežinau, bet esmė, kad šita įmonė valdo praktiškai visą Lietuvos skelbimų rinką, konkurentų neturi. Geresnė investicija nei kokia maxima ar bitė, kuriems reikia kautis žvėriškoje konkurencijoje. Šitame forume nei už kokius postus reikia mokėti, nei reklamos yra, tai įsigyjimas būtų grynas nuostolis.
    Aš moku 156 eurus su PVM už 25 skelbimus t Aruode kiek yra NT brokerių per Lt kurie perka paketą gaunasi rimti pinigai. Vienintelis jų prokolas buvo kai Edomus pavertė NTžemelapis jis nepateisino lūkesčių.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    per autopliusą net baidarę esu pardavęs ruskeliui iš Ventspilio. Kainavo tuos kelis eurus skelbimas, bet veikia.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Mano kaimynas smulkus autoperekūpas jau dabar griežia dantimis. Jei tavęs nėra autoplius, tai vadinasi tavęs nėra iš viso. Atseikėti dabar jau reikia 10-20% pelno.
    Kosmosas tos kainos šito monopolisto, tiek auto, tiek NT. Man rodos jau vos ne 100Lt siektų, įsivaizduoji lito laikais kažkas tokias kainas sapnavo? Jau 20Lt atrodydavo kosminiai pinigai už skelbimą... Čia konkrečiai monopolija visu gražumu.
    Konkurencijos taryba galėtų užsiimti.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Turintys laiko ir taupantys pirkėjai būtent ir eina per skirtingus prekybos centrus: seka kada kokiame yra akcija ir pagal tai renkasi. Arba vienas prekes dažniau perka viename prekybos centre, kitas - kitame. O nesukantys dėl to galvos, tiesiog eina į artimiausią arba didžiausią prekybos centrą. Bet net ir nesinaudojantys pasirinkimo galimybe vis tiek išlošia, nes dėl konkurencijos kainos yra mažesnės ir tame prekybos centre, kuriame jie perka.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vienas prekybos centras vartotojui irgi būtų patogu, nes dabar reikia sukti galvą į kurį važiuoti - būtų tik Maxima ir viskas paprasta. Visos prekės vienoje vietoje, tik kažkiek brangesnės . Ir parduotuvės labiau apšiurusios, nes kam investuoti į atnaujinimą, jei pirkėjas ir taip ateis.
    Truputį neadekvatūs palyginimai, vartotojui skirtingos parduotuvės jokio nepatogumo nesukelia, išsirenki, kur geriausia, ten ir perkti, o jei būtų 20 NT ar auto pardavimo portalų, negalėtum rinktis vieno, reiktų per visus eiti norint išsirinkti geriausią auto ar NT. Čia tas pats, jei norint nusipirkti maisto, reiktų per 5 skirtingas parduotuves prasieiti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.

    https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose
    Mano kaimynas smulkus autoperekūpas jau dabar griežia dantimis. Jei tavęs nėra autoplius, tai vadinasi tavęs nėra iš viso. Atseikėti dabar jau reikia 10-20% pelno.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dar būtų patogu jei būtų tik vienas mobilaus ryšio operatorius - nereiktų sukti galvos pas kurį ten koks planas geresnis, kiek ten kuris duoda minučių ir GB. Kainos, aišku, būtų didokos, koks 20ct už minutę ir 10€ už gigabaitą. Bet viskas būtų vienoje vietoje, būtų labai patogu klientams.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Vienas prekybos centras vartotojui irgi būtų patogu, nes dabar reikia sukti galvą į kurį važiuoti - būtų tik Maxima ir viskas paprasta. Visos prekės vienoje vietoje, tik kažkiek brangesnės . Ir parduotuvės labiau apšiurusios, nes kam investuoti į atnaujinimą, jei pirkėjas ir taip ateis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.

    https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose
    Vartotojams kaip tik labai patogu, kai viskas vienoje vietoje, ypač pirkėjams. Nors pardavėjams taip pat gerai, dėl konkurencijos nebuvimo kainos aišku didokos, bet iš kitos pusės nereikia skelbimų dėti per n portalų, net brokerio paslaugų nebereikia ieškant klientų, kai viskas vienoje vietoje.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.

    Estijos žiniasklaida anksčiau skaičiavo, kad parduodamas skelbimų verslas per metus generuoja apie 25–30 mln. Eur pajamų ir apie 20 mln. Eur veiklos pelno. Didžioji dalis pelno (apie 16 mln. Eur) esą atkeliauja iš Lietuvos, o apie 4 mln. Eur – iš Estijos.
    Šarūnas Keserauskas, Konkurencijos tarybos pirmininkas, žiniasklaidai yra sakęs, kad iki 2014 m. pabaigos skelbimų paslaugas Lietuvoje teikė du pagrindiniai konkurentai.

    „Pavyzdžiui, dėl automobilių tai buvo „Autoplius.lt“, o iš kitos pusės – „Autogidas.lt“. 2014 m. pabaigoje įmonės susijungė ir visos tos svetainės, kurios iki to konkuravo dėl vartotojų, dėl įmonių dėmesio, atsidūrė vienose rankose – „Eesti Meedia“. Mes tą pastebėjome“, – aplinkybes komentavo Konkurencijos tarybos pirmininkas, jį citavo portalas „lrt.lt“.

    Kylant rinkos pasipiktinimui augančiomis skelbimų kainomis, įsikišo Konkurencijos taryba, tad estų bendrovė, kaip skelbta žiniasklaidoje, ėmėsi rokiruočių ir įvairiais būdais keitė portalų savininkus.
    https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Abejoju, ar FB artimiausiu metu planuotų plėstis su skelbimų įrankiais kokiais nors?
    Na, šiap marketplace, gan populiarus, pradžiai užtektų daugiau selektyvių parinkčių įdiegimo ieškant konkretaus NT ar auto. Aš asmeniškai esu pirkęs daiktų iš ten, ko skelbimų portaluose neradau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Kolkas NT ir auto ieškojimui nėra pats patogiausias, bet greitu laiku manau viskas pasikeis.
    Abejoju, ar FB artimiausiu metu planuotų plėstis su skelbimų įrankiais kokiais nors?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    FB nėra padogus įrankis, norint ieškoti NT ar auto, šimtai visokių grupių, nepatogi paieška. FB geras dalykas tik kaip reklama vystytojams savo projektų.
    Kolkas NT ir auto ieškojimui nėra pats patogiausias, bet greitu laiku manau viskas pasikeis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Verslai vertinami ne pagal investicijas, o pagal vertę. Egzistuoja šimtamilijoninių verslų, kurię išvis su kelių tūkstančių investicijų (ir daug laiko) išvystyti.

    O su skelbimais daug kas bando, bet, kaip raįo VZ straipsnyje, nepavyksta, nes lietuviai pripratę prie skelbiu, aruodas, autoplius vardų.
    Neprotinga lygint jų investicijas ir įdirbį nuo seno, su tuo, kad tom pačiom investicijom dabar tą patį galima padaryti.
    Būtent, to pačio FB pradinės investicijos irgi nebuvo didelės, ir konkurentų neatsiranda, nors atrodytų, kas čia brangaus sukurti socialinio tinklo appsą.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X