Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eidvis
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    Eidvis gi aiskiai buvo pasakes - kad NEBUS
    Net tada, kai apie tą gamyklą kalbėjo rimtai - tai skambėjo kaip balandžio 1-os bajeris

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Balandžio 1

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Eidvis gi aiskiai buvo pasakes - kad NEBUS

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Indai pradejo statyti gamykla:

    http://www.rokiskiosirena.lt/naujien...ti-gamykl-foto

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
    Klausimas ar tada užtektų keleivių, kad abi linijos turėtų pakankamai dažną tvarkaraštį. Net ir dabar norėtųsi tankesnio tvarkaraščio. Iš nuvažiavimo per pusvalandį nedaug naudos jei važiuoja 2x per dieną. Ir atsiperkamumas būtų su dideliu klaustuku.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.
    Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš dar ir pasisakau už dvimiesčio tarp Vilniaus ir Kauno idėją. Šie miestai neturi būti sujungti fiziškai, nes net ne visi Vilniaus mikrorajonai nėra fiziškai sujungti, bet būtų labiau integruoti. Realiai, kažkokios specialios politikos gal ir nereikėtų, tiesiog procesas turi eiti savaime, ateityje galėtų tolygiau abejose miestuose pasiskirstyti valstybinės institucijos. Kaunas ir Vilnius kaip tokio dydžio miestai išsiskiria regione savo artumu. Aplink nėra taip arti išsidėsčiusių miestų. Ten, kur 300k dydžio miestai išsidėstę mažesniu nei 100 km atstumu yra didesnio gyventojų tankumo teritorijose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
    Vokietijoje tas gerai matosi. Provincijoje tarp mažų miestelių pridygę didesnių ar mažesnių fabrikėlių. Į kuriuos žmonės važinėja 50km+ spinduliu. Provincija kažkiek juda, ikanomika ginirojasi, kas nenori gyvent didmiestyje ar tiesiog palikti gimtųjų vietų irgi gali komfortiškai gyventi. Pramonei irgi gerai, nereikia didmiestyje konkuruoti dėl brangios žemės ir dar brangesnių darbuotojų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.
    Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
    Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint
    Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.

    Click image for larger version Name:	image_84793.jpg Views:	1 Size:	232,9 kB ID:	1710908
    Normali tą lokacija įtariu bus arčiau autostrados ta gamyklėlė tegul tik atsigauna tas Širvintų kraštas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.

    Click image for larger version  Name:	image_84793.jpg Views:	1 Size:	232,9 kB ID:	1710908
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.28, 23:31.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na ir rimti ūkininkai šalia kokių JD turi bent kelis MTZ, viskas ten gerai su jais

    Komentuoti:


  • Eikantas X
    replied
    Žarnavagių kaime
    tai be aušinimo ir stabdžių žarnų bei kitų šlangelių bus traktoriai ?

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Panašu, jog jau duoda rezultatų:

    Širvintose statoma traktorių „Belarus“ gamykla
    Ne į temą, bet vienas ūkininkas labai keikė tuos Belarus traktorius. Iš to ką atsimenu, tai sakė AdBlue sistema tik dėl vaizdo, kronšteinai, prie kurių tvirtinasi padagrai lužinėja dėl nekokybiško metalo, interkulerio ventiliacija silpna, ko pasekoje dažnai perkaista ir traktorius dirba avariniu režimu.

    PS Gamyklai pritariu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Panašu, jog jau duoda rezultatų:

    Širvintose statoma traktorių „Belarus“ gamykla
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.28, 14:16.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Patiko: Startuoja nauja „Investuok Lietuva“ reklaminė kampanija https://www.vz.lt/rinkodara/2019/03/...mine-kampanija
    „Investuok Lietuvoje“ biuras startuoja su nauja kampanija, kurioje reklamos gamintojams kėlė aiškią užduotį – atsidurti žemėlapyje tarp kitų automobilius ir jų komponentus gaminančių bendrovių.

    Komentuoti:

Working...
X