Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
Klausimas ar tada užtektų keleivių, kad abi linijos turėtų pakankamai dažną tvarkaraštį. Net ir dabar norėtųsi tankesnio tvarkaraščio. Iš nuvažiavimo per pusvalandį nedaug naudos jei važiuoja 2x per dieną. Ir atsiperkamumas būtų su dideliu klaustuku.
Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.
Manau, reiktų abiejų. t.y. greitoji rail baltica atkarpa važiavimui Vilnius-Kaunas ir dabartinis kelias, kuris galėtų veikti kaip priemiestinis traukinys.
Sakyčiau Vilnius-Kaunas turėtų orientuotis ne į miestų sujungimą, o į gerą infrastruktūrą tarpe tarp jų ir tarpmiesčio integravimą. Tiek tarpusavyje, tiek į abu miestus. Sakykim daugiau naudos atneštų ne greitasis traukinys Vilnius-Kaunas be sustojimų, bet atvirkščiai - infrastruktūros gerinimas tarpmiestyje su truputi greitesniais traukiniais, kurie vis dar stotų pagrindiniuose miesteliuose.
Aš dar ir pasisakau už dvimiesčio tarp Vilniaus ir Kauno idėją. Šie miestai neturi būti sujungti fiziškai, nes net ne visi Vilniaus mikrorajonai nėra fiziškai sujungti, bet būtų labiau integruoti. Realiai, kažkokios specialios politikos gal ir nereikėtų, tiesiog procesas turi eiti savaime, ateityje galėtų tolygiau abejose miestuose pasiskirstyti valstybinės institucijos. Kaunas ir Vilnius kaip tokio dydžio miestai išsiskiria regione savo artumu. Aplink nėra taip arti išsidėsčiusių miestų. Ten, kur 300k dydžio miestai išsidėstę mažesniu nei 100 km atstumu yra didesnio gyventojų tankumo teritorijose.
Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
Vokietijoje tas gerai matosi. Provincijoje tarp mažų miestelių pridygę didesnių ar mažesnių fabrikėlių. Į kuriuos žmonės važinėja 50km+ spinduliu. Provincija kažkiek juda, ikanomika ginirojasi, kas nenori gyvent didmiestyje ar tiesiog palikti gimtųjų vietų irgi gali komfortiškai gyventi. Pramonei irgi gerai, nereikia didmiestyje konkuruoti dėl brangios žemės ir dar brangesnių darbuotojų.
Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.
Šiaip gal čia ir variantas atgaivinti mažesnius miestus bent šalia didmiesčių - gerinti infrastruktūrą, kad žmonėms būtų lengviau važiuoti dirbti į didelius miestus, įmonėms būtų patogų ten kurtis (būtų paprasčiau transportuoti žaliavas/produkciją), o darbuotojams iš kitur važiuoti į jas.
Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
Teisingai ir atvirkščiai daug širvintiškių dirba Vilniuje ir aplink tą autostrada ir net iš "Grigeo" važiuoja autobusas susirinkti darbuotojų iš Širvintų. NT kainos pakilo iki Lentvario ar Grigiškių lygio.
Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint
Šiaip, pastaruoju metu važiuojant autostrada pastebėjau, kad palei ją atkarpoje nuo Vilniaus iki Ukmergės vyksta gana daug (spėčiau pramoninių) pastatų statybų. Manau dėl to, kad žemė ten jau sąlyginai pigesnė, o (jei nepakaktų vietinių gyventojų) darbuotojams ir iš Vilniaus atvažiuoti gana netoli.
Na taip, reikia įpūsti gyvybės, ypač kai šalia tokia magistralė. Vilnių įdėjau kaip orientyrą, kad įvertint atstumą, kad nėra taip ir toli nuo miesto, jei visos Lietuvos mastu žiūrint
Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.
Normali tą lokacija įtariu bus arčiau autostrados ta gamyklėlė tegul tik atsigauna tas Širvintų kraštas.
Gyvenvietės lokacija. Šalia menkos reikšmės sankryža su kryptimis "Bartkuškis, Jauniūnai". Pusiaukelėje tarp Maišiagalos ir Širvintų. Paspausti paveiksliuką, kad didesnis būtų.
Ne į temą, bet vienas ūkininkas labai keikė tuos Belarus traktorius. Iš to ką atsimenu, tai sakė AdBlue sistema tik dėl vaizdo, kronšteinai, prie kurių tvirtinasi padagrai lužinėja dėl nekokybiško metalo, interkulerio ventiliacija silpna, ko pasekoje dažnai perkaista ir traktorius dirba avariniu režimu.
„Investuok Lietuvoje“ biuras startuoja su nauja kampanija, kurioje reklamos gamintojams kėlė aiškią užduotį – atsidurti žemėlapyje tarp kitų automobilius ir jų komponentus gaminančių bendrovių.
Komentuoti: