Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vienas prekybos centras vartotojui irgi būtų patogu, nes dabar reikia sukti galvą į kurį važiuoti - būtų tik Maxima ir viskas paprasta. Visos prekės vienoje vietoje, tik kažkiek brangesnės . Ir parduotuvės labiau apšiurusios, nes kam investuoti į atnaujinimą, jei pirkėjas ir taip ateis.
    Truputį neadekvatūs palyginimai, vartotojui skirtingos parduotuvės jokio nepatogumo nesukelia, išsirenki, kur geriausia, ten ir perkti, o jei būtų 20 NT ar auto pardavimo portalų, negalėtum rinktis vieno, reiktų per visus eiti norint išsirinkti geriausią auto ar NT. Čia tas pats, jei norint nusipirkti maisto, reiktų per 5 skirtingas parduotuves prasieiti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.

    https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose
    Mano kaimynas smulkus autoperekūpas jau dabar griežia dantimis. Jei tavęs nėra autoplius, tai vadinasi tavęs nėra iš viso. Atseikėti dabar jau reikia 10-20% pelno.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dar būtų patogu jei būtų tik vienas mobilaus ryšio operatorius - nereiktų sukti galvos pas kurį ten koks planas geresnis, kiek ten kuris duoda minučių ir GB. Kainos, aišku, būtų didokos, koks 20ct už minutę ir 10€ už gigabaitą. Bet viskas būtų vienoje vietoje, būtų labai patogu klientams.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Vienas prekybos centras vartotojui irgi būtų patogu, nes dabar reikia sukti galvą į kurį važiuoti - būtų tik Maxima ir viskas paprasta. Visos prekės vienoje vietoje, tik kažkiek brangesnės . Ir parduotuvės labiau apšiurusios, nes kam investuoti į atnaujinimą, jei pirkėjas ir taip ateis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.

    https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose
    Vartotojams kaip tik labai patogu, kai viskas vienoje vietoje, ypač pirkėjams. Nors pardavėjams taip pat gerai, dėl konkurencijos nebuvimo kainos aišku didokos, bet iš kitos pusės nereikia skelbimų dėti per n portalų, net brokerio paslaugų nebereikia ieškant klientų, kai viskas vienoje vietoje.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.

    Estijos žiniasklaida anksčiau skaičiavo, kad parduodamas skelbimų verslas per metus generuoja apie 25–30 mln. Eur pajamų ir apie 20 mln. Eur veiklos pelno. Didžioji dalis pelno (apie 16 mln. Eur) esą atkeliauja iš Lietuvos, o apie 4 mln. Eur – iš Estijos.
    Šarūnas Keserauskas, Konkurencijos tarybos pirmininkas, žiniasklaidai yra sakęs, kad iki 2014 m. pabaigos skelbimų paslaugas Lietuvoje teikė du pagrindiniai konkurentai.

    „Pavyzdžiui, dėl automobilių tai buvo „Autoplius.lt“, o iš kitos pusės – „Autogidas.lt“. 2014 m. pabaigoje įmonės susijungė ir visos tos svetainės, kurios iki to konkuravo dėl vartotojų, dėl įmonių dėmesio, atsidūrė vienose rankose – „Eesti Meedia“. Mes tą pastebėjome“, – aplinkybes komentavo Konkurencijos tarybos pirmininkas, jį citavo portalas „lrt.lt“.

    Kylant rinkos pasipiktinimui augančiomis skelbimų kainomis, įsikišo Konkurencijos taryba, tad estų bendrovė, kaip skelbta žiniasklaidoje, ėmėsi rokiruočių ir įvairiais būdais keitė portalų savininkus.
    https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Abejoju, ar FB artimiausiu metu planuotų plėstis su skelbimų įrankiais kokiais nors?
    Na, šiap marketplace, gan populiarus, pradžiai užtektų daugiau selektyvių parinkčių įdiegimo ieškant konkretaus NT ar auto. Aš asmeniškai esu pirkęs daiktų iš ten, ko skelbimų portaluose neradau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Kolkas NT ir auto ieškojimui nėra pats patogiausias, bet greitu laiku manau viskas pasikeis.
    Abejoju, ar FB artimiausiu metu planuotų plėstis su skelbimų įrankiais kokiais nors?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    FB nėra padogus įrankis, norint ieškoti NT ar auto, šimtai visokių grupių, nepatogi paieška. FB geras dalykas tik kaip reklama vystytojams savo projektų.
    Kolkas NT ir auto ieškojimui nėra pats patogiausias, bet greitu laiku manau viskas pasikeis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Verslai vertinami ne pagal investicijas, o pagal vertę. Egzistuoja šimtamilijoninių verslų, kurię išvis su kelių tūkstančių investicijų (ir daug laiko) išvystyti.

    O su skelbimais daug kas bando, bet, kaip raįo VZ straipsnyje, nepavyksta, nes lietuviai pripratę prie skelbiu, aruodas, autoplius vardų.
    Neprotinga lygint jų investicijas ir įdirbį nuo seno, su tuo, kad tom pačiom investicijom dabar tą patį galima padaryti.
    Būtent, to pačio FB pradinės investicijos irgi nebuvo didelės, ir konkurentų neatsiranda, nors atrodytų, kas čia brangaus sukurti socialinio tinklo appsą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kiek tenka stebėti auga FB skelbimų rinka, manau dėl to ir pardavė per patį piką.Spėju, per 2-3metus, daug pabėgs ten.
    FB nėra padogus įrankis, norint ieškoti NT ar auto, šimtai visokių grupių, nepatogi paieška. FB geras dalykas tik kaip reklama vystytojams savo projektų.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kiek tenka stebėti auga FB skelbimų rinka, manau dėl to ir pardavė per patį piką.Spėju, per 2-3metus, daug pabėgs ten.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
    Verslai vertinami ne pagal investicijas, o pagal vertę. Egzistuoja šimtamilijoninių verslų, kurię išvis su kelių tūkstančių investicijų (ir daug laiko) išvystyti.

    O su skelbimais daug kas bando, bet, kaip raįo VZ straipsnyje, nepavyksta, nes lietuviai pripratę prie skelbiu, aruodas, autoplius vardų.
    Neprotinga lygint jų investicijas ir įdirbį nuo seno, su tuo, kad tom pačiom investicijom dabar tą patį galima padaryti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
    Tai bandymų vis yra, bet nesėkmingi. Auto, NT ir kt. prekių seniau buvo po kelis populiariausius portalus, bet juos supirko viena įmonė, o dabar naujokams būtų labai sunku ateiti į rinką net siūlant nemokamus skelbimus, kai visi žino ir ieško skelbimų autopliuse ar aruode. Beto tiek pirkėjams, tiek pardavėjams patogiau turėti vieną vieną vietą, kur ieškoti ir parduoti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
    Laiku atsirado tuščioje rinkoje. Dabar tektų neblogai paplušėt bandant išsikovot vietą. Reiktų tiek kažkokiu būdu įtikinti pardavėjus reklamuotis kol nėra lankytojų, tiek pritraukt lankytojų kol nėra skelbimų. Aišku galima duokit nemokamus skelbimus iš pradžių ir tiek. Bet skelbimo įdėjimas irgi užima laiko. Jei niekas jo neperžiūrės - kam gaišt laiką, jei šiaip ar taip reiks dėt ir į Aruodą. O pirkėjas net jei ir patikrins kažkokį naują portalą - ateis ir į Aruodą.

    Vienintelis būdas turbūt būtų jei NT agentūros susitartų ir pasileistų savo nuosavą portalą. Į kurį jų agentai turėtų privalomai dėt skelbimus. Per kurį laiką gal atmuštų lankytojus nuo Aruodo.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
    Todel kad plius grupe saugo savo rinka. Kai tik atsiranda konkuruojantis produktas - greitai pasileidzia nuolaidos ir stipri savo reklama. Skelbimu portalui reikia didelio zmoniu srauto - naujokui rinkoje reikia labai daug sukisti pinigu i savo portalo reklama ir srauto kurima.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kas čia keisto? Įdėti skelbimą į autoplius ar aruodą kainuoją keliolika - keliasdešimt eur., dėl skelbiu.lt nežinau, bet esmė, kad šita įmonė valdo praktiškai visą Lietuvos skelbimų rinkimą ir konkurentų neturi. Geresnė investicija nei kokia maxima ar bitė.
    Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    300-400 mln. EUR?? Kažkoks kliedesys arba pinigų plovimas.

    Gal miestai.net jau gali būti vertinami bent jau 1 mln. EUR ?
    O kas čia keisto? Pažiūrėkite, koks grynasis jų pelnas. Įdėti skelbimą į autoplius ar aruodą kainuoją keliolika - keliasdešimt Eur., plius dar visa reklama, dėl skelbiu.lt nežinau, bet esmė, kad šita įmonė valdo praktiškai visą Lietuvos skelbimų rinką, konkurentų neturi. Geresnė investicija nei kokia maxima ar bitė, kuriems reikia kautis žvėriškoje konkurencijoje. Šitame forume nei už kokius postus reikia mokėti, nei reklamos yra, tai įsigyjimas būtų grynas nuostolis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.21, 15:43.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    300-400 mln. EUR?? Kažkoks kliedesys arba pinigų plovimas.

    Gal miestai.net jau gali būti vertinami bent jau 1 mln. EUR ?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Sandoris milžinas baigtas: Lietuvos skelbimų portalai – naujose rankose

    Populiarias Lietuvoje skelbimų svetaines „Autoplius.lt“, „Aruodas.lt“ ir „Skelbiu.lt“ valdančios įmonės turi naują savininką – Londone įsikūrusią investicijų grupę „Apax Partners“, kuri už skelbimų verslus Baltijos šalyse paklojo šimtamilijoninę sumą.

    Advokatų kontora „Cobalt“, šiame sandoryje konsultavusi pirkėją „Apax Partners“, apie sandorio užbaigimą ir dalyvavimą jame paskelbė savo interneto svetainėje.

    Dr. Irmanas Norkus, advokatų kontoros „Cobalt“ Lietuvos biuro vadovaujantis partneris, savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje šiandien rašo, kad tai buvo dar vienas „mamutinis sandoris šią vasarą“.

    „Rinka kalba (šiandien VŽ), kad pirkėjas sumokėjo apie 300–400 mln. Eur. 80% nupirkto verslo yra Lietuvoje. Akivaizdu, verslų vertės auga. Ankščiau tiek mokėdavo už infrastruktūrą – telekomus, „Mažeikių naftą“ ir panašiai, dabar perka Lietuvos ir Baltijos šalių rinkų potencialą“, – rašo I. Norkus.


    Plačiau: https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...#ixzz5xF14d4ZL

    Komentuoti:

Working...
X