Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Norvegijos „Yara“ atidaro pirmąjį transporto operacijų centrą Lietuvoje http://www.vilnius.lt/index.php?859481055

    Norvegijos bendrovė „Yara International“, viena didžiausių trąšų tiekėjų pasaulyje, ką tik paskelbė planuojanti Vilniuje atidaryti kol kas vienintelį pasaulyje tokio tipo transporto ir logistikos operacijų centrą, atsakingą už logistiką visoje Europoje. Numatoma įdarbinti apie 250 įvairių sričių, pradedant transporto valdymu ir baigiant klientų aptarnavimu, specialistų.
    Bendrovė „Yara“, kuri įsteigta 1905 m. siekiant padėti įveikti Europai grėsusį badą, šiuo metu veiklą vykdo visame pasaulyje ir turi daugiau kaip 17 tūkst. darbuotojų net 60 šalių. 2017 m. „Yara“ pajamos siekė 9,8 mlrd. eurų

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Mažeikiuose įsikūrusi kėlimo įrenginių nuomos UAB „Strėlė logistics“ šiais metais į kranų parką investavo rekordinę įmonei sumą – beveik 5 mln. Eur. Stambiausias pirkinys praėjusią savaitę pasiekė Lietuvą.

    Į Klaipėdą iš Kylio jūrų uostų buvo atgabentas Šveicarijos kompanijos „Liebherr“ 450 t keliamosios galios automobilinis teleskopinis kranas, jį Lietuvos bendrovė įsigijo už maždaug 2,5 mln. Eur. Jo teleskopinės strėlės ilgis – 85 m, o maksimalus kėlimo aukštis visa komplektacija – 132 m. „Strėlė logistics“ teigimu, tai bus ilgiausią teleskopinę strėlę turintis automobilinis kranas Baltijos šalyse.

    „Rinka pakankamai aktyvi, sakyčiau, kad aktyvesnė nei bet kuriais ankstesniais metais. Mūsų veiklos geografija gana plati – kranai išskirstyti ir po Baltijos šalis, ir į Švediją esame išsiuntę. Kai išskirstome po visas rinkas, mums jų iš tikrųjų trūksta“, – pasakoja p. Slavinskas, skaičiuojantis, kad po plėtros įmonių grupė turi 40 automobilinių kranų, ir tai didžiausias tokių įrenginių parkas Baltijos šalyse.

    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5La9P0Mxu

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Izraelio fintech bendrovė „Nayax“ įsikurs Vilniuje

    Izraelio mokėjimų negrynaisiais pinigais sprendimus vystanti bendrovė „Nayax“ naują padalinį atidarys Vilniuje.

    Užsienio investicijas šalyje skatinanti agentūra „Investuok Lietuvoje“ pranešė, jog „Nayax“ Lietuvoje kursis, gavusi Lietuvos banko mokėjimo įstaigos licenciją.

    Įmonės direktorius Yairas Nechmadas (Jairas Nechmadas) sako, jog Lietuvoje yra palanki reguliacinė aplinka...
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...kurs-vilniuje/ .

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Lietuva – trečia pasaulyje pagal tiesioginių užsienio investicijų kuriamų darbo vietų vertę https://www.lrt.lt/naujienos/ekonomi...bo-vietu-verte
    Pagal tiesioginių užsienio investicijų (TUI) projektų planuojamų sukurti darbo vietų pridėtinę vertę Lietuva pašoko iš 32-os į trečią vietą, rodo naujausia „IBM Global Location Trends 2018“ ataskaita. Geriau už Lietuvą pasirodė tik Airija ir Singapūras, rašoma „Investuok Lietuvoje“ pranešime spaudai.
    Anot ataskaitos rengėjų, toks Lietuvos šuolis didžiąja dalimi sąlygotas tuo, kad šalis pritraukia vis daugiau informacinių ryšių ir technologijų (IRT) įmonių.
    Pažymėtina ir tai, kad pagal TUI projektų planuojamų sukurti darbo vietų milijonui gyventojų Lietuva pakilo iš 15-os į antrą vietą.
    p.s. jei ką, tai paslaugų centrų veiklą įsuko Kubyyyliaus vyriausybė. Blogas Kubyyylius.

    Nuplaukė tūkstančiai šiltų darbo vietų: viskas dėl skrydžio į Londoną https://www.15min.lt/verslas/naujien...na-667-1001992
    Į Londoną iš Lietuvos neskrenda tokie lėktuvai, kuriais norėtų skraidyti verslininkai. Dėl to Lietuva prarado 186 mln. eurų per metus, gali prarasti dar 254 mln. eurų per metus, savo analizėje rašo „Investuok Lietuva“ specialistai. Būtent šiuo dokumentu remdamasi valdžia pripažino maršrutą į Londono Sitį gyvybiškai svarbiu ir nusprendė skirti paramą oro linijoms.

    p.p.s. keli mln labai "dideli" pinigai lyginant su šimtais mln. Aišku bet kuriuo atveju neigiamai šnekėtų kavianskas ekspertazz Udrius, nes tai būtų skrydis į VNO.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.07.17, 12:59.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Tai, kad Vilkyškių Pieninė nėra pasaulyje žinomas brandas.
    Jie eksportuoja po Vilvi brand'u. Aišku, iki Danone toli, bet sekasi neblogai.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Dėl baldų - ar išvardintumėtė iš atminties bent 5 LT baldų (ne nestandartinių) įmones, kurios padoriai bent Lt rinkoje stovi su savo parduotuvėmis? Man net apskritai sunku 5 įvardnt būtų.
    Tikrai neišnaudotos nišos.
    Narbuto baldai. Lietuvoje beveik (nebe)veikia (retail sektoriuje), bet uzsienio rinkose eina kaip reikiant.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Isskirti galima butu nebent Berry(sba), kurie ir ex NVS salyse dirba po PARRA zenklu. Dar Magres baldai (zbiga). O kas ten kokias spyruoklines lovas kur kepa, tikrai sunku pasakyt

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Dėl baldų - ar išvardintumėtė iš atminties bent 5 LT baldų (ne nestandartinių) įmones, kurios padoriai bent Lt rinkoje stovi su savo parduotuvėmis? Man net apskritai sunku 5 įvardnt būtų.
    Tikrai neišnaudotos nišos.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Geras LT pavyzdys yra Komfovent. Juos norejo ir Elektrolux'as pasikisti po savo vardu, taciau ex Amalva neparsidave, susikure savo nuosava brenda ir su juo labai sekmingai pleciasi, skverbiasi i EU ir ne tik.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Vis tiek tai ne tas pas, kas išeiti į užsienio rinkas su savo brandu.
    Rimtai? Galvojom, kad tas pats.

    Dar kartą kartoju - tai buvo viso labo tik pavyzdys koks žemo lygio martketingas pas LT įmones yra.
    Nieko bendro su pasaulnio išėjimo lyginimu neturintis teiginys.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jis kalbėjo bendrai apie tai, kad mūsų verslai apskritai apkemsiję ir jei paima marketingistą, iššauna (nes nuo žemai lengva atsispirt). Tai yra niekaip su IKEA pieninės nelygino, o tik paėmė kaip pavyzdį bendriniams pastebėjmui apie žemo lygio marketingą LT įmonėse.
    Vis tiek tai ne tas pas, kas išeiti į užsienio rinkas su savo brandu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Pavyzdys labai netinkamas, IKEA nedirba tik Švedijos rinkoje. Kontekstas buvo apie tai kas yra, o ne kada nors kažkada kas nors bus.
    Jis kalbėjo bendrai apie tai, kad mūsų verslai apskritai apkemsiję ir jei paima marketingistą, iššauna (nes nuo žemai lengva atsispirt). Tai yra niekaip su IKEA pieninės nelygino, o tik paėmė kaip pavyzdį bendriniams pastebėjmui apie žemo lygio marketingą LT įmonėse.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Duok tiek dešimtmeęių kiek IKEA, gal bus.

    Šiaip jei nesupratai jo pranešimo tai jis pateikė pavyzdį kaip marketingas padeda sukurti žinomumą (šiuo atveju Lietuvoje).
    Pavyzdys labai netinkamas, IKEA nedirba tik Švedijos rinkoje. Kontekstas buvo apie tai kas yra, o ne kada nors kažkada kas nors bus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Tai, kad Vilkyškių Pieninė nėra pasaulyje žinomas brandas.
    Duok tiek dešimtmeęių kiek IKEA, gal bus.

    Šiaip jei nesupratai jo pranešimo tai jis pateikė pavyzdį kaip marketingas padeda sukurti žinomumą (šiuo atveju Lietuvoje).

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą

    Vienetai mūsų gamintojų iš viso supranta kas yra brandingas ir marketingas. Paprasčiau yra užsieniečiams private label varyti ir gyvent iš 7% maržos. Kai tik koks apkemsijęs varslas pasiima gerą marketingistą - viskas iššauna. Klasikinis to pavyzdys - Vilkyškių Pieninė.
    Tai, kad Vilkyškių Pieninė nėra pasaulyje žinomas brandas.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Lietuviški baldininkai tiesiog nemoka parduoti savo prekių. Simple as that. Šiais laikais nebeužtenka gerai pagaminti. Reikia pasirūpinti ir viskuo kitu, nuo sugebėjimo komunikuoti su klientais, iki transportavimo.
    Vienetai mūsų gamintojų iš viso supranta kas yra brandingas ir marketingas. Paprasčiau yra užsieniečiams private label varyti ir gyvent iš 7% maržos. Kai tik koks apkemsijęs varslas pasiima gerą marketingistą - viskas iššauna. Klasikinis to pavyzdys - Vilkyškių Pieninė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O per kiek laiko Ikea man pagamintų nestandartinio išmatavimo komodą?
    Per tiek pat kiek VAG pagamintų automobilį pagal jūsų brėžinius.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O per kiek laiko Ikea man pagamintų nestandartinio išmatavimo komodą?
    per tiek pat, kaip ir Maxima nestandartines sudeties duona

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Del laukimo, surinkimo ir transportavimo - faktas. Reikejo vienos komodos pagal spec ismatavimus, tai su baldininkais turejau deretis ir prasyti, kad ta komoda jie man pagamintu (surinktu) ir isrinktu(netilpo i auto). Ir siaip ikea turi daug kitokiu pliusu, bet cia tema ne apie tai.
    O per kiek laiko Ikea man pagamintų nestandartinio išmatavimo komodą?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Problema tame, kad turime mažai nenusisvaigusių dizainerių.

    Komentuoti:

Working...
X