Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Futbolas
Collapse
X
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąLabiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
Teoriškai, tiesa, yra app televizoriui, bet atsilikimas, bet reikia sujungti, bet reikia, kad būtų sukoduotas palaikymas prietaiso ir taip toliau... Manau būtų gerokai mažiau pašaipių balsų jeigu mokamas televizinis kanalas būtų nusipirkęs teises (kaip Viaplay Sport Baltic seniau) negu kai nusipirko netelevizinis transliuotojas.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mėnesiui užsisakyti paslaugą dar nėra taip blogai. Labiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mėnesiui užsisakyti paslaugą dar nėra taip blogai. Labiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Mėnesiui užsisakyti paslaugą dar nėra taip blogai. Labiau erzina tai, kad nėra kaip per televizorių žiūrėti, tik per kompiuterį/telefoną.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokio amžiaus jūsų televizorius, kad neturi interneto?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąKoks skirtumas iš kur pajamos? Tiekėjas pirkdamas iš UEFA teises yra susiskaičiavęs kaip pasidengs šias išlaidas.
Parašė taspac Rodyti pranešimąBe to pridėsiu, kad žiūrėtum LT rinktinės varžybas, mokamu prenumeratorium tapti nereikia. Bet reikia užsiregistruoti pas juos sistemoje ir susikurti paskyrą (kas Petrui ir Onutei gali būti misija neįmanoma), o gal žiūrėk, kažką ten pastebėsi ir tapsi mokančiu klientu. Bet už rintinės varžybas mokėti nieko nereikia.
Parašė taspac Rodyti pranešimąDęl antro punkto, perkant tokio lygio reklamos paketus niekas vienetinėmis varžybomis nesismulkina, yra imamas visas pvz atrankos turnyras visom rinktinėm ar regionams ar pan. Mąstyk globaliau.
Jei tu turi pirkti visą reklamos paketą visoms 40 (tas pats galioja, kad ir mažesniems regionams) šalių tai tu turi būti visose šalyse. Tai sumažina potencialių pirkėjų skaičių iki tokių kaiuo coca cola ir panašiai, kurie tikrai yra visose šalyse.
Jei tu esi "tik" 20 šalių tai automatiškai tau reklama kainuoja dvigubai daugiau nei tam, kuris yra 40 šalių (nes moki už40, o gauni tik 20).
Jei tu esi 10 šalių, tau reklama kainuoja 4 kartus bangiau, kas tave eliminuoja apskritai iš potencialių pirkėjų sąrašo.
Tuo tarpu pardavinėjant atskirai pagal šalis, net ir pastačius krūvą papildomų vadybininkų būtent tokiems pardavimams, bendrai būtų galima surinkti kelis kartus daugiau, nes atsirastų rimtesnė konkurencija.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Koks skirtumas kokio, pilna idealiai veiiančių modernių televizorių, kurie nėra smart.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Na jie nelabai modernūs, jei neturi interneto. Čia panašiai, kas sakyti, kad turi modernų telefoną, gali skambinti, rašyti SMS, tik nėra interneto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąUfff, pavargau gincytis.... pasirodo Gator geriau versla moka vykdyti nei pasaulinės kompanijos, kurios nesupranta, kad praranda milžiniškus pinigus pasikartosiu, užmesk akį į reklaminius stendus stadione...
Ar šitas elementarus faktas tikrai yra kažkoks juokingas tau?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tu geriau nenusuk kalbos, o pats pagalvok ar tikrai gali iš reklamos išpešti daugiausiai jei parduodi paketus visoms 40 šalių, kur dėl reklamos konkuruos mažas kiekis įmonių, kurios turi veiklą visose šalyse palyginus su parduodant į atskiras šalis kur dėl reklamos konkuruos tūkstančiai kompanijų.
Ar šitas elementarus faktas tikrai yra kažkoks juokingas tau?
P.S. "Tūkstančiai" - šitas epic viena pasauline kompanija už rimta reklaminį paketą gali sumokėti daugiau nei tūkstantis "garažiukų" sudėjus jei jie išvis norėtų pirkti tą reklamą... pridedant prie tų "tūkstančių", kiek besireklamuojančių brand'ų tu matai LT telike įprastai? sukasi ta pati grupė, tik reklamas atnaujina (mobilus ryšys, vaistinės, draudimas, lažybos, prekybos centrai, buitiniai pasauliniai brand'ai ir pan.), kurie įperka teliko įkainius... spėjų kojų ir rankų pirštų užtektų juos suskaičiuoti. Tokie tie "tūkstančiai" o ką jau kalbėti, kokie įkainai būtų, kad padengti UEFA licencijos kainą... tai liktų tik vienetai.Paskutinis taisė taspac; 2023.06.21, 12:47.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokio amžiaus jūsų televizorius, kad neturi interneto?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Man juokingas faktas, jog tu manai, kad įmonės to nesupranta ir daro kažkokią klaidą veikdamos kitaip nei tau atrodo. Patikėk, ten yra tikrai didesni tokių klausimų protai nei tu ir aš sudėjus, ir puikiai suskaičiuoja, kas neša daugiau naudos. Jei būtų taip kaip tu sakai, Petras ir Onute futbolą iki šiol žiūrėtų per savo Šilelius su dratu ant stogo
P.S. "Tūkstančiai" - šitas epic viena pasauline kompanija už rimta reklaminį paketą gali sumokėti daugiau nei tūkstantis "garažiukų" sudėjus jei jie išvis norėtų pirkti tą reklamą... pridedant prie tų "tūkstančių", kiek besireklamuojančių brand'ų tu matai LT telike įprastai? sukasi ta pati grupė, tik reklamas atnaujina (mobilus ryšys, vaistinės, draudimas, lažybos, prekybos centrai, buitiniai pasauliniai brand'ai ir pan.), kurie įperka teliko įkainius... spėjų kojų ir rankų pirštų užtektų juos suskaičiuoti. Tokie tie "tūkstančiai" o ką jau kalbėti, kokie įkainai būtų, kad padengti UEFA licencijos kainą... tai liktų tik vienetai.
Tūkstančiai tai yra per visas 40 valstybių, vienoje valstybėje keliasdešimt įmonių vidutiniškai (įskainat po kelias vaistines, kelias lažybas, kelis prekybcentrius, kelis draudimus ir tt)
Bandau savo teiginį paiškinti trečią kartą ir šį kartą laukiu kontraargumentų , o ne "jie didelė kompanija, todėl negalima diskutuoti, nes viską daro geriau" ad hominem.
Je imam paketą visoms 40 valstybių ir tarkim reklamas matys 100 milijonų ir tarkim paketas kainuoja 10 milijonų (čia lempiniai skaičiai, tik parodyti principui).
Jeigu tu esi coca cola ir esi visose 40 valstybių, vadinasi tau vienas žmogus kainuos 10 centų.
Jeigu tu esi LIDL ir tu esi 20 valstybių, tau vienas žmogus kainuos 20 centų.
Jeigu tu esi 10 valstybių, tau vienas žmogus kainuos 40 centų.
Iki čia supranti? Supranti, kad parduodant visas 40 valstybių kaip vieną paketą tu sumažini potencialių pirkėjų skaičių iki miniumo, nes jei tu nesi visose valstybėse, tau pasiektas žmogus kainuoja KARTAIS daugiau nei kompanijai, kuri yra visose valstybėse.
Dabar išskirstom į 40 paketų ir parduodam atskirai.
Automatiškai į kievieną iš 40 paketų tu pakeli konkurenciją iki maksimumo, nes daug šansų, kad kiekvienoje valstybėje atskirai atsiras įmonių, kurios labiau entuziastingai nori reklamuotis nei minima cocacola.
Gali pasižiūrėt į didžiausių reklamos pirkėjų sąrašą Lietuvoje ir jame lyderiauja nebūtinai tik pasaulinės įmonės, kurios yra visose 40 Europos šalių.
Tą patį krepšinį pasižiūrėk ir ten pilnai dėl rekmamos kokia nors biovela gali nukonkuruoti kokį nors pasaulinį grandą, nes kalba eina apie vieną šalį.
Na o jei reiktų pirkti visas 40 šalių, tai aišku, kad biovela nesugebėtų nė menkos dalies kiek cocacola pasiūlyti. Tai čia tas tavo teiginys apie "garažiukus" netenka prasmės, nes tai ir taip aišku.
Paklausa ir pasiūla principą turbūt supranti. Jei didesnė reklaminio paketo paklausa, atitinkamai didesnę kainą ir gausi.
Na čia galima sakyti, kad naudoja jie didmenos ir mažmenos principą, nenori vargti pardavinėjant paketus mažmena, tad pasirenka parduoti viską didmena.
Tai būtų suprantamas argumentas. Bet kai argumentas yra, kad atskirais paketais neįmanoma gauti daugiau pinigų tai yra visiška kvailystė.
Ps: vakar kaip tik per TV užmačiau ONE championship kovą kur Dovydas Rimkus su rusu (kova 2022m sausio) kovojo. Organizacija rimta pasaulinė, tad reklamuotis ten Lietuvos vietiniams brandams būtų be šansų jei būtų paketas viskam. Bet pamačiau, kad pristantant ringe mūsų kovotoją, ant ringo plakato kabėjo lietuviški brandai.
Tai čia būtent tas principas apie ką aš kalbu, tikslinei rinkai, mūsų šalies paketui, mūsų brandai nukonkuravo tarptautinius. Jei mes nebūtume pasiūlę daugiau, tai jien nebūtų ko vargti ir specialiai keitinėti reklamų.Paskutinis taisė Gator; 2023.06.21, 17:09.
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
Balkanuose (visur) teises supirkęs Serbijos telekomas ir normaliai rodo per TV. O čia išvardintose šalyse kažkaip vienas netelevizinis dalyvis teises supirkęs. Turbūt forumiečiai galės geriau apie Švediją paaiškinti, bet spėčiau, kad ten bent jau televizinis app'as dažniau bus integruotas trečių partnerių, negu bet kurioje iš mūsų jūros pusės šalių.
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_E...casting_rights iš šio sąrašo susidaro įspūdis kad labai daug kur nacionalinės rinktines transliuoja vietinis nacionalinis transliuotojas, o visas likusias mokami kanalai. Išskyrus kur oligarchai Viaplay dominuoja
Gal ir yra įstatymai kad nacionalinė rinktinė privalo būti transliuojama nemokamai.
Kaip suprantu Leituvoje Lietuvos rinktinės mačą prieš Bulgariją Viaplay rodė nemokamai, bet prieš Vengriją ne.
Gal Silber418 pakomentuos kaip Švedijoje yra visgi?Paskutinis taisė zanaz; 2023.06.21, 18:05.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąMan ziurint istraukas is rungtyniu su Suduva krinta i akis vaiku kiekis stadione. Na ir kas, kad tik tiek lankytoju, bet bent jau man labai aiskiai matosi, jog auginamas ziurovas ateiciai. Praktiskai nuo 0 ir nuo mazu zingsneliu. Motiejunas ir yra minejes, jog klubas vystysis pamazu, nebus dideliu perlaidu is krepsinio. Ir tai yra daug tvariau ir labiau pamatuota nei, kad kaip iprasta musu futbole: sukisam daug pinigu (musu mastais), tikimes euro tauriu ir greitos grazos, veliau viskas atsibosta ir klubas mirsta. Ta pati Suduva.
Tokiu paciu modeliu vystosi ir krepsinio Bayern'as, negaunantis visiskai pinigu is futbolo.
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąNuo 0:48Paskutinis taisė Stadionas; 2023.06.24, 10:34.
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąhttps://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_E...casting_rights iš šio sąrašo susidaro įspūdis kad labai daug kur nacionalinės rinktines transliuoja vietinis nacionalinis transliuotojas, o visas likusias mokami kanalai. Išskyrus kur oligarchai Viaplay dominuoja
Gal ir yra įstatymai kad nacionalinė rinktinė privalo būti transliuojama nemokamai.
Kaip suprantu Leituvoje Lietuvos rinktinės mačą prieš Bulgariją Viaplay rodė nemokamai, bet prieš Vengriją ne.
https://www.thenational.scot/comment...tish-football/
Another obvious underlying challenge for the Scottish Football Association (SFA) is the television broadcast deal they struck with Viaplay, the Scandi media group who deploy a paywall and subscription system for Scotland games. Many feel cheated from what they think is an inalienable right to watch the national team free of charge.
Only a small section of Scots has been able to follow the progress of Steve Clarke’s side and last week, the MP Gavin Newlands told Westminster it was “inherently unfair” that fans cannot watch Scotland’s men’s games for free while those in England and Wales can.” Newlands has asked for a meeting with Culture, Media and Sports Secretary Lucy Frazer to “fix the issue”.
It is alas an issue that is not easily fixed unless Viaplay rips up its contract, and the public service broadcasters are bounced into action. Or some otherwise nameless billionaire treats the nation to a freebie.
Viaplay has only recently sacked its CEO and announced a massive cost-cutting exercise, paring back an expansion into feature film production. Generosity is not currently on its radar.
Comment
-
Buvo karšta diskusija apie Viaplay...tai yra viešai pasiekiama Q2 veiklos ataskaita: https://www.viaplaygroup.com/sites/d...AQdOD7OChkWOic
O įdomiausia skaidrė yra ši:
Comment
Comment