Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

ABS sistemos privalumai ir trūkumai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iris
    replied
    Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
    Ant ledo grandinės tik padeda. Jokie ABS, ESP ir pan. nieko nepadaro, pats patyriau savo kailiu per pastarąsias dienas
    Štai ir atsakymas: Grandinės

    Komentuoti:


  • iris
    replied
    Vairuoju "nuliovą" auto.. 1700 kg Toyota.
    Nepasakyčiau,kad tas ABS yra kitoks, nei prieš tai buvusioje a/t priemonėje..
    Nesigilinau labai,kuo ji "prifarširuota", bet kai slystama į šoną,yra blokuojami ratai ir kažkaip labai būna lengva ištiesint (čia ne tik ABS dėka)..
    Vairuoju jau 10 metų. Važiuoju daug..
    ABS yra ABS.. Be jo,manau, būtų sunkiau.. O ant ledo tai nemanau,kad nepadeda.. Padeda,bet laaabai mažai..
    Prieš nemažai metų Audi 100 vairavau. Nebuvo ten jokio ABS ir nieko..Sustodavo prašoma
    Geras vairuotojas ir žiguliuką sustabdytų
    Ekstremaliose miesto situacijose bent 3 kartus ABS laaabai padėjo išvengti susidūrimo..

    Komentuoti:


  • Dzipas
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Jep, ant ledo jokie ABS'ai nepadeda. Nu nebent gal visiškai naujuose automobiliuose kokia nors tobulesnė ta antiblokavimo sistema, bet 99 procentuose mūsų keliais važinėjančių automobilių esančios ABS sistemos ant lygaus ledo nieko nereiškia..
    Ant ledo grandinės tik padeda. Jokie ABS, ESP ir pan. nieko nepadaro, pats patyriau savo kailiu per pastarąsias dienas

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Jep, ant ledo jokie ABS'ai nepadeda. Nu nebent gal visiškai naujuose automobiliuose kokia nors tobulesnė ta antiblokavimo sistema, bet 99 procentuose mūsų keliais važinėjančių automobilių esančios ABS sistemos ant lygaus ledo nieko nereiškia..

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė boo Rodyti pranešimą
    ABS padeda vairuotojui suvaldyti automobilį staigaus stabdymo metu, sistema neleidžia automobiliui slysti, bei leidžia automobilio ratams suktis pirmyn, taip leisdama vairuotojui išlaikyti automobilio valdymą.

    Paprasta stabdžių sistema staigaus stabdymo metu užblokuoja automobilio ratus, automobilis tampa nevaldomas ir pradeda slysti kelio danga. Automobilyje su ABS sistema nuspaudus stabdžių pedalą ratai nėra užblokuojami iki tol kol vairuotojas atleis pedalą. Tipiška ABS sistema automobilio ratus užblokuoja ir atlaisvina iki 20 kartų per sekundę, taip išlaikydama automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, bei leidžia vairuotojui jį valdyti.
    O ka daryt, kai vaziuoji gana letai ir stabdai ne staigiai, o masina vaziuoja ledu, o pedalas nereaguoja i spaudima? Gerai kai sniegas ir pan, kai ledas, truputi sudetingiau.

    Komentuoti:


  • boo
    replied
    ABS padeda vairuotojui suvaldyti automobilį staigaus stabdymo metu, sistema neleidžia automobiliui slysti, bei leidžia automobilio ratams suktis pirmyn, taip leisdama vairuotojui išlaikyti automobilio valdymą.

    Paprasta stabdžių sistema staigaus stabdymo metu užblokuoja automobilio ratus, automobilis tampa nevaldomas ir pradeda slysti kelio danga. Automobilyje su ABS sistema nuspaudus stabdžių pedalą ratai nėra užblokuojami iki tol kol vairuotojas atleis pedalą. Tipiška ABS sistema automobilio ratus užblokuoja ir atlaisvina iki 20 kartų per sekundę, taip išlaikydama automobilio stabilumą ir sukibimą su kelio danga, bei leidžia vairuotojui jį valdyti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Neseniai kai buvo pasale neblogai, silainiuose pries posuki buvo apledijes kelias, kadangi masina su ABS, zinojau kad tikrai prades kalt per pedala. Deja man ABS vos poksto neiskrete, masina kaip vaziavo taip vaziavo i sankryza. Gerai kad sugalvojau rankini uztraukt... Aisku ant ledo reikia sipuotu padangu, kad is ABS nauda isspaustum. Kitokiom oro salygom ABS labai gelbsti.

    Jus cia galit teorija destyt, bet praktika yra praktika.
    Būtent. Praktika yra praktika ir bent jau mano praktika yra panaši, kai praeita žiema važiavau paskui vieną automobili tokiu pat greičiu ir jis pradėjo stabdyt, tai aš ABS dėka sugebėjau sustot tik ant borto ir netgi susilyginęs su juom.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Neseniai kai buvo pasale neblogai, silainiuose pries posuki buvo apledijes kelias, kadangi masina su ABS, zinojau kad tikrai prades kalt per pedala. Deja man ABS vos poksto neiskrete, masina kaip vaziavo taip vaziavo i sankryza. Gerai kad sugalvojau rankini uztraukt... Aisku ant ledo reikia sipuotu padangu, kad is ABS nauda isspaustum. Kitokiom oro salygom ABS labai gelbsti.

    Jus cia galit teorija destyt, bet praktika yra praktika.
    Paskutinis taisė Mjso; 2008.12.19, 16:36.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    nesamone. gal ten spausdinimo klaida padaryta,bet kai tu pats savo galva negalvoji tai priimi kaip uz gryna piniga. Jei nori kazkokios rimtesnes informacijos http://www.lbm.lt/abs.htm , susirask ten eilute ,kur aiskiai tau bus parasyta-abs uztikrina pati trumpiausia stabdymo kelia.

    aisku pas mus yra tokiu ,kurie sustoja dar greiciau,bet tam labiau reikalingi ne stabdziai,o stulpai:-))
    Tai gal užteks čia mane bandyt įžeist su tokiom frazėm "pats savo galva negalvoji", "nemoki anglų kalbos", "esi susipykes su logika", bei kitokiais pasisakymais kuriuose teigi kaip ir ką aš mastau. Jei grįžtant prie diskusijos, tai naudodis vienu abejotinu šaltiniu nėra gerai. Tokių kaip mano pateiktų palyginimo duomenų yra ir daugiau. Daugelis angliškų bei lietuviškų straipsnių yra apie tai, kad abs ant ledo ir sniego, kelio tikrai nesutrumpina, o gali jį ir pailgint. Beje kol čia "diskutavom", tai spėjau perskaityt ir tavo minimą šaltinį ir dar bent 5 kitus, kurių viename ir radau tą lentelę su stabdymo kelio reikšmėmis.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pasirodo ir vėl viską neigti yra lengviausia. Jei paskaičius tos citatos 4 eilutę, ten galima pamatyti 2 stulpelių pavadinimus. Ty. užblokavus ratus ir su abs, tokie ir yra skaičiai, pirmasis užblokavus, antrasis su abs. Tiesiog neišėjo normaliai perkelti lentelės į forumą.

    nesamone. gal ten spausdinimo klaida padaryta,bet kai tu pats savo galva negalvoji tai priimi kaip uz gryna piniga. Jei nori kazkokios rimtesnes informacijos http://www.lbm.lt/abs.htm , susirask ten eilute ,kur aiskiai tau bus parasyta-abs uztikrina pati trumpiausia stabdymo kelia.

    aisku pas mus yra tokiu ,kurie sustoja dar greiciau,bet tam labiau reikalingi ne stabdziai,o stulpai:-))

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Tai tu dar ir anglu kalbos pasirodo nemoki:-) tame tavo pavyzdyje pateikti duomenys ,kad automobiliui nuo 80 km/h iki 0 km/h sustoti reikia ant dregno pagrindo tiek tai metru , ant sniego daugiau ,o ant ledo daugiausia. taip ir turi buti , viskas ten tvarkoje tik tu angliskai nesupranti.
    autosporte kiek zinau lyg ir draudziama naudoti abs ,be to pas juos yra tokiu vaziavimo rezimu ,kai jiems reikalingas ratu slydimas ir visos tos elektronines sistemos jiems trukdytu.
    Pasirodo ir vėl viską neigti yra lengviausia. Jei paskaičius tos citatos 4 eilutę, ten galima pamatyti 2 stulpelių pavadinimus. Ty. užblokavus ratus ir su abs, tokie ir yra skaičiai, pirmasis užblokavus, antrasis su abs. Tiesiog neišėjo normaliai perkelti lentelės į forumą.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Apsimeti ? Na jei taip, tai parodysiu konkrečiai: stabdymo kelias su abs ant ledo yra 150 metrų ilgesnis, nei užblokavus ratus Ar toliau neigsi tiesą ir remsiesi savo "išmanymu" ? Kur tavo argumentai ? Kolkas matau tik demagogiją ir totalų neigimą.
    Arba gal pats atsakyk: Kodėl jei abs taip pagerina ir stabdymą, ir valdymą, jo nenaudoja autosporte ?

    Tai tu dar ir anglu kalbos pasirodo nemoki:-) tame tavo pavyzdyje pateikti duomenys ,kad automobiliui nuo 80 km/h iki 0 km/h sustoti reikia ant dregno pagrindo tiek tai metru , ant sniego daugiau ,o ant ledo daugiausia. taip ir turi buti , viskas ten tvarkoje tik tu angliskai nesupranti.
    autosporte kiek zinau lyg ir draudziama naudoti abs ,be to pas juos yra tokiu vaziavimo rezimu ,kai jiems reikalingas ratu slydimas ir visos tos elektronines sistemos jiems trukdytu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    tiek to,cia ne ta tema, pasilik prie savo nuomones. tiesiog tu darai ta pacia klaida kaip ir dauguma megeju. ka norejai pasakyti situo pavyzdziu,kad stabdymo kelias ant ledo ilgesnis ,nei ant snigo ,tai is vis nesupratau???? tai elementarus dalykai,kuriuos zino kiekvienas vaikas, kas ten tau neaisku ir tave stebina???
    Apsimeti ? Na jei taip, tai parodysiu konkrečiai: stabdymo kelias su abs ant ledo yra 150 metrų ilgesnis, nei užblokavus ratus Ar toliau neigsi tiesą ir remsiesi savo "išmanymu" ? Kur tavo argumentai ? Kolkas matau tik demagogiją ir totalų neigimą.
    Arba gal pats atsakyk: Kodėl jei abs taip pagerina ir stabdymą, ir valdymą, jo nenaudoja autosporte ?

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    P.s. Negi sunku normaliai pacituot neištrinant pusės kodo ir kitos nepaliekant ?

    tiek to,cia ne ta tema, pasilik prie savo nuomones. tiesiog tu darai ta pacia klaida kaip ir dauguma megeju. ka norejai pasakyti situo pavyzdziu,kad stabdymo kelias ant ledo ilgesnis ,nei ant snigo ,tai is vis nesupratau???? tai elementarus dalykai,kuriuos zino kiekvienas vaikas, kas ten tau neaisku ir tave stebina???

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    tu esi susipykes su logika :-))) tokiu atveju uztektu tik priekiniams vairuojamiems ratams abs sistemos ,o tie kvaili inzinieriai nepaklause taves ir sia sistema idiege visiems ratams.
    O tu su praktika ir jos skirtumais nuo teorijos. Galima ginčytis iki nugriūvimo, bet yra kaip yra. Gali juoktis nesijuokęs, tačiau tai tiesos nepakeis. Mažiau būk arogantiškas ir pernelyg užtikrintas savo žiniomis. Gal pateik nors vieną šaltinį, kuriame būtu aprašytas praktinis bandymas įrodantis tavo žodžius.

    A Finnish car magazine, Tekniikan Maailma, tested a VW Golf V fitted with non-studded Continental ContiVikingContact 3 tires.
    Braking distance from 80-0 km/h:
    locked wheels ABS
    dry pavement 45 m 32 m
    snow 53 m 64 m
    ice 255 m 404 m
    P.s. Negi sunku normaliai pacituot neištrinant pusės kodo ir kitos nepaliekant ?
    Paskutinis taisė sleader; 2008.12.19, 15:19.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    [QUOTE=sleader;310415] Abs nebuvo kuriama stabdžių efektyvumui didinti (iš kur tai ištraukta?). Tai konkrečiai anti-blokavimo sistema, kuri padeda išvengti to kas atsitiktu užsiblokavus ratams - automobilio nevaldymas.


    tu esi susipykes su logika :-))) tokiu atveju uztektu tik priekiniams vairuojamiems ratams abs sistemos ,o tie kvaili inzinieriai nepaklause taves ir sia sistema idiege visiems ratams.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Norbert
    Ta anekdota tai taip reikejo patalpinti i foruma Siaip linksma sutinku, o kad rasau su klaidom be nosiniu ir t.t. del to kad pas mane negalima rasiti lietuviskai.
    Tavo klaidos ne tik susijusios su nosinių ir kitų lietuviškų raidžių nerašymu. Beje, ir klaviatūroje lietuvių k. įdiegti labai paprasta... Šitame savo komentare vėl padarei klaidų, nepaisant lietuviškų raidžių nerašymo... Bet, tebūnie - rašysena juk reprezentuoja žmogų.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kai veiksmai yra apgalvoti ir prognozuojami, tai abs - blogis.


    Juokiuosi:-)) tai demontuok is savo masinos ta abs sistema , busi gudresnis uz simtus inzinieriu,kurie sia sistema kure:-))))

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    deja tu mastai visiskai atvirksciai ,nei yra realybeje:-))) abs buvo kuriama tam,kad padidinti stabdymo efektyvuma. Nes zmogus arba stabdi spaudzia maziau nei butu galima ,bijodamas uzblokuoti ratus, ir taip sumazina stabdymo efektyvuma arba spaudzia per smarkiai,ratai blokuojami,o kai jie slysta stabdymo efektyvumas vel gaunasi mazesnis nei ratams sukantis. elektronika islaiko ta optimalu stabdymo rezima ir dirba geriau uz zmogu. aisku tuo paciu si sistema padeda ir suvaldyti automobili,nes neleidzia ratams slysti. stai tokia yra tiesa :-)))
    aisku dabar tavo argumentas butu kaip ir visu megeju: o tai kodel tada sportininkai nededa i savo masinas abs sistemu ??? atspejau klausima ar ne:-)))
    Aš šneku iš patirties ir iš to ką galima perskaityt kitų žmonių straipsniuose ir patarimuose. Abs nebuvo kuriama stabdžių efektyvumui didinti (iš kur tai ištraukta?). Tai konkrečiai anti-blokavimo sistema, kuri padeda išvengti to kas atsitiktu užsiblokavus ratams - automobilio nevaldymas. Vietoj tokių speliojimų kaip aš mastau, tai būtu įdomu pamatyt nors vieną straipsnį ar šaltinį, kuriame teigiama jog ABS mažina stabdymo kelią.
    Nežinau kaip stabdymo efektyvumas gali būti mažesnis esant tiesioginei trinčiai tarp kelio (padengto ledu ar sniegu, ty slidaus) ir padangų, už tokį kai trinties nėr ir ratai sukasi ? Tarp kitko užmynus stabdį ir veikiant abs'ui ratai ne tiek jau daug ir sukasi, tiesiog tas slydimas būna su trumpais pertraukimais, kas ir ilgina stabdymo kelią. Ši sistema tik suteikia pranašumą valdymo atžvilgiu, tamstos teorijos apie stabdymo efektyvumą prasilenkia su praktika.
    Nežinau kas čia iš mūsų daugiau susijęs su technika, todėl nedrysčiau nieko pavadint megėju. Bet prie ko čia abs ir sportas ? Mano klausimo neatspėjai, geriau pats sau mintyse atsakyk į šį klausimą, nes nematau, kad į kokį nors mano klausimą galėtum atsakyt teisingai.
    O kas liečia sportą ir abs - tai abs nėra geras dalykas, jis nebent praverčia susidūrus su netikėta kliūtimi ir staigiai spaudžiant pedalą. Kai veiksmai yra apgalvoti ir prognozuojami, tai abs - blogis.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tamsta jei esate toks artimas technikai, siūlau pačiam tai išbandyt ir tik poto svaičioti apie kitų suvokimus ir žinias. Išvis kažkodėl visuomenėje paplitusi mintis apie abs, kad jis skirtas greičiau sustabdyt, tačiau jo paskirtis kiek kitokia.

    deja tu mastai visiskai atvirksciai ,nei yra realybeje:-))) abs buvo kuriama tam,kad padidinti stabdymo efektyvuma. Nes zmogus arba stabdi spaudzia maziau nei butu galima ,bijodamas uzblokuoti ratus, ir taip sumazina stabdymo efektyvuma arba spaudzia per smarkiai,ratai blokuojami,o kai jie slysta stabdymo efektyvumas vel gaunasi mazesnis nei ratams sukantis. elektronika islaiko ta optimalu stabdymo rezima ir dirba geriau uz zmogu. aisku tuo paciu si sistema padeda ir suvaldyti automobili,nes neleidzia ratams slysti. stai tokia yra tiesa :-)))
    aisku dabar tavo argumentas butu kaip ir visu megeju: o tai kodel tada sportininkai nededa i savo masinas abs sistemu ??? atspejau klausima ar ne:-)))

    Komentuoti:

Working...
X