Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

ABS sistemos privalumai ir trūkumai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • praeivis
    replied
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    nevisagales tos sistemos, visu pirma reikia ivertinti salygas ir zinoti savo galimybes ir jausti masina, o kai sedi ziolpys ir tik zino kaip numynt pedala isikibus i vaira ir tiketis kad visagales elektronikos viska padarys uz tave, tai tik sekmes galiu palinket tokiem kelyje


    ASR ir ABS sistemu tu neperspjausi net ir kaip noredamas. Rungtis ir irodyti savo pranasuma gali tik pries sistema ESP ,nes tu turi akis ir gali ivertinti kelio danga,o masinos kompiuteris -ne. Aisku mes cia nesnekame apie tuos atvejus,jei ivarysi masina slidziu keliu,tai laiku sustoti nebepades niekas. Bet cia juk buvo tokiu veikeju,kurie ZIEMOS metu atjungia ABS sistema,manydami,kad jie patys stabdo geriau:-))) tai cia jau tik vaikams juokinti.

    Komentuoti:


  • Bolidas
    replied
    nevisagales tos sistemos, visu pirma reikia ivertinti salygas ir zinoti savo galimybes ir jausti masina, o kai sedi ziolpys ir tik zino kaip numynt pedala isikibus i vaira ir tiketis kad visagales elektronikos viska padarys uz tave, tai tik sekmes galiu palinket tokiem kelyje

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    tai jau skaityt moku, nesijaudink, nepatingejau ir manuala perverst, turiu masina ir su asr sistema ten is vis nesusipratimas
    paprasciausiai pasikartosiu jei nesigauna valdyt masinos naudokis elektronikom, as nieko priesh jas neturiu, jas tam ir sukure kad ziopliai nedarytu avariju gatvese.

    Tu gali buti kietas profas ,bet zioplys su ASR sistema slidziame kelyje pajudes greiciau uz tave. Tas pats zioplys su ABS sustos irgi greiciau uz tave be ABS. Tik sistema ESP jau nieko negales padeti ,jei vaziuojant nesinaudosit galva.

    Komentuoti:


  • Bolidas
    replied
    tai jau skaityt moku, nesijaudink, nepatingejau ir manuala perverst, turiu masina ir su asr sistema ten is vis nesusipratimas
    paprasciausiai pasikartosiu jei nesigauna valdyt masinos naudokis elektronikom, as nieko priesh jas neturiu, jas tam ir sukure kad ziopliai nedarytu avariju gatvese.
    Paskutinis taisė Bolidas; 2008.12.21, 16:15.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    [QUOTE=Bolidas;310839]
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą


    pats tu pasaka, paskaityk ka tu rasai... "kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai"
    sistema paskirsto kuriam is 4 ratu suktis greiciau ir kuriam stabdyt, ji valdo kiekviena rata atskirai o ne variklio apsukas, zodziu matau kad ner su tavim reikalo diskutuot net nezinai kaip veikia atitinkamos sistemos o apie vairavima kalbi kaip teorijos destytojas is vadoveliu

    cia buvo kalbama apie sistema ASR (Acceleration Slip Regulation) - Antipraslydimo sistema. taip,kad tu cia kazka vel sumaisei. kiek suprantu tavo masinoje yra kelios sitemos ir tu maisai ju paskirti ir ka jos daro. tau matyt tas pats velnias ar ESP ar ABS ar ASR , bereiksmiai raidziu junginiai ,kurie tau nieko nesako:-)))

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    [QUOTE=Bolidas;310839]
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą


    pats tu pasaka, paskaityk ka tu rasai... "kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai"
    sistema paskirsto kuriam is 4 ratu suktis greiciau ir kuriam stabdyt, ji valdo kiekviena rata atskirai o ne variklio apsukas, zodziu matau kad ner su tavim reikalo diskutuot net nezinai kaip veikia atitinkamos sistemos o apie vairavima kalbi kaip teorijos destytojas is vadoveliu
    Pas tėvą vakar bandžiau kaip tik ESP kaip ten veikia, automatas 2003 Mercedes. Tai ant sniego paspaudi gaza iš karto apsukos krenta. Įspaudi iki dugno, o greitėji po biški kai tik prasisuka ratas. Išjungus ESP aisku kas vyksta .

    Komentuoti:


  • Bolidas
    replied
    [QUOTE=praeivis;310827]
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka


    Dar viena pasaka maziems vaikams. Masinos ,kuriose yra yrengta priesbuksavimo sistema,veikimo principas yra toks: kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai. Taigi net teoriskai neimanoma: /masina rekia ,bet nevaziuoja/. Praktiskai bus taip: nukris variklio apsukos ir masina pajudes leciau,be ratu prabuksavimo. Variklis tikrai nereks,elektronika to jam neleis:-)))

    pats tu pasaka, paskaityk ka tu rasai... "kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai"
    sistema paskirsto kuriam is 4 ratu suktis greiciau ir kuriam stabdyt, ji valdo kiekviena rata atskirai o ne variklio apsukas, zodziu matau kad ner su tavim reikalo diskutuot net nezinai kaip veikia atitinkamos sistemos o apie vairavima kalbi kaip teorijos destytojas is vadoveliu

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka, pas mane buvo keturi varomi ir geros ziemines padangos ishjunges esp nuo sviesaforo per pusnis prie sedyniu lupdavo, o su esp kaip pensininkas isvaziuoji

    jei nemoki normaliai startuot tada tik belieka pasitelkt i pagalba elektronika
    Aš tai moku startuoti, kaip ir 99,99% vairuotojų- paspaudi akselieratorių ir startuoji. Iš vis, kas pas tave per savokos: ,,startuoju'', ,,lupdavo'', ,,nesisuka ratai'' Gatvės ne lektynių trasa. Laikas suaugti, nes vėliau tokių visokių lentynininkų kaulus reikia rinkti, papildomos išlaidos valstybei.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    ASR (Acceleration Slip Regulation) - Antipraslydimo sistema. Tai sistema ,kuri jums pradedant vaziuoti,neleidzia prasisukti ratams,sumazindama elektronikos pagalba variklio apsukas(pridusina varikli)

    ESP sistema (Electronic stability program) - važiavimo stabilumo kontrolės sistema. Tai sistema kuri pristabdo viena kuri nors rata (vidineje poskio puseje),kad jus isipaisytumete i posukio kreive. si sistema taip pat taiso jusu klaidas,nes pagal davikliu rodmenis,(vairo pasukima,masinos pagreiti , inercinio daviklio duomenis ir t.t.) kompiuteris nusprendzia,kad taip vaziuojant jau neimanoma bus atlikti posukio ir isikisa pristabdydamas viena vidines posukio puses rata,kad masina 'suktu ir trauktu i posukio vidu)


    ABS sistema neleidzia uzsiblokuoti ratams ir taip sutrumpina stabdymo kelia . Lygiagreciai ir islaiko valdoma automobili.


    Trumpai parasiau,nes ziuriu ,kad daug kas cia maiso tas sistemas ir ka jos daro.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    [QUOTE=Bolidas;310805]nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka


    Dar viena pasaka maziems vaikams. Masinos ,kuriose yra yrengta priesbuksavimo sistema,veikimo principas yra toks: kai tik is davikliu gaunamas signalas ,kad kazkuris ratas sukasi smarkiau prarades sukibima,elektronikos pagalma mazinami variklio apsisukimai. Taigi net teoriskai neimanoma: /masina rekia ,bet nevaziuoja/. Praktiskai bus taip: nukris variklio apsukos ir masina pajudes leciau,be ratu prabuksavimo. Variklis tikrai nereks,elektronika to jam neleis:-)))

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    [QUOTE=sleader;310743
    Šiaip čia labai panašiai kaip su saugos diržais, kaikuriais atvejais jie gelbsti, kaikuriais be jų pasekmės būna mažiau skaudžios. Taip ir čia, kartais abs suveikia tada kada nenorėtum ir priverčia pabuvot ekstremalioj situacijoj, o kartais tikrai labai pagelbsti.[/QUOTE]


    Kam tu kitus zmones klaidini,jei nieko neismanai apie abs veikima??? Suveikia tada ,kai nenoretum......is kur tu trauki tokius kliedesius? Ar masina su abs ar be tu ja stabdai kaip paprasta masina. abs-'mieganciame rezime', ji nieko nedaro ir niekur neisikisa tol,kol tu nepadarai grubios stabdymo klaidos, t.y. uzblokuoji kazkuri rata. Tik tada isikisa abs ir istaiso tavo profo klaidas:-))) ir neklaidink zmoniu,kad abs visa laika dirba. Ji visa laika budinciame rezime,tol kol tu neapsizioplini ir nepradedi is baimes maigyti stabdzio pedalo kaip paseles:-)))

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    skaitau nekuriu nusvaigimus ir toks lengvas juokas ima o seip abs principas - sumazinti stabdymo kelia, ir lygigreciai palikti automobili valdoma. uzblokavus ratus masina ciuozia ideliai tiesiai, taigi jeigu and slidaus kelio pamatei kliuti ir mynei per stabdzius iki dugno su ABS turi galimybe ja apvaziuot. kes del stabdymo and asfalto - taip, stabdymo kelais gali buti trumpesnis, tik problema kad ta sugeba padaryti tik profesionalus sportininkai ("afigieni" reiceriai su 1.
    6 golfais nesiskaito, nes patriochlint visi gudrus). kad del ledo yra keli niuansai - ant svaraus ledo, arba slapio, velgi ABS dirbs geriau. o va ant apsnigto ledo uzblokuotais be ABS sustos greiciau. del vieno niuanso - priesh padangas sustumtas sniegas veikia kaip pakankamai efektyvus stabdis.

    Komentuoti:


  • Bolidas
    replied
    nusishnekat net nejauciat, taigi su esp esant slidziai dangai pvz sniegas, spausk tu dugna masina rekia o ratai nesisuka, pas mane buvo keturi varomi ir geros ziemines padangos ishjunges esp nuo sviesaforo per pusnis prie sedyniu lupdavo, o su esp kaip pensininkas isvaziuoji
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Važinėju su esp ir ką? Kad prasisukinęs startuojant ratai, tai čia greičiau įsibėgėsi nuo to? Pasidomėk technika labiau. Niekas negamina naujų automobilių be esp šiais laikais.
    jei nemoki normaliai startuot tada tik belieka pasitelkt i pagalba elektronika
    Paskutinis taisė Bolidas; 2008.12.21, 13:09.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    O ka daryt, kai vaziuoji gana letai ir stabdai ne staigiai, o masina vaziuoja ledu, o pedalas nereaguoja i spaudima? Gerai kai sniegas ir pan, kai ledas, truputi sudetingiau.
    Pas mane ABS neįsijungė silpnai spaudžiant, neseniai turėjau nemalonią patirtį. Kita vertus, ant plikledžio dėti iš visų jėgų ant stabdžių, važiuojant 30-40 km/h grečiu kai mašina slysta jau riedant, nesiryžau.

    Tikriausiai ABS tokiose situacijose bejėgė. Tiesa, ESP vis mirkčiojo, tai gal padėjo neslysti šonu.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Su ESP zymiai greitesnis isibegejimas is vietos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    na gal tu nevazinejas su esp ar kaip automobilis sedanas 300hp
    Važinėju su esp ir ką? Kad prasisukinęs startuojant ratai, tai čia greičiau įsibėgėsi nuo to? Pasidomėk technika labiau. Niekas negamina naujų automobilių be esp šiais laikais.

    Komentuoti:


  • Bolidas
    replied
    na gal tu nevazinejas su esp ar kaip automobilis sedanas 300hp

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    esp sitoj masinoj kur man atjungia abs nera, su esp ten isvis gaza spaudi ir nevaziuoji svajojant gal ir gerai mano zmonai patinka
    Tai gal automobilis negalingas, jei nevažiuoja, esp skirta, kad ant posūkio neužsineštum ir ratai neprasisukinėtų, per kiek laiko automobilis įsibėgėja nuo 0 iki 100 esp jokios įtakos neturi.

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė Bolidas Rodyti pranešimą
    Taip ir neatsakei i mano klausima, anam poste, tai bent jau pateik kazkokios info kur butu sakoma kad f1 noretu kazkas detis abs
    O tai paciam pasidomet sunku? Storas tingus jankis Juk gavai clue.
    F1 ABS atsirado 90'uju pradzioje ir buvo placiai naudojamas. Uzdraustas 1994 metais.

    Komentuoti:


  • Bolidas
    replied
    esp sitoj masinoj kur man atjungia abs nera, su esp ten isvis gaza spaudi ir nevaziuoji svajojant gal ir gerai mano zmonai patinka

    Komentuoti:

Working...
X