Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.
Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d
Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.
Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.
Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
<paveiksliukas>
O tai pagal tą paveiksliuką čia kažkas keisto? Aš panašiai susireguliavęs vien dėl to kad tiesiog patogu.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKomfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.
Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
Paskutinis taisė mantasm; 2023.06.12, 13:48.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.
Žiemą irgi nematau kodėl būtent pas jus provėžos būtų didesnės už kitų sovietmečio gatvių ir kiemų. Nu nebent ant pievos pastatote, tada tikrai gali reikėti sunkiosios technikos išsikrapštyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Parkuojant prie bordiuru kaip tik negerai SUVas nes tada iškiši savo užpakalį ant pėsčiųjų tako. O matomumas SUVų yra mažesnis, ypač arti esančių objektų.
Tai čia minusas, o kur pliusai?
Kiek galima nusišnekėti apie matomumą, kuris SUVe yra prastesnis
Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mieste kaip tik labai reikalingas dalykas, pvz. parkuojantis prie boldiūrų, taip pat matomumas geresnis. Neveltui populiariausias naujas auto modelis LT yra suv'as.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad nėra jokių atsakymų, faktas toks, kad RAV'ą gali prie pat bordiūro privaryti tiek priekiu, tiek galu
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Turi, iš aukščiau geresnis matomumas, kas suteikia vairavimo komfortą, gali nebijoti bordiūrų parkuojantis ir per duobes pravažiuoti (kurių Vilniuje daugiau nei miško keliuose).
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Būna kartais žmonės labai atsakingi, nenori trukdyti kitiems, todėl stengiasi parkuoti kuo arčiau bortelio, neapskaičiavę kartais kliudo jį. Arba pripratę prie žemų bortelių, drąsiai stumia buferį virš jų, kol pataikę ant aukšto bortelio prisidaro problemų.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąO buferius laužanti infrastruktūra yra atgyvena, kuri turėtų išnykti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O aš to įsitaisymo nepajutau, jei pilnai telpi ir sedane tai kame tas foteliškumas, kodėl sedane tokio paties fotelio negali įkišti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Šiandien važiavom nuo Vilniaus Dzūkijos link. Kažkoks tipas su pagyvenusiu plokščiu folksvagenu padėjęs ant viso pasaulio rieda sau ant 70-80, paskui keliasdešimties automobilių kolona (lenkti galimybių nedaug). Nė vienas X5 ar kitas SUV kely taip nemaišė, kaip tas "teisingas" VW.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNe, nematau jam poreikio, nes nenulipu nuo asfalto. Tenka dažnai Peugeot 3008 pavairuot, bet tą pirmą. Užmiestyje labai malonu įsitaisyt kaip į fotelį, bet ties čia jo pliusai ir baigiasi
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.
Beje Jav suvai irgi dominuoja nauji pardavimuose labai stipriai, gal net daugiau nei Lietuvoje.
Komentuoti:
Komentuoti: