Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose.
    Tavo 1984 metų VW Golf II matomumas ko gero prastesnis, nei vidutiniame šiuolaikiniame "dideliame" automobilyje apkarstytame atstumo jutikliais, kameromis ir t.t.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.

    Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.
    na BMW tikrai turi tokį truputi specifinį tuningavimą, bet čia esmė yra matomumo nebuvimas dideliuose automobiliuose. Ta pati problema yra ir su pickupais, tik Lietuvoje jų nėra daug.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d
    Nu čia toks savotiškas „tyrimas“. Vienas dalykas - kaip autorius sako, labai skiriasi koks Escalade nuo Rav4. Dar pridedam krosoverius ir nelabai įmanoma generalizuoti tokių skirtingų formų. Visų kitų dalykų kontroliavimo irgi nulis.

    Su tokia logika mus spėju būtų galima išvesti, kad BMW žudo žmones. Nors realiai statistinį BMW vairuotoją persodink į kito gamintojo mašiną ir rezultatas būtų buvęs tas pats.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.
    Na kad ir čia, statistika iš Čikagos bet pėstieji nėra kažkuo ypatingai nemirtingi europoje: https://towardsdatascience.com/suvs-...e-de6ce08bac3d


    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.
    Nu jeigu bandai važinėti ant visokių bortelių tai taip. Bet čia tik pliusas, pamoko kad negalima važiuoti ant bortelių.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?
    BMW 530D - ratų bazė beveik 3 m, prošvaista 144 mm. MB E klasė - kažkas panašaus. Nenormaliose mašinose ne ką geriau. Ta pati korola ar focus universalas - bazė 2,7 m, prošvaista tik 135 mm. Tokiam vilnietiškam kieme gali pasikabinti ant dugno, jei mažiau pasiseks.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.
    Kokia statistika? Kiek aš pastebiu pėsčiuosius sunkiausiai pastebi papiktinti nudrožti sedanai ir, ypač, dviejų durų kupė ar hečbekai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.

    Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.

    Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.
    <paveiksliukas>
    Na statistika rodo ką kita, kad būtent didesnių automobilių vairuotojai rečiau pastebi pėsčiuosius, ypač vaikus.

    O tai pagal tą paveiksliuką čia kažkas keisto? Aš panašiai susireguliavęs vien dėl to kad tiesiog patogu.
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Duobės.jpg Views:	50 Size:	2,79 MB ID:	2057015
    Kokia čia problema pravažiuoti normaliu sedanu? kiemo įvažiavimo borteliai dar ne tokie statųs būna kad prilėtintum dėl pėsčiųjų. Gal pamiršai kad galima važiuoti ir ne maksimaliu greičiu?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
    Man atrodo, jūs tik iš ofiso į sporto klubą, prekybos centrą ir namo važinėjate. Šios dienos fotofiksacija, teko pravažiuoti ir dar kartą pasidžiaugti SUV'o privalumais.Ne tai ne Naujoji Vilnia ir ne Žemieji Paneriai. Tai visai netoli centro, kur už kokių 300 metrų kvadratinis metras kainuoja 4000 eur.

    Click image for larger version

Name:	Duobės.jpg
Views:	315
Size:	2,79 MB
ID:	2057015

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
    Dėl matomumo, dabar daugumoje naujesnių mašinų tragedija. Stori statramščiai, galinis langas miniatiūrinis. Pavienių parketnikų nebent minimaliai didesnė akla zona tiesiai po kapotu. Nors dažnai yra nuožulni trumpa nosis ir aukštai sėdėdamas matai +/- tą patį.

    Daug labiau matomumą riboja liaudies pomėgis ne sėdėti, o gulėti prie varo nusileidus sėdynę kiek įmanoma žemiau. Toks vaizdas, kad vairavimo mokyklose nemoko darbo vietos ergonomikos.

    Kažkadaise po kelių metų po teisių išlaikymo radau filmuką kaip ralistai susireguliuoja sėdėseną. Pabandžiau. KosTmosas visiškai. Matomumas geras, judesių kontrolė geresnė, nuovargis po ilgesnio važiaivmo irgi mažiau jaučiasi.

    Click image for larger version

Name:	c263bd452c3be8b3013eb7adf4b04cfa.png
Views:	310
Size:	711,5 kB
ID:	2057018
    Paskutinis taisė mantasm; 2023.06.12, 13:48.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
    Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.
    Na ir kiek to parkavimo ne prie šaligatvių yra vilniuje? Parkavimui išilgai SUVas neturi reišmės, nebent tai kad sunkiau matyti kur yra kliūtis dėl peraukšto kapoto.

    Komfortas va čia jau yra potencialus argumentas, subjektyvus ir gali būti tau teigiamas. O matomumas tai ne, ti matai mažiau prieš save ir už savęs dėl aukšto kėbulo. Kiti mato mažiau dėl to kad tavo kėbulas užstoja. SUVai ir pikupai yra pagrindiniai tie kurie numušinėja žmonės aikštelėse nes matomumo kampas blogas pas juos.
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
    Gal per iškilią perėją irgi dugną kabindavote? Nebuvo taip kad tiesiog automobilis per žemai kabėjo?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.
    Na Karoliniškių kiemuose realybėje nebuvęs, tačiau pasivažinėjus su google street view kiemai atrodo identiškai visiems kitiems sovietinių daugiabučių kiemams. Ir be abejo kiemuose pilna sedanų ir hečbekų, matyt jie atvažiuoja naudojantis kažkokia teleportacine technologija. Gal kaip Rusnėje įveža su traktoriumi?
    Žiemą irgi nematau kodėl būtent pas jus provėžos būtų didesnės už kitų sovietmečio gatvių ir kiemų. Nu nebent ant pievos pastatote, tada tikrai gali reikėti sunkiosios technikos išsikrapštyti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje
    Man atrodo jūs apskritai Vilniuje niekur nevairuojat, nes visai nesigaudot realybėje.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.
    Man atrodo jūs Gaižiūnų poligone gyvenate, o ne Vilniuje

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kokie bordiūrai? Jūs gal Vienoje gyvenat, o ne Vilniuje? Ant jokių bordiūrų SUV neparkuoju. Bet kai turėjau Mazdą, žiemą Karoliniškių kiemuose ne kartą buvau tiesiog pakibęs ant dugno dėl gilių provežų. Antra, išvažiuojant iš kiemų įgatvę, kliūdavo priekinio bamperio apačia. Trečia, vėl žiema, sušalę tokie ledo-purvo grumstai, tarsi akmenys, sugadino posparnio apačios plastmasę. Ir t.t.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Parkuojant prie bordiuru kaip tik negerai SUVas nes tada iškiši savo užpakalį ant pėsčiųjų tako. O matomumas SUVų yra mažesnis, ypač arti esančių objektų.


    Tai čia minusas, o kur pliusai?

    Kiek galima nusišnekėti apie matomumą, kuris SUVe yra prastesnis
    Kalbam apie parkavimą ne prie šaligatvių, plius dar parkavimas išilgai irgi su suv'u lengvesnis.
    Matomumas ir važiavimo komfortas beabejo geresnis iš aukšciau, pavažinėkite suprasite.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Mieste kaip tik labai reikalingas dalykas, pvz. parkuojantis prie boldiūrų, taip pat matomumas geresnis. Neveltui populiariausias naujas auto modelis LT yra suv'as.
    Parkuojant prie bordiuru kaip tik negerai SUVas nes tada iškiši savo užpakalį ant pėsčiųjų tako. O matomumas SUVų yra mažesnis, ypač arti esančių objektų.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad nėra jokių atsakymų, faktas toks, kad RAV'ą gali prie pat bordiūro privaryti tiek priekiu, tiek galu
    Tai čia minusas, o kur pliusai?
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Turi, iš aukščiau geresnis matomumas, kas suteikia vairavimo komfortą, gali nebijoti bordiūrų parkuojantis ir per duobes pravažiuoti (kurių Vilniuje daugiau nei miško keliuose).
    Kiek galima nusišnekėti apie matomumą, kuris SUVe yra prastesnis?
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Būna kartais žmonės labai atsakingi, nenori trukdyti kitiems, todėl stengiasi parkuoti kuo arčiau bortelio, neapskaičiavę kartais kliudo jį. Arba pripratę prie žemų bortelių, drąsiai stumia buferį virš jų, kol pataikę ant aukšto bortelio prisidaro problemų.
    Tai labai gerai kad užkabina, gal atpras stumti automobilį virš bortelio.
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O buferius laužanti infrastruktūra yra atgyvena, kuri turėtų išnykti.
    Tikrai taip, reikia padangas badančios infrastruktūros, gal tada išmoks nevažinėti ant šaligatvio.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O aš to įsitaisymo nepajutau, jei pilnai telpi ir sedane tai kame tas foteliškumas, kodėl sedane tokio paties fotelio negali įkišti?
    Mes kalbam apie 2008-2016-ų 3008ą? Jeigu kalbant apie tą, tai jau vien ko vertas retai sutinkamas dalykas - lankstomas galvos atlošas. Visai gerai yra aukšta sėdynė ir žemokos grindys - natūralesnė sėdėjimo pozicija ir nereikia au kojomis vairo apsižergt. Svarbiausias man dalykas - porankis. Dauguma gamintojų su juo smarkiai prašauna ir padaro kažką, kad tik padarytų. Peugeot ir senesni Renault tą yra labai gerai įvaldę. Atrodo, kad atsisėdi, salonas tave apgaubia ir visur, kur tik padedi kojas ir rankas, ten jos būna natūraliai ir nenuvargsta. Pirmojo 3008-o salonui galėčiau maldą parašyt, bet toliau - meh

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Šiandien važiavom nuo Vilniaus Dzūkijos link. Kažkoks tipas su pagyvenusiu plokščiu folksvagenu padėjęs ant viso pasaulio rieda sau ant 70-80, paskui keliasdešimties automobilių kolona (lenkti galimybių nedaug). Nė vienas X5 ar kitas SUV kely taip nemaišė, kaip tas "teisingas" VW.
    Tqi, kad čia niekaip nesusiję su automobilio tipu, kad vairuotojas padėjęs velkasi. O jei kažką ir išsspaust tai kaip tik bent kažkiek lengviau būtų matyt per tą sedaną, nei būtų ten suv, kalbant apie norą jį kažkaip aplenkt.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Ne, nematau jam poreikio, nes nenulipu nuo asfalto. Tenka dažnai Peugeot 3008 pavairuot, bet tą pirmą. Užmiestyje labai malonu įsitaisyt kaip į fotelį, bet ties čia jo pliusai ir baigiasi
    O aš to įsitaisymo nepajutau, jei pilnai telpi ir sedane tai kame tas foteliškumas, kodėl sedane tokio paties fotelio negali įkišti?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kalbejau su vienu amerikonu del automobiliu, jis sako turi F150, o i klausima kiek ir kokiu kroviniu jam reikia gabenti, atsake jokiu, o F150 “it’s just an american style”. Taip ir SUVai pas mus “it’s just a lithuanian style”.
    Čia taip pat kaip neseniai visiems staiga prireike pirkti kalnu dviračius, nesvarbu kad kalnu nera, svarbu kad pas kaimyna toks jau yra. O dabar mada praejo ir nieks nebezino kur ta kalnu dvirati deti.
    Kalbų dviračių mada arėjo kokiais 1997m kai visi persėdinėjo nuo ereliukų, aistų, desnokų, minskų, vyriškų. Tada jei porkdavai naiją dviratį tai beveik garantuotai kalnų. Dar būdavo alternatyva "turistiniai" tada taip vadinti, bet kalnų dominavo.
    Beje Jav suvai irgi dominuoja nauji pardavimuose labai stipriai, gal net daugiau nei Lietuvoje.

    Komentuoti:

Working...
X