Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    O kaip tavo megiamas Andriulis? Jis su dyzeliokiu lakioja
    Ne pirma sritis kurioje švyti Andriulio mažas...

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Žmonės daro klaidas. Kiek pamenu, jis pats tai labai greit pripažino, kai paaiškėjo, kad ta jo mašina normaliai netraukia. Bet kokiu atveju koreliacija nėra ir negali būti šimtaprocentinė. Tiesiog realybė tokia, kad jei žmogus vairuoja lengvąjį auto dyzelį, žymiai didesnė tikimybė, kad jis pasižymi kuklesniais intelektiniais pajėgumais, nei žmogus vairuojantis analogišką ne dyzelį. Čia panašiai kaip galima spręsti apie žmogų pagal tai už ką jis balsuoja rinkimuose. Ne 100% tikslumas, bet dažniausiai pataikysi.
    Gal galima skaičiais kaip tuos intelektinius pajėgumus apskaičiuoti? Nes dabar norėčiau pasiskaičiuoti kiek mano intelektiniai pajėgumai padidėjo kai iškeičiau seną dyzelinį į naują benzininį. Na ir kad dar galėčiau kažkaip su direktorium padiskutuoti kaip jo naujas X7 dyzelis jo intelektą paveikia.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Žmonės daro klaidas. Kiek pamenu, jis pats tai labai greit pripažino, kai paaiškėjo, kad ta jo mašina normaliai netraukia. Bet kokiu atveju koreliacija nėra ir negali būti šimtaprocentinė. Tiesiog realybė tokia, kad jei žmogus vairuoja lengvąjį auto dyzelį, žymiai didesnė tikimybė, kad jis pasižymi kuklesniais intelektiniais pajėgumais, nei žmogus vairuojantis analogišką ne dyzelį. Čia panašiai kaip galima spręsti apie žmogų pagal tai už ką jis balsuoja rinkimuose. Ne 100% tikslumas, bet dažniausiai pataikysi.
    Konservatorių rinkėjams nepatiks tavo išvedžiojimai, Rusijoje beveik visi normalūs.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Žmonės daro klaidas. Kiek pamenu, jis pats tai labai greit pripažino, kai paaiškėjo, kad ta jo mašina normaliai netraukia. Bet kokiu atveju koreliacija nėra ir negali būti šimtaprocentinė. Tiesiog realybė tokia, kad jei žmogus vairuoja lengvąjį auto dyzelį, žymiai didesnė tikimybė, kad jis pasižymi kuklesniais intelektiniais pajėgumais, nei žmogus vairuojantis analogišką ne dyzelį. Čia panašiai kaip galima spręsti apie žmogų pagal tai už ką jis balsuoja rinkimuose. Ne 100% tikslumas, bet dažniausiai pataikysi.
    Manrods, kad pas tamstą irgi ne sodai žydi, jeigu vien tik pagal variklio tipą nustato žmogaus gabumus, neatsižvelgęs į begalę kitų veiksmių.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    jei tu koreliacijas matai, tai ok. Tau smagu, turbut.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    O kaip tavo megiamas Andriulis? Jis su dyzeliokiu lakioja
    Žmonės daro klaidas. Kiek pamenu, jis pats tai labai greit pripažino, kai paaiškėjo, kad ta jo mašina normaliai netraukia. Bet kokiu atveju koreliacija nėra ir negali būti šimtaprocentinė. Tiesiog realybė tokia, kad jei žmogus vairuoja lengvąjį auto dyzelį, žymiai didesnė tikimybė, kad jis pasižymi kuklesniais intelektiniais pajėgumais, nei žmogus vairuojantis analogišką ne dyzelį. Čia panašiai kaip galima spręsti apie žmogų pagal tai už ką jis balsuoja rinkimuose. Ne 100% tikslumas, bet dažniausiai pataikysi.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šitie niekada nemokėjo gaminti variklius. MB dar sugebėdavo kažką išspausti, bet po W123 visiškas degradansas.
    kad jau mėgsti kalbėt faktais, konkrečiai kas blogai su vėlesniais MB varikliais. Būtų gerai su kodais

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Klausiau apie normalius žmones t.y. ne Vofką iš Nemančinės ir ne Sašoką iš Naujininkų su išpjautu DPF.
    Kaip matai iš statistikos, "normalių" yra mažuma.

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    ir svaresnis aplinkai (nauju auto)
    Ne. Dyzelis vienų išmetamųjų dalelių išmeta mažiau, o kitų daugiau nei benzinas. Net nauji dyzelio varikliai. O nauji tiesioginio ipurškimo netgi padidina taršą.

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
    Po truputį pradedu žiūrinėtis naujo auto ir pastebiu, kad nauji elektromobiliai tik nedaug brangesni už panašios klasės su vidaus degimo varikliais. Nebėra taip, kad reikia pirkti kibirą su batareikom už prabangaus modelio kainą. Tarkim BMW X3 vs iX3 arba Audi e-tron vs Q8 ir pan. Tas džiugina.
    Taip, kainos dėl smarkaus subsidijavimo ir ekeltromobiliams skirto modelio gamybos nuo pradžios ( o ne tik į seną ikišus baterijas) panašėja. Bet yra dar ir krovimo aspektas. Viešų stotelių mažai, o purvynuose laikantys (didžioji dauguma) lietuvių tikrai neturi kur krauti namuose. Dabar jau kaikur prabangesniuose projektuose tik pasirodo parkingai su pakrovimo glaimybe. Daugiau elektriniai yra riboti tik ties privačių namų garašais ir entuziastais kurie važiuos per puse miesto kad rasti tuščia viešo krovimo stotelę.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    D-4D senas kaip pasaulis, technologija nepletota, kol, galop, visai nutraukta. O nutraukta del to, kad nepavyko nieko labai patobulinti. Skirtingai nuo VW group ar BMW
    Šitie niekada nemokėjo gaminti variklius. MB dar sugebėdavo kažką išspausti, bet po W123 visiškas degradansas.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Po truputį pradedu žiūrinėtis naujo auto ir pastebiu, kad nauji elektromobiliai tik nedaug brangesni už panašios klasės su vidaus degimo varikliais. Nebėra taip, kad reikia pirkti kibirą su batareikom už prabangaus modelio kainą. Tarkim BMW X3 vs iX3 arba Audi e-tron vs Q8 ir pan. Tas džiugina.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Problemas su technika turi visi (tai yra inžnierijos taisyklė), bet Toyotos D-4D yra geras variklis, kitaip nei D-CAT.
    D-4D senas kaip pasaulis, technologija nepletota, kol, galop, visai nutraukta. O nutraukta del to, kad nepavyko nieko labai patobulinti. Skirtingai nuo VW group ar BMW

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Toyotai visada buvo problemos su dyzeliais. Europa juos aplenke ir nukonkuravo.
    Problemas su technika turi visi (tai yra inžnierijos taisyklė), bet Toyotos D-4D yra geras variklis, kitaip nei D-CAT.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Kaip sakant, sunku būti samčiu tarp šaukštų...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis.
    O kaip tavo megiamas Andriulis? Jis su dyzeliokiu lakioja

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pvz. aš važinėju su nauja Toyota, kuri dyzelių beveik neturi, bet lygiai taip pat dauguma visokių naujų brangių suv'ų kaip Audi, Mercedes dažniausiai yra dyzeliai. Iš prabangių brandų tik Porsche visiškai atsisakė dyzelių, bet kokios nors Audi Q7 net nėra benzininės versijos.
    Toyotai visada buvo problemos su dyzeliais. Europa juos aplenke ir nukonkuravo. Japonai labiau i hybridus nuejo

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pvz. aš važinėju su nauja Toyota, kuri dyzelių beveik neturi, bet lygiai taip pat dauguma visokių naujų brangių suv'ų kaip Audi, Mercedes dažniausiai yra dyzeliai. Iš prabangių brandų tik Porsche visiškai atsisakė dyzelių, bet kokios nors Audi Q7 net nėra benzininės versijos.
    Jeigu kažko nežinai, o tikrai nežinai, nueik į to gamintojo saitą. Q7 yra benzininės versijos ir visada buvo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš, beje, nesakau, kad dyzeliniai varikliai yra iš principo kažkuo blogi. Gal ir viskas gerai ten su jais.
    Ne gal, o tikrai su jais viskas yra gerai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis.
    Pvz. aš važinėju su nauja Toyota, kuri dyzelių beveik neturi, bet lygiai taip pat dauguma visokių naujų brangių suv'ų kaip Audi, Mercedes dažniausiai yra dyzeliai. Iš prabangių brandų tik Porsche visiškai atsisakė dyzelių, bet kokios nors Audi Q7 net nėra benzininės versijos.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Na su pickupais tai kaip ir aišku. Visgi tai gana nišinis produktas. Kalbu labiau apie lengvąsias mašinas. Aš, beje, nesakau, kad dyzeliniai varikliai yra iš principo kažkuo blogi. Gal ir viskas gerai ten su jais. Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis. Nu čia panašiai, kaip kokio BMW 5 Betmeno turėjimas dažnai koreliuoja su vairuotojo imbecilumu. Mašina šiaip puiki, bet jas dažniausiai vairuoja žemesnio protinio išsivystymo žmonės.
    Lengvą tai aš turiu kaip tik su EcoBoost varikliu. Bet pickupo kaimui iki 10 tūkst. eurų be dyzelio nieko negausi... Po kokių 5-7 metų bus jau kitaip.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Tai va, realybė pritaikyta sašokams kol kas
    Na su pickupais tai kaip ir aišku. Visgi tai gana nišinis produktas. Kalbu labiau apie lengvąsias mašinas. Aš, beje, nesakau, kad dyzeliniai varikliai yra iš principo kažkuo blogi. Gal ir viskas gerai ten su jais. Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis. Nu čia panašiai, kaip kokio BMW 5 Betmeno turėjimas dažnai koreliuoja su vairuotojo imbecilumu. Mašina šiaip puiki, bet jas dažniausiai vairuoja žemesnio protinio išsivystymo žmonės.

    Komentuoti:

Working...
X