Dar keletas gėdingesnių, niekam nepasakotų nutikimų:
1. Mokykloje, gal kokia 5 klasė, ar tik ne tas pats 2011 m. ruduo. Anglų kalbos mokytoja L. B., dabar einanti tos pačios mokyklos direktorės pareigas. Kai per jos pamoką berods buvo kažkokia užduotis kur reikėjo kažką nuspalvinti, tai aš rankose laikiau pieštukų dėžutę (ranką laikydamas po suolo apačia) ir matyt pakreipiau dėžutę ne į tą pusę ir visi pieštukai su trenksmu tik šlumšt ant žemės... Tada puoliau jų susirinkti. Ir pačiam buvo gėda dėl tokios sukeltos avarijos. Mokytoja tuoj mane užsipuolė:
- Kristupaiii! Nu kas čia dabar?
Nu tikrai, galima pagalvoti, kad aš kaltas, kad man nutiko tokia nelaimė. Taip, pripažįstu, kad kartais būnu nerangus, kažko neapsižiūriu ar pan.
Antra - tai buvo tikrai tie patys 2011 metai, 4 klasė - kaip drebėdavau sekmadienio vakarais - ryt pirmadienis, kur etikos pamokas vesdavo ne ta pati pradinių klasių mokytoja, su kuria augau nuo pat pirmos klasės, bet reikdavo lipti į 3 aukštą pas tokią mokytoją Marytę. Tai drebėdavau dėl jos reiklumo - griežtų užduočių ir reakcijų. Kartą į sąsiuvinį reikėjo nupiešti savo geriausią draugą!!! Ką man piešti, nebuvo tokio, su kuriuo jausčiau itin artimą ryšį. Toks užsimezgė nebent 12 klasėje su tuo, kurį sekiojau. Tai su parkeriu kažką pakeverzojau, ta priėjo mane apibarti, maždaug "ką čia pieši tai nevykusiai". O dar "smagiau" buvo pavasarį, kuomet buvo uždavusi namų darbą - ji liepdama mums rašytis, pradėjo diktuoti tokį sakinį: Mano močiutė kartais mane stebina, pavyzdžiui ... - ir, pabaikite! - sako. Tai kitą pirmadienį, kai atėjau prieš pamoką, prie manęs pristojo toks tos mokytojos Marytės klasės kietiakas, kurio vardas buvo Algirdas, o pavardė - Butkevičius. Kaip ir po 1,5 metų tapsiančio LRV Ministro Pirmininko - sutapimas? Žodžiu, jis pačiumpa mano sąsiuvinį ir pradeda varyti - ir pasižiūri, kuo aš užbaigiau tą sakinį - ir cituoja garsiausiai: Mano močiutė kartais mane stebina, pavyzydžiui ... yra gera. Cha cha cha cha cha!
Na žinote, aš nesugalvojau nieko geresnio, todėl ir parašiau tokį pezalą. Bet viskas baigėsi tuo, kad mokytoja neprašė paskaityti savo atsakymo visų iki vieno, o tiesiog kaip kokia 1-ojo PK tyrėja Raizgytė, apklausė gal 3 mergaites. Ir štai, tik tuomet, kai viena jų perskaitė savo atsakymą, aš supratau, kaip reikėjo: "Mano močiutė kartais mane stebina, pavyzdžiui anksti atsikelia, dirba namų ruošos darbus...>. Tuomet aš supratau - pala, va kaip reikėjo parašyti! Man tai buvo taip įprasta, kad vasaromis, nuvykus į kaimą, ji tampo šakas ant laužo, grėbia šieną, grįžus į Vilnių ir palangę ar balkoną perdažinėja, tvarko apsileidusio senelio kambarį, žodžiu, jėgų nestinga. Matyt tremtyje patirtas šaltas klimatas užgrūdino organizmą. Bet aš taip bijodavau tos mokytojos, būdavau toks susikaustęs. O ką apie savo močiutę turėtų rašyti viena klasiokė, kuri buvo į Lietuvą atvežta iš Čečėnijos, kur per karą liko našlaite ir gyveno SOS vaikų kaime? Ką jai laikyti savo močiute? Žiauru... O kur dar muzikos pamokos, kur dainuodavome dainas "Aš širdyje labai myliu savo mamą". Kas per nevispročiai kuria tokį pamokų turinį, neįvertinę, kad kai kurie gali būti praradę savo artimuosius ir tokios dainos juos žeidžia?
1. Mokykloje, gal kokia 5 klasė, ar tik ne tas pats 2011 m. ruduo. Anglų kalbos mokytoja L. B., dabar einanti tos pačios mokyklos direktorės pareigas. Kai per jos pamoką berods buvo kažkokia užduotis kur reikėjo kažką nuspalvinti, tai aš rankose laikiau pieštukų dėžutę (ranką laikydamas po suolo apačia) ir matyt pakreipiau dėžutę ne į tą pusę ir visi pieštukai su trenksmu tik šlumšt ant žemės... Tada puoliau jų susirinkti. Ir pačiam buvo gėda dėl tokios sukeltos avarijos. Mokytoja tuoj mane užsipuolė:
- Kristupaiii! Nu kas čia dabar?
Nu tikrai, galima pagalvoti, kad aš kaltas, kad man nutiko tokia nelaimė. Taip, pripažįstu, kad kartais būnu nerangus, kažko neapsižiūriu ar pan.
Antra - tai buvo tikrai tie patys 2011 metai, 4 klasė - kaip drebėdavau sekmadienio vakarais - ryt pirmadienis, kur etikos pamokas vesdavo ne ta pati pradinių klasių mokytoja, su kuria augau nuo pat pirmos klasės, bet reikdavo lipti į 3 aukštą pas tokią mokytoją Marytę. Tai drebėdavau dėl jos reiklumo - griežtų užduočių ir reakcijų. Kartą į sąsiuvinį reikėjo nupiešti savo geriausią draugą!!! Ką man piešti, nebuvo tokio, su kuriuo jausčiau itin artimą ryšį. Toks užsimezgė nebent 12 klasėje su tuo, kurį sekiojau. Tai su parkeriu kažką pakeverzojau, ta priėjo mane apibarti, maždaug "ką čia pieši tai nevykusiai". O dar "smagiau" buvo pavasarį, kuomet buvo uždavusi namų darbą - ji liepdama mums rašytis, pradėjo diktuoti tokį sakinį: Mano močiutė kartais mane stebina, pavyzdžiui ... - ir, pabaikite! - sako. Tai kitą pirmadienį, kai atėjau prieš pamoką, prie manęs pristojo toks tos mokytojos Marytės klasės kietiakas, kurio vardas buvo Algirdas, o pavardė - Butkevičius. Kaip ir po 1,5 metų tapsiančio LRV Ministro Pirmininko - sutapimas? Žodžiu, jis pačiumpa mano sąsiuvinį ir pradeda varyti - ir pasižiūri, kuo aš užbaigiau tą sakinį - ir cituoja garsiausiai: Mano močiutė kartais mane stebina, pavyzydžiui ... yra gera. Cha cha cha cha cha!
Na žinote, aš nesugalvojau nieko geresnio, todėl ir parašiau tokį pezalą. Bet viskas baigėsi tuo, kad mokytoja neprašė paskaityti savo atsakymo visų iki vieno, o tiesiog kaip kokia 1-ojo PK tyrėja Raizgytė, apklausė gal 3 mergaites. Ir štai, tik tuomet, kai viena jų perskaitė savo atsakymą, aš supratau, kaip reikėjo: "Mano močiutė kartais mane stebina, pavyzdžiui anksti atsikelia, dirba namų ruošos darbus...>. Tuomet aš supratau - pala, va kaip reikėjo parašyti! Man tai buvo taip įprasta, kad vasaromis, nuvykus į kaimą, ji tampo šakas ant laužo, grėbia šieną, grįžus į Vilnių ir palangę ar balkoną perdažinėja, tvarko apsileidusio senelio kambarį, žodžiu, jėgų nestinga. Matyt tremtyje patirtas šaltas klimatas užgrūdino organizmą. Bet aš taip bijodavau tos mokytojos, būdavau toks susikaustęs. O ką apie savo močiutę turėtų rašyti viena klasiokė, kuri buvo į Lietuvą atvežta iš Čečėnijos, kur per karą liko našlaite ir gyveno SOS vaikų kaime? Ką jai laikyti savo močiute? Žiauru... O kur dar muzikos pamokos, kur dainuodavome dainas "Aš širdyje labai myliu savo mamą". Kas per nevispročiai kuria tokį pamokų turinį, neįvertinę, kad kai kurie gali būti praradę savo artimuosius ir tokios dainos juos žeidžia?
Comment