O tuo tarpu kiti sako, kad senųjų Lietuvos prekybcentrių pelnas vos 5%, kad ir ką tai reikštų ir iš kur ta informacija beateitų.. Sakyčiau akivaizdus darbo procesų neoptimizavimas jeigu su tokiais dideliais ankainiais nėra susitvarkoma ir nesugebama gauti didesnio pelno.
Nebūkit naivūs. Buhalterija yra kantrus mokslas - daug iškenčia
Kam priklauso parduotuvių pastatai? Ar tik ne lengvatinių mokesčių šalyse registruotom bendrovėm? O ten akcininkai kas?
Parduotuvė moka didžiulį mokestį už patalpas, pinigai keliauja į lengvatinį užsienį, ten juos pasiima akcininkai - čia primityvi veikimo schema.
Tas pat su tiekimu, sakykim, iš Kinijos - bemokestinis tarpininkas užsako pigias prekes, brangiai parduoda mažmenininkui, pelnas lieka užsienyje, veiklos sąnaudos Lietuvoje, parduotuvė visiems rodo 3% pelningumą.
Ir taip pat vyksta dujų tiekimas, naftos prekyba ir visa, kas atneša didelius pinigus
LIŪTUKAS IR KO karališkieji koldūnai, 800g, €4,34 (14,98 Lt). wtf...
O kas čia keisto? Žmonės tiesiog nebesupranta piniginio vieneto vertės ir daug kas tuo naudojasi.
Elementarus pvz. yra kita diskusijų tema apie kelių/automobilių mokestį. Kai pasiūlo, kad mokestis automobiliui būtų nuo 370 ar 400 eur (čia toks pats minimaliausias), tai ką tada besakyti apie koldūnus už 4 ar 5 eurus?
Nu atrodo čia tokie viršpelniai, kad ne tik Bedronka, bet ir Aldi su Carrefourais ir Tesco turėtų laužte laužtis į tokią rinką. O vienok tačiau nesilaužia kažkodėl. Gal ne viskas taip jau paprasta ?
Rinką prižiūri ne tik pirkėjai, kurie perka/neperka.
Yra dar krūva valstybės veikėjų, kurie mėgsta pinigus, ypač grynuosius, ir ypač provincijoje - niekas neduos ten taip paprastai pasistatyti didelę daržinę ir prekiauti pigiau nei tie, kurie tiekėjams visada stato pagrindinę sąlygą neduoti kitiems pigesne kaina.
Juk pirmas dalykas - apskritai neduoti konkurentui pasirodyti akiratyje.
O kas čia keisto? Žmonės tiesiog nebesupranta piniginio vieneto vertės ir daug kas tuo naudojasi.
Elementarus pvz. yra kita diskusijų tema apie kelių/automobilių mokestį. Kai pasiūlo, kad mokestis automobiliui būtų nuo 370 ar 400 eur (čia toks pats minimaliausias), tai ką tada besakyti apie koldūnus už 4 ar 5 eurus?
Nebūkit naivūs. Buhalterija yra kantrus mokslas - daug iškenčia
Kam priklauso parduotuvių pastatai? Ar tik ne lengvatinių mokesčių šalyse registruotom bendrovėm? O ten akcininkai kas?
Parduotuvė moka didžiulį mokestį už patalpas, pinigai keliauja į lengvatinį užsienį, ten juos pasiima akcininkai - čia primityvi veikimo schema.
Tas pat su tiekimu, sakykim, iš Kinijos - bemokestinis tarpininkas užsako pigias prekes, brangiai parduoda mažmenininkui, pelnas lieka užsienyje, veiklos sąnaudos Lietuvoje, parduotuvė visiems rodo 3% pelningumą.
Ir taip pat vyksta dujų tiekimas, naftos prekyba ir visa, kas atneša didelius pinigus
Mokamos tikriausiai tik ten, kur yra didelis poreikis stovėjimo vietoms gyventojų automobiliams. Prie Lidl'u aikštelės nėra didelės ir jeigu gyventojai ten laikytų automobilius, tai neliktų vietos pirkėjams. Pastačius parduotuvę miesto pakraštyje, apmokestinti stovėjimą nebūtų jokio tikslo.
Miesto pakraščiuose lygiai taip reikalingos laisvos parkingo vietos pirkėjams, todėl jau prie visų parduotuvių yra ženklai, kad galima nemokamai statyti tik kelias valandas arba negalima stovėti parduotuvės nedarbo metu. Kitu atveju parkingas būtų užgrūstas visokiu senu laužu, kuris daug metų stovėtų nenaudojamas ir rūdytų, daugiabučių kiemuose kartais tokių automobilių yra net koks trečdalis.
Comment