Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie "Lidl"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš ne maisto kiek esu pirkęs Lidl, tai daugmaž viskas laikė gerai ir niekas nesulūžo/nesugedo/nesuplyšo anksčiau laiko. Esu pirkęs rūbų (džinsų, laisvalaikio batų, šortų), power bank'ą, kuris tarnauja jau apie metus ir yra atlaikęs nuskendimą Vilnelėje baidarių žygio metu. Žodžiu kokybė yra gana consistent ir dabar jau net pradedu dairytis, kokio daikto specifiškai, jei prireikia. Artimiuasias planuojamas pirkinys - elektrinis virdulys. Tai planuoju Lidl šitą irgi atiduoti.

    Kas man patinka, tai civilizuotas aptarnavimas ir ypač prekių grąžinimas. Jis vyksta paprastai - nepatinka prekė - tiesiog atgauni pinigus be jokių klausimų iškart, čia ir su nuliu hassle. Apie nekokybiškas prekes turbūt neverta net kalbėti. Komunikacija irgi veikia puikiai (teko ne kartą bendrauti per FB įvairiais klausimais).

    Daugelis kitų, ypač lietuviškų, parduotuvių (Ermitažas, Senukai, Maxima) vis dar tebesilaiko geriausių postsovietinių customer service praktikų: sugedo prekė - rašyk "prašymą" (wtf?) grąžinti pinigus. Prekės grąžinimo skyriuje pardavėja priverčia jaustis labai kaltu ir padariusiu labai didelį prasižengimą atnešdamas grąžinti sulūžusį ventiliatorių. Iš anksto lyg pati sau lyg man sako "elektros prekių grąžinti negalima" (galima galima, viską galima).

    Tiesiog Lidl siūlo civilizuotą ir Vakaruose įprastą aptarnavimą. Tokį Lietuvoje iš prekybos įmonių dar siūlo Ikea ir McD. Gal ir dar kas nors, bet tai nėra labai paplitusi praktika. Už tai perku ten dažnai, daug ir su mielu noru atiduodu jiems savo sunkiai uždirbtus pinigus. Nes jiems tų pinigų reikia ir jie žino, kaip juos pasiimti.
    Paskutinis taisė John; 2019.04.10, 23:16.

    Comment


      Dar toks aptarnavimas buvo Marks&Spencer, dar beveik toks Peek&Cloppenburg

      Comment


        Gal kas jau turi tokias stakles nusipirkęs? Įdomu, kaip kokybė? Kaina tai labai vilioja.
        Daugiafunkcės skersinio ir pleištinio pjovimo staklės MPKZ 2000 A1
        https://www.lidl.lt/lt/Pasiulymai-35...rticleId=35515

        Comment


          Su lazeriu, dantuku skaicius nenumazintas (48), rinkoj 100eur brangiau kainuoja ir kaip visada, dar zmogiska garantija. Turi draugas pas save garaze, viskas gerai.

          Comment


            Pasiskundžiau, kad nėra prekyboje kvietinio alaus, tai iš pradžių glušė agentė atrašė apie aromatizuotą, nors aš tokio žodžio neminėjau. Tada teko linką iš jų puslapio nusiusti. Atrašė, kad:
            dėkojame už Jūsų paklausimą dėl kvietinio alaus, deja, šiuo metu, šios prekės savo asortimente nebeturime. Jūsų prekės pageidavimą persiuntėme atsakingiems asmenims. Jūsų pageidaujamo produkto pakartotinis įtraukimas į Lidl asortimentą bus svarstomas ir reikia tikėtis, kad jis vėl atsiras mūsų parduotuvėse
            Taip suprask, kad nelabai planavo atvežti iš viso. Tai kokio velnio laiko info savo webe, jei puikiai žino, kad nėra prekyboje visai?
            Nepirk iš Viada ir Vičiūnų . Русский военный корабль, иди нахуй!

            Comment


              Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.

              Comment


                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.
                Nu tai tas galioja visiems supermarketams. Turtingesni matomai važiuoja į Benedikto turgų ar halę pirkti ekologiškų kruasanų?

                Comment


                  Dažnai perku Lidl'e ir Rimi. Kontingentas net vizualiai skiriasi.

                  Comment


                    Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.
                    Centre veikia kiti dėsniai. Nemanau, kad kas nors G9 Lidle pirks savaitei pilnais vežimais. Krepšelius siūlo ne šiaip sau. Pvz., centre esančiose Iki Express galima dažnai sutikti turistų. Ir tragiško personalo . Lidl darbuotojai aukštesnio lygio, nauja parduotuvė atrodys gerai ir skirsis nuo kitų tinklo parduotuvių, tai tie stereotipai apie mažų kainų tinklą taps niekam neįdomūs. Aplinkinės vieno X Maximos tai pajus .

                    Comment


                      Juokinga, kai dar iki šiol LIDL priskiriamas prie kažkokios socialinės grupės, kai kokybe jis lenkia likusius prekybos tinklus beveik visomis prasmėmis.

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Dažnai perku Lidl'e ir Rimi. Kontingentas net vizualiai skiriasi.
                        Priklauso nuo lokacijos. Kontingentas skiriasi tiek Rimi, tiek Lidl, priklausomai nuo vietos. Tiek Rimi, tiek Lidl perku kasdien ir skirtingose Vilniaus vietose. Tarkim, Fabijoniškių gatvės Rimi ir Lidl kontingentas yra tas pats. Kalvarijų g. ir Fabijoniškių g. Lidl kontingentas yra skirtingas. Your point?

                        Kitas dalykas, kad Lidl turi kur kas aukštesnius klientų aptarnavimo standartus, nei likę supermarketų tinklai. Na ir tokie dalykai kaip geresnis darbo užmokestis darbuotojams ir gebėjimas civilizuotai sutvarkyti aplinką. Daliai pirkėjų tai svarbu.
                        ​​​
                        Paskutinis taisė John; 2019.07.23, 06:12.

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Lidl tikslinis pirkėjas - apsiperkantieji po darbo/savaitgaliais vidutinio ir mažo biudžeto pirkėjai. Centras ir Senamiestis gyvena iš turistų ir pramogauti ateinančių miesto gyventojų.
                          Toks pat kontingentas kaip ir Maximos, kuri Gedimino pr. sėkmingai dirba, tai kokios problemos dėl Lidl? Skirtumas nebent tas, kad Lidl'as greičiausiai neatrodys kaip bomžynas, priešingai nei ta Maxima šalia Novotelio. Centre ne tik turistai ir pramogautojai, bet ir paprasti gyventojai gyvena, jei dar nežinojote.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Kitas dalykas, kad Lidl turi kur kas aukštesnius klientų aptarnavimo standartus, nei likę supermarketų tinklai. Na ir tokie dalykai kaip geresnis darbo užmokestis darbuotojams ir gebėjimas civilizuotai sutvarkyti aplinką. Daliai pirkėjų tai svarbu.
                            ​​​
                            Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis. Ypač Karoliniškių LIDL dažnai netvarka išsiskiria prieš visus gausius kaimynus "žemo lygio" konkurentus (gal išskyrus Norfa-Kometa, rajonas tas pats).

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis. Ypač Karoliniškių LIDL dažnai netvarka išsiskiria prieš visus gausius kaimynus "žemo lygio" konkurentus (gal išskyrus Norfa-Kometa, rajonas tas pats).
                              Greitas prekių skenavimas, eilių valdymas atidarant reikiamą skaičių kasų.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis. Ypač Karoliniškių LIDL dažnai netvarka išsiskiria prieš visus gausius kaimynus "žemo lygio" konkurentus (gal išskyrus Norfa-Kometa, rajonas tas pats).
                                Kalbu apie aptarnavimo standartus. Pabandyk grąžinti prekę Lidl, Rimi ir (ypač) Maximoje. Suprasi, ką turiu omeny. Ypač jei neturi čekio ar jei atsiranda kitokių probleminių situacijų.

                                Ir ką minėjo dsanto.

                                Comment


                                  Pedoyellow spalvos golfo vairuotojas itin gerai išmano to šiukšlyno aptarnavimo standartus.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kalbu apie aptarnavimo standartus. Pabandyk grąžinti prekę Lidl, Rimi ir (ypač) Maximoje. Suprasi, ką turiu omeny. Ypač jei neturi čekio ar jei atsiranda kitokių probleminių situacijų.

                                    Ir ką minėjo dsanto.
                                    Bandžiau. Žoliapjovę priėmė naudotą be ypatingų kalbų. Šlifuoklį, tiesa jis naujas jau nebedirbo, priėmė atgal net be čekio (pamečiau). Teko grąžinti vištieną, nes akivaizdžiai buvo pagedusi, tai ne tik grąžino pinigus, bet dar 5 EUR čekį davė (tiesa, grąsinau rašyti skundą ). Taip kad nėra taip blogai. Veiksmas Maxima Bazė. Skudurų supermarketuose neperku, tai nežina dėl jų.

                                    Aš atkreipiau dėmesį į tvarką. Pradedant pandusu, kuris atrodo nevalytas savaitę ar daugiau. Lidle daržovių skyriuje bardakas, apšnerkšta. Nekalbu apie lovius su išdrabstytomis pramoninėmis prekėmis (čia kiek suprantu išmintinga strategija). Bet net ir darbuotojai pakankamai jauni, bet jau sugadinti. Aš suprantu, kad salės darbuotojas nieko neišmano apie prekes, bet net senyva pardavėja Maximoje ar Rimi yra paslaugesnė. Nepatinka, kad klausiu kažko - gerai daugiau nebeklausiu.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2019.07.23, 08:29.

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Pedoyellow spalvos golfo vairuotojas itin gerai išmano to šiukšlyno aptarnavimo standartus.
                                      Ką tu išvis išmanai apie tvarką ir standartus, gyvendamas šiukšlyne (Kaune)?

                                      Comment


                                        Skirtumas nebent tas, kad Lidl'as greičiausiai neatrodys kaip bomžynas, priešingai nei ta Maxima šalia Novotelio.
                                        Kažką panašaus norėjau parašyti . Ankštos ir nejaukios patalpos rūsyje, į kurias reikia nulipti laiptais. Renovuotame prekybos centre esantis naujas Lidlas atrodys kaip VIP parduotuvė .

                                        Vis galvoju, kuo tie Lidl standartai tokie fantastiški? Bent jau vidiniame parduotuvės lygyje? Man kaip eiliniam pirkėjui kažkaip nekyla toks įspūdis.
                                        Darbuotojai malonesni nepaisant amžiaus. Akivaizdu, kad būna konkursas ir reikia įvykdyti šiokius tokius reikalavimus. Be Lidl dar dažnai lankausi Iki, tai toks vaizdas, kad darbuotojams nekeliami jokie reikalavimai ir į darbą priimama bet kas. Maždaug niekas manęs nepriėmė, tai nuėjau dirbti į Iki.

                                        Aš atkreipiau dėmesį į tvarką. Pradedant pandusu, kuris atrodo nevalytas savaitę ar daugiau. Lidle daržovių skyriuje bardakas, apšnerkšta.
                                        Gal priklauso nuo pirkėjų skaičiaus ir konkrečios parduotuvės vadovybės. Pvz., man Fabijoniškių ir Ateities g. Lidl atrodo jaukūs ir tvarkingi, o Dūkštų g. Lidl labiau apšnerkštas.
                                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.23, 09:07.

                                        Comment


                                          „Lidl“ aplenkė „Rimi“: per metus išaugo penktadaliu

                                          Mažmeninės prekybos bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta 2018 finansiniais metais pasiekė 368 mln. Eur be PVM ir buvo 23,5% didesnė nei 2017 m. (298 mln. Eur).
                                          Plačiau: https://www.vz.lt/prekyba/2019/07/26...#ixzz5umHxNQ3U

                                          Comment

                                          Working...
                                          X