Iš ne maisto kiek esu pirkęs Lidl, tai daugmaž viskas laikė gerai ir niekas nesulūžo/nesugedo/nesuplyšo anksčiau laiko. Esu pirkęs rūbų (džinsų, laisvalaikio batų, šortų), power bank'ą, kuris tarnauja jau apie metus ir yra atlaikęs nuskendimą Vilnelėje baidarių žygio metu. Žodžiu kokybė yra gana consistent ir dabar jau net pradedu dairytis, kokio daikto specifiškai, jei prireikia. Artimiuasias planuojamas pirkinys - elektrinis virdulys. Tai planuoju Lidl šitą irgi atiduoti.
Kas man patinka, tai civilizuotas aptarnavimas ir ypač prekių grąžinimas. Jis vyksta paprastai - nepatinka prekė - tiesiog atgauni pinigus be jokių klausimų iškart, čia ir su nuliu hassle. Apie nekokybiškas prekes turbūt neverta net kalbėti. Komunikacija irgi veikia puikiai (teko ne kartą bendrauti per FB įvairiais klausimais).
Daugelis kitų, ypač lietuviškų, parduotuvių (Ermitažas, Senukai, Maxima) vis dar tebesilaiko geriausių postsovietinių customer service praktikų: sugedo prekė - rašyk "prašymą" (wtf?) grąžinti pinigus. Prekės grąžinimo skyriuje pardavėja priverčia jaustis labai kaltu ir padariusiu labai didelį prasižengimą atnešdamas grąžinti sulūžusį ventiliatorių. Iš anksto lyg pati sau lyg man sako "elektros prekių grąžinti negalima" (galima galima, viską galima).
Tiesiog Lidl siūlo civilizuotą ir Vakaruose įprastą aptarnavimą. Tokį Lietuvoje iš prekybos įmonių dar siūlo Ikea ir McD. Gal ir dar kas nors, bet tai nėra labai paplitusi praktika. Už tai perku ten dažnai, daug ir su mielu noru atiduodu jiems savo sunkiai uždirbtus pinigus. Nes jiems tų pinigų reikia ir jie žino, kaip juos pasiimti.
Kas man patinka, tai civilizuotas aptarnavimas ir ypač prekių grąžinimas. Jis vyksta paprastai - nepatinka prekė - tiesiog atgauni pinigus be jokių klausimų iškart, čia ir su nuliu hassle. Apie nekokybiškas prekes turbūt neverta net kalbėti. Komunikacija irgi veikia puikiai (teko ne kartą bendrauti per FB įvairiais klausimais).
Daugelis kitų, ypač lietuviškų, parduotuvių (Ermitažas, Senukai, Maxima) vis dar tebesilaiko geriausių postsovietinių customer service praktikų: sugedo prekė - rašyk "prašymą" (wtf?) grąžinti pinigus. Prekės grąžinimo skyriuje pardavėja priverčia jaustis labai kaltu ir padariusiu labai didelį prasižengimą atnešdamas grąžinti sulūžusį ventiliatorių. Iš anksto lyg pati sau lyg man sako "elektros prekių grąžinti negalima" (galima galima, viską galima).
Tiesiog Lidl siūlo civilizuotą ir Vakaruose įprastą aptarnavimą. Tokį Lietuvoje iš prekybos įmonių dar siūlo Ikea ir McD. Gal ir dar kas nors, bet tai nėra labai paplitusi praktika. Už tai perku ten dažnai, daug ir su mielu noru atiduodu jiems savo sunkiai uždirbtus pinigus. Nes jiems tų pinigų reikia ir jie žino, kaip juos pasiimti.
Comment