Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai v. Viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Automobiliai v. Viešasis transportas

    Užkietėjusiems automobilistams svetimi paprastų žmonių poreikiai.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    #2
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Užkietėjusiems automobilistams svetimi paprastų žmonių poreikiai.
    Dauguma tų "paprastų žmonių" ir tampa automobilistais dėl ribotų galimybių (nebūtinai fizinių) įveikti tuos kelis šimtus metrų. Kitą vertus - nūnai tokios mados.

    Comment


      #3
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Tenka daryti prielaidą, kad, eismo problemos bus ne sprendžiamos, o toliau kuriamos lygioje vietoje, tol, kol rinksime merus, kurie gyvena centre ir į darbą savivaldybėje gali ateiti pėsčiomis.
      Važinėkite visi į darbą mieste autobusais/troleibusais ir kamščiai sumažės.

      Comment


        #4
        Parašė Romas
        Dėl nemokšiško šviesoforų reguliavimo ir tie autobusai stovi kamščiuose net ne piko metu .
        Priartinkite savo darbovietę prie namų (arba atvirkščiai) ir bus galima ramiai eiti į darbą pėsčiomos.

        Comment


          #5
          Autobusai kamščiuose stovi dėl to, kad prie nemokšiškai sureguliuotų šviesoforų driekiasi eilės iš norinčių ten pastovėti junginių 1 mašina + 1 žmogus.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            #6
            /\ Mielieji autobusų keleiviai. Visada buvo raginančių grįžti į 1972 ar 1986 metus, kai absoliuti dauguma važinėjo tik viešuoju transportu. Ačiū, mes ten jau buvome.

            Problema ta, kad pastaruoju metu dėl šviesoforų nureguliavimo labai pablogėjo eismo sąlygos, ypač iš šiaurinės miesto dalies į centrą.

            Comment


              #7
              Sena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau

              Comment


                #8
                Svarbiausia, kad mieste vietos keliams nėra ir nebus. Tuo labiau, kad Vilnius augantis miestas.

                Comment


                  #9
                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Sena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau
                  NY irgi įmanoma turėti automobilį, manau. Pvz. jeigu mėgsti gamtą. Tam ir naudoji.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Sena tiesa: Lietuvoje žmonės važinėja nuosavais automobiliais, nes taip patogiau, NY niekas neturi nuosavų automobilių, nes taip patogiau
                    Dar reiktų pridurti, kad Vilniaus VT lėtas, nepatogus, pergrūstas, smirdantis ir sąlyginai brangus. Dėl to ir yra kaip yra. Aš pats visada ir visur naudijuosi tik VT, kur tai įmanoma, bet Vilnius yra vienas nedaugelio miestų, kur tai darayti vengiu ir einu pėsčias, važiuoju mašina arba taksi.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      #11
                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Svarbiausia, kad mieste vietos keliams nėra ir nebus. Tuo labiau, kad Vilnius augantis miestas.
                      Betkur bedus ne, bet vietos yra. O dė; augimo juolab ne argumentas, nes iš anksto galima suplanuoti viską.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Dar reiktų pridurti, kad Vilniaus VT lėtas, nepatogus, pergrūstas, smirdantis ir sąlyginai brangus. Dėl to ir yra kaip yra. Aš pats visada ir visur naudijuosi tik VT, kur tai įmanoma, bet Vilnius yra vienas nedaugelio miestų, kur tai darayti vengiu ir einu pėsčias, važiuoju mašina arba taksi.
                        Dėl brangumo tikrai nesutikčiau, pigiausias bilietas nesiekia 1eur(jei ne pas vairuotoją perki).
                        Švarumo tikrai galėtų būti daugiau.
                        Senų transporto priemonių gana daug.
                        Piko metu tikrai daug žmonių.

                        Bet visos šios bėdos yra dėl nepakankamo finansavimo. Vienintelė išeitis didinti važiavimo VT įkainius. VT darbuotojai dirba gana pigiai. Kitaip, amžinai dejuosime...

                        Comment


                          #13
                          Aš tai nieko prieš važinėt ir viešuoju transportu, jei pasirinkimo nėra. Važinėjau iki 3-o kurso autobusais, paskui sėdau prie vairo pats. Niekad nejutau tiek daug nepriklausomybės ir patogumo turint savo transportą, juolab nereikia dust dėl įvairių smirdinčių ar nuolat kosėjančių veikėjų, todėl manęs į kasdienį autobusą niekas nebeįvarys.
                          Tvarka bus!

                          Comment


                            #14
                            Tema tokiu pavadinimu jau yra Miestų VT skiltyje. http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=14033
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment

                            Working...
                            X