Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tavo mobilusis telefonas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Nokia 6610i

    Pirmasis:


    ir antrasis:

    Abu naudoju šiuo metu.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.12.11, 01:35.

    Komentuoti:


  • Chixx
    replied
    Parašė Chixx Rodyti pranešimą
    Nokia n73
    dabar jau n76

    Komentuoti:


  • keen
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Nu va,pataise man telefona,bet patvarke tik,kad vaizda rodytu,korpuso nekeite.
    Šitas forumas visai sugedo

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Nu va,pataise man telefona,bet patvarke tik,kad vaizda rodytu,korpuso nekeite.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Sutartis ir yra kaip įstatymas, tik jos galiojimo mastas kitas ir yra individualesnis susitarimas. Konkreti sutartis tarp dviejų šalių sudaroma ne šiaip sau. Tai teisinis susitarimas, kurio laikytis privaloma. Keista, kad suaugęs žmogus ir to nesupranti
    Labai abejoju, ar yra pirmenybė. Pagal garantinio remonto sutartį turėtų būti aišku per kiek laiko turi sutvarkyti. Gal gedimas nesudėtingas + darbais gal neapkrauti, tai greitai ir sutvarkė
    Nežinau kaip būtų tuo konkrečių atveju su klouno nosimi. Nežinau kaip buvo tavo atveju - ar perkant telefona ant garantinio aptarnavimo talono padėjai savo parašą, bet Lietuvoje nepaisant galiojančių įstatymų (tame tarpe ir ES normų), pardavėjai laaabai mėgsta laisvai interpretuoti vartotojų teises.

    Ir tai jau tikrai, net jei tu pasirašei sutartį, kurioje pardavėjas įsipareigoja nesuteiti tau teisių pagal LR ar ES įstatymus, tai kreipusis į tam tikras instancijas, manau viskas greitai išsisprendžia.

    O dėl remonto termino, tai čia jau su LR įstatymais yra problema - terminas įvardintas kaip "protingas". Kas durniui atrodo protinga, protingam žmogui gali atrodyti kvaila. Todėl gedimo atveju geriau gražinti ta sugedusią prekę pardavėjui.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Įmonė į garantinio remonto sutartį gali įtraukti punktą, kad prekę į remontą jie priims tik tada, jei ja atneši užsidėjęs klouno nosį. Bet juk tai nereiškia, kad tokio reikalavimo ir laikytumeisi. Tam ir yra įstatymai, o ne įmonių norai kuriais vadovaujamasi valstybėje.
    Sutartis ir yra kaip įstatymas, tik jos galiojimo mastas kitas ir yra individualesnis susitarimas. Konkreti sutartis tarp dviejų šalių sudaroma ne šiaip sau. Tai teisinis susitarimas, kurio laikytis privaloma. Keista, kad suaugęs žmogus ir to nesupranti
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Nu va,rytoj einu atsiimti,gavau zinute kad taisymo darbai yra baigti,prasome atsiimti.Uzvakar nunesiau,o siandien jau gavau zinute,greitai man cia,gal garantiniam aptarnavimui suteikiama pirmenybe?Rytoj atsiimsiu pasakysiu kaip sutvarke.
    Labai abejoju, ar yra pirmenybė. Pagal garantinio remonto sutartį turėtų būti aišku per kiek laiko turi sutvarkyti. Gal gedimas nesudėtingas + darbais gal neapkrauti, tai greitai ir sutvarkė
    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.09, 21:24.

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Nu va,rytoj einu atsiimti,gavau zinute kad taisymo darbai yra baigti,prasome atsiimti.Uzvakar nunesiau,o siandien jau gavau zinute,greitai man cia,gal garantiniam aptarnavimui suteikiama pirmenybe?Rytoj atsiimsiu pasakysiu kaip sutvarke.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Tuomet galbūt įstatyme tokio punkto nėra, bet man buvęs toks variantas kai pirkau telefoną. Pati įmonė garantinio remonto sutartyje įtraukusi tokį punktą
    Įmonė į garantinio remonto sutartį gali įtraukti punktą, kad prekę į remontą jie priims tik tada, jei ja atneši užsidėjęs klouno nosį. Bet juk tai nereiškia, kad tokio reikalavimo ir laikytumeisi. Tam ir yra įstatymai, o ne įmonių norai kuriais vadovaujamasi valstybėje.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    paimta iš www.inspekcija.lt:



    Nematau nieko apie 7 dienų laikotarpį. Kaip ir apie pakaitinį daiktą remonto metu....

    O dėl rinkos vertės - netgi paryškinau citatoje. Turi gražinti sumokėtą sumą, o ne mistinę rinkos vertę...
    Tuomet galbūt įstatyme tokio punkto nėra, bet man buvęs toks variantas kai pirkau telefoną. Pati įmonė garantinio remonto sutartyje įtraukusi tokį punktą

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Dažnai būna prierašai, kad mechaniškai sugadintų telefonų netaiso.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Kaip cia raso : http://mttc.lt/?menu=2 tai paskolina telefona remonto metu,o as cia nesiau ir nieko negavau,bet gal dar parasys,sake turi zinute ateiti man i telefona su situacija kaip yra su tuo telefonu.Svarbiausia tegul pataiso...
    Jei telefonas garantinis, tai tau reikėjo jį nešti ne į MTTC, o pardavėjui. Jei jis akivaizdžiai sugedęs, tada sakai paradavėjui, kad tau jo nebereikia, pardavėjas pasiima pinigus, tau atiduoda sumokėtą sumą. Eini švilpaudamas namo.

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    paimta iš www.inspekcija.lt:



    Nematau nieko apie 7 dienų laikotarpį. Kaip ir apie pakaitinį daiktą remonto metu....

    O dėl rinkos vertės - netgi paryškinau citatoje. Turi gražinti sumokėtą sumą, o ne mistinę rinkos vertę...
    Kaip cia raso : http://mttc.lt/?menu=2 tai paskolina telefona remonto metu,o as cia nesiau ir nieko negavau,bet gal dar parasys,sake turi zinute ateiti man i telefona su situacija kaip yra su tuo telefonu.Svarbiausia tegul pataiso...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Pagal galiojančius LR Įstatymus, jei galioja garantinio remonto sutartis, tai pardavėjas privalo pasirūpinti nemokamu (arba kitaip, jei numatyta sutartyje) pataisyti tavo pirktą daiktą, o jei sutaisyti negali - pakeisti nauju arba grąžinti telefono vertės sumą, įvertintą dabartine telefono verte. Jei telefoną taisys daugiau nei kažkiek (rodos, 7) dienas, pardavėjas privalo tau suteikti galimybę naudotis laikinu telefono aparatu (paskolinti).
    paimta iš www.inspekcija.lt:

    Vartotojas, raštu kreipdamasis į pardavėją turi teisę pareikšti vieną iš šių reikalavimų
    - pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke
    - per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus
    - atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats vartotojas
    - atitinkamai sumažinti prekės kainą
    - gali vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą
    Nematau nieko apie 7 dienų laikotarpį. Kaip ir apie pakaitinį daiktą remonto metu....

    O dėl rinkos vertės - netgi paryškinau citatoje. Turi gražinti sumokėtą sumą, o ne mistinę rinkos vertę...

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Jei garantinis galioja, tai tau nepriklauso sukti galvos kokios būklės tavo telefonas. Pagal galiojančius LR Įstatymus, jei galioja garantinio remonto sutartis, tai pardavėjas privalo pasirūpinti nemokamu (arba kitaip, jei numatyta sutartyje) pataisyti tavo pirktą daiktą, o jei sutaisyti negali - pakeisti nauju arba grąžinti telefono vertės sumą, įvertintą dabartine telefono verte. Jei telefoną taisys daugiau nei kažkiek (rodos, 7) dienas, pardavėjas privalo tau suteikti galimybę naudotis laikinu telefono aparatu (paskolinti). Pasiskaityk sutartį ir įstatymus Arba pasiskambink į vartotojų teisių tarnybą
    Aisku,noretusi istikruju,kad pakeistu,nes tikrai nepatenkintas esu tuo telefonu,NEPATIKO.

    Komentuoti:


  • Chixx
    replied
    Nokia n73

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Gal kas zino ar su garantiniu pakeis man telefona be vienos detales?Pas mane Sony Ericsson w350i ir nuluzo tas atlenkiamas dangtelis,nusigramde dazai,o dabar isviso nebeveikia,sviecia ir nieko nerodo,tai ar pakeistu?
    Jei garantinis galioja, tai tau nepriklauso sukti galvos kokios būklės tavo telefonas. Pagal galiojančius LR Įstatymus, jei galioja garantinio remonto sutartis, tai pardavėjas privalo pasirūpinti nemokamu (arba kitaip, jei numatyta sutartyje) pataisyti tavo pirktą daiktą, o jei sutaisyti negali - pakeisti nauju arba grąžinti telefono vertės sumą, įvertintą dabartine telefono verte. Jei telefoną taisys daugiau nei kažkiek (rodos, 7) dienas, pardavėjas privalo tau suteikti galimybę naudotis laikinu telefono aparatu (paskolinti). Pasiskaityk sutartį ir įstatymus Arba pasiskambink į vartotojų teisių tarnybą

    Komentuoti:


  • toshys
    replied
    Šiandien pirkau Nokia 5130 XM su 8 GB kortele

    Komentuoti:


  • EdvinasB
    replied
    Sony ericsson w595
    Mio a701

    Komentuoti:


  • wrm
    replied
    Greitai bus 2 metai (5610 XpressMusic)

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Sutaisys. Geriausiu atveju

    Komentuoti:

Working...
X