Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kaimas ar miestas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    na aš aplamai turiu mintyje, kad problema yra savanaudžiai ir savivaldybės peržiūros trukumas, mašina yra patogesne ir tokia liks, to nepakeisi,bet ji yra gerokai pigesne vien dėl mūsų trečiojo pasaulio pasaulėžiūros, kas savo ruožtu skurdina labai daug sričių pradedant VT baigiant "suburbizaci" ir "getizacija".
    Suburbizacija sėkmingai veikia ir be trečiojo pasaulio pasaulėžiūros. Su esamais NT kainų burbulais didmiesčiuose nelabai kitaip gaunasi. Aišku galima bandyti kažkiek suburbizaciją nukreipinėti į satelit-miestizaciją. Bet skirtumas tarp abiejų nykstamai mažas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė bardakas Rodyti pranešimą

    Nu jo, kiekvieną rytą pravažiuoju su vėjeliu pro tokius laisvės mėgėjus, kurie užstrigę kamščiuose džiaugiasi su visais savo laisve ir patogumu.
    Dviratis geriau iki tam tikros ribos. Bet jei dviratis nebetinka (kroviniai, atstumas, klimatas ir t.t.), o reikia rinktis tarp VT ir barankos...

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Prie daugiabučio Lazdynuose, kur gyvenau, savivaldybė neleido įsirengti aikštelės gyvenotojų lėšomis, tai ten iki šiol pykčiai (beveik 20 metų praėjus), nuleistos padangos ir muštynės bei "svetimų" vaikymas. O "žaidimų aikštelė", kurios dalyje planuota, iki šiol apleistas purvynas. Nauja vaikų žaidimų aikštelė įrengta kitoje vietoje.
    Grigiškėse bendrija įrengė parkavimo aikštelę su seniūnijos leidimu ir beveik visada tvarka ir ramybė, netgi vakarais laisvų vietų yra.

    P.S. niekas čia bent jau forume nėra prieš automobilizavimo mažinimą, bet kai kam kraujas užylęs akis.
    na aš aplamai turiu mintyje, kad problema yra savanaudžiai ir savivaldybės peržiūros trukumas, mašina yra patogesne ir tokia liks, to nepakeisi,bet ji yra gerokai pigesne vien dėl mūsų trečiojo pasaulio pasaulėžiūros, kas savo ruožtu skurdina labai daug sričių pradedant VT baigiant "suburbizaci" ir "getizacija".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Nu tai jo, laisvė ir patogumas nuosavame automobilyje kamščiuose stovėti, nes miesto gatvės ne autostrados, o laisve besinaudojančių tiek daug kad į gatves nesutelpa, visas pakeles mašinom apstatyti ir išmauroti, saugumą (nuo ko? kitos alternatyvos nesaugios, nes gresia būti pervažiuotam... automobilio? ar kad prisisegęs neišskrendi iš automobilio avarijos atveju), teršti aplinką sukeliant smogą, generuojant šiltnamio dujas.
    Teisybės dėlei, pusvalandį sėdėti kamštyje mašinoje maloniau nei tą patį pusvalandį praleisti einant iki stotelės, laukiant perpildyto nekomfortiško visom prasmėm transporto ir po to kratytis tame transporte su visom reklamom, marozėliais su nešiojamom kolonėlėm ir t.t.

    Dūchinant vairuotojus kamščiuose, bet negerinant VT komforto bus sunki kovą kurią laimės patogesnės BNB sėdynės ir visokeriopai malonesnė aplinka.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nuosavas transportas suteikia laisvę, patogumą ir saugumą. Neįsivaizduoju kas savo noru gali šitų dalykų atsisakyti.
    Nu jo, kiekvieną rytą pravažiuoju su vėjeliu pro tokius laisvės mėgėjus, kurie užstrigę kamščiuose džiaugiasi su visais savo laisve ir patogumu.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nu tai jo, laisvė ir patogumas nuosavame automobilyje kamščiuose stovėti, nes miesto gatvės ne autostrados, o laisve besinaudojančių tiek daug kad į gatves nesutelpa, visas pakeles mašinom apstatyti ir išmauroti, saugumą (nuo ko? kitos alternatyvos nesaugios, nes gresia būti pervažiuotam... automobilio? ar kad prisisegęs neišskrendi iš automobilio avarijos atveju), teršti aplinką sukeliant smogą, generuojant šiltnamio dujas.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nuosavas transportas suteikia laisvę, patogumą ir saugumą. Neįsivaizduoju kas savo noru gali šitų dalykų atsisakyti.
    Kas čia siūlo atsisakyti?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    aš nelabai suprantu šitos isterinės reakcijos, tarsi kažkas žada apskritai uždrausti automobilius tai nežinau pas ką mąstymas bolševikinis.
    Na sovietmetis specifinis tuo, kad to asmeninio transporto tiesiog nebuvo daug, nes nebuvo už ką jį įsigyti, tai nors pvz. kelionės į darbą buvo patogios viešuoju (tiesa, pergrūstuose autobusuose), žmonės neturėjo galimybės keliauti spontaniškai už miesto.
    Kalba eina apie tai, kad jokiame didesniame Vakarų Europos mieste (jau matau kaip kažkas suras kokį nors fringe pavyzdį iš kokio nereikšmingo miesto) susisiekimo infrastruktūra nėra pastatyta ant automobilių, manau net neverta apie tai diskutuoti, bet kai kurie taip fanatiškai laikosi įsikibę automobilio dureles, tarsi bolševikai nacionalizuoja turtą.
    Nuosavas transportas suteikia laisvę, patogumą ir saugumą. Neįsivaizduoju kas savo noru gali šitų dalykų atsisakyti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šią diskusiją dar galima pakreipti kita linkme. Manau, didele dalimi, žmogaus socialinius įgūdžius lemia ar jis yra iš kaimo, ar iš miesto.

    Teko man toks patyrimas studijų metu: vienos paskaitos metu, studentai turi visi susėst ratu ir diskutuot, įskaitant dėstytoją. Bėda ta, jog kalbančiųjų atsiranda vos 2-3 iš 30. Mano dauguma grupiokų yra suvažiavę iš rajonų, kaimų. Kaip taisyklė dažniau kalba miestiečiai.

    Turiu ir giminių. Gyvena jie vienkiemy. Jaunimas komunikabilumu irgi nepasižymi.

    --------------------

    Dar toks niuansas: dauguma atvykėlių studentų, veržiasi gyventi centre (kalbu apie Vilnių). Į mikrorajonus itin skeptiškai žiūri, jau ten nei už ką nesikraustys! Nors gyvena visiškai stoties rajone, vadina jį taip pat centru - nors sutemus paskui bijo vaikščiot vakarais, bent jau panelės. Namuose dreba, nes šiluma visa išeina...

    Pats gyvenu Justiniškėse, tai darželis, pradinė, pagrindinė, vidurinė, gimnazija - visos įstaigos pėstute pasiekiamos ir dar gali rinktis iš poros variantų... 2 miškai, Buivydiškių tvenkinys, kuriame su kiemo / kitų kiemų draugeliais gali maudytis (apie vaikystę kalbu). Krepšinio aikštelės ant kiekvieno kampo, keli stadionai.

    Centre jaunimas daug anksčiau pradeda svaigintis, tuose pačiuose, tačiau jau mini stadionuose.
    Paskutinis taisė dondc; 2014.03.10, 18:11.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Niekada ir nepersėsi VT, nes niekada neatitiks automobilio.
    Vakarų Europoje nemažai ir daug uždirbančių žmonių važinėja VT, nes taip tiesiog patogiau, bet tam reikia kokybiško VT, o ne apeliuoti į žmonių sąžinę svaigstant apie visokius globalius atšilimus ir pan. dalykus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2012.04.07, 10:43.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Niekada ir nepersėsi VT, nes niekada neatitiks automobilio.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Lengviausia pasakyti, kad tu nieko nesupranti ar nesiorientuoji ir dar nuolat tai kartoti Kurioje vietoje aš reikalavau kaimo aplinkos mieste? Nekvepuoti dujomis? Interpretuoji kaip tau patogiau. Nori pasakyti, kad žmonės nusipirkę automobilį su juo nevažinėja į darbą?
    Tai pagal tave važinėja 100 metrų į krautuvę, todėl ir darau atitinkamas išvadas. Kaip sakiau, VT sugaisčiau per dieną 3-4h. Kada bus atitinkamas VT tada į jį ir persėsiu, kaip ir dauguma gyventojų.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Lengviausia pasakyti, kad tu nieko nesupranti ar nesiorientuoji ir dar nuolat tai kartoti Kurioje vietoje aš reikalavau kaimo aplinkos mieste? Nekvepuoti dujomis? Interpretuoji kaip tau patogiau. Nori pasakyti, kad žmonės nusipirkę automobilį su juo nevažinėja į darbą?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\ Esi savanaudis. Tegul kiti dūsta, kad tik tau gerai būtų. Nesakiau, kad nepramogauti, bet kaip tai susiję su kelione į darbą ir iš jo? Būtent kodėl pramogų tik mažės, nes degalai išdeginami kelionei į darbą, kelių šimtų metrų kelionei iki parduotuvės ar dar kur.
    Taip, dabar visi savanaudžiai, kaip ir pats toks esate, gyvenam kaip asmeniškai patogiau, nesanavaudžiam buvom socializmo laikais Gyvendamas mieste ir norėdamas aplinkos kaip kaime esi dar didesnis savanaudis nei visi važinėjantys automobiliais kartu sudėjus.
    Kaip ir sakiau, visiškai nesupranti kam žmonėms automobiliai reikalingi, nes nelabai orientuojiesi kur ir kada ir kiek žmonės važinėja.
    Paskutinis taisė Lettered; 2012.04.06, 23:45.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ Esi savanaudis. Tegul kiti dūsta, kad tik tau gerai būtų. Nesakiau, kad nepramogauti, bet kaip tai susiję su kelione į darbą ir iš jo? Būtent kodėl pramogų tik mažės, nes degalai išdeginami kelionei į darbą, kelių šimtų metrų kelionei iki parduotuvės ar dar kur.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    /\ apsiprekinti galima šalia namų, o poliklinikoje lankosi tikrai ne kas savaitę. Dažniausiai pramogauja savaitgaliais.
    Labai geras žodis "galima". Galima nepirkti, nieko neveikti, nedirbti, nepramogauti ir tik sėdėti namie, ar apsiriboti gyvenimu vietiniame kvartale (čia kaip siūlai), tada tikrai jokio transporto nereiks ir žalieji bus patenkinti.
    Žodžiu kalbėk tik už save, jeigu nesupranti kam kitiems žmonėms automobiliai reikalingi.
    Paskutinis taisė Lettered; 2012.04.06, 01:21.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Kai beveik tris metus gyvenu Vilniuje (dar metus važinėjau kasdien), per tiek laiko jis man gerokai įkyrėjo savo triukšmu, dydžiu (man jis atrodo didelis), dideliais atstumais, todėl dabar rinkčiausi mažą miestą/miestelį. Pvz. Kaišiadorys - susisiekimas traukiniu su Vilniumi mažiau kaip valanda, su Kaunu pusvalandis, prie pat autostrada. Viskas mieste greitai pasiekiama pėsčiomis, čia ramu (tik viena didelė gatvė), daug žalumos, prie pat miškas, tvenkiniai.
    Manau gyventi mieste ar kaime (arba mažam miestelį) priklauso ir nuo to kur praleista vaikystė, gyvenimo būdo, netgi charakterio (ramiam žmogui nepatiks dideliam triukšmingam mieste).

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ apsiprekinti galima šalia namų, o poliklinikoje lankosi tikrai ne kas savaitę. Dažniausiai pramogauja savaitgaliais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Nuėjimas ir laukimas po kelias minutes. Nenoriu kartotis, bet daugumos žmonių kasdienybė yra darbas ir namai. Be to, diskusija prasidėjo nuo to, kad brangsta nafta bei yra išeitis.
    Mano atveju 3-4h būtų sugaištos VT. Daugumos žmonių kaip tik neapsiriboja kelionės tik į darbą. Bent kelis kartus per savaitę vyksta apsiprekinti, kur nors pramogauti ar apskritai į tokias įstaigas kaip poliklinika, savivaldybė ir t.t. Jau nekalbu apie turinčius vaikų.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Centre normalaus būsto pasiūla ribota, todėl ir kainos didelės, ne visiems įkandamos.
    Kasdien automobiliu tenka pravažinėti iki 40km, kartais ir dar daugiau. Su VT pridėjus nuėjimą iki jo, laukimą, tam reiktų kokių minimum 3h, gal net visų 4.
    Nuėjimas ir laukimas po kelias minutes. Nenoriu kartotis, bet daugumos žmonių kasdienybė yra darbas ir namai. Be to, diskusija prasidėjo nuo to, kad brangsta nafta bei yra išeitis.

    Komentuoti:

Working...
X