Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aviacija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaidas
    replied
    Trečiadienio vakarą:

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Diuseldorfo oro uostas metų pradžioje. Buvo didelis rūkas, atšaukti skrydžiai. Vietoj to, kad skristi į Prahą, skridome į Helsinkį.

    Lėktuvus purškė priešapledėjimo skysčiu.







    Nuobodžiaujantis operatorius - visai įdomu pažiūrėti, kaip jis laksto aplink lėktuvą sėdėdamas tam inkile strėlės gale...

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    /\ Ten yra ju lektuvu srotas... konservacija ir utilizacija...

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Wow... Ten, matyt,visi "nurašyti" JAV oro pajėgų lėktuvai.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Patinka sita vieta:

    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=3...27037&t=h&z=16

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    ...ir jo broliukas namų bazėje:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    wow! cia tai bent reportazas. Paprastas mirtingasis ir per visa gyvenima, ko gero, nei 1/5 to nepamato. Tikrai ispudinga

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Dar vienas lektuvas, su kuriuo man teko skristi - Boeing C-17 Globemaster:







    Sparno mechanizacija:





    Kroviniu skyrius:



    "Дело было не в бабине..."



    Tuo pat metu aiksteles pakrastyje stovi nabagas su suluzusia vaziuokle....

    Komentuoti:


  • Jay-M
    replied
    Ačiū už nuotraukas. Tikrai įspūdingų aparatų nuotraukų įdėjai

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Tesiame:

    Uz tvoros stovejo Globalhawk UAV:



    Kandahare teko matyti banda Predator`iu:



    VTOL - Harrier:



    Buvo aviaciniu incidentu - F-16 "isspjove" savo varikli (fotografuota su Canon A60 per kazkoki pigu ziurona):





    Va su tokia transporto priemone teko vazineti kasdien



    Teko is prie variklio pasikrapstyti

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Mano sukauptos nuotraukos - daugiausia darbo Afganistane metu...

    Besiruosiant i Afganistana - An-124 Ruslan









    2 tiltiniai kranai - ant kiekvieno po 2x5 t gerves:



    Keleiviu salonas An-124 virsutineje dalyje:



    Ten, zemiau, jau Afganistanas...



    Kur pilna C-130



    UH-1 Huey





    Boeing CH-47 Chinook



    B-747 Kalita Air - visai nesenai, per Mythbusters rode laika, kurioje lektuvu bande nupusti mikroautobusa, mokyklini autobusa - tai ten naudojo butent sita lektuva (Borto numeris tas pats)



    MD-10 (11)



    Atskrisdavo is Olandijos MD-11 - kuro uzpildytojas:



    JAV KC-131 Stratotanker:



    Uzklydo ir senukas IL-18:





    Skraide keli mazuciai Mi-2:



    Bet buvo atskrides ir milzinas Mi-26:



    Teko savo akimis matyti ir toki dinozaura kaip didziausia pasalyje turbopropelerini lektuva An-22 Antey:



    Il-76 skraide kasdien ir ne po viena:



    An-12 irgi buvo dazni sveciai KBL:



    Didziosios Britanijos Tristar:



    Budavo dienu, kaip per diena atskrisdavo iki 5 skirtingu An-124:





    Uz tvoros stovejo An-72 - kaip mes ji vadindavom "Čeburaška":



    Ir aisku istikimieji Mi-17:



    Komentuoti:


  • Edgazas
    replied
    Gal kas rusiškų lėktuvų foto turi?

    Komentuoti:


  • Audrius
    replied
    Faini kadrai.
    Gerai, kad yra tokios stebėjimo aikštelės.
    Norėčiau ir aš pastebėti ir pašaudyt...

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė taimis Rodyti pranešimą
    O kur Karalienė sėdėdavo?
    Pirmoje eilėje, prie kairiojo lango Deja, nuotraukos neturiu, bet sėdynė tokia pati, kaip ir kitos

    Likusios šeštadienio nuotraukos:

    Fokker 70 (KLM Cityhopper)

    14.





    Boeing 737-500 (British Airways)

    15.





    Mančesterio oro uoste - daugybė nedidelių privačių lėktuvų.

    16.





    Bombardier Dash 8 (Flybe)

    17.





    Boeing 767-300ER (Zoom Airlines)

    18.





    Boeing 757-200 (Thomas Cook)

    19.





    Kitas toks pat B757

    20.



    21.





    Boeing 737-800 (ThomsonFly)

    22.





    Boeing 737-800 (RyanAir)

    23.





    Airbus A321-211 (KTHY - Cyprus Turkish Airlines)

    24.



    25.





    Avro RJX

    26.





    Boeing 777-300 ER (Pakistan International Airlines)

    27.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Super, ispudingas aparatas.
    Beje, aviacijos tema tikrai puiki mintis. Paieskosiu ir keliu savo nuotrauku su lektuvais...

    Komentuoti:


  • taimis
    replied
    Ačiū Vaidai už reportažą. O kur Karalienė sėdėdavo?

    Komentuoti:


  • HAMMER
    replied
    Žavu

    Komentuoti:


  • Vaidas
    pradėjo temą Aviacija

    Aviacija

    Tema apie automobilių nuotraukas jau yra, pats laikas panašiai temai ir apie lėktuvus.

    Vakar lankiausi Mančesterio oro uosto stebėjimo parke. Čia įrengtos kelios aikštelės besileidžiančių bei kylančių lėktuvų stebėjimui ir fotografavimui. Tiesa, pagrindinė atrakcija - British Airways Concorde G-BOAC.

    Šis lėktuvas - pirmasis ir pagrindinis British Airways Konkordas, kuriuo, beje, skraidydavo ir karalienė.

    Įėjimas į parką kainuoja £1 žmogui, Konkordą galima apžiūrėti iš visų pusių iš maždaug 10 metrų atstumo. Už £12 galima dalyvauti ekskursijoje po lėktuvo vidų bei pilotų kabiną, išgirsti išsamų pasakojimą apie šio lėktuvo istoriją bei pasėdėti karalienės mėgstamoje vietoje .

    1.



    2.



    3.



    Lėktuvo fiuzeliažas gana siauras, taigi telpa tik 4 sėdynės. Kadangi visame lėktuve yra tik viena klasė - First Class++, telpa tik 25 eilės. Vietos kojoms - maždaug 5 kartus daugiau nei FlyLAL'o B737

    4.



    Po 2000 metų Air France katastrofos, Konkorduose teko sumontuoti sutvirtintus degalų bakus, dėl ko lėktuvo svoris padidėjo 400 kg. Po šio modernizavimo Air France sumažino keleivių skaičių iki 92, tuo tarpu BA visiškai pakeitė lėktuvo saloną, sutaupydami tuos 400 kg ir palikdami 100 vietų. Kiekviena sėdynė kainavo £4000 (~18000 Lt!). Kita vertus, turint omenyje, kad transatlantinio skryždio bilietas kainavo £3500-£4000 į vieną pusę, investicijos atsipirko gana greitai

    5.



    Pilotų kabinoje. Instrumentai iki pat paskutinių skrydžių 2003 metais liko originalūs.

    6.



    7.



    Uodega ir apsauginis ratukas. Anot gido, tas ratukas buvo tik atsargos priemonė, jei lėktuvas prieš pakilimą pakryptų per dideliu kampu. "Jei jis paliesdavo žemę, tai buvo laikoma grubia piloto klaida".

    8.





    9.



    10.



    11.



    12.



    13.

    Paskutinis taisė Vaidas; 2008.03.04, 18:34.
Working...
X