Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Aviacija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • singer
    replied
    Click image for larger version  Name:	img].jpg Views:	4 Size:	210,4 kB ID:	1785945

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    VSAT sraigtasparnis Kopgalio užkardoje

    Komentuoti:


  • singer
    replied




    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kelios nuotraukos iš Klaipėdoje viešėjusio italų eskadrinio mininko "Caio Duilio".

    Sraigtasparnis (jei neklystu) NH90











    Komentuoti:


  • vilnews
    replied
    Paukščio skrydis kiekvienam: Lietuvoje jau siūlomi nepilotuojami lėktuvai-robotai
    http://www.technologijos.lt/n/techno...obotai?l=2&p=1

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tolsta


    Jau debesyse


    Iš paskos


    Stovintys An-2








    Po nusileidimo



    Kiek vienetų skraidančių An-2 Lietuvoje?
    Paskutinis taisė Eimantas; 2013.08.26, 02:22.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos oro uoste prie magistralės

    2013 08

    Instruktažas būsimiems šuolininkams parašiutu


    Dar trys An-2, penktasis stovėjo angare.



    Juda link pakilimo tako


    Iš paskos ir kitas. Beje koks mažojo modelis?


    Laukia kol pakils anuška


    Prieš startą


    Pakilo vos ne iš vietos

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Only in Asia

    Komentuoti:


  • kompotukas
    replied
    Hello Kitty Airlines

    Atsitiktinai (perkant pora dienų pries skrydį buvo pigiausias variantas, nors šiaip jau anaiptol ne pigus) pataikėm skristi iš Taipėjaus į Fukuoką su taip vadinamom Hello Kitty Airlines (oficialiai EVA Air, Taivano bendrovė). Su visais Hello Kitty prikolais - stiuardesėm, vilkinčiom Hello Kitty prijuostėm, maistu su Hello Kitty atvaizdais, Hello Kitty multikais televizoriukuose, Hello Kitty stalo įrankiais ir visais kitais priklolais Paliko gal net geresnį įspūdį nei Sanrio Purorand (Hello Kitty pramogų parkas Tokijuje - kaip Disneylandas, tik daug mažesnis ir Haro Kiti vietoj Mikio ir chebrytės). Interjero fotkėse figuruoja šeimos veidai, tad nepublikuosiu, bet padariau ir pora fockių iš lauko. Kawaii, ne?!!



    Paskutinis taisė kompotukas; 2013.05.04, 13:26.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Pasieniečių sraigtasparnis stebi Kaliningrado traukinį prie Kauno marių.

    Komentuoti:


  • singer
    replied

    Komentuoti:


  • EdvinasB
    replied
    Šerkšnėnuose (Mažeikių raj.) vykusi aviacijos šventė.















    Komentuoti:


  • surskis18
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Oi ne, aš kalbu ne apie įrenginį. Tokių yra visur.
    Aš tiesiog kalbu apie patį oro uostą, kuris nėra ypač gerai žinomas mūsuose. Hangzhou Xiaoshan nėra dažnai minimas oro uostas net kai kalbame apie Kiniją. Tiesiog AirAsia dėka jis atsirado tarptautinių skrydžių "žemėlapyje".
    Reiktų paaiškinti, kad Hangzhou yra miestas Šanchajaus aglomeracijoje. Sakyčiau visas oro uostų paskirtys mieste panašus į Milano. Shanghai Pudong = Milan Malpensa, Shanghai Hongqiao = Milan Linate, Hangzhou = Bergamo. AirAsia tiesiog perėmė FR, W6 ir EZI patirtį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Tas įrengimas nėra kažkas egzotiško, tai mašina skirta krovinio pakėlimui iki kroviniams skirtų durų, krovinių skyriuje. Eilinio keleivio akiai tik gal ne taip dažnai pastebima. Didžioji dauguma avia kompanijų, užsiimančių keleivių pervežimu taip pat gabena ir krovinius, ne tik žmones ir jų bagažą . Nors pigių skrydžių kompanijos dažnai šios paslaugos ir neteikia, tačiau AirAsia teikia .

    P.S. Mergiotės ausys atrodo atlėpusios

    P.P.S.S. Buvau ir aš vieną tokią labai labai simpatišką, raudonai apsirengusią, nusižiūrėjęs, spoksojimui visoms 14 valandų. Tikrai neblogų stiuardesių ten turi jie .
    Oi ne, aš kalbu ne apie įrenginį. Tokių yra visur.
    Aš tiesiog kalbu apie patį oro uostą, kuris nėra ypač gerai žinomas mūsuose. Hangzhou Xiaoshan nėra dažnai minimas oro uostas net kai kalbame apie Kiniją. Tiesiog AirAsia dėka jis atsirado tarptautinių skrydžių "žemėlapyje".
    Paskutinis taisė John; 2012.05.30, 23:55.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Tas įrengimas nėra kažkas egzotiško, tai mašina skirta krovinio pakėlimui iki kroviniams skirtų durų, krovinių skyriuje. Eilinio keleivio akiai tik gal ne taip dažnai pastebima. Didžioji dauguma avia kompanijų, užsiimančių keleivių pervežimu taip pat gabena ir krovinius, ne tik žmones ir jų bagažą . Nors pigių skrydžių kompanijos dažnai šios paslaugos ir neteikia, tačiau AirAsia teikia .

    P.S. Mergiotės ausys atrodo atlėpusios

    P.P.S.S. Buvau ir aš vieną tokią labai labai simpatišką, raudonai apsirengusią, nusižiūrėjęs, spoksojimui visoms 14 valandų. Tikrai neblogų stiuardesių ten turi jie .
    Paskutinis taisė pauliaK; 2012.05.30, 23:22.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Išties gražu...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Čia šiokia tokia egzotika... Hangzghou Xiaoshan tarptautinis oro uostas Kinijoje (netoli Šanchajaus) ir AirAsia Airbus A330-300, prieš skrydį į Kuala Lumpūrą.




    Čia irgi iš aviacijozzzzz srities. Skrydžio metu šita pati lėlė (tokia gryna gryna tailandietė ) stumdė gėrimus ir užkandžius. Tai aš keliskart vos neužspringau bevalgydamas tame A330-300... nes dar nebuvau matęs stiuardesės, kuri atrodytų kaip iš kokių John'o fantastinių pasakų knygos. Viena kankynė. Geriau jau tokios išvis nedirbtų lėktuvuose
    Paskutinis taisė John; 2012.05.31, 02:42.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Yra internete vaizdų ir kaip tikrą autobusą nupučia kaip nieką, tiesa 747-as .

    Labai senas:


    Mythbusteriai:


    Minėtas autobusas, tiesa kokybė siaubinga, bet geriau neradau:


    Neįmanoma nesižavėti variklių galia .

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Audrius Rodyti pranešimą
    Geras, net nesitiki, kad taip gali būti
    Bendra maksimali CFM56-5 variklių trauka - 120kN (virš 12 tonų), nupusti mikrobą tikrai ne problema...

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied

    Komentuoti:

Working...
X