Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

IT. Tiltas per Mesinos sąsiaurį

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    IT. Tiltas per Mesinos sąsiaurį

    Taigi nusprendžiau sukurti temą apie tikrai akį traukianti projektą Italijos kuris tikrai svarbus visam pasauliui. Tai yra didžiausias pasaulyje Messinos pakabinamas tiltas. Jis sujungs Italija su Sicilijos sala (kaip žinome kitu vardu mafijos sala). Šis tiltas labai panašus į Amerikos San Francisko ir Los Andželo tiltus. Tik šis bus visas baltas ir didesnis už juos. Tiltas projektas pradėtas vygditi 2001-2006 iki 2008 buvo atidėtas dėl įvairiu aplinkybių. Kiek žinau tilto projektą braiže geri specialistai, nes ten vyrauja dažni ir stiprus vėjai, intensyvi laivyba ir būna silpnu skalės žemės drebėjimų. Sala yra seisminėj sritį. taigi palinkėsiu Italijai kuo sėkmingiau pastatyti šį gražu tiltą.

    Italijos vyriausybė nusprendė per Siciliją ir žemyninę šalies dalį skiriantį Mesinos sąsiaurį pastatyti ilgiausią pasaulyje kabantįjį tiltą, kurio centrinio tarpatramio ilgis siektų 3,3 kilometro, praneša britų visuomeninis transliuotojas BBC.

    Tiltą per Mesinos sąsiaurį planuota statyti dar pirmojo šio amžiaus dešimtmečio pradžioje, o šį projektą per ankstesnę 2001–2006 metų kadenciją aktyviai rėmė Italijos premjeras Silvio Berlusconi.

    Vėliau pradėjusi dirbti centro kairiosios pakraipos vyriausybė atsisakė nuo šio ambicingo sumanymo, tačiau grįžus į valdžią S.Berlusconi, tilto statybą vis dėlto nuspręsta pradėti.

    Mesinos tilto statybos projektas yra įtrauktas į Italijos ekonomikos stimuliavimo planą, kurio bendra vertė – 17,8 mlrd. eurų (61,5 mlrd. litų).

    Vyriausybės programa, kurią įgyvendinant siekiama sukurti naujų darbo vietų ir paremti šalies ekonomiką, buvo paskelbta penktadienį, kai ją patvirtino ministrų kabinetas ir kitos vyriausybinės institucijos.

    Pasak Italijos naujienų agentūros ANSA, šis ekonomikos stimuliavimo paketas bus finansuojamas vyriausybės ir privačiomis lėšomis.

    Be Mesinos tilto statybos, į ekonomikos skatinimo programą įtraukti įvairūs kiti infrastruktūros gerinimo projektai, tarp jų geležinkelių ir automobilių kelių statyba, mokyklų ir kalėjimų statyba bei remontas. Taip pat planuojama pastatyti dambą, kuri saugotų nuo potvynių Venecijos miestą.

    Italijos Kalabrijos regioną ir Sicilijos salą sujungsiančio tilto statyba turėtų prasidėti šių metų gale. Ankstesnė S.Bersluconi vyriausybė planavo, kad tiltas bus statomas 2006–2012 metais.

    Šio projekto priešininkai argumentuoja, kad Mesinos sąsiauris yra labai judri laivybos arterija, o toks milžiniškas statinys gali būti pavojingas laivams ir tiltu važiuojantiems traukiniams. Be to, šiame regione dažnai kyla stiprūs vėjai, o dėl kai kurių inžinerinių kliuvinių tilto statyba gali gerokai pabrangti.

    Dar viena problema, kurią nurodo tilto statybos priešininkai – šiame regione siautėjanti mafija.

    Vyriausybė planuoja skirti Mesinos tilto statybai apie 1,3 mlrd. eurų (apie 4,5 mlrd. litų) mokesčių mokėtojų pinigų. Manoma, kad šį tiltą pastatyti iš viso kainuos 6,1 mlrd. eurų (apie 21,1 mlrd. litų).

    Kritikai būgštauja, kad nemaža dalis šių lėšų nusės įvairiuose mafijos klanuose, kurie faktiškai kontroliuoja vyriausybės programų įgyvendinimą ir biudžeto lėšų skirstymą Italijos pietiniuose regionuose.
    Opozicija tvirtina, kad esant dabartinei ekonomikos padėčiai Mesinos tilto statyba neturėtų būti laikoma prioritetu.

    2009-03-07 alfa.lt




    vizualizacijos:



    Iš viršaus:




    Taip atrodys ateity (tikrai baltas labai gražus)





    Paskutinis taisė aviDer; 2009.04.06, 20:04.
    Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

    #2
    Jo teko skaityti apie si projekta. Gan didingai atrodo tas tiltas
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      #3
      Man irgi labai pasirodė gražus, todėl ir sukūriau šią temą, kad visi žinotu Italijoje vis dėl to ji statys, kaip jis atrodys, kokia jo kaina ir t.t.
      Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

      Comment


        #4
        Dar vienas panašus tik aiškesnis video: tilto antras video
        Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

        Comment


          #5
          Dar informacijos plačiau radau. Atleiskit už klaidas nes čia iš anglų kalbos išverstas į lietuvių google verėtju. Neturėjau laiko taisyti, esmę suprasit.
          Naujoji Mesinos sąsiauryje kabantis tiltas nuorodą Sicilija su Italijos kontinentinės galėtų būti vienas iš įspūdingiausių feats inžinerinių įsipareigojo šio amžiaus, ir viena iš didžiausių statybos projektus vykdomos Europa.

          Po planus tilto eksploatavimo nutraukimas pagal Italija naujo premjero pareigų 2006 m. spalio mėn projekto buvo manoma, kad būti visiškai miręs ir palaidotas. Tačiau, vyriausybės kaita ir 2008 m. balandžio mėn bendrą rinkimų grąžintas ankstesnis ministras pirmininkas Silvio Berlusconi į valdžią. Vienas Berlusconio pirmuoju aktai buvo atgaivinti tilto projekto.

          Nors projektas buvo palankiai ir kritikos lygi priemonė, ji yra įsitikinusi, kad ji būtų įkvėptos kartos Italai ir puikūs savo šalies inžinerijos įgūdžių ir meistriškumas. Tiltas būtų labai padėjo sumažinti infrastruktūros deficito Pietų Italija, sukurti palankias sąlygas ekonomikos augimui ir socialinį atgaivinimą jų regione ir skatina integruotą kelių infrastruktūra (galbūt reikia labai reikia papildomų investicijų).

          Tiltas buvo pastatytas Italijos vyriausybės, kurią sudaro bendrovės, Stretto di Messina SpA, prižiūrėti statybos ir valdyti tilto kai gali baigti 2012 metais.

          Aprėpiančių Mesinos sąsiauryje, tiltas būtų beveik 4 km (2,5 mylios) ilgio ir turės sumažinti dviejų valandų kelionės metu, kelto ir traukinio (vežančių daugiau kaip 18000 transporto priemonių per parą). Prieštaringas projektas buvo apie Rysownica nuo 1960 m. ir buvo kritikuojamas, nes jis būtų švaistomos viešosios lėšos, Italijoje, kur viešųjų išlaidų yra jau per daug ir dėl to, kad teritorija, kurioje statybos vyko dar seisminius veikla praeityje.

          Tiltas turėtų kainuos apytikriai € 4.4bn ($ 5.3bn; £ 3bn) statyti. Tiltas būtų buvę pasaulio ilgiausias kabantis tiltas ir buvo tikimasi, kad turi visą 200 metų.
          "Dėl Mesinos sąsiaurį tiltas buvo atviras 365 dienas per metus, 24 valandas per parą."
          Rangovas

          Grupė vadovauja italų statybos įmonė Impregilo buvo pradėti ateinančiais metais ir buvo tikimasi baigti statyti iki 2012 metų. Parsons Transportas grupė buvo sudaryta projekto valdymo konsultacinės paslaugos sutarties vertė € 120.

          Tiltas buvo atlikti du šešių juostų automagistralės ir keturių takelių dėl didelio greičio geležinkelio linijoje. Kiti rangovai įtraukti Ishikawajima-Harima Heavy Industries Japonijoje, Sacyr Vallehermoso Ispanijos ir Sacyr SA Società Italiana per Condotte d'Acqua SpA "," Cooperativa Muratori & Cementisti-CMC.

          Poveikio aplinkai tyrimai 2003 m. buvo atliekamas konsorciumo, sudaryto iš Systra SA bonifica SpA. Systra-Sotecni SpA. ir AST Sistemi srl.

          Fenice SpA su Agriconsulting, Eurisko, Nautilus ir Theolab buvo laikinojo nugalėtojų konkurso aplinkos monitoringas (prieš, per ir po projekto). Istituto nazionale della fauna selvatica buvo stebėti paukščių gyvenimą srityje.

          Marsh S.p.A. buvo draudimo brokerių bendrovė, projektas ir finansinis patarėjas Stretto di Messina yra PricewaterhouseCoopers. Statybos turėjo prasidėti 2006 m. spalio mėn.
          PROJEKTO PLANAVIMAS

          Į Mesinos sąsiaurį tiltas preliminarus projektas yra pataisytas projektas pirmą kartą pasiūlė 1992 m., atnaujintas įtraukiant pastarųjų išvadas ir rezoliuciją dėl mokslo ir technikos komiteto, įsteigto pagal italų ministerijos infrastruktūros.

          Šis komitetas pradėjo darbą 2002 metų vasarį, rengiant tilto projektavimo rekomendacijų. Vyriausybės techninio patarėjo metu projektavimo etape yra Steinman International. Stretto di Messina taip pat atlikti reikalingi tolesni techniniai patobulinimai aplinkosaugos ir miestų planavimo klausimus.

          2006 m. gegužės mėn tilto statybos projektą suabejojo naujai išrinktas Italijos ministras pirmininkas Romano Prodi, tačiau pats projektas negali būti nurašomi tuo metu, kai dėl susitarimų ir sutarčių anksčiau prisiimtų buvusios vyriausybės įgaliojimų arba statyti tilto, arba lygiavertės baudos mokėjimą sutartyje statybos bendrovėms. Kaip bus matyti vėliau, jis negali pateikti savo apklausą.
          TILTAS DIZAINAS

          Dėl dizaino sankryþos struktūrą, preliminarų projektą galutinai pasirinko yra 3300m ilgio vieno span kabantis tiltas, kad turės pasaulis ilgiausiai centrinis Span. Denio turi būti 3666m ilgio, įskaitant dvi sustabdymo pusė apima ir 60m pločio.

          Struktūra turi būti sudaryta iš trijų lange skyriai - dviejų šoninių mėgstamus kelią denio ir centrinis vienas geležinkelio trasos. Denio's Šoseja skyrių turi tris 3.75m visos juostos kiekviena kryptimi (du vairavimo juostų ir viena atsarginė juostos). Geležinkelio ruožo buvo gauti du takeliai ir dvi šoninės pėsčiųjų sidewalks.

          Aukščio dviejų bokštų buvo nustatytas 382.6m numatyti navigaciją klirensas, kurio minimalus aukštis 65m - esant didžiausiai apkrovai sąlygos - ir 600m plotis, aukštis denio's įtvirtinimas dėl siciliečių pusėje buvo sumažintos 11m.

          Tiltas's pakabos sistema turi būti užtikrintos dviejų porų plieniniams kabeliams, kurių kiekvieno skersmuo 1.24m ir ilgis tarp inkaro blokai 5300m.

          Tiltas buvo sukurtas pasipriešinti, be nuostolių, žemės drebėjimas 7,1 balų pagal Richterio skalę - daug griežtesnė negu kad kuris sunaikino Mesina 1908. Taip pat buvo suprojektuoti, kad atlaikytų vėjo daugiau kaip 200km / h, atsižvelgiant į jo aerodinaminės konfigūracijos.
          SUSIJUSIOS SU KELIŲ SISTEMA

          Preliminarų projektą 20.3km kelių nuorodos ir 19.8km geležinkelio nuorodos sujungti tiltu į esamus tinklus. Pagal naująjį projektą, dauguma nuorodų būtų sukurta tuneliai leidžianti prijungti tilto tiesiai į naujus maršrutus.

          Į žemyne, tiltas buvo sujungti į naują ruožas iš Salerno-Reggio Calabria plento (A3) ir planuojamos Neapolis-Kalabrijos greitojo geležinkelio linija; dėl siciliečių pusėje, į Mesina-Katanija (A18) ir Mesina-Palermas (A20) magistralėse, o taip pat nauja Mesina geležinkelio stoties (bus pastatytas Rete Ferroviaria Italiana).
          Vėjas PROBLEMOS

          Į Mesinos sąsiaurį tilto buvo atviras 365 dienas per metus, 24 valandas per parą, be jokių pertrūkių eismo dėl stipraus vėjo. Tai lėmė, kad jo stabilumas ir naudoti specialios vėjo apsaugos kliūtis, leis eismo perkelti paprastai net esant stiprių vėjų.

          Kalbant apie stabilumą, tiltą, kuris apibrėžiamas kaip "sukūrė vėjas", turėjo sparnai profilis aerodinaminės charakteristikos, kad leido jį atlaikyti vėjo greičiu daugiau kaip 216km / h (daugiau nei 20 metų vėjo stebėsenos, greičiu daugiau nei 150 km / h, dar niekada nebuvo pasiekta).

          Tyrimai vėjo tuneliai buvo galima numatyti patogūs kirtimo ir optimalų atsparumą esant tiek vidutinės arba mažos ir stiprūs vėjai.
          Seisminė VEIKLA

          Sustabdymas tiltai yra paprastai jautrūs žemės drebėjimai, kaip tilto struktūrinės konfigūracijos tipą gamtinių izoliacija, kad kilęs iš tipiškų dažniai seisminius pabrėžia (laikotarpiai frakcijų sekundžių). Tai padeda apsisaugoti struktūrą nuo fizinių galimybių vibracijos laikotarpius keletą sekundžių ir dešimtis sekundžių.

          Į Mesinos sąsiaurį tilto buvo suprojektuoti, kad atlaikytų ekstrimalus žemės drebėjimai, kurių dydis apie 7,1 balų pagal Richterio skalę (didžiausias kada nors užregistruotas Italija) ir sufokusuoti maždaug 15km nuo tilto. Toks žemės drebėjimas yra itin reta.
          Ginčų ir nelaimių

          2006 m. spalį buvo pranešta, kad planus pasaulyje ilgiausiai vienos span kabantis tiltas tarp Sicilijos ir pusiasalio buvo atidėtos ir apyvartos po balsavimo italų deputatas. Italijos parlamentas ratifikavo kabineto patvirtintas judesio, kad priversti vyriausybę atsisakyti 30 metų svajonė, aprėpiančių sąsiaurius Mesinos ir padėkite kitiems kelių infrastruktūros darbų pirmiausia.
          "Berlusconi sugrįžo į valdžią 2008 m. balandžio mėn ir dabar atgimsta tilto projektą."

          Silvio Berlusconi jau buvo užtikrintos dalinį finansavimą iš Europos Sąjungos už € 6bn (£ 4BN) schema iki jo pralaimėjimas į rinkimus. Romano Prodi, kuris pakeičiamas p. Berlusconi, kaip premjero bendruosius rinkimus pradžioje 2006 m., jau abejonių dėl schemos ir atrodė pasiryžusi siunčia jį į scrapheap. Prodi laimėjo balsavimą dėl tilto iki 272 nariams balsavus už, 234.

          Naujos infrastruktūros ministras po to, įspėjo, kad atsisakytų savo projekto reikštų mokesčių mokėtojams suteikti ne bent € 388m į kompensaciją konsorciumo sutartis statyti tiltą. Didžiausia priežastis atidavimą į metalo laužą tai, kad Italijos iždo, kuris turi didelę palūkanų mokėjimus į valstybės skola negali savo dalį išlaidų.

          Kitas argumentas prieš schema buvo tai, kad kelių ir geležinkelių tinklus abipus sąsiaurius negali remti pakankamai srauto, kad tilto pelninga. Kita priežastis, dėl pašalinimo iš apyvartos įtrauktas žemės drebėjimo pavojų vienas žemės drebėjimas Aktyvūs dalių Viduržemio jūros ir pavojaus skatinti didesnį organizuotu nusikalstamumu tinklas tarp Cosa Nostra Sicilijos ir Ndrangheta Kalabrijos.

          Berlusconi sugrįžo į valdžią 2008 m. balandžio mėn ir dabar atgimsta tilto projekto. Projektas bus eiti į priekį, nors įgyvendinimo data bus akivaizdžiai būti uždelstas.
          Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

          Comment


            #6
            Parašė MgssEY Rodyti pranešimą
            Dar informacijos plačiau radau. Atleiskit už klaidas nes čia iš anglų kalbos išverstas į lietuvių google verėtju. Neturėjau laiko taisyti, esmę suprasit.
            Pilnų šaltinių nuorodų nepateikimas - nepagarba autoriams.
            Tokio kratinio (net vertalu negali vadinti) pateikimas - nepagarba skaitytojams.

            Geriau būtum įdėjęs nuorodą, kam reikėtų išsiverstų.

            Comment


              #7
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Pilnų šaltinių nuorodų nepateikimas - nepagarba autoriams.
              Tokio kratinio (net vertalu negali vadinti) pateikimas - nepagarba skaitytojams.

              Geriau būtum įdėjęs nuorodą, kam reikėtų išsiverstų.
              Romas "unforgivable"
              Žmogus parašė
              Atleiskit už klaidas

              Comment


                #8
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Pilnų šaltinių nuorodų nepateikimas - nepagarba autoriams.
                Tokio kratinio (net vertalu negali vadinti) pateikimas - nepagarba skaitytojams.

                Geriau būtum įdėjęs nuorodą, kam reikėtų išsiverstų.
                Romai nepatinka, nesikišk. Informacija yra forumo lankytojams kurie domisi projektais, nevaidink forumo taisyklių vadovu.
                Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                Comment


                  #9
                  Pavasaris, depresijos visi pikti
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment


                    #10
                    Parašė MgssEY Rodyti pranešimą
                    Romai nepatinka, nesikišk. Informacija yra forumo lankytojams kurie domisi projektais, nevaidink forumo taisyklių vadovu.
                    Šiame forume stengiamasi laikytis autorinių teisių.
                    Būk geras, pas savo mokytoją paklausk, kaip rašomas žodis įvykis.

                    Comment


                      #11
                      Labai pageres susisiekimas pastacius si tilta
                      Paskutinis taisė Hunjungas; 2009.05.06, 21:25.

                      Comment


                        #12
                        Ispudinga, bet akivaizdu kat berluskonis nori prasukti afera. Neveltui tiltas i sicilija....

                        Comment


                          #13
                          Jei man nesivaidena,tai as kazkur jau maciau panasu tilta...?

                          Comment


                            #14
                            Parašė DanKis Rodyti pranešimą
                            Jei man nesivaidena,tai as kazkur jau maciau panasu tilta...?
                            Taip yra panašiu San Francisco ir Los Angeles tiltai. Gal su jais ir maišai.
                            Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                            Comment

                            Working...
                            X