Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
GB. Londonas / London (archyvas 2004-2010)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Super. Labai geros nuotraukos, ypač turint omeny orą.
Gaila, kad neturėjau galimybės prisijungti
Komentuoti:
-
Parašė JohnIdomu.
Kokiu laiku ten buvai? Gal matei ir mane?
Komentuoti:
-
Dėkui už puikius kadrus John. Labai tikiuosi kad dar pradžiuginsi geležinkelių Britanijoje tema
Teritorija tarp King's Cross ir St.Pancras turi greit tapti didele statybų aikštele. Po konversijos turėtų būti geras pavyzdys, kaip galima išnaudoti industrines teritorijas, daugiau info: http://kingscross.argentgroup.plc.uk.
Komentuoti:
-
Vakar ten buvau . Tikrai labai graži ir tvarkinga stotis, stiklinis stogas įspūdingas. Gaila kad fotoaparatas buvo pilnai išsikrovęs, ir aš norėjau keletą kadrų ten padaryti.
Komentuoti:
-
John, nezadi uzsukti kur vyks olimpiniada, gal ten jau kokios idomios statybos vyksta
Komentuoti:
-
Parašė JohnDel objektyvo, viskas butu puiku, jei ne desines puses fokusavimo problema. Jeigu perzvelgsi nuotraukas su 10mm, daugelyje desineje matosi blogas fokusas. Nors placiuose kampuose tai nera taip zalinga ir nekrenta i akis, taigi si problema is esmes man nekelia sunkumu.
Dar galima butu paziuret i kokia Tokina 12-24
Komentuoti:
-
Parašė Vaidas Rodyti pranešimąBeje, gal žinai, kodėl Leadenhall 122 vietoje esantį pastatą ardo nuo apačios? Atrodo įspūdingai, bet labai keistai...
Geros foto as ir noriu plataus objektyvo....
Komentuoti:
-
Audi salone kalėdnės dovanos daireisi?
Liuks nuotraukos. Patenkintas objektyvu?
Komentuoti:
-
/\ Aš irgi tai norėčiau sužinoti - Londone ne vienas pastatas tokiu būdu ardomas. Kažin kodėl?
Komentuoti:
-
Geri kadrai!
Beje, gal žinai, kodėl Leadenhall 122 vietoje esantį pastatą ardo nuo apačios? Atrodo įspūdingai, bet labai keistai...
Komentuoti:
-
GB.Shoreditch.London.
Foto daug nebus nes oras buvo su**ktas ir mane greit uzkniso valyt objektyva po kiekvieno 'suvio'.
Kaip visad biskelis istorijos anglu kalba :
In the 19th century the East End brought in goods from around the world via the docks. But in another business the East End supplied the world itself — as the home of factories which furnished the homes of Britain and the Empire.
Before the 1830s most London furniture makers were based in the centre of London turning out posh pieces for the big houses of the West End. But new houses were shooting up in the East End needing plentiful furniture and quick – a new business was about to be born.
In 1801 there was just one furniture firm in Shoreditchs Curtain Road 50 years later it was the hub of an East End business employing tens of thousands and producing the majority of the capitals output.
The boom started with the opening of the East India and West India Docks and a new plentiful supply of cheap timber. The building of the canals brought the timber inland with sawmills setting up business alongside and hundreds of small workshops sprung up in Bethnal Green Shoreditch and Hoxton to produce cheap furniture.
The industry was at its peak as the new century drew on but World War Two brought disaster. Shortages of materials forced the Government to introduce Utility Furniture using wood sparingly and produced in limited runs.
Many big factories were turned over to aircraft manufacture small firms simply went under. Big names like Lebus and Beautility simply disappeared.
An East End industry which had led the world vanished almost as quickly as it had appeared.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Komentuoti:
-
/\ Mačiau tavo temą su nuotraukom, bet pats ten nebuvau. Tiesą pasakius, net neįsivaizdavau, kad netoli jo gyvenau...
Komentuoti:
-
Nebuvai ant Suicide Bridge?Jis netoli tos baznycios is 1 foto.Labai geri vaizdai nuo jo.
Komentuoti:
Komentuoti: