Vismantai, kad jau priimtas sprendimas iškelti stotį. Patvirtintas detalusis planas ir kt. reikalai manau jau pajudėjo.
Jei verslininkai sutiko pastatyti stotį už sklypą, kurį gaus centre, tai kažin ar jie ten darys parkelį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauja Panevėžio autobusų stotis
Collapse
X
-
Tuo klausimu yra daugybė pasiūlymų, svarstymu. Tik nei vienas asmeniškai nepatiriate. Aš gyvenu "sasyskoje" ir pro mano lango matosi autobusu stotis. Dauguma kalba apie tarša kuria kelia autobusu stotis. Galiu visas kalbas paneikti. Autobusai užsukantys į stotį sudaro labai mažą procento viso srauto. O ir škėlus autobusu stoti į parko teritorija jie vis tiek pravažiuos centrą važiuodami į Ryga ar toliau. Baisiau jei vietoje stoties pastatytų prekybos centrą. Pastatė MAXIMA (kad ja kur ...) Ukmergės g. tai mašinų srautas toks didelis su kamščiais, kad autobusų stotis nublanksta su keliais autobusėliais.
Gaivinti miesto centrą ? Juokaujate. Nei vienas prekybos centras neatgaivino miesto centro. O kaip tik sužlugdo. Smulkieji verslininkai priversti persikelti ten kur žmonių srautas. O miesto centras liko "Padėvėtų rūbų centru".
Geriau jau paliktu kaip yra. Sutvarkytų stotį, šalia parkelį ir tikrai daugiau iš to naudos būtų nei perkėlus į kitą vietą. Vis dalelė miesto istorijos išliktų. O tai pristato balaganų baisu žiūrėti.
O stoties istorija su iškėlimu jau seniai visiems žinoma kam tai naudinga ir kas už to stovi. Ir tikrai tai daroma ne dėl miestiečių ar jų svečių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš tikiu. Ši Miesto centro vizija atlikta prieš "n" metų.
Esu matęs arch. baigiamojo darbo maketą su tos vietos galima vizija.
Spėju, kad tokių maketų buvo ir daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąPapildau temą informacija, kuri yra internete.
Buvo atliktas miesto centro vizijos projektas (po stoties iškėlimo).
http://www.panevezys.lt/DesktopDefault.aspx?tabID=219
Projektas „Miesto centro vizija"
Projekto tikslai
Panevėžio miesto savivaldybės administracijos užsakymu rengiamos miesto centrinės dalies - autobusų stoties teritorijos - užstatymo ir sutvarkymo koncepcijos tikslai:
išanalizuoti situaciją po galimo autobusų stoties iškėlimo;
numatyti esančių pastatų išsaugojimo ir panaudojimo galimybes;
pasiūlyti erdvinio teritorijos pertvarkymo sprendimus, numatyti naujus statinius, galimus jų gabaritus ir funkcijas;
pasiūlyti automobilių aikštelės schemą ir vietų skaičių, atitinkantį poreikius;
paskatinti miesto gyventojus ir galimus investuotojus diskutuoti apie miesto centrinės dalies pertvarkymo variantus;
apskaičiuoti preliminarias investicijas.
Vizija
Savanorių aikštė Panevėžyje (dabartinė autobusų stoties teritorija) yra viena iš svarbiausių miesto centro dalių, apie kurią išsidėstė Laisvės aikštė, Senvagė, J. Miltinio dramos teatras, centrinė J. Basanavičiaus gatvės dalis, turgus. Ši urbanistinė erdvė savo funkcijomis ir išvaizda visiškai neatitinka miesto centrui keliamų reikalavimų. Autobusų stoties remontas arba perstatymas neduotų norimų rezultatų, todėl verta diskutuoti apie stoties iškėlimą. Tai padidintų šio kvartalo patrauklumą investuotojams ir sudarytų galimybę formuoti daugiafunkcį centrą su jam būdingomis automobilių stovėjimo zonomis. Esančių plotų neužtektų, todėl siūloma projektuoti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, kurios viršų galima apželdinti ir įrengti jaukias pėsčiųjų zonas.
Esančius pastatus siūloma jungti į bendrą keturių penkių aukštų kompleksą.
Kompleksas galėtų būti naudojamas:
prekybai;
svečiams apgyvendinti (viešbutis ir konferencijų patalpos);
pramogoms ir poilsiui.
1. Prekyba. Greta jau įsikūręs prekybos centras, todėl komercijai skirtus plotus siūloma naudoti kaip mažų, prestižinių parduotuvių kompleksą, kurį jungtų bendra infrastruktūra - eskalatoriai, liftai, prievaža. Šį kompleksą būtų galima traktuoti kaip pasažą, susijusį ir su kitomis centro funkcijomis.
2. Viešbutis. Centrinėje miesto dalyje verta projektuoti kompaktišką (apie 40 vietų) viešbutį. Tai būtų svarbus Ukmergės gatvės akcentas, iš tolimų prieigų pabrėžiantis šios vietos išskirtinumą. Komplekso viršutiniuose aukštuose planuojama įrengti konferencijų patalpas, turinčias ryšį su viešbučiu, bet galinčias veikti ir savarankiškai. Svečiai galėtų naudotis ir kitomis komplekso dalimis: restoranais, parduotuvėmis ir t.t.
3. Pramogos ir poilsis. Miesto centro zonoms būdingas aktyvus naktinis gyvenimas. Tai iki vėlumos veikiančios įstaigos: restoranai, kavinės, naktiniai klubai, kazino ir kt. Kavinės galėtų įsikurti pirmame aukšte su išėjimu į aikštę. Įstaigos, veikiančios naktį, galėtų įsikurti viršutiniuose komplekso aukštuose.
Transportas
Numatoma pagrindinė automobilių stovėjimo aikštelė - požeminė ir iš dalies dengta.Tai sumažintų įrengimo sąnaudas, nes nereikėtų sudėtingos ventiliacijos sistemos. Būtų sutaupyta ir apšvietimo išlaidų. Iš stovėjimo aikštelės į pagrindinį komplekso holą (piramidę) būtų galima pakilti laiptais keliose aikštės vietose, taip pat eskalatoriais ir liftu. Pirmo aukšto lygyje esanti aikštė galėtų būti suskirstyta į atskiras zonas: prie pagrindinio įėjimo ir kavinių - pėsčiųjų reikmėms, iš dalies apželdinant ir kompensuojant naikinamus želdinius. Kita dalis galėtų būti skirta trumpai automobiliams ir taksi stovėti, dar vieną zoną reikėtų skirti turistiniams autobusams laikinai sustoti.
Pateikta miesto centro vizija - tai miesto Savivaldybės ir projekto rengėjų požiūris į galimą miesto centro tvarkymo metodą. Su investuotojais būtų galima aptarti visas galimybes ir miesto centro reikalavimus, sąlygas, patenkinančias visas suinteresuotas puses.
Projektą miesto savivaldybės administracijos užsakymu parengė V. Klimavičiaus architektūros firma, V. Kudirkos g. 1, Panevėžys.
Komentuoti:
-
Parašė panevezynys Rodyti pranešimąBet kad Panevezyje niekas kolkas neturi hibridu.Buvo viena karta praeitais metais mieste hibridinis VOLVO 7700 hybrid autobusas.Dabar anei kvapo nera.
Komentuoti:
-
Parašė dts Rodyti pranešimąStotį reikia iškelti, o į miesto centrą leisti įvažiuoti tik elektromobiliams ot ramų kaimelį turėtumėm Gal žmonės daugiau pėstute pasivaikščiotų, pasižmonėtų
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIškeliama galbūt dėl to, kad centras mažiau būtų teršiamas ir gatvės atlaisvėtų.
Komentuoti:
-
Stotį reikia iškelti, o į miesto centrą leisti įvažiuoti tik elektromobiliams ot ramų kaimelį turėtumėm Gal žmonės daugiau pėstute pasivaikščiotų, pasižmonėtų
Komentuoti:
-
Galima ir perstatyti. Stotis yra puikioje vietoje, kam ją išvis kažkur kelt???
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąEsamos stoties nuotraukos. Nepuošia ji miesto centro.
Komentuoti:
-
Parašė panevezynys Rodyti pranešimąJei tik 19 tukst.kv.metru,tai sis BIG bus maziausias Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąGarsiai pamastysiu-pasvajosiu. Jei būčiau investuotojas, tai esamame stoties pastate įkurčiau kokią garsaus vardo kavinę-užkandinę. Lauke palikčiau kokį esamo stoties elementą (stotelę(es), ar tą lauko mikrofoną), įkurčiau lauko terasą, su zonomis (pvz. Pušaloto kryptis). Gali ir kokį autobusą-staliuką įrengti. Tereikia įjungti fantaziją tos srities specialistams...
Viduje patalpos nemažos, tilptų užeiga. Ir ką sekmė beveik garantuota, atsižvelgus į tokių taškų lankomumą kituose miestuose.
Basanavičiaus gatvėje spėju bus BIG prekybos centras. 19 tūkst. kv. metrų, beveik lygus vieno iš Babilono plotui. Keletos milijonų pervežamų keleivių srautas. Dalis jų užsuks apsipirkti. Belieka statyti nelaukiant.
Komentuoti:
-
Garsiai pamastysiu-pasvajosiu. Jei būčiau investuotojas, tai esamame stoties pastate įkurčiau kokią garsaus vardo kavinę-užkandinę. Lauke palikčiau kokį esamo stoties elementą (stotelę(es), ar tą lauko mikrofoną), įkurčiau lauko terasą, su zonomis (pvz. Pušaloto kryptis). Gali ir kokį autobusą-staliuką įrengti. Tereikia įjungti fantaziją tos srities specialistams...
Viduje patalpos nemažos, tilptų užeiga. Ir ką sekmė beveik garantuota, atsižvelgus į tokių taškų lankomumą kituose miestuose.
Basanavičiaus gatvėje spėju bus BIG prekybos centras. 19 tūkst. kv. metrų, beveik lygus vieno iš Babilono plotui. Keletos milijonų pervežamų keleivių srautas. Dalis jų užsuks apsipirkti. Belieka statyti nelaukiant.
Komentuoti:
-
Kol ruošiausi "pasisakymui" atsirado pranešimas apie centro projektą, kurį iš esmės palaikau.
Faktas, kad stotį seniai reikėjo iškelti. Kiek dabar pamenu, nei viename mieste/rajono centre nėra stoties pačiame centre.
Kur? Kiek atmenu buvo trys variantai - Klaipėdos g., Gel. stotis ir AP. Klaipėdos g. rajone daugiausia žmonių, bet ten būtų reikėję visa stoti statyt tuščioje vietoje. Gel. stoties rajonas (ko gero toliausias ir nepatogiausias nuo centro) nebeįdomus, nes traukinių beveik nebėr. AP tikrai geriausias variantas, sumažėjus autobusų tikrai liko ir vietos, ir galimai panaudotinų patalpų.
O dėl atstumo? Čia ant greitųjų tokį žemėlapiuką įdedu (pagrindas www.maps.lt):
AP - Autobusų parkas, GS - Gel.stotis, AS - dabartinė stotis, S - miesto autobusų stotelės (panašiai ir kitoj gatvės pusėj).
Atstumas - 2 su puse stotelės, daugelis (jei, aišku, netempia kelių tašių) niekad tiek nevažiuoja.
O tiems, kas važiuoja siūlyčiau miesto valdžiai pagalvot apie miesto autobuso maršrutą AP-Centras, geriausia būtų nemokamą (duotojamą iš kokių nors lėšų, pvz. miesto, rajono, AS ir AP pelno, o geriausia, iš naujų Centro investitorių, jei tik tai galima normaliai įteisinti).
Greit visi įprastų.
Gal tai dar galėtų pagreitint V.Alanto g. užbaigimą - pliusas važiuojant Šiaulių kryptimi. O į šiaurę patogiau būtų pro "Ekraną". Centro visai nereiktų siekt.
Dar pliusą matau tame, kad sumažėtų "vietinių AS gyventojų", nes nauja vieta tikrai ne tokia populiari.
Tik visa tai reikėjo daryt prieš kokius 5-8 metus. Arba atidėt iki "krizių" pabaigos. Dabar nei kas statys, nei kas ten kursis. Vienas "super" projektas jau stovi vietoj šaudyklos
P.S. atsiprašau, jei kur kartojuosi, neskaičiau pranešimų apie Panevėžio AS ankstesnėse temose.Paskutinis taisė Almis; 2011.11.03, 13:50.
Komentuoti:
-
-
Nesuprantu, kodėl Klaipėdos g. taip ir nepastatė stoties, juk ji dar sovietmečiu ten turėjo būti perkelta. Klaipėdos g. stotis manau geriau būtų, negu prie beveik kapinių (nors dar atstumas gan nemažas, bet vis tiek).
Komentuoti:
-
Prie pirmos temos žinutės galima prisegti detaliojo plano aiškinamąjį raštą ir brėžinį.
Juose išdėstyta kas, kodėl ir kaip tame sklype bus sutvarkyta.
Komentuoti:
-
Esantys pastatai:
B - „VB Lizingas“ prekybos centras.
Siūlomi statiniai:
1. Viešbutis (verslo klasė, 40-50 vietų)
2. Pirmas, antras, trečias aukštas - nedidelių parduotuvių kompleksas
3. Pirmas aukštas - prekybos vietos, antras, trečias, ketvirtas - pramogų kompleksas
4. Kavinės, restoranas
5. Aikštė, vasaros kavinė
6. Automobilių stovėjimo aikštelė (100 vietų)
7. Požeminė aikštelė (210 vietų)
8. Buvusios Sirupio upelio vagos kompozicija
9. Šviesos šuliniai į požeminę aikštelę
10. Biurų pastatas
11. Įvairios paskirties statiniai
12. Naujas skverelis
13. Kavinė
14. Kavinė
15. Papildomi prekybos plotai
16. Papildomi prekybos plotai
Komentuoti:
-
Papildau temą informacija, kuri yra internete.
Buvo atliktas miesto centro vizijos projektas (po stoties iškėlimo).
http://www.panevezys.lt/DesktopDefault.aspx?tabID=219
Projektas „Miesto centro vizija"
Projekto tikslai
Panevėžio miesto savivaldybės administracijos užsakymu rengiamos miesto centrinės dalies - autobusų stoties teritorijos - užstatymo ir sutvarkymo koncepcijos tikslai:
išanalizuoti situaciją po galimo autobusų stoties iškėlimo;
numatyti esančių pastatų išsaugojimo ir panaudojimo galimybes;
pasiūlyti erdvinio teritorijos pertvarkymo sprendimus, numatyti naujus statinius, galimus jų gabaritus ir funkcijas;
pasiūlyti automobilių aikštelės schemą ir vietų skaičių, atitinkantį poreikius;
paskatinti miesto gyventojus ir galimus investuotojus diskutuoti apie miesto centrinės dalies pertvarkymo variantus;
apskaičiuoti preliminarias investicijas.
Vizija
Savanorių aikštė Panevėžyje (dabartinė autobusų stoties teritorija) yra viena iš svarbiausių miesto centro dalių, apie kurią išsidėstė Laisvės aikštė, Senvagė, J. Miltinio dramos teatras, centrinė J. Basanavičiaus gatvės dalis, turgus. Ši urbanistinė erdvė savo funkcijomis ir išvaizda visiškai neatitinka miesto centrui keliamų reikalavimų. Autobusų stoties remontas arba perstatymas neduotų norimų rezultatų, todėl verta diskutuoti apie stoties iškėlimą. Tai padidintų šio kvartalo patrauklumą investuotojams ir sudarytų galimybę formuoti daugiafunkcį centrą su jam būdingomis automobilių stovėjimo zonomis. Esančių plotų neužtektų, todėl siūloma projektuoti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, kurios viršų galima apželdinti ir įrengti jaukias pėsčiųjų zonas.
Esančius pastatus siūloma jungti į bendrą keturių penkių aukštų kompleksą.
Kompleksas galėtų būti naudojamas:
prekybai;
svečiams apgyvendinti (viešbutis ir konferencijų patalpos);
pramogoms ir poilsiui.
1. Prekyba. Greta jau įsikūręs prekybos centras, todėl komercijai skirtus plotus siūloma naudoti kaip mažų, prestižinių parduotuvių kompleksą, kurį jungtų bendra infrastruktūra - eskalatoriai, liftai, prievaža. Šį kompleksą būtų galima traktuoti kaip pasažą, susijusį ir su kitomis centro funkcijomis.
2. Viešbutis. Centrinėje miesto dalyje verta projektuoti kompaktišką (apie 40 vietų) viešbutį. Tai būtų svarbus Ukmergės gatvės akcentas, iš tolimų prieigų pabrėžiantis šios vietos išskirtinumą. Komplekso viršutiniuose aukštuose planuojama įrengti konferencijų patalpas, turinčias ryšį su viešbučiu, bet galinčias veikti ir savarankiškai. Svečiai galėtų naudotis ir kitomis komplekso dalimis: restoranais, parduotuvėmis ir t.t.
3. Pramogos ir poilsis. Miesto centro zonoms būdingas aktyvus naktinis gyvenimas. Tai iki vėlumos veikiančios įstaigos: restoranai, kavinės, naktiniai klubai, kazino ir kt. Kavinės galėtų įsikurti pirmame aukšte su išėjimu į aikštę. Įstaigos, veikiančios naktį, galėtų įsikurti viršutiniuose komplekso aukštuose.
Transportas
Numatoma pagrindinė automobilių stovėjimo aikštelė - požeminė ir iš dalies dengta.Tai sumažintų įrengimo sąnaudas, nes nereikėtų sudėtingos ventiliacijos sistemos. Būtų sutaupyta ir apšvietimo išlaidų. Iš stovėjimo aikštelės į pagrindinį komplekso holą (piramidę) būtų galima pakilti laiptais keliose aikštės vietose, taip pat eskalatoriais ir liftu. Pirmo aukšto lygyje esanti aikštė galėtų būti suskirstyta į atskiras zonas: prie pagrindinio įėjimo ir kavinių - pėsčiųjų reikmėms, iš dalies apželdinant ir kompensuojant naikinamus želdinius. Kita dalis galėtų būti skirta trumpai automobiliams ir taksi stovėti, dar vieną zoną reikėtų skirti turistiniams autobusams laikinai sustoti.
Pateikta miesto centro vizija - tai miesto Savivaldybės ir projekto rengėjų požiūris į galimą miesto centro tvarkymo metodą. Su investuotojais būtų galima aptarti visas galimybes ir miesto centro reikalavimus, sąlygas, patenkinančias visas suinteresuotas puses.
Projektą miesto savivaldybės administracijos užsakymu parengė V. Klimavičiaus architektūros firma, V. Kudirkos g. 1, Panevėžys.
Komentuoti:
Komentuoti: