Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PNV
    replied
    http://www.sekunde.lt/panevezyje/mil...a-gardu-kasni/

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Panašios vizualizacijos buvo darytos "PST projektai" prieš N metų.
    Naujos stoties Basanavičiaus g.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Tikėti Panevėžio valdžia nelabai jau tikėtina...
    Pripaišyti galima daug, tik ar tai taps realybe?..

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Savivaldybei reikėtų prisidėti 7,5 procento. Tai, palyginti, labai nedideli pinigai, todėl, manau, būtina pasinaudoti šia galimybe“, – sako direktorė K.Vareikienė.

    Reikia tiketis, kad ir bus pasinaudota.
    Ta vizualizacija atspindi kazkoki projekta ar koncepcija, ar kolkas tik bet kas papaisyta?
    Paskutinis taisė Gator; 2013.09.25, 23:54.

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Bus svarstoma galimybė rekonstruoti esamą Autobusų stotį

    http://www.aina.lt/panevezio-naujien...utobusu-stoti/

    Komentuoti:


  • panevezynys
    replied
    http://www.sekunde.lt/panbalsas/stot...ir-vel-nutolo/

    Stoties vizija ir vėl nutolo

    Naujos autobusų stoties J. Basanavičiaus gatvėje ir devynaukščių „dangoraižių“ dabartinės teritorijoje vizijas kūrusiam Panevėžiui gresia likti prie suskilusios geldos. Investuotojams delsiant pradėti statybas, Panevėžio valdžia ketina nutraukti prieš septynerius metus pasirašytą sutartį ir kreiptis į teismą. Verslininkai dėl netesėtų pažadų kaltę verčia Savivaldybei, sumaniusiai miesto centre nutiesti dar vieną gatvę. Nauja autobusų stotis vairuotojams ir keleiviams duris turėjo atverti jau kitąmet, tačiau prieš daugiau nei pusę amžiaus statyta dabartinė dar ilgai šiurpins į ją užsukančiuosius.

    Kliūtis – nauja gatvė

    Prieš septynerius metus pasižadėjęs mainais už senosios stoties teritoriją savo lėšomis pastatyti ne tik naują stotį, bet ir Autobusų parko pastatus, Baltijos investicijų grupės (BIG) ir Panevėžio statybos tresto konsorciumas stabdo savo planus.

    BIG direktorius Alvydas Misiūnas teigia, kad Savivaldybė apgavo milijonus ketinusius investuoti verslininkus. Esą sumaniusi į miesto pakraštį iškelti stotį, vietos valdžia sugalvojo staigmeną ir investuotojams, ir ramybės besiilgintiems centro gyventojams.

    „Savivaldybė miesto bendrajame plane numatė sujungti J. Basanavičiaus ir Vilniaus gatves – nutiesti gatvę pro banką, per pačią dabartinės autobusų stoties teritoriją, pro Darbo biržą. Mums buvo šokas. Iš autobusų stoties sklypo mums nieko nebeliko“, – teigia A. Misiūnas. Anot jo, konsorciumas Savivaldybei nusiuntęs prašymą atsisakyti gatvės tiesimo planų. Jei Panevėžio valdžia sutiks su tokia sąlyga, verslininkai žada, kad naujos stoties statybos pajudės iš mirties taško.

    Pasak A. Misiūno, dvi pagrindines gatves sujungti turintį ruožą Savivaldybė suprojektavo praėjus trejiems metams po sutarties su konsorciumu pasirašymo. Esą 2007-aisiais, kai buvo derinama būsimos autobusų stoties vizija, verslininkams apie naują gatvę Panevėžio valdžia nė neužsiminusi.

    Jaučiasi mulkinami

    Naujų patalpų nesulaukiančio Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas Alvydas Dirsė verslininkų nuogąstavimus vadina tik bandymu išsisukti nuo nevykdomų įsipareigojimų.

    „Mes nesame priėmę jokių įsipareigojimų konsorciumui užtikrinti vienokias ar kitokias sąlygas. Konkurso sąlygose buvo įvardyta, kad tik pastatęs naują autobusų stotį konsorciumas senojoje plėtoja savo veiklą atsižvelgdamas į miesto Bendrąjį planą“, – tvirtina A. Dirsė.

    Jo nuomone, statybas vilkinantiems verslininkams prireikė sukti uodegą ieškant kaltų, mat juos pačius parkas grasina paduoti į teismą.
    Naujos autobusų stoties statybos turėjo prasidėti 2012-aisiais. Tačiau, pasak A. Dirsės, investuotojai iki šiol neturi nei pasirašę jungtinės veiklos sutarties su užsakovu – Autobusų parku, nei parengę projekto. „Konsorciumą raginom laiškais, keletą kartų buvome susitikę – niekaip nereaguoja. Toks verslininkų elgesys – akivaizdus mulkinimas. Dabar jau ruošiamės teisiniu būdu arba priversti jį vykdyti įsipareigojimą, arba ieškoti kito investuotojo“, – sako Autobusų parko generalinio direktoriaus pavaduotojas.

    Investuoti nebenaudinga

    A. Dirsė svarsto, kad konsorciumo planus sustabdė ne jam pretekstu vilkinti projektą tapusi nauja gatvė, o nuo 2007-ųjų kardinaliai pasikeitusi šalies ekonominė situacija. Prieš šešerius metus, finansinės krizės išvakarėse, bankai lengvai dalijo milžiniškas paskolas, vartojimas buvo didžiulis ir konsorciumo planuojamas dar vienas prekybos centras naujos stoties pašonėje anais laikais būtų buvęs sausakimšas pirkėjų. Tikriausiai tušti nebūtų stovėję ir komerciniai pastatai, iškilę dabartinės stoties vietoje. O dabar keliolikos milijonų litų investicijos mainais į galimybę valstybei priklausančiuose 45 arų miesto centre ir daugiau nei 2 hektarų sklypuose J. Basanavičiaus gatvėje statytis komercinius objektus vargu ar verslininkams atrodo pelningos.

    „Mes puikiai žinome, kaip šiais laikais išnaudojami komerciniai objektai ir kiek jų Panevėžyje merdi“, – sako A. Dirsė.

    Skolininkė reikalauja tvarkytis

    Visiškai atsisveikinti su įsipareigojimų nevykdančiu konsorciumu kažin ar būtų geriausias variantas ir pačiam Autobusų parkui.

    Nutraukus ryšius, tektų skelbti naują konkursą. Tokiu atveju naujos stoties Panevėžiui gali tekti laukti dar bent dešimtmetį.

    Dėl įstrigusio projekto, anot A. Dirsės, Autobusų parkas atsidūręs tarsi tarp kūjo ir priekalo. Įmonės bazė – ties avarinės būklės riba.

    „Nei į gamybinę bazę, nei į pačią stotį seniai nebeinvestuojame. Būtume žinoję, kad septynerius metus nieko nedarys, būtume kitaip elgęsi“, – piktinosi vienas iš įmonės vadovų.

    Dėl Panevėžio gėda tapusios apleistos stoties Autobusų parką į kampą spaudžia ir jo akcininkė miesto Savivaldybė. Pati įmonei skolinga 3,3 mln. litų akcininkė ją ragina sutvarkyti stotį, kad nedarytų gėdos prieš atvykstančiuosius į Panevėžį.

    „Prieš Europos krepšinio čempionatą buvome stoties fasadą nudažę, o neseniai Savivaldybė mums pareiškė priekaištus dėl stoties aplinkos, patalpų vidaus. Bet tam reikėtų didžiulių investicijų. Sukištume bent pusę milijono litų“, – skaičiuoja A. Dirsė.

    Stoties nestatantį konsorciumą gėdina ir Savivaldybė. Dėl konsorciumo ji nusilenkė jau tiek, kiek galėjo – Savanorių aikštėje sutiktų matyti net iškilusius devynaukščius pastatus. Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėjas Saulius Matulis pripažino, jog atsižvelgus į verslininkų interesus atsisakyta ir naujos gatvės.

    Anot architekto, Bendrajame plane buvo numatyta nuo J. Basanavičiaus gatvės nutiesti kelią iki Darbo biržos. Tačiau jis jau išbrauktas.

    „Padarėme, kaip norėjo verslininkai. Net raštu jiems apie tai pranešėme. Dabartinis stoties vaizdas apverktinas – šiukšlynas centre“, – pabrėžia S. Matulis.

    _________________________________

    Kovėsi dantimis ir nagais

    Dėl užsakymo statyti Panevėžiui naują autobusų stotį BIG-PST prieš maždaug aštuonerius metus kovėsi dantimis ir nagais.

    Iš pradžių verslininkai siūlėsi stotį pastatyti už 7 mln. litų. Mainais jiems turėjo atitekti dabartinės teritorija – apie 45 arus miesto centre bei daugiau nei du hektarus J. Basanavičiaus gatvėje, kur konsorciumas planavo šalia naujosios stoties pastatyti savąjį prekybos centrą.

    Užsakovui – Autobusų parkui – investuotojų siūloma suma pasirodė gerokai per maža ir paskelbė antrąjį konkursą. Tačiau kitų pasiūlymų sulaukti nesuspėjo. Dėl gero kąsnio konsorciumas ryžosi kautis iki galo. BIG-PST kreipėsi į teismą – esą jie turėjo būti pripažinti laimėtojais, mat buvo vieninteliai konkurso dalyviai.

    Teismų maratonas užtruko porą metų, kol konsorciumas nusileido – sutiko pagerinti pasiūlymą, tai yra vietoj 7 mln. litų investuoti dvigubai daugiau.

    Savivaldybės planai autobusų stotį iškelti į J. Basanavičiaus g. visuomenės buvo sutikti itin prieštaringai. Ypač tam priešinosi rajono gyventojai, jie miesto Tarybai grasino rinkti parašus, o 57-erius metus miesto centre stovinčią stotį ginti apjuosę gyvu žiedu.

    _________________________________

    Inga KONTRIMAVIČIŪTĖ

    2013-05-27 16:33

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Manau visi turėjo savo tikslų.
    Miesto valdžia norėjo pagražinti centrą, sumažinti gal užterštumą, triukšmą ir kt., kiti gauti sklypą centre ir ten statyti kažką, autobusų parkas+savivaldybė už tą sklypą centre ir dalį kito sklypo norėjo gauti naujus stoties ir pagalbinius pastatus, dar kiti pasistatyti-išsinuomoti-išnuomoti naujoje stoties teritorijoje numatytą centrą ir pasiūlyti visiems tiems važiuojantiems užsukti į prekybcentrį ir t.t.

    Komentuoti:


  • Laurmit
    replied
    Parašė Vidma Rodyti pranešimą
    Statyti naują autobusų stotį Panevėžyje taip ir nepradėta
    Zina Paškevičienė, LRT Televizijos Naujienų tarnyba,
    www.lrt.lt
    2013 m. sausio 7 d. 20:21
    Vietinei valdžiai reiktų išklausyti modernaus miestų planavimo kursą. Miesto misija yra didinti jo centrališkumą/regioninę svarbą ir pritraukti kuo didesnius srautus į miesto centrą. Nebent ten per daug žmonių, stotį reikia panaudoti kaip magnetą. Nevalingai teisingai su Saulės miestu išsisprendė Šiauliai. Jei bus iškelta stotis, centre sumažės žmonių ir apdžiūs parduotuvės. Grąžinti žmonių įpročius rinktis bus labai brangu.
    Paskutinis taisė pauliaK; 2013.01.31, 17:35. Priežastis: Pašalinta reklama

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Statyti naują autobusų stotį Panevėžyje taip ir nepradėta
    Zina Paškevičienė, LRT Televizijos Naujienų tarnyba,
    www.lrt.lt
    2013 m. sausio 7 d. 20:21


    Žlunga Panevėžio valdžios užmojai iš miesto centro iškelti seną autobusų stotį ir toliau nuo jo pastatyti naują. Investuotojams delsiant pradėti statybas ketinama nutraukti prieš septynerius metus pasirašytą sutartį ir vėl skelbti konkursą autobusų stočiai statyti.

    Prieš 57 metus statyta autobusų stotis miesto centre jau seniai tapusi miesto gėda – į ją užsukę vairuotojai ir keleiviai nustemba čia radę pasibaisėtinas sąlygas.

    „Baisiau negu baisu, Jonavoj, Ukmergėj daug gražiau, nuvažiuoji ten – šiuolaikiška, o čia viskas tarybinių laikų“, – sakė kalbintas panevėžietis..............

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš tik komentavau įdėta schemą.

    Komentuoti:


  • panevezynys
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Reikia suprasti, kad visi pastatai, juodai apibraukti, bus nugriauti ir ten įrengta stotis. O dalis dabartinės stoties aukštės bus paversta skveru.
    Nelabau supratau,apie ka cia sneki.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Manau forumiečiai kažką ne taip suprato, o jei kažkas ir keičiasi, tai įdėkite kokią nuorodą.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Iš kur tokios žinios?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikia suprasti, kad visi pastatai, juodai apibraukti, bus nugriauti ir ten įrengta stotis. O dalis dabartinės stoties aukštės bus paversta skveru.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Puiku, kad bent jau stoties iškėlimo į parko teritoriją atsisakyta.

    Komentuoti:


  • Kiaune
    replied
    Man vizualizacija kelia pasišlykštėjimą. Didesnės nesąmonės nemačiau dar. Jei gerai supratau, viskas bus statoma dabartinė AS viestoje. Visų pirma, siūlyčiau palikti esamus senuosius pastatus ramybėje. Ypač gaila, kad jų nepaliktų atviroje aplinkoje. Siūlau uždrausi eismą Ukmėrgės gatvėje iki „IKI“. Būtina išsaugoti senai apleistą Savanorių a. 4-tajį namą. Manyčiau, kad būtų galima šį plotą paversti žaliąja zona.
    Oranžinė - kavinukės, ledainės ir t. t.;
    Žalia - įvairi augmenija, medžiai, pievos;
    Pilka - gatvės;
    Kreminė - pėsčiųjų takai.

    Komentuoti:


  • panevezynys
    replied
    Kaip jau buvo skelbta, įgyvendinant projektą, pirmajame etape būtų atliekamas detalusis projektas, antrajame etape laisvoje teritorijoje J. Basanavičiaus gatvėje būtų statomi nauji autobusų parko pastatai. Tada dabartinis autobusų parkas būtų perkeliamas į naujas patalpas, o likusioje laisvoje teritorijoje butų statoma nauja autobusų stotis bei komercinis pastatas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jei kam teko lankytis Alytuje, tai ten įgyvendintas analogiškas variantas. Tiksliau ne iki galo įgyvendintas. Pastatė naują stotį miesto pakraštyje, pramoninių rajonų kaimynystėje. Nors labiau tikslesnis pasakymas būtų "pastatė naują parduotuvę su keliais peronais autobusams". Aplink visiškai jokių traukos centrų, išskyrus pačią parduotuvę (o kam jei konkurencija?). Iki centro bildeti dar kokį pusvalandį... Tik vat krizei atėjus ir senosios stoties pastatai pačiame miesto centre prie traukos centrų niekam nebereikalingi. Tad scenarijų mes žinome, o rezultatas po teisybei mažai kam rūpi...

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    2007 m straipsnis
    http://verslas.delfi.lt/automoto/art...hp?id=15295092
    Užsiminta apie komercinį pastatą Basanavičiaus gatvėje, tik plotas nebuvo paviešintas (bent jau tame straipsnyje).

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Vismantai, kad jau priimtas sprendimas iškelti stotį. Patvirtintas detalusis planas ir kt. reikalai manau jau pajudėjo.
    Jei verslininkai sutiko pastatyti stotį už sklypą, kurį gaus centre, tai kažin ar jie ten darys parkelį.
    Šiek tiek patikslinsiu. "Pastatyti stotį" - šiame reikale reiškia padaryti aikštele autobusams ir tarp naujai statomo prekybos centro (Beržų - J.Basanavičiaus sankryžos) atskirti kampeli stočiai.
    Kiek pamenu tai ir vienoje vietoje jie statys ir kitoje. ....Naująją planuojama statyti šalia dabartinio Autobusų parko administracinio pastato, esančio Beržų g. Įvažiavimas numatytas iš J.Basanavičiaus g. pusės. Daugiau nei 7 ha teritorijoje iškils dviejų peronų stotis, be to, planuojama prijungti 19 tūkst. kv. m prekybos centrą, ketinama įrengti dvi automobilių stovėjimo aikšteles – dviejų aukštų, beveik 55 vietų bei 125 vietų. Šalia ketinama įkurdinti Autobusų parko gamybinį pastatą....

    http://www.sekunde.lt/panevezio-nauj...as-su-stotimi/

    Tai kaip ten su ta naująją stotimi ? Tiksliau gal naujuoju prekybos centru ?

    Komentuoti:

Working...
X