Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus plėtra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

    Kiek žinau, nemažai žmonių iš Trakų, Švenčionių, Ukmergės vyksta į Vilnių darbuotis, tad prijunkim ir juos prie Vilniaus, nemanai? Kaip gali prijungti kaimus, kaip pačiam mieste infrastruktūra veluoja 30 metų. Kai bus normalus keliai/VT/susisiekimas, tada kad ir Vievis gali būti Vilniaus dalimi.
    O šiaip kaip gali miestas vystitis kai gyvenamieji kvartalai kuriasi chaotiškai, be jokios strategijos, tas pats kas miške pasistatau namą ir pykstu, kad man niekas neasfaltuoja kelio ar mano vaikams nestato darželio...



    Kad Kopenhagoje esi buvęs nereiškia, kad kiti toliau Vilniaus nėra buvę. Skaityk atidžiau, Oslo aš nelyginu, nes Vilniui iki jo labai toli.



    Kopenhagoje, žalieji plotai pritaikyti žmonėms, pasikartosiu Vilnius 43,9% sudaro žalieji plotai iš kurių tik 7% yra parkai vietos pritaikytos žmonėms, įdomu koks santykis Kopenhagoje?
    Prisegu Kopenhagos ir Vilnius vaizdeli iš palydovo atrask kur daugiau miškų.
    1. Visam pasaulyje vazineja is tolesniu miestu, bet mes kalbam apie urbanizuotas teritorijas prie miesto ribos. Kurios realiai yra miestas.
    2. Kaip ir minejau VVT jau dabar aptarnauja salia esancius rajonus. Kad infrastruktura pavargus as sutinku, bet mes apie miesto plota kalbam ir miesto infrastruktura turi dereti su visos salies infrastruktura, o ne uzdaras ratas buti.
    3 Tu rajonu infrastuktu ir dabar yra vystoma, tik rajonu savivaldybiu, kas sukuria situacijas, kai miesto BP nesutampa su rajono BP sprendinias.
    4 As Kopenhagoje ne buves, o gyvenes ir ne viena nt projekta vystes ir dabar as i ji kas savaite skraidau. Taip kad del CPH man neskiesk. Ir kad kiti nekeliauja tai cia gal tavo ismislas. Izeidinejimai nepades... ir lyginu as plota. Ir labiau net nelyginu, o tik konstatuoju Fake News, kuri buvo paskelbtas cia kaip argumentas.
    5 Cph taip daug mazu ir didesniu zaliu parkeliu, bet yra ir misku ir pievu. pvz didziule teritorija nuo centro i pietus yra pievos, kur net nemazai stirnu ganosi
    6 del chaotiskos statybos Vilniuje pritariu, taip planuoti miesto negalima. Koncentracija turi buti zymiai didesne. Ir kad dabar yra problemos su tais issibarsciusiais rajonais yra to pasekme, kuria reikia spesti, o ne atsikratyti. Pirmiausia reik uzraukti ta plitima toliau, bet jis ir toliau sparciai vyksta, o Pakalnis tik sneka kaip blogai. Vat jums ir vyriausias miesto architektas.
    7 Taip pritariu kad Lietuvoje medzias apaugusi teritorija laikoma sventa karve ir ten takeliu pasivaikscioti net negalima padaryt...

    o didziausia Vilniaus problema - pinigai, ir ne tai kad ju mazai, o kad su jais elgtis nemoka.

    Comment


      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą

      1. Visam pasaulyje vazineja is tolesniu miestu, bet mes kalbam apie urbanizuotas teritorijas prie miesto ribos. Kurios realiai yra miestas.
      2. Kaip ir minejau VVT jau dabar aptarnauja salia esancius rajonus. Kad infrastruktura pavargus as sutinku, bet mes apie miesto plota kalbam ir miesto infrastruktura turi dereti su visos salies infrastruktura, o ne uzdaras ratas buti.
      3 Tu rajonu infrastuktu ir dabar yra vystoma, tik rajonu savivaldybiu, kas sukuria situacijas, kai miesto BP nesutampa su rajono BP sprendinias.
      4 As Kopenhagoje ne buves, o gyvenes ir ne viena nt projekta vystes ir dabar as i ji kas savaite skraidau. Taip kad del CPH man neskiesk. Ir kad kiti nekeliauja tai cia gal tavo ismislas. Izeidinejimai nepades... ir lyginu as plota. Ir labiau net nelyginu, o tik konstatuoju Fake News, kuri buvo paskelbtas cia kaip argumentas.
      5 Cph taip daug mazu ir didesniu zaliu parkeliu, bet yra ir misku ir pievu. pvz didziule teritorija nuo centro i pietus yra pievos, kur net nemazai stirnu ganosi
      6 del chaotiskos statybos Vilniuje pritariu, taip planuoti miesto negalima. Koncentracija turi buti zymiai didesne. Ir kad dabar yra problemos su tais issibarsciusiais rajonais yra to pasekme, kuria reikia spesti, o ne atsikratyti. Pirmiausia reik uzraukti ta plitima toliau, bet jis ir toliau sparciai vyksta, o Pakalnis tik sneka kaip blogai. Vat jums ir vyriausias miesto architektas.
      7 Taip pritariu kad Lietuvoje medzias apaugusi teritorija laikoma sventa karve ir ten takeliu pasivaikscioti net negalima padaryt...

      o didziausia Vilniaus problema - pinigai, ir ne tai kad ju mazai, o kad su jais elgtis nemoka.
      Ir sutinku ir nesutinku

      1. Urbanizuokime tai ka turime, tiksliau tai ko Vilnius negali pats apžioti(savo plotų), pradžioje susitvarkykime miestą/VT pilną veiklos tik spėk suktis, o tada jau galime žengti toliau.
      2. Labai gerai pasakei "aptarnauja", kaip VVT gali prodyktyviai dirbti, kai tokie atstumai, o keleivių nėra daug, dauguma naudoja automobilius. Vakaruose kiek pastebėjau jei statomas nt, tai VT vienas iš prioritetų, o čia viskas atvirkščiai.
      4. Dėl CPH iš tavęs tai nuskambėjo labai pagyrūniška niekas nieko čia neįžeidinėja. O dėl ploto Vilnius yra apžiojes per daug, kad tie miškai, laukai būtų bent tvarkomi ar bent integruoti į miestą, o CPH manau žali plotai ir tos pačios pievos tvarkomos.
      5. Bet viskas sutvarkyta, manau ten nerastum "žabų" ar upelį padangų, kurias taip saugoja "Medžių mylėtojai"
      6. Vilniuje miesto architektas neturi stuburo, kaip buvau, minėjas Vilnius turi turėti aiškia vizija turimam plotę, kur parkai, kur būsimos gatvės, darželiai VT stotelės, o dabar laukiniai vakarai, statomą, kaip noriu ir ką noriu.
      Paskutinis taisė Martin Van; 2018.03.22, 23:07.

      Comment


        Pinigų infrastruktūrai didmiesčiuose trūks tol, kol GPM bus perskirstomas tik pagal registruotų gyventojų skaičių. Prie stiprių centrų įsikūrusioms savivaldybėms priemiesčių plėtra labai naudinga: dalis infrastruktūros naštos tenka miestui, darbo vietų steigimo skatinti nereikia, o biudžeto pajamos auga. Didmiesčiuose tuo tarpu atvirkščia situacija ir vargu ar ji pasikeis, nepakeitus finansavimo principo. Dauguma su miestu susijusių gyvenviečių per mažo tankio, kad jų prijungimas išspręstų problemą, be papildomo neproporcingo krūvio infrastruktūrai.

        Žaliųjų plotų perleidimas aplinkinėms savivaldybėms taip pat vargu ar turėtų kokį reikšmingą poveikį: jie išsidėstę miesto pakraščiuose ir abejoju, ar miestas vien dėl jų buvimo patiria didelius kaštus. Didesnė problema, kad Vilniuje nemažai neefektyviai išnaudojamų ir apleistų nežaliųjų plotų. Didesni NT mokesčiai būtų skausminga priemonė, bet gal priverstų pagalvoti, ar tikrai apsimoka laikyti byrančius buvusius fabrikus, garažus ir šiltnamius "investiciniais tikslais".

        Comment


          Realiai reiktų administracinės reformos. Didysis Vilnius būtų kone visa Vilniaus apskritis. Iš kur faktiškai žmonės važiuoja dirbti į Vilnių. Vilniaus miestas turėtų būti tik Neries slėnis. Daugių daugiausia su artimiausiais miegamaisiais rajonais. Tolimesni miegamieji rajonai ir artimesni priemiesčiai (Grigiškės, Balsiai) būtų pusiau autonomiškos seniūnijos. Tolimesni miesteliai (Ukmergė, Širvintos, Švenčionys) turėtų daugiau autonomijos, bet vistiek būtų pavaldžios Vilniui. Infrastruktūros sprendimai turėtų būti priimami viso regiono mąstu. Kai priemiesčiai tempia į savo pusę, o centras į savo - gaunasi nesąmonė ir iš to niekas nelaimi. Pvz - idiotiškos park&ride vietos ar Šiaurinė gatvės trasos sklypų išdalinimas.

          Vilnius, rajonas ir net aplinkiniai rajonai nėra konkurentai. Tai vientisa sistema kuri (ne)dirba kartu. Durnai gaunasi kai yra konkuruojantys vienetai, kurie kiekvienas tempia paklodę į savo pusę. Ypač miestas prieš rajoną.

          Papildomas pliusas - dingtų didžioji dalis Tomaševskio šeimyninio bizniuko

          Pusiau ne į temą. Nuo senų laikų Lentvaris mėgsta gąsdinti, kad pabėgs iš rajono ir prisijungs prie Vilniaus. Bet apart gąsdinimų niekur nenueina. Dažniausiai Trakai nenori paleisti, nes Lentvaris yra didelė gyventojų bei mokesčių dalis. Neseniai vietiniai Tomaševskinikai paskaičiavo, kad išspyrus Lentvarį, būtų teorinė galimybė laimėti savivaldybių rinkimu. Dabar pavieniai Trakų veikėjai nori atjungt Lentvarį, o pats Lentvaris nenori, nes iš Grigiškių pavyzdžio mato, kad iš to nedaug naudos Be to atsirado politinis naratyvas neatiduodi Tomaševskiui dar vieno rajono

          Gal ir 1996 miesto praplėtimas buvo daromas tam, kad atskirti gyvenvietes (ar būsimus užstatytus sklypus) su LLRA nepalankiais balsuotojais nuo kaimų su jų elektoratu? Esu girdėjęs ne vieną istoriją kaip rajono savivaldybė nemėgsta politiškai neparankių naujakurių. Pradedant statybos leidimų delsimu ir baigiant atkalbinėjimu nuo prisiregistravimo į savo pastatytą/įsigytą būstą rajone Geriausia istorija buvo kai tarnautoja ne taip perskaitė pavardę - pasirodė, kad "-ij" galūnė. Bendravo maloniai, kol interesantas pertaisė, kad jo pavardė "-is". Tuo malonus bendravimas ir baigėsi

          Comment


            Parašė Martin Van Rodyti pranešimą
            Pastatė tunelį po žeme Bjørvikatunnelen, kuris nukreipė transportą nuo centro. Šviesoforus įrenginėje Vilniuje, taip mažinant spūstis.
            Teko matyti jų tunelius apskritai. Vilniaus savivaldybė neturi pinigų šaligatviams, tai tuneliams tuo labiau.

            Comment


              Manau čia visi sutinka, kad problema chaotiškame planavime ir regiono bendros vizijos neturėjime.

              Taip Vilniaus centrinę dalį reikia tankinti, ir stabdyti plėtrą į laukus. O kokia administracine forma tai bus daroma ir koks skaičius bus nurodytas miesto plotas nėra taipsvarbu. Svarbu reikia gero šeimininko - administratoriaus, kuriam rūpėtų. Ir teisingai čia pastebėta, kad kas liečia infrstruktūra reik žiūrėti plačiau į visą regioną.

              Comment


                Parašė Martin Van Rodyti pranešimą

                Kiek žinau, nemažai žmonių iš Trakų, Švenčionių, Ukmergės vyksta į Vilnių darbuotis, tad prijunkim ir juos prie Vilniaus, nemanai? Kaip gali prijungti kaimus, kaip pačiam mieste infrastruktūra veluoja 30 metų. Kai bus normalus keliai/VT/susisiekimas, tada kad ir Vievis gali būti Vilniaus dalimi.
                O šiaip kaip gali miestas vystitis kai gyvenamieji kvartalai kuriasi chaotiškai, be jokios strategijos, tas pats kas miške pasistatau namą ir pykstu, kad man niekas neasfaltuoja kelio ar mano vaikams nestato darželio...



                Kad Kopenhagoje esi buvęs nereiškia, kad kiti toliau Vilniaus nėra buvę. Skaityk atidžiau, Oslo aš nelyginu, nes Vilniui iki jo labai toli.



                Kopenhagoje, žalieji plotai pritaikyti žmonėms, pasikartosiu Vilnius 43,9% sudaro žalieji plotai iš kurių tik 7% yra parkai vietos pritaikytos žmonėms, įdomu koks santykis Kopenhagoje?
                Prisegu Kopenhagos ir Vilnius vaizdeli iš palydovo atrask kur daugiau miškų.
                Jeigu imi valakampius, pučkorius, Nemenčinės pl., tada Vilniuje atrodo labai daug žalių plotų, bet jei imi visokius fabus, justiniškes, tai dar mažiau nei Kopenhagoje.





                Toks tikslas skaičiuoti tankumus, miškingumus sudėjus šituos rajonus į krūvą?
                Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.23, 07:35.
                Flickr

                Comment


                  Parašė luknas Rodyti pranešimą
                  Galima sumažinti Vilniaus plotą per pusę. Tik tuo atveju didelė dalis pramonės links rajone, oir naujos įmonės kursis tik rajone.
                  Pramonės rajonų niekas ir nesiūlo atskirti. O nuo kada Nemenčinės miškuose kuriasi nauja pramonė?
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Išeitys spūsčių kaustomai Vilniaus Pilaitei: Taurupės g. per miškus ir viadukas kada nors ateityje

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...yje-221-944600
                    Vis tik ateityje per džiungles ties kelią.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Vis tik ateityje per džiungles ties kelią.
                      Kad anksčiau ar vėliau tą gatvę nuties tai čia faktas, tik nustebino, kad žadama jau šiemet. Nemaniau, kad Taurupės gatvė gali atsirasti anksčiau, nei Šiaurinė. Šiaip Šiaurinė gatvė yra nesulyginamai reikalingesnė miestui ir manau, kad turėtų būti prioritetas. Negi vėl nusitemps? Nebent abu projektai bus įgyvendinami kartu.
                      Snowflakes will attack U <3

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                        Kad anksčiau ar vėliau tą gatvę nuties tai čia faktas, tik nustebino, kad žadama jau šiemet. Nemaniau, kad Taurupės gatvė gali atsirasti anksčiau, nei Šiaurinė. Šiaip Šiaurinė gatvė yra nesulyginamai reikalingesnė miestui ir manau, kad turėtų būti prioritetas. Negi vėl nusitemps? Nebent abu projektai bus įgyvendinami kartu.
                        Šiaip jau Taurupės gatvei paruošimas jau buvo padarytas dar prieš 25 metus. Pats ten važinėjau, kol po kiek laiko viskas nesuiro.

                        Comment


                          Mūsų miesto "fantasto" vizijos...

                          Vilniui piešia įspūdingą viziją – miestas gali stipriai išaugti

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/bustas/nt-rinka....d?id=80739577

                          Comment


                            Pakalniui sąžinė prabudo. Vienoje vietoje jis pripažįsta (mano laisva citata), kad Vilniaus centras apleistas, daug apgriuvusių pastatų,o savivaldybė bejėgė

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Pakalniui sąžinė prabudo. Vienoje vietoje jis pripažįsta (mano laisva citata), kad Vilniaus centras apleistas, daug apgriuvusių pastatų,o savivaldybė bejėgė
                              Man susidaro įspūdis, kad tas bejėgiškumas gali būti ir turi būti kažkaip peržengtas. O taip susitaikoma su padėtimi ir viskas stoja. Šiuo metu Vilniaus savivaldybės iniciatyva "natūroje" nevykdomas joks svarbesnis projektas. Su tokiu požiūriu vizijos tebeliks rožinėmis vizijomis.

                              Comment


                                kaip nevykdomas. Va saligatviu kokiu priklojo is sodo i soda
                                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...esciuju-takas/

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Man susidaro įspūdis, kad tas bejėgiškumas gali būti ir turi būti kažkaip peržengtas. O taip susitaikoma su padėtimi ir viskas stoja. Šiuo metu Vilniaus savivaldybės iniciatyva "natūroje" nevykdomas joks svarbesnis projektas. Su tokiu požiūriu vizijos tebeliks rožinėmis vizijomis.
                                  skirkit svarbesnius projektus ir centro apleidimo tvarkyma. projektus gali ir turi daryt. apsileidusius sudnamius jiem tikrai sunku tvarkyt, nes daug kas reglamentuojama centrinis valdzios, kaip kad mokestis uz apleista NT negali but didesnis nei 3%. paimt visuomenes poreikiams gali tik tai, kas reikalinga visuomenei, o ne tai, kas atrodo apleista ir negrazu. turetu daugiau galiu, manau butu jau ir pries tai buvusiu valdziu tvarkoma.

                                  rasydamas prisiminiau, kad kazkurio ten mero laikais (Zuokulos?) buvo vienas budas kaip tvarkyt apleistus pastatus... imi ir padegi. tada zmogus issigasta ir parduoda. kaip ir problem solved, bet tektu sudegint visas snipiskes :/

                                  Comment


                                    Na padegimai rodo, kad valstybė tampa neįgali ir atsiranda kiti reguliacijos mechanizmai

                                    Comment


                                      Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                      kaip nevykdomas. Va saligatviu kokiu priklojo is sodo i soda
                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...esciuju-takas/
                                      ...
                                      Jeigu bent remontuojami remontuotini šaligatviai po remonto atitiktų jau nebesovietinius standartus tai po kažkiekos metų tiesiog nebeliktų tarybinio stiliaus kur šaligatvis-gatvė-šaligatvis. O čia kaip suprantu nebuvo šaligatvio išvis, įrengė va.Nei akliesiems spec plytelių, nei dviračių tako ir tt. Ar čia dar bus visgi? Tskant kokiam penktam etape suprojektuos gal?

                                      Ps. Turėklai išties nepaprasto grožio
                                      Paskutinis taisė evvt; 2019.04.06, 06:25.

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                        Jeigu bent remontuojami remontuotini šaligatviai po remonto atitiktų jau nebesovietinius standartus tai po kažkiekos metų tiesiog nebeliktų tarybinio stiliaus kur šaligatvis-gatvė-šaligatvis. O čia kaip suprantu nebuvo šaligatvio išvis, įrengė va.Nei akliesiems spec plytelių, nei dviračių tako ir tt. Ar čia dar bus visgi? Tskant kokiam penktam etape suprojektuos gal?

                                        Ps. Turėklai išties nepaprasto grožio
                                        Sutinku, kad dažnai dar sunku išbristi iš sovietinių standartų taikymo, bet dviračių takas? Čia? Iškirsti krūvą medžių, tam kad būtų nutiestas niekur nevedantis 700 m. ilgio dvirtakis, kuris abiejuose galuose atsirems į pastatus?

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                          kaip nevykdomas. Va saligatviu kokiu priklojo is sodo i soda
                                          Nereikia to sarkazmo, juk ten praktiškai vienintelis civilizuotas kelias pėsčiomis iš Ožkinių iki Balsių mokyklos. Žiemą juk miško takų nieks ten nevalys ar per liūtį neklamposi mišku. Va ten galėtų padaryti dviračių juostas šonuose, kurias gali kirsti automobilis. Pats automobilis gatvės viduriu važiuotų vienintele bet dvipuse autotransporto eismo juosta. Greičio kalniukas ten bent vienas apačioje buvo ir taip. Dar vieno viršuje reiktų.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X