Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškės - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sakyciau kad Tomizmas accounta nuhakino googlius, arba ji apsedo setonas. Esate vaikscioje City of London darbo dienomis? Liverpool street - viena is pagrindiniu City gatviu yra praktiskai Lvovo g. platumo. Jeigu Varsuvos dangoraiziu poligonas sakote kad malonesnis pestiesiems, tai tikrai neesate buve Londono City ir Canary Wharf.

    Comment


      Vis dėlto pritarčiau Efkos nuomonei, kad NMC trūksta pramogų vietų. Būtų pramogų vietos - niekam nekiltų klausimų, Konstitucijos pr. per platus ar per siauras. Tai būtų kieta, moderni vieta (beje, puiki idėja su šviesų instaliacijomis). Reikia ir viešų erdvių, ir fontanų, ir bariukų, ir užeigėlių. Faina juk būtų gerti kokį kokteilį, dairantis į didžiulius saulėje blizgančius dangoraižius, šniokščiant šalia fontanui, o vakare - dangoraižius nušvietus futuristiniam kosminiam apšvietumui. Eismo atskyrimo problemą galėtų spręsti želdiniai.
      Snowflakes will attack U <3

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
        Vis dėlto pritarčiau Efkos nuomonei, kad NMC trūksta pramogų vietų. Būtų pramogų vietos - niekam nekiltų klausimų, Konstitucijos pr. per platus ar per siauras. Tai būtų kieta, moderni vieta (beje, puiki idėja su šviesų instaliacijomis). Reikia ir viešų erdvių, ir fontanų, ir bariukų, ir užeigėlių. Faina juk būtų gerti kokį kokteilį, dairantis į didžiulius saulėje blizgančius dangoraižius, šniokščiant šalia fontanui, o vakare - dangoraižius nušvietus futuristiniam kosminiam apšvietumui. Eismo atskyrimo problemą galėtų spręsti želdiniai.
        "KP trūksta pramogų?" - Taip
        .
        "Reikia, kad pramogos atsirastų palei KP perimetrą?" - Taip.

        "Ar jos atsiras palei 8 juostų pločio taršią autostradą su 30 metrų šaligatviu vien tik iš vienos pusės?" - Ne.

        "Na bet o jeigu kažkokiu stebuklu atsiras ir bus kur išgert kokteilį? Ar žmones eis gert kokteilių prie 8 juostų pločio taršios autostrados ir 30 metrų pločio vien trinkelėmis iškloto šaligatvio?" - Ne.

        "Na bet visgi, o jeigu kažkokiu stebuklu eis, gers ir jiems tai patiks, ar nuo to KP stipriai padaugės gyvybės?" - Ne, nes net jeigu tokie stebuklai nutiktų (spoiler alert: jie nenutiks, kol KP nepasikeis), su 30 metrų pločio beprasmiškais šaligatviais reikia, kad Vilnius turėtų bent kokius 2-3 milijonus gyventojų, kad kažkokiu stebuklu aplink šią autostradą užvirtų bet šiek tiek į Senamiestį pagal srautus panašus gyvenimas.

        Todėl išvada labai paprasta: siaurinti, siaurinti, o dar geriau siaurinti ir statyti dar vieną juostą pastatų.

        Bet, kadangi su šita savivaldybe tai yra tiek pat įmanoma, kaip kad Šimašius taps pirmuoju lietuviu kosmonautu išsilaipinusiu Mėnulio paviršiuje, asmeniškai mano visos viltys yra Lvovo g. Deja, bet KP dar daug metų bus mirusiomis autostrados prieigomis, kur gyvenimo atsiranda tik tada, kai aplinkinių ofisų planktonas per pietų pertrauką eina pavalgyt į kitus pastatus.

        Comment


          Konstitucijos pr. yra viena labiausiai apkrautų miesto transporto arterijų, ypač piko metu. Galima įsivaizduoti, koks furoras kiltų tarp automobilistų vien užsiminus apie KP siaurinimą - juk kiekvienas paaiškins, kad bus dar didesni kamščiai ir prailgės laikas, per kurį bus galima nuvažiuoti nuo Rokantiškių sodų iki Saltoniškių verslo centrų. O be to, kaip britvų pilotai dragins ir lenktyniaus susiaurintame KP? Miestas turi tarnauti automobiliams, nes automobilis - prestižas, patogumas, modernumas, malonumas ir būtinybė, o dviračiais ir pėsčiomis mieste vaikšto tik lochai.
          Dėl šių priežasčių net senamiestis iki šiol dūsta nuo automobilių, nepanaikintas net tranzitinis eismas jame, nekalbant apie automobilių išgyvendinimą iš senamiesčio. Kalbos apie KP siaurinimą - burnos aušinimas.

          Comment


            Nebent visą šitą srautą nukreipti Žalgirio gatve (neypatingai tinkama tam), jeigu siaurinimas tikrai padėtų padaryti NMC cool. Kažkur vis tiek reikės dėtis srautams rytų - vakarų kryptimis mieste. Ozo g. ir taip jau springsta, tai kažką daryti galima nebent nutiesus Šiaurinę g.
            Snowflakes will attack U <3

            Comment


              Kišt po žeme. Jau kalbėta apie tai. Potencialas užstatyti Konstitucijos pr. anksčiu ar vėliau atpirks investicijas į tunelį. Tik ne dabar, pirmiau užstatykime visą kitą tuščią plotą. Tada padarysim redevelopmentą prospektui su arch. konkursais

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Kišt po žeme. Jau kalbėta apie tai. Potencialas užstatyti Konstitucijos pr. anksčiu ar vėliau atpirks investicijas į tunelį. Tik ne dabar, pirmiau užstatykime visą kitą tuščią plotą. Tada padarysim redevelopmentą prospektui su arch. konkursais
                Cia jau turbut bus tie laikai kai kartu su gatve, ties ir hibridinio tramo linija, kazkur po 80-100 metu.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Kišt po žeme. Jau kalbėta apie tai. Potencialas užstatyti Konstitucijos pr. anksčiu ar vėliau atpirks investicijas į tunelį. Tik ne dabar, pirmiau užstatykime visą kitą tuščią plotą. Tada padarysim redevelopmentą prospektui su arch. konkursais
                  Nelabai isivaizduoju kisimo po zeme. Kaip tai veiktu? Numatytas viadukas virs ziedo kuris kazkur uz Forumo, gal prie Quadrumo listu po zeme. Kur toks tunelis baigtusi ir kurioj vietoj vel iskiltu? Ka daryti su dabar esanciomis salutinemis KP gatvemis? Kaip bus isspresta sankryza su Kalvariju gatve?
                  Realiau butu siaurinimas, bet tai irgi nera realu, nes toks kandidatas paprasciausiai nelaimetu rinkimu.

                  Comment


                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                    Nelabai isivaizduoju kisimo po zeme. Kaip tai veiktu? Numatytas viadukas virs ziedo kuris kazkur uz Forumo, gal prie Quadrumo listu po zeme. Kur toks tunelis baigtusi ir kurioj vietoj vel iskiltu? Ka daryti su dabar esanciomis salutinemis KP gatvemis? Kaip bus isspresta sankryza su Kalvariju gatve?
                    Realiau butu siaurinimas, bet tai irgi nera realu, nes toks kandidatas paprasciausiai nelaimetu rinkimu.
                    O kuo nerealu? Prasideda už Kalvarijų g. (prie savivaldybės arba kitoje pusėje - prie Holiday Inn), baigiasi prieš žiedą. Lvovo ir kt. gatvelės jungiasi per Linkmenų g. (tunelis gali baigtis prieš ją) arba per Kalvarijų g. Tunelis būtų skirtas tranzitui. Vietiniam eismui liktų po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Jau buvo čia dėti galimi tunelių variantai.

                    Comment


                      Sutikit, kišt Konst pr po žeme tiek pat realu, kiek turėt metro liniją. Čia nebent po 100-200 metų tokios diskusijos realios.

                      Comment


                        Vilniaus Vartų pavyzdys galbūt sako kad tai ne taip nerealu, nors ten buvo jiem pigiau kurkas

                        Comment


                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                          Vilniaus Vartų pavyzdys galbūt sako kad tai ne taip nerealu, nors ten buvo jiem pigiau kurkas
                          Vilniaus Vartai ziurint statybu istorija atrodo gerokai paprastesnis/pigesnis variantas. Aisku sudetingas, bet kist visa Konstitucija - utopija. Nezinau, kiek zeme turetu kainuot, kad atsipirktu. Tuolabiau, NMC nera ant tiek patogi vieta, kad apsimoketu - Vilnius nedidelis miestas palyginus, abejoju ar nuomos pajamingumu skirtumai tarp biuro Virsuliskese ir NMC atpirktu n kartu brangesnes statybas

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            O kuo nerealu? Prasideda už Kalvarijų g. (prie savivaldybės arba kitoje pusėje - prie Holiday Inn), baigiasi prieš žiedą. Lvovo ir kt. gatvelės jungiasi per Linkmenų g. (tunelis gali baigtis prieš ją) arba per Kalvarijų g. Tunelis būtų skirtas tranzitui. Vietiniam eismui liktų po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Jau buvo čia dėti galimi tunelių variantai.
                            Tokie pamastymai-vejai.
                            Nuolydis i tuneli negali buti labai status, nes cia kelias, o ne ivaziavimas i garaza. Tunelio prazios ir pabaigos apylinkes bus mirusios, nes per nuolydi niekas vaikscioti neleis, bei niekas nenores statyti lauko kaviniu prie tunelio ertmes. Kelias pries tuneli ir salia jo ertmiu vis vien bus labai platus, nes salia eis pasiulytos juostos vietiniam susisiekimui. Ir visos sitos investicijos tam kad sukisti DALI masinu po zeme 500 metru atkarpoje? Naujieji Vasiukai jau greiciau iskils nei beprasmis tunelis.
                            Paskutinis taisė B.S.; 2020.04.24, 01:10.

                            Comment


                              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                              Tokie pamastymai-vejai.
                              Nuolydis i tuneli negali buti labai status, nes cia kelias, o ne ivaziavimas i garaza. Tunelio prazios ir pabaigos apylinkes bus mirusios, nes per nuolydi niekas vaikscioti neleis, bei niekas nenores statyti lauko kaviniu prie tunelio ertmes. Kelias pries tuneli ir salia jo vien bus labai platus, nes salia eis juostos vietiniam susisiekimui. Ir visos sitos investicijos tam kad sukisti DALI masinu po zeme 500 metru atkarpoje? Naujieji Vasiukai jau greiciau iskils nei beprasmis tunelis.
                              Nes investicija i infrastrukturos tinklo tobilinima su tikslu pakelti gyvenimo standartus mieste tai nepagrystas dalykas? Tai daroma tik biznio tikslais ir del jokios kitos priezasties? Kaip atsipirks pesciuju viadukai, perkloti saligatviai, sutvarkyti daugiabuciu kiemai ir t.t.? O jei neatsipirks, tai kodel tuo is viso rupintis?
                              Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.04.24, 01:15.

                              Comment


                                Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                Nes investicija i infrastrukturos tinklo tobilinima su tikslu pakelti gyvenimo standartus mieste tai nepagrystas dalykas? Tai daroma tik biznio tikslais ir del jokios kitos priezasties? Kaip atsipirks pesciuju viadukai, perkloti saligatviai, sutvarkyti daugiabuciu kiemai ir t.t.? O jei neatsipirks, tai kodel tuo is viso rupintis?
                                As visai ne apie tai. Galima noreti ir metro, ir 70k stadiono, ir autostrados iki Traku ar Druskininku, bet Lietuvoje negyvena 20 milijonu zmoniu, tad turi visada sverti kas svarbu, kas praktiska, o kas yra pinigu svaistymas.
                                Jei jau snekam apie infrastrukturos tobulinima ir miesto grazinima, tai siuo atveju tunelis nera sprendimas. Tunelio angos nera nei patrauklios nei patogios, jei jau galvojam apie pesciuju patoguma. Tunelio pradzia ir pabaiga bus sunkiai prieinamos ar apeinamos kliutys. Kam tas tunelis jei jis sukurs daugiau problemu nei ju isspres? Jei jau uzsimanei tunelio, tai bent siulyk ji statyti iki Prokuroru rumu, kad kirstu bent pora arteriju(ir kainuotu kostmosa), o ne statyti vien del vaizdo, lyg per daug pinigu turetumem.
                                ​​
                                Paskutinis taisė B.S.; 2020.04.24, 04:31.

                                Comment


                                  Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                                  Einam į offtopic, bet jūs rimtai Pilaitėse, Viršuliškėse, Justiniškėse jaučiatės geriau nei Senamiestyje? Konstitucijos prospekte geriau nei Gedimino pr.? RInktumėtės jaukų pasivaikščiojimą Laisvės pr. vietoje Pilies g. ar tik švelniai trolinate? Man atrodo gatvės patrauklumą žmogui, urbanistinę kokybę yra nesunku išmatuoti pagal žmonių besirenkančių praleisti laisvalaikį/tiesiog pasivaikščioti ten kiekį. Konstitucijos prospektas su savo Novosibirsko stiliaus "plačiomis erdvėmis" čia stipriai pralaimi bet kuriai senamiesčio, Užupio ar net Naujamiesčio daliai, jei netikit galite bet kurią gražią saulėtą vakarą palyginti žmonių kiekį senamiestyje ir Konstitucijos pr. Konstitucijos pr. praeinu dažnai, nes gyvenu šalia - nedarbo valandomis ta vieta mirusi. Žmonės pasivaikščiojimui/laisvalaikiui renkasi parkus arba normalaus vakarietiško miesto erdves, kaip kad senamiestis ar Užupis, o ne tokias nesąmones kaip Konstitucijos prospektas su neaišku kam skirtomis gigantiškomis pievomis šalia automagistralinio kelio. Apie visokius Pilaitės prospektus ir Viršuliškių g. apskritai nekalbu, jas miesto gatvėmis galima vadinti tik su išlygomis.
                                  Taip, man tuose rajonuose eiti yra jaukiau nei senamiestyje. Gedimino prospektas išvis man yra nepatinkantis, ten minios žmonių ir dar pusė šaligatvio užtverta visokiais nesutelpančiais barais ir kavinėmis. O dar vasarą tos liepos...

                                  Konstitucijos prospekte visai malonu dėl plačios erdvės aplink, tik ten šaligatvių lygis yra labai prastas.

                                  Man kaip tik atvirkščiai - minia žmonių reiškia nepatrauklią aplinką. T.y. pati minia sukelia diskomfortą.

                                  Beje toli gražu nesiūlau visus varyti lauk iš senamiesčio, tik noriu, kad nepamirštumėte, kad jūsų jaukumo suvokimas toli gražu nėra vienintelis.

                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                  Vien dėl tos savo priežasties juk nesiūlai įgyvendinti miegamųjų komiblokynų tipo erdves senamiestyje ar centre?
                                  Žinoma ne. Netgi norėčiau išgyvendinti komiblokynus iš pvz naujamiesčio.

                                  Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą

                                  Taip išeina, kad tokie miestai, kaip New York, Chicago ar London nėra patys geriausi pavyzdžiai, nes ten dangoraižiai sustatyti tarp palygintinai siaurų gatvių su ankštu perimetru?
                                  Jau ankščiau minėjom, kad New York yra prastas pavizdys. Chicaga apskritai kaip gera pavizdį matyti yra keista.

                                  Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                  Why not? Padarius per Konstitucijos viduri perskyrima ir uzsodinus medziais, vaizdas iskart pasikeistu, nebesijaustu, kad autostrada. Juostos labai placios.

                                  Ta padarius kitas zingsnis naikint 3 juostas ir padaryt 2, viena juosta taip pat uzsodinant medziais is abieju pusiu. Ziauriai simple.
                                  Taip, viską užsodinkime medžiais ir tada 50% BVP generuokime iš lapų šlavimo

                                  Juokingai skamba tokie komentarai kai medžiai pateikiama kaip kokia panacėja.

                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Todėl išvada labai paprasta: siaurinti, siaurinti, o dar geriau siaurinti ir statyti dar vieną juostą pastatų.
                                  Taip. Grūskim visus žmones kuo arčiau viens prie kito kad tik niekas neturėtu vietos! Puikus sprendimas!

                                  Comment


                                    Bostono Big Dig kainavo $8b. Konstitucijos pr. biški trumpesnis negu 2.5km. Bet jeigu prijungt Narbuto g. ir pradėt kast nuo Žvėryno pradžios ties Sėlių g. kaip čia buvo šnekėta kažkada anksčiau tai kaip tik 2.5km. Tai va tokia ta kaina orientacinė tunelio kasimo.

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Bostono Big Dig kainavo $8b. Konstitucijos pr. biški trumpesnis negu 2.5km. Bet jeigu prijungt Narbuto g. ir pradėt kast nuo Žvėryno pradžios ties Sėlių g. kaip čia buvo šnekėta kažkada anksčiau tai kaip tik 2.5km. Tai va tokia ta kaina orientacinė tunelio kasimo.
                                      Ir viršutinę žemę jie panaudojo parkams. Mes norėtume ją užstatyti. Bet jo, kaina labai didelė. Bet kita vertus kam daryt tokį ilgą?

                                      Net Šimašius vienu metu buvo leptelėjęs, kad gal Šeimyniškių g. planuojama tunelį daryt ilgame laikotarpyje. Lieka neaišku kur ir po kuria sankryža.

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Bostono Big Dig kainavo $8b. Konstitucijos pr. biški trumpesnis negu 2.5km. Bet jeigu prijungt Narbuto g. ir pradėt kast nuo Žvėryno pradžios ties Sėlių g. kaip čia buvo šnekėta kažkada anksčiau tai kaip tik 2.5km. Tai va tokia ta kaina orientacinė tunelio kasimo.
                                        Tunelio kasimo ten nereikėtų, nes nu viršuje dar nieko gi nėra.

                                        Comment


                                          Mes gal dar nesiorientuokim į US kainas, darbo jėga čia vis dar daug pigesnė, o ir virš tunelio galima būtų statyti daugiaaukščius pastatus, ne parką, tad dėl realumo manau kad tikrai realu, ypač kai viskas aplink užsistatys. Bet tai tolimesnė ateitis, kurią sunku prognozuoti, gali būti kad kažkada nebereiks ir tokių gatvių kaip Konstitucijos pr., tai problema išsispręs ir be tunelių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X