Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškės - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na ir galiausiai jeigu jau fantazuojam, tai gal reikėtų kažką daryt ir su ta sankryža. Pėstiesiems ji nepatogi, galbūt kokį nors viaduką-žiedą virš sankryžos?
    Galima būtų padaryti vieną fazę, pėstiesiems į visas puses. Ir perėją supaišyti įstrižai. Būtų įdomu paskaičiuoti pėsčiųjų kryptis, bet įtariu, kad nemažai eina įstrižai ir tada tenka strateguoti su gretimais šviesoforais kaip kuo mažiau laukti.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Taip, Žalgirio stadiono teritorija juk išnuomavo, galima būtų ir čia...



      Dėl aukštingumo, tai geras klausimas, manau kad prie sankryžos galėtų būti kaip Holiday Inn, o link Ibrahimo ir Teo galėtų aukštėt beveik iki Ibrahimo aukščio, kodėl ne? Turėtų tilpt į kalvą ir vargu ar "gadins" vaizdą paveldo naciams iš kažkurio taško.



      Oi ne ne ne, tik jau nereikia miesto centre jokių viadukų-žiedų, požeminių perėjų ar kitokių Rusijos/Azijos atrakcijų, jau ir taip turime dvi požemines perėjas, kurias bent jau aš apeinu per paprastus šviesoforus. Jau diskutavom apie KP skiriamosios juostos apželdinimą, potencialią tramvajaus liniją ir t.t., tai tikrai padarytų antžemines perėjas labiau pedestrian-friendly, nei viadukai.
      nusiusk Poderskiui ta paveiksla, nes siaip logiskai viskas sudeliota. idomu ka jis i sita ideja (kad ir utopine)

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Galima būtų padaryti vieną fazę, pėstiesiems į visas puses. Ir perėją supaišyti įstrižai. Būtų įdomu paskaičiuoti pėsčiųjų kryptis, bet įtariu, kad nemažai eina įstrižai ir tada tenka strateguoti su gretimais šviesoforais kaip kuo mažiau laukti.
        Gali būti, kad įstrižai viskas truks kokius 3 kartus ilgiau, negu dabar užteka pėstiesiems laiko. Nebent viską susiaurint smarkiai.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Dar įdomu kiek aukštų čia tilptų, bet įtariu, kad gal vos vos daugiau už Holiday Inn. Bet gal to ir užtektų perimetrui suformuot.
          As manau ten daug ir nereikia. 0+5 arba 7 ir gerai. Palei judria gatve aukstus paralelinius fasadus statyti nelabai gerai garso atzvilgiu. Norint aukstesnio geriau nebent laiptuoti fasada atgal.
          Paskutinis taisė kasparas.v; 2019.08.06, 14:24.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Gali būti, kad įstrižai viskas truks kokius 3 kartus ilgiau, negu dabar užteka pėstiesiems laiko. Nebent viską susiaurint smarkiai.
            Kas "viskas"? Eiti įstrižai visada metrais greičiau nei dviem kraštine. Pereiti per vieną fazę taip pat greičiau nei perėjus vieną atkarpą poreikis laukti kitos fazės.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kas "viskas"? Eiti įstrižai visada metrais greičiau nei dviem kraštine. Pereiti per vieną fazę taip pat greičiau nei perėjus vieną atkarpą poreikis laukti kitos fazės.
              Turiu omenyje bendrą eismo organizavimą. Nereikia pamiršti. Praeiti pėstiesiems įstrižai užtruks ilgiau, negu praeiti 4 juostas statmenai, greta važiuojant transportui. Ta prasme ilgesnis užlaikymas kitam transportui, t.y. ir viešajam ir privačiam. Reikia į viską žiūrėt plačiai.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Turiu omenyje bendrą eismo organizavimą. Nereikia pamiršti. Praeiti pėstiesiems įstrižai užtruks ilgiau, negu praeiti 4 juostas statmenai, greta važiuojant transportui. Ta prasme ilgesnis užlaikymas kitam transportui, t.y. ir viešajam ir privačiam. Reikia į viską žiūrėt plačiai.
                Atitinkamai pakoreguoti, kad pėsčiųjų fazė ilgesnė ir retesnė. O procentualiai pasiskirstymas liktų toks pat. Aišku tada pėsčiajam norinčiam praeiti tiesiai tektų kažkiek ilgiau palaukti. Bet didesnė tikimybė spėti į dar degančią žalią.

                Comment


                  Nepamirškit senesnių žmonių ar mamų su vaikais, žmonių su lagaminais ir t. t. Ne visi iš karto gali pereiti įstrižas sankryžas.

                  Comment


                    Sankryžą tikrai galima siaurinti panaikinant greitėjimo juostą Konstitucijos pr., kuri yra visiškai nereikalinga.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	93845AF2-88A5-41EC-A7B6-50870192558C.jpeg
Views:	163
Size:	392,6 kB
ID:	1741385

                      Comment


                        Ibrahim pradejo griauti? kazkaip greitai labai

                        Comment


                          Taigi ne Ibrahimas ten

                          Comment


                            Bet Ibrahim teritorijoje.

                            Comment


                              Būtų juoko, jei pirmiau pastatytų, nei Eika.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Paparčių namai.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Manau tiesiog reflektuoja dabartinę rinką. Paklausa labai didelė, statytojas patikimas, kainos geros, vieta gera. Aš, tiesą sakant, netgi stebiuosi, kad dar yra laisvų butų ten.
                                  Sitas projektas kaip ant lekstutes. Sunkiausia buvo lauztis REALCO, su Linkmenu ezerais, pirmu etapu. Kai zmones vaziuodavo apziuret i kazokia skyle, be saligatviu, moraliskai uzdrozta vieta ir mastydavo, ar cia isvis zmogui gyvent imanoma. O dabar ir Senvages slenis ne uz kalnu ir KAUSTOS projektai, pastatytas EIKOS verslo centras su daugiabuciais, aplink formuojasi gatves, formuojasi normali gyvenamoji aplinka. Beje, ten net du mano pazistami nusipirko butus ir as jiems rekomendavau. Ta vieta daug jaukesne, nei pvz Koriu pirmas etapas, kai uz lango pati baisiausia gatve Vilniuje - Kalvariju ir siaip visokie siukslynai po langais. Bet ir ta zona igaus civilizacijos. Svarbiausia nenslugtu NT paklausos tempas, cia bene esminis momentas, o jau toliau.. Snipiskes savaime susilipdys, cia jau kaip tam posaky, kai ranka ranka plauna, svarbiausia zmones suvokia centro artumo privalumus, pradeda svert + ir -.. Ypac gera impulsa duos Kausta, su perimetriniais uzstatymais, tiek Linkmenu tiek Zalgirio gatvese. Kernaves Aveniu projektas, akivaizdu, kad bus ispirktas iki bus pastatytas. O Anrekos K17 merdi. Kalbejau su vienu ju darbuotoju, sake iskart nusisuka suzinoje, kas rangovas ir nebesigilina. Stai ka reiskia suterstas vardas ir kreivos perdangos lrytas portale. Taigi, realybe ta, kad i Hanner zmones ziuri kaip i patikima, nepaisant visuomenes nuolatinio pykcio liejimo viesojoj edvej Kita vertus uz CR-1 ir B23 ir man pikta

                                  Comment


                                    padidinsiu foto

                                    Comment


                                      Nu bet pasakykit - kuo geriau Paparciu namai nei pvz Kernaves Aveniu? Kainos +- panasios, Kernaves Aveniu ganetinai labiau arciau centro, vaizdas ten aplink greiciau pasikeis nei su paparcio namais - Senvages slenis tai ok, bet visi lauzynai ir sandeliai kitoj pusej dar lyg neplanuoja issikelt. Architektura asmeniskai man grazesne Kernaves Aveniu, bet cia galim sakyt, kad lygu.

                                      Tie patys Linkmenu Ezerai leciau issiparduoda gerokai nei Paparciu namai. Hannerio zenklas matyt daug duoda.

                                      Comment


                                        Kernaves Aveniu projektas ir man dailesnis. Gal kazkoki impulsa duoda ir Hanner salygos su isperkamaja nuoma, nors maniskiai to net nesvarste. Paparciu namu pliusas, tai tos gatveles ramuma. Is vienos puses didelis Technopolio mazgas, is kitos Skanesno. O jis kazkur per viduriuka, jokio tranzito, maziau kontrastuojanciu slogiu vaizdu. Butu gerai ir BOD pastatus pravalyt/konversuot, pernelyg gerai jie ten isitaise.

                                        Comment


                                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                          Sitas projektas kaip ant lekstutes. Sunkiausia buvo lauztis REALCO, su Linkmenu ezerais, pirmu etapu. Kai zmones vaziuodavo apziuret i kazokia skyle, be saligatviu, moraliskai uzdrozta vieta ir mastydavo, ar cia isvis zmogui gyvent imanoma. O dabar ir Senvages slenis ne uz kalnu ir KAUSTOS projektai, pastatytas EIKOS verslo centras su daugiabuciais, aplink formuojasi gatves, formuojasi normali gyvenamoji aplinka. Beje, ten net du mano pazistami nusipirko butus ir as jiems rekomendavau. Ta vieta daug jaukesne, nei pvz Koriu pirmas etapas, kai uz lango pati baisiausia gatve Vilniuje - Kalvariju ir siaip visokie siukslynai po langais. Bet ir ta zona igaus civilizacijos. Svarbiausia nenslugtu NT paklausos tempas, cia bene esminis momentas, o jau toliau.. Snipiskes savaime susilipdys, cia jau kaip tam posaky, kai ranka ranka plauna, svarbiausia zmones suvokia centro artumo privalumus, pradeda svert + ir -.. Ypac gera impulsa duos Kausta, su perimetriniais uzstatymais, tiek Linkmenu tiek Zalgirio gatvese. Kernaves Aveniu projektas, akivaizdu, kad bus ispirktas iki bus pastatytas. O Anrekos K17 merdi. Kalbejau su vienu ju darbuotoju, sake iskart nusisuka suzinoje, kas rangovas ir nebesigilina. Stai ka reiskia suterstas vardas ir kreivos perdangos lrytas portale. Taigi, realybe ta, kad i Hanner zmones ziuri kaip i patikima, nepaisant visuomenes nuolatinio pykcio liejimo viesojoj edvej Kita vertus uz CR-1 ir B23 ir man pikta
                                          O ten tikrai yra kažkoks progresas su tuo senvagės slėniu? Tiesa sakant iš mano pažįstamų irgi ten yra nusipirkę, vieni dar iš anksčiau gyvena linkmenų ežerų projekte. Tai nuomonės dvejopos, iš vienos pusės arti viskas iš kitos pusės sako, kad susiekimo nerasta su likusia miesto dalimi. Priedo vis skundžiasi apie didėjančius kamščius toje zonoje, sako išvažiuot ten rytais nebeįmanoma jau darosi. Pats dažnai ten pravažiuoju, tai pagal kamščių kiekį vakarais ir pasukimą link Linkmenų ežerų, tai nelabai kuo jau skiriasi nuo Pilaitės nesąmonių. Beto manęs kažkaip nežavi tas 8 juostų greitkelis netoliese ir jeigu dar paleis gatvę per compensą, tai irgi ne kažin kas. Taip, kad vieta lyg ir gera, bet yra ir šiokių tokių trukūmų. Iš pliusių, sakyčiau gera kaina. Asmeniškai jau geriau žiūrėčiau CR, kad ir sugrūsta ten viskas labiau, bet ten bent susiekimo prasme patogesnis taškas (turiu omeny viešąjį transportą), centras gerokai arčiau ir šiaip daugiau "prestižo". Kitas variantas kernavės aveniu, kažkaip geresnė lokacija ir bendras vaizdas geriau atrodo.
                                          Paskutinis taisė tomcat; 2019.08.18, 00:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X