Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškės - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Šiaip užtektų elementaraus reglamentavimo, jog absoliučiai visi daugiabučiai, privalo turėti atitinkamą parkingo vietų skaičių pvz., 1.5 vietos butui, taip pat visi net dviejų aukštų namai privalo turėti liftus - elementarus aplinkos pritaikymas.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Šiaip užtektų elementaraus reglamentavimo, jog absoliučiai visi daugiabučiai, privalo turėti atitinkamą parkingo vietų skaičių pvz., 1.5 vietos butui, taip pat visi net dviejų aukštų namai privalo turėti liftus - elementarus aplinkos pritaikymas.
      Čia kiek žinau yra didelė urbanistinė diskusija, kad parkingo vietų įrengimas skatina automobilizaciją ir daro miestą labai ištęstą, todėl kaip tik reikia nustatyti tik maksimalų parkingo vietų skaičių.

      Vienas iš video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=Akm7ik-H_7U

      Comment


        taigi yra nustatytas tiek min tiek max. esme, kad gali susimoket baudele ir pamirst apie tuo apribojimus. Aplinka sito daugiabucio tai legendary

        Comment


          Salia YIT planuojamo verslo centro atsiras kazkas siek tiek aukstesnio (9a). Taip pat administracinis
          Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	265,6 kB
ID:	1680519

          Comment


            Parašė tajus3 Rodyti pranešimą

            Čia kiek žinau yra didelė urbanistinė diskusija, kad parkingo vietų įrengimas skatina automobilizaciją ir daro miestą labai ištęstą, todėl kaip tik reikia nustatyti tik maksimalų parkingo vietų skaičių.

            Vienas iš video šia tema: https://www.youtube.com/watch?v=Akm7ik-H_7U
            Parkingo vietų neįrengimas taip pat skatina chaotišką parkavimą Vilniaus miegamieji rajonai geras pavyzdys. Be to, parkavimo vietos parduodamos gyventojams nėra nemokamas parkingas.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Parkingo vietų neįrengimas taip pat skatina chaotišką parkavimą Vilniaus miegamieji rajonai geras pavyzdys. Be to, parkavimo vietos parduodamos gyventojams nėra nemokamas parkingas.
              Chaotiskas parkavimas nes miestas tingi eiti ir bausti zmones uz nelegalu parkavima. Yra zmoniu kurie darys ka ir kaip nori kol nebus pasekmiu.

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                Chaotiskas parkavimas nes miestas tingi eiti ir bausti zmones uz nelegalu parkavima. Yra zmoniu kurie darys ka ir kaip nori kol nebus pasekmiu.
                Ir taip, ir ne. Nepertvarkytuose sovietinių laikų kiemuose iš tiesų parkavimas yra liūdna. Naujos statybos - kaip kur. Perkūnkaimyje yra mokamo parkingo ir jis tuščias.

                Bet kokiu atveju, kol nebus politinės valios baust už nelegalų parkavimą, tol mažas parkavimo vietų kiekis bus tiesiog taupymas miesto sąskaita, o ne automobilizmo mažinimas. Ir kaip minėjo kiti šitoje ar kitose temose, yra atskiros problemos auto turėjimas ir važiavimas juo į centrą piko metu. Vilniuje pagrindinė problema yra piko metu. Antra problema - chaotiškas nelegalus parkavimas. Jei daugelis auto naudotų tik savaitgaliais ar ne piko metu ir laikytų tvarkingai požeminėse ar daugiaaukštės aikštelėse, viskas būtų tvarkoj. Pats automobilio turėjimo faktas nėra problema. Nors kai kam gal ir atrodo kitaip.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Ir taip, ir ne. Nepertvarkytuose sovietinių laikų kiemuose iš tiesų parkavimas yra liūdna. Naujos statybos - kaip kur. Perkūnkaimyje yra mokamo parkingo ir jis tuščias.

                  Bet kokiu atveju, kol nebus politinės valios baust už nelegalų parkavimą, tol mažas parkavimo vietų kiekis bus tiesiog taupymas miesto sąskaita, o ne automobilizmo mažinimas. Ir kaip minėjo kiti šitoje ar kitose temose, yra atskiros problemos auto turėjimas ir važiavimas juo į centrą piko metu. Vilniuje pagrindinė problema yra piko metu. Antra problema - chaotiškas nelegalus parkavimas. Jei daugelis auto naudotų tik savaitgaliais ar ne piko metu ir laikytų tvarkingai požeminėse ar daugiaaukštės aikštelėse, viskas būtų tvarkoj. Pats automobilio turėjimo faktas nėra problema. Nors kai kam gal ir atrodo kitaip.
                  Aš gal kaip tik šioje vietoje ir nesutikčiau. Pats automobilio turėjimo faktas kaip tik ir yra blogai miestui. nes automobilį reikia kažkur parkuoti. Kai nebereikės jo parkuoti bus galima platinti šaligatvius vietoje tos automobilio parkavimo juostos, tankinti miestą, įrengti daugiau viešųjų erdvių vietoje parkingo aikštelių, kurių turi visos institucijos ir padaryti miestą patogesnį gyvenimui be automobilio. Aišku, viskas turi būti daroma mažais žingsniais ir pamažu, o ne iš karto revoliucija.

                  Comment


                    Parašė tajus3 Rodyti pranešimą

                    Aš gal kaip tik šioje vietoje ir nesutikčiau. Pats automobilio turėjimo faktas kaip tik ir yra blogai miestui. nes automobilį reikia kažkur parkuoti. Kai nebereikės jo parkuoti bus galima platinti šaligatvius vietoje tos automobilio parkavimo juostos, tankinti miestą, įrengti daugiau viešųjų erdvių vietoje parkingo aikštelių, kurių turi visos institucijos ir padaryti miestą patogesnį gyvenimui be automobilio. Aišku, viskas turi būti daroma mažais žingsniais ir pamažu, o ne iš karto revoliucija.
                    Automobilio turėjimo faktas trukdo miestui kai automobilis naudojamas mieste ir ypač piko metu. Jei automobilis naudojamas tarp miestų, tolesnėm kelionėm ar išvažiuot į užmiestį - kuo jis trukdo? Su sąlyga, kad yra tvarkingai priparkuotas, geriausia požeminėje irba daugiaaukštėje aikštelėje. Tada trukdo nebent tuo, kad neturėdami automobilio žmonės būtų priversti laisvalaikį leisti mieste. Taip užmiestis sudaro konkurenciją laiko leidimui mieste. Kam važiuot pagrybaut ir pasikept šašlykų bei pasitvarkyt sodyboj, jei galima generuoti ekonomiką senamiesčio kavinėj.

                    Comment


                      Na tarybiniais laikais statytų namų kiemuose buvo įrengiama vidutiniškai 10 pakavimo vietų. Ir ką mes dabar turime-purvo vonias vietoje pievų ir užstatytus šaligatvius. Jei platinsim šaligatvius bus dar daugiau vietos parkuotis.

                      Automobilizmą galima pažaboti, tik apmokęstinant automobilius, įvažiavimą į miesto centrą, taikant rinkliavas už parkavimą kiemuose, darant judėjimo apribojimus ir vystant VT.

                      Keliasdešimt parkingo vietų po žeme tik reiškia, kad mašinos nestovės ant pievutės prie namo.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Išsprendus auto eismą mieste piko metu, bet pristačius namų be adekvataus parkingo, taip, liks bėda su chaotišku parkavimu. Bet jei auto gražiai suparkuotos ir nevažiuoja piko metu - kur problema? Ar pats nuosavybės faktas kažkam bambą graužia?

                        Comment


                          Taip nedarykit pakavimo vietų ir automobilizmas sumažės.

                          Tiesą pasakius racijos tame yra, bet parkavimo vietos turi būti mažinamos prie darbo, ne kiemuose. Bet pasikartosiu pagrindinis faktorius dideli mokesčiai.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Visuomenės informavimas apie numatomą daugiabučio gyvenamojo namo Kernavės g. 4, Vilniuje, projektavimą

                            https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                            Daugiabutis priešais planuojamus Anrekos daugiabučius. Keista matyt braižomą žiedinę sankryžą, kurios nebuvo Kernavės g. projekte.

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2018-11-13 181345.jpg
Views:	174
Size:	308,1 kB
ID:	1682404

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2018-11-13 181119.jpg
Views:	174
Size:	347,2 kB
ID:	1682405

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2018-11-13 181248.jpg
Views:	173
Size:	345,6 kB
ID:	1682406

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2018-11-13 181143.jpg
Views:	172
Size:	336,0 kB
ID:	1682407

                            Comment


                              As vel nesuprantu kodel dviraciu takas sugrustas vienoje puseje, o nedaro taip kad dviraciu kryptis atitiktu automobiliu eismo krypti.

                              Comment


                                Parašė architip
                                Matosi kad blokiniai namai. Diazainas primitivokas. O pats blogiausis kad nera perimetrinio kvartalinio uzstatymo. Vel eilute.
                                Tai eilutė palei perimetrą, pirmas aukštis iš vis ištisinis nenutrūkstantis, ir tarp gatvės ir pastato nėra įkišta parkingo ar tvorų. Iš pėsčiojo perspektyvos - perimetrinis užstatymas. O ar tai kad nuo antro aukšto yra tarpų nemanau kad labai didelis minusas.

                                Comment


                                  Didelis minusas yra pati architektūra. Naujasis miesto centras, o statomi visiški šūdai.... Kada pagaliau architektai ir miesto vadovai pradės dėti banus naujosioms chrusčiofkėm.

                                  Dėl dviračių takų irgi pritariu, kad nesamones daro.
                                  Paskutinis taisė ArtisLT; 2018.11.14, 10:57.

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Tai eilutė palei perimetrą, pirmas aukštis iš vis ištisinis nenutrūkstantis, ir tarp gatvės ir pastato nėra įkišta parkingo ar tvorų. Iš pėsčiojo perspektyvos - perimetrinis užstatymas. O ar tai kad nuo antro aukšto yra tarpų nemanau kad labai didelis minusas.
                                    Jo. Bet nėra daromas praėjimas nuo Kernavės g. iki kitos aptarnaujančiosios gatvelės už projektuojamo pastato. Jeigu ir tolimesni pastatai bus taip pat suprojektuoti, tai pėstieji turės įveikti 200 metrų gryno užstatymo be jokių praėjimų. Tai gerokai per didelis atstumas psichologiškai.

                                    Taip pat aptarnaujanti gatvelė negauna perimetrinio užstatymo. Lieka neaišku: ar ji bus kaip normali gatvelė ar kokia uždara, skirta tik gyventojams? Joje net šaligatvių nenusimato.

                                    Comment


                                      Parašė architip
                                      Matosi kad blokiniai namai. Diazainas primitivokas. O pats blogiausis kad nera perimetrinio kvartalinio uzstatymo. Vel eilute.
                                      Būtent. Namai išdėstyti kaip atsiprašant kokiose fabijoniškėse. Vėjai švilpaus tarp namų. Nejauku.

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                        Būtent. Namai išdėstyti kaip atsiprašant kokiose fabijoniškėse. Vėjai švilpaus tarp namų. Nejauku.
                                        Tiesą pasakius prieš 10 m. įsivaizdavau Šnipiškes, kaip tikrai kokybišką ir modernų centrą, tokį kokiu virto rinktinės gatvė: ofisai, viešbučiai, kokybiški daugiabučiai, infrastruktūra, viešos erdvės, užstatymas.

                                        Pasirodo klydau ŠMC virsta Pašilaičiais, iš visų pastatytų daugiabučių gal tik Krokuvos yra kažkas daugiau negu "economy basic"
                                        ​​​
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Tiesą pasakius prieš 10 m. įsivaizdavau Šnipiškes, kaip tikrai kokybišką ir modernų centrą, tokį kokiu virto rinktinės gatvė: ofisai, viešbučiai, kokybiški daugiabučiai, infrastruktūra, viešos erdvės, užstatymas.

                                          Pasirodo klydau ŠMC virsta Pašilaičiais, iš visų pastatytų daugiabučių gal tik Krokuvos yra kažkas daugiau negu "economy basic"
                                          ​​​
                                          Įdomu kas juos sulaiko nuo normalios realizacijos tokioj vietoj? Užstatymo tankio apribojimai ar fantazijos trūkumas? Juk tai ir kvadratų pardavimui daugiau gautūsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X