Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pilaitė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal tiksliau normalų P+R, kai gali nuo savo namo atvažiuot iki to normalaus VT. Bet kokiu atveju, patys kotedžynai nėra blogybė. Jei kiti dalykai būtų tvarkoj, šitas irgi netrukdytų.
    Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams

    Comment


      Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

      Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams
      gera verslo nisa, nusipirkit busiuka ir pirmyn. Jau matau Kalnenuose bei Tarandej desimtis kas valanda belaukianciu pakelese kol juos kazkas pavez iki miesto.

      Comment


        Jooo.. kaip senais gerais laikais.
        -Mane cia prasom paleiskit vairuotojau.
        -Jokiu problemu".

        Comment


          Praėjus 15–20 metų, tie dideli ir belekaip padaryti Vilniaus ir Kauno priemiestiniai kotedžynai bus didesni getai, negu Krasnūcha ar Slabotkė.

          Comment


            Parašė Džon Rodyti pranešimą
            Praėjus 15–20 metų, tie dideli ir belekaip padaryti Vilniaus ir Kauno priemiestiniai kotedžynai bus didesni getai, negu Krasnūcha ar Slabotkė.
            Idomi versija. O kas nutiks urbanistikoje po tiek metu?

            Comment


              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
              Idomi versija. O kas nutiks urbanistikoje po tiek metu?
              Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
              Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
              Paskutinis taisė Džon; 2018.12.29, 17:42.

              Comment


                Aišku, getas mūsų kalboje reiškia apleistus namus, kas priklausys nuo gyventojų pajamų. Todėl ten neatrodys kaip favelos, ir išvaizdos prasme nebus getas. Bet ten bus prastėsnis priėjimas prie miesto paslaugų ir manau kad su laiku ten koncentruosis lower-middle-class. Nors dabar tuos naujus A+ klasės kotedžus (būsimą getą) perka upper-middle-class.

                Comment


                  Žiūrint iš kur žiūrėsi. Lyginant su Danija ar Švedija, tai pvz. kokia Centro Rezidencija yra tikras getas. DK tokiuose somaliečiai (nieko prieš juos neturiu, kaip pavyzdys) gyvena

                  Comment


                    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

                    Bent mikriukus grąžintų, tai jau būtų bent vienas žingsnis, nes naujakuriai pasmerkiami automobiliams
                    Deja bet miesto planavimo ir VT plėtros prasme tai būtų žingsnis atgal. Šioje vietoje nei kiek ne gaila tų, kurie perka namus 40 km nuo Centro ar visų apleistoje vietoje.

                    Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.

                    Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.
                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.29, 18:41.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Džon Rodyti pranešimą

                      Nežinau kas nutiks urbanistikoje, o dėl priemiesčių gana paprasta. Pirma ir pagrindinė problema su priemiesčiais kad skaičuojant minutėmis, yra toli iki visos miesto infrastruktūros – renginių, bendruomėnių, organizacijų ir t.t. Kitas pavyzdys ta pačia tema yra vaikų užsiemimai. Gyvenant priemiestyje nepatogu vežioti vaikus į retesnius užsiemimus kurie yra tik vienoje vietoje – buriavimas, geros programavimo mokyklos ir t.t. Dauguma nevežios. O gyvenant centre su geru VT, vaikai patys nuvažiuotų. Bet ne apie tai. Antra problema su priemiesčiais yra kad ten infrastruktūra daroma belekaip – nepakankamos lietaus sistemos, gatvės neretai neturi net šaligatvių ar normalaus gatvių ženklavimo ir juostų dažymo. Ir priemiesčių infrastruktūra miesto mastu yra penkišimtai-devynioliktas prioritetas. Be to, priemiesčių gatvių išplanavimas padarytas taip, tarsi paišė girti keturmečiai. Apie tai buvo nemažai straipsnių spaudoj. Akligatviai į visas puses, be galimybių normaliai išvystyti VT ar padaryti kokį "gyvenvietės centrą" su šiek tiek paslaugų.
                      Čia galima tęsti ir tęsti. Bet dabar įsivaizduok tie nauji ir blizgantis biudžetiniai namukai pasensta. Kas lieka? Va ir gavom getą.
                      +100500. Labai geras postas, nėra ką ir pridėti.

                      Aš už tai, kad būtų vystomos esamos miesto dalys - na gerai, ne visi gali gyventi centre ar Žvėryne, bet yra didžiuliai miegamieji rajonai. Jie turi būti tvarkomi, daromi patrauklesniais, o tušti plotai juose ir tarp jų (o jų tikrai labai daug) - užstatomi.

                      Pilaitė techniškai irgi yra miegamasis rajonas, bet jos lokacija yra jau per daug tolima ir nepatogi. Aišku, kas jau ten apsigyveno - gyvens, bet nesiūlyčiau jos dar labiau vystyti ir plėsti, jeigu manęs kas klaustų. Iš viso, už aplinkkelio - jokių naujų daugiabučių. Vietoj to, nukreipčiau energiją ir resursus į priešingą, nepelnytai pamirštą miesto pusę (nors ir visai prie pat centro esančią) - Naujininkai, Liepkalnis, Pavilnys, Kalnėnai. Dėl šios miesto pusės nevystymo Vilnius yra labai asimetriškas su visomis iš to išplaukiančiomis problemomis.
                      Snowflakes will attack U <3

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        gera verslo nisa, nusipirkit busiuka ir pirmyn. Jau matau Kalnenuose bei Tarandej desimtis kas valanda belaukianciu pakelese kol juos kazkas pavez iki miesto.
                        Mikriukų transportas reguliuojamas, taip kad negaliu tokios verslo nišos užimti. Zuoko laikų savivaldybė tiesiog uždraudė, nes manė, kad žmonės persės į normalų VT. Dalis matyt persėdo, bet dauguma priemiesčių gyventojų persėdo į automobilius. Paklausykit ką kalba tokių bendruomenių kaip Balsiai, Bendorėliai, Buivydiškės, Zujūnai. Mikriukus uždarė, o VT papildomo nepaleido. Tie mikriukai buvo privatus verslas ir jie nesiskundė keleivių trūkumu, tai klientų buvo, būtų ir dabar.

                        Galbūt nereiktų mikriukų grąžinti tokių ale 90 stilium, bet galima tą reikalą civilizuoti

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Deja bet miesto planavimo ir VT plėtros prasme tai būtų žingsnis atgal. Šioje vietoje nei kiek ne gaila tų, kurie perka namus 40 km nuo Centro ar visų apleistoje vietoje.

                          Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.

                          Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.
                          Tiek to, tie priemiesčių gyventojai, jų atstumas - jų reikalas, bet jų automobiliai užkemša miestą. Pilaitės spūstys labai įtakojamos būtent priemiesčių automobilių. Mikriukai juk gali būti civilizuoto VT dalis, kaip tarkim senamiestyje važinėja padorūs mikriukai

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Taip pat sutinku, kad tai skatina automobilizmą, bet aš pirkdamas namą Antakalnyje su visa infrastruktūra ir VT, už namą moku 350 k. eurų, kitas pilietis negali tikėtis tokios pačios infrastruktūros ir paslaugų mokėdamas 95 k. toli už Pilaitės.

                            Ką noriu pasakyti, kad jeigu nori gyventi mieste turi mokėti miesto kainą, "simple as that". Tiesiog dauguma NT rinkos dalyvių pervertina savo galimybes ar nėra nuovokūs, noredami būti kažkur arčiau gamtos.

                            Manau, kad pirkti namą Vilniuje neapsimoka nei už Pilaitės, nei arčiau miesto. Vienu atveju per toli, kitu atveju per brangu. Antakalnis arčiau cento ir Žvėrynas yra tik pasiturintiems.
                            Paskutinis taisė andyour; 2018.12.30, 20:29.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą


                              Manau, kad pirkti namą Vilniuje neapsimoka nei už Pilaitės, nei arčiau miesto. Vienu atveju per toli, kitu atveju per brangu. Antakalnis arčiau cento ir Žvėrynas yra tik pasiturintiems.
                              Apie ką ir kalbu, kad dauguma perkančiųjų nepamatuoja visų aspektų, taip skatindami miesto plėtrą į rugių laukus, o po to nori ir miesto komunikacijų ir susisiekimo.

                              Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

                              Tiek to, tie priemiesčių gyventojai, jų atstumas - jų reikalas, bet jų automobiliai užkemša miestą. Pilaitės spūstys labai įtakojamos būtent priemiesčių automobilių. Mikriukai juk gali būti civilizuoto VT dalis, kaip tarkim senamiestyje važinėja padorūs mikriukai
                              Taip jų automobiliai yra didelė problema, pilnai sutinku, deja nesutinku, kad mikriukai yra tas kelias kuriuo turi eiti miestas, Senamiestyje kol kas važinėja mikriukai, kol kas.. Tiesiog manau yra nesąžininga miestiečių atžvilgiu švaistyti resursus delt tų, kurie įsikūrė 30 km. nuo Centro, kai dar yra kur tobulėti miesto ribose. Ir taip važinėja VT į visokias Kuprioniškes.
                              ​​​

                              ​​
                              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.30, 21:22.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Taip jų automobiliai yra didelė problema, pilnai sutinku, deja nesutinku, kad mikriukai yra tas kelias kuriuo turi eiti miestas, Senamiestyje kol kas važinėja mikriukai, kol kas.. Tiesiog manau yra nesąžininga miestiečių atžvilgiu švaistyti resursus delt tų, kurie įsikūrė 30 km. nuo Centro, kai dar yra kur tobulėti miesto ribose. Ir taip važinėja VT į visokias Kuprioniškes.​
                                Nebus VT - bus daugiau automobilių, kas ilgainiui kainuos dar brangiau. P+R aikštelės irgi kainuoja ir iš esmės yra tas pats resursų leidimas dėl užmiesčio.

                                Comment


                                  VT į Kuprioniškes važinėja nuo 50-ųjų metų.
                                  P&R ypatingai nekainuoja, ypač jei kooperuotis su pageidautinais PC prie jų.
                                  Bet kai nėra bendros strategijos, tai įrengiama P&R Žvėryne.
                                  Pvz.: prie GPU ligoninės yra nemaža blogai prižiūrima savivaldybės aikštelė, kodėl jos nepanaudojus?

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Apie ką ir kalbu, kad dauguma perkančiųjų nepamatuoja visų aspektų, taip skatindami miesto plėtrą į rugių laukus, o po to nori ir miesto komunikacijų ir susisiekimo.
                                    ​​
                                    O Pailaitės pr. dar nėra palaidotas kamščių?

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                      O Pailaitės pr. dar nėra palaidotas kamščių?
                                      Dabar, kai Taurupės g uždėjo 'laikiną' asfaltą, Pilaitės pr. jau gana padori situacija (ypač, jeigu nesileidi Narbutu, o išsuki link Vakarinio ar Laisvės pr). Būna užsikiša, bet daugiau pavieniai atvejai, ne taip kaip pernai, kai vos ne kasdien viskas stovėdavo nuo Vydūno rimi iki Žvėryno.

                                      Comment


                                        Parašė Well Rodyti pranešimą

                                        Dabar, kai Taurupės g uždėjo 'laikiną' asfaltą, Pilaitės pr. jau gana padori situacija (ypač, jeigu nesileidi Narbutu, o išsuki link Vakarinio ar Laisvės pr). Būna užsikiša, bet daugiau pavieniai atvejai, ne taip kaip pernai, kai vos ne kasdien viskas stovėdavo nuo Vydūno rimi iki Žvėryno.
                                        Tuomet miestas ir toliau plėsis už Pilaitės.

                                        Comment


                                          Jo, tai dabar gi viskas gerai. Valio, nutiesta viena siaura gatvė - plečiam Pilaitę toliau!
                                          O tuo tarpu plotai Liepkalnyje pora km iki Senamiesčio toliau dirvonuos.
                                          Snowflakes will attack U <3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X