Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal skiriasi kelionių skaičiavimas? Man Vilniuje labai įtartinai atrodo 30% kelionių pėsčiomis. Sakykim jei grįžau namo automobiliu ir tada pėstute nuėjau į parduotuvę už kelių šimtų metrų - tai buvo 2 kelionės (1 auto + 1 pėsčiomis)?
    Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Manau tokios apklausos vyksta maždaug "Kokiu būdu/kaip dažnai jūs vykstate į darbą?", "Kokiu į parduotuves?", "Kokiu jūsų vaikai vyksta į mokslus?" ir tada skaičiuojamas bendras vidurkis iš viso, o ne tai, kad jūs važiavot 2 valandas pirmyn atgal iš Pagirių Jaunimo 69-sios sodų gatvės ir darbą NMC, o paskui per 15 minučių nuėjot į pakelės Aibę čipsų ir bendrai gaunasi, kad 50% jūsų kelionių yra automobiliu, o 50% pėsčiomis.
      Pagal tokius klausimus ir gautųsi 50/50 Tik nežinau kur įsiskaičiuotų pasivažinėjimai dviračiu, be tikslo, tik šiaip pasportuot ir pravėdint galvą. Nors jei važiuočiau mašina į sporto klubą pasportuot turbūt tai įsiskaitytų kaip kelionė automobiliu

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Iš PP:




        Dar šiaip įdomi citata iš PP:



        Čia rimtai darnaus judumo tokie siektini rezultatai? Tikiuosi ne visam miestui. Jei tokie siektini rezultatai 2030 metams tai daug ką paaiškintų. Palyginimui Helsinkis: 50% kelionių atliekama viešuoju transportu ir tik 28% automobiliu.

        Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
        Tai gi aiskiai SImasiaus chebra sake, kol neatsiras toje vietoje ten keliasdesimt tukstanciu vaziuojanciu VT, tol VT nebus

        Comment


          Parašė TIME Rodyti pranešimą

          Tai gi aiskiai SImasiaus chebra sake, kol neatsiras toje vietoje ten keliasdesimt tukstanciu vaziuojanciu VT, tol VT nebus
          O kai atsiras "reikės maksimaliai išnaudoti turimą infrastruktūrą", nes pagalvot biškutėlį į ateitį yra per sunki užduotis VMS aukščiausio lygio savo sričių profesionalams.

          Comment


            Bet negali but, kad Simasiaus chebra tik apsimeta tokiais durniais? Nes itakingas Simasines mafijos narys yra Gulbinas, vienas is buvusiu Bolt vadovu ir jie supranta, kad geras VT butu pagrindinis konkurentas Boltui, ju nebepavyktu taip propoguot.

            Nes, pvz, vadovaujantis ju logika dviraciu taku tiesti is vis nebutu galima (dviraciu takai padeda ir Bolt paspirtukam) - commuteriu dviraciu labai mazai, nuo spalio iki balandzio is vis beveik nera, taciau VMS teisingai sako, kad kol nebus dviraciu taku, nebus kas jais ir vazinejas. Taciau, pritaikant pacios VMS logika, kol nebus ten kazkiek tukstanciu dviratininku, vazinejanciu kreidelemis nupaisytais "takais", per suluzususius saligatvius ar pavojingsi gatveje, tol negali buti geresniu taku tiesimo net svarstoma. Taciau, VMS atstovai patys supranta, kad to niekada nebus. Pakalnis nepaaiskino kodel tas negalioja viesajam tranaportui

            Comment


              ''Vilniaus miesto savivaldybė gegužės 15 d. pritarė Vilkpėdėje, šalia planuojamo daugiafunkcinio komplekso „Akropolis Vingis“, numatomų infrastruktūros objektų gerinimo sprendimų projektiniams pasiūlymams. Šie pasiūlymai susiję su šalia komplekso esančių Eigulių g., Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. ir M. K. Čiurlionio g. būsimais pokyčiais.''

              https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...zos-ir-ziedai/

              Comment

              Working...
              X