Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Šitas dalykas jau seniai guli savivaldybėje. Seno projekto liekanos. Aišku, gali būt, kad šito ribose bus ir naujas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Tikiuosi su VT bus patogiau atvykti, nei dabar. Nes nuo dabartinių stotelių naujas Akropolis tai gana toli.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Savanorių žiedas po Akropolio statybų bus užkištas visą dieną.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O ką ten perdaryti? Lazdynų tiltas 8 juostų, savanorių sankryža 3 lygių, GV viadukai į Pietario ir Goštauto gatves. Ar daug Europoje panašaus dydžio miestų turinčių tokią infrastruktūrą miesto viduje? Kaip creatium sakė, užtektų maximum to mažo viaduko. Taip pat nesuprantu verkiančių dėl kamščių. Ar dabar pietinė miesto dalis važiuojanti į Akrą, Ozą, Panoramą neužkemša gatvių ties centru ir tą patį GV? Dabar kaip tik pusei miesto norint patekti į didelį PC nebereiks važiuoti per centrą, plius bus patogu susisiekti VT, o dalis naujamiesčio, lazdynų net pėsčiomis, priešingai nei būtų pastatytas kur nors prie IKEA, tada visi 100% važiuotų su auto ir tas pats GV dar labiau užsikištų.
    Tikrai taip. Kažkokių "kamščių mažinimo" priemonių ten turbūt net teoriškai nelabai įmanoma įgyvendinti tiek dėl to fakto, kad ten jau ir taip išvystyta kelių infraatruktūra, tiek dėl to, kad induced demand. Ko gero, reiktų kaip tik stengtis diegti priemones, kurios skatintų žmones ten NEvažiuoti mašina. Kokia dalis atvažiuoja nuosavu transportu, tarkim, į Londono Westfield (tiek pirmąjį, tiek Stratford'e)?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai faktas. Niekas juk Lazdynų tilto ir Savanorių žiedo neperdarys.
    Tikiuosi kažkokių sprendinių per Eigulių g.
    O ką ten perdaryti? Lazdynų tiltas 8 juostų, savanorių sankryža 3 lygių, GV viadukai į Pietario ir Goštauto gatves. Ar daug Europoje panašaus dydžio miestų turinčių tokią infrastruktūrą miesto viduje? Kaip creatium sakė, užtektų maximum to mažo viaduko. Taip pat nesuprantu verkiančių dėl kamščių. Ar dabar pietinė miesto dalis važiuojanti į Akrą, Ozą, Panoramą neužkemša gatvių ties centru ir tą patį GV? Dabar kaip tik pusei miesto norint patekti į didelį PC nebereiks važiuoti per centrą, plius bus patogu susisiekti VT, o dalis naujamiesčio, lazdynų net pėsčiomis, priešingai nei būtų pastatytas kur nors prie IKEA, tada visi 100% važiuotų su auto ir tas pats GV dar labiau užsikištų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ant PC stogo dar galėtų pasvarstyti didelės saulės elektrinės įrengimą - ir pastogė automobiliams ir žmonėms ir energija... Aišku reikia žiūrėti, planuoti, aš čia taip tik blits idėją užmečiau. Dar viena idėja - o jei padaryti nusileidimą nuo stogo vandens vamzdžiu į Nerį - atrakcionas būtų : )).

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O pati pilkiausia dėžutė turi labai daug šansų

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai būtent. Vietos pasiekimas bus gana geras: Laisvės pr. per naują tiltą pėsčiomis palikus mašiną prie Litexpo, viešuoju transportu, ateit pėsčiomis nuo Žvėryno, o iki ten VT atvažiavus. Nereikia beprotiškų sprendimų ir kvailų viadukų (na, išskyrus tą vieną, jei ten bus ir pėstiesiems). Geriau tuos pinigus skirti dviračių takams, pėsčiųjų jungtims, viešosioms erdvėms.

    Ypač įdomu ar ką sugalvos su tuo stogu. Ten gi galima būtų kokią viešą erdvę įrengt su vaizdu į Vingio parką ir Neries slėnį. Arba likusią dalį apželdint.

    Labiausiai bus apmaudu, jeigu bus pastatyta dėžutė be išskirtinės architektūros ir su visiems atvirais aptarnavimo aparatais kurioje nors galinėje pusėje bei aklinomis sienomis.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Na čia gana aišku, kad jau nieko gero nesugalvosi, galbūt labai seniai padarius sprendimą, kad šita vieta bus plėtojama, reikėjo sujunginėti Laisvės pr. su Žemaitės g. dalies Vingio parko sąskaita ir tos naujos gatvės viduryje daryti mazgą patekimui į šią teritoriją ir Vingio parką.
    Arba neplėtoti ir išplėsti Vingio parką gamyklos teritorijoje.
    Dabar reikės bandyti iškovoti A juostą nuo Spaudos rūmų iki pat Savanorių žiedo (įskaitant Lazdynų tiltą), kad bent viešasis transportas nestovėtų epiniuose kamščiuose.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
    p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.
    Tai faktas. Niekas juk Lazdynų tilto ir Savanorių žiedo neperdarys.
    Tikiuosi kažkokių sprendinių per Eigulių g.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
    p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.
    Vienintelė išeitis - tai Savanorių žiedo rekonstravimas, nutiesiant estakadą tiesiai iš žiedo/Tūkstantmečio gatvės iki naujojo Akropolio. Ne rocket science, bet kainuotų milžiniškus pinigus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Antradienį su žurnalistais susitikęs Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad viena pagrindinių temų, kalbant apie šį projektą, – transportas. Pasak mero, su šiuo klausimu susiję darbai dar nėra iki galo atlikti, tačiau aišku, kad bendrovė virš Geležinio Vilko turės pastatyti viaduką. „Kita vertus, (reikia užtikrinti – VŽ), kad per išpardavimus viskas nesibaigtų Gerosios Vilties žiedo užsikišimu. Tuo šiandien dar nesame tikri, diskutuojame. Yra priemonių, kaip tai padaryti, bet kol kas nežinome, ar tai padaryta“, – kalbėjo politikas. Savivaldybė taip pat su bendrove kalbasi ir apie architektūrinę išraišką, ypač PC stogą, kad čia būtų atvažiuojama „kaip į aikštę, o ne į parkingą ant stogo“.
    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...altijos-salyse
    p.s. kad ten bus transporto kamšalas dar didesnis, tai faktas. Ne tik dėl Akropolio, bet ir verslo centro ir t.t.

    Komentuoti:


  • Edis
    replied
    Planai statyti antrą „Akropolį“ Vilniuje virsta realybe: žada grandiozines permainas

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=82742693


    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gera žinia bent ta, kad Bendrajame Plane, infros plane iki 2030 m., yra numatytas pėsčiųjų viadukas, tad tikiuosi, kad nepraleis teritorijos vystymo be pėsčiųjų viaduko...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	90
Size:	134,1 kB
ID:	1757955

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    hmm, o jei daryti kažką tokio (numakliavojau nesigilindamas į situaciją)?:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	85
Size:	389,4 kB
ID:	1756017

    ...nes nu, man, statyti viaduką, kuris, atrodo, aptarnaus tik prekybos centrą, o bus palikta šviesoforinė sankryža, yra neracionalumo viršunė. Juk didžioji pinigų suma eis, manau, konstrukcijos permetimui per gatvę, tad neišnaudoti konstrukcijos bendram per sankryžą einančiam eismui, bei nepadaryti pėstiesiems viaduko (ar gal net tą patį viaduką panaudoti) yra labai negerai.


    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    [...]Kam apskritai reikalingas dabartinis kairys posūkis iš Gerosios vilties gatvės? Na, dabartinėje situacijoje, nieko tokio, kad jis yra, nes perėja turi būti, bet statant viaduką galima tuo pačiu spręsti ir pėsčiųjų klausimą, o jį išsprendus, kyla didelis klausimas kam palikti tą minėtą kairį posūkį, juolab, kad yra važiavimo alternatyvų, kurios yra visai šalia (negi ten būtina būtinai toje vietoje bandyti įsikirtinėti į eismą taip stabdant didžiulius srautus). [....]
    Kairysis posūkis piko metu nuima daug srauto nuo Savanorių įvažiavimo į žiedą ir nuo pačio žiedo. O alternetyvos tai nekokios: per Savanorių pr. arba per Naudarduko g. - abu mazgai ir taip piko metu perkrauti. Gautųsi, kad mažinant triukšmą, taršą ir stabdymą GV, padidintų viską šiuose mazguose, esančiuose arčiau žmonių.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Ten su tuo "viadukėliu" visiškas bullshit jiem bus patiem nes kadangi tiek verslo ploto ir aišku plius akropolis dar kad ir kiek būtų skersą dėję ant gyventojų kurie ten įsikurs ir dėl kurių jie ten darytų kad ir žvyrkelį.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    hmm, mano galva, jei jau statyti viadukus čia, tai jau tada vertėtų daryti, kad panaikinti šviesoforą. Kam apskritai reikalingas dabartinis kairys posūkis iš Gerosios vilties gatvės? Na, dabartinėje situacijoje, nieko tokio, kad jis yra, nes perėja turi būti, bet statant viaduką galima tuo pačiu spręsti ir pėsčiųjų klausimą, o jį išsprendus, kyla didelis klausimas kam palikti tą minėtą kairį posūkį, juolab, kad yra važiavimo alternatyvų, kurios yra visai šalia (negi ten būtina būtinai toje vietoje bandyti įsikirtinėti į eismą taip stabdant didžiulius srautus). O didelių srautų stabdymo žalos manau nereikia aiškint - tarša, triukšmas etc.. Tuo labiau, kad GV gatvę vertą daryti kuo labiau kaip greito eismo / tranzitinę.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	68,9 kB ID:	1755728
    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	166,2 kB ID:	1755730
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	130,7 kB ID:	1755729
    Paskutinis taisė spekas; 2019.10.19, 19:35.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pakamantinėjus daugiabučių statytoją paaiškėjo, kad projektą rengia Cloud architektai ir (berods, kaip sakė) Aketuri architektai (dirba atskirai ties atskiromis dalimis, tai bus bent 2 skirtingi stiliai). Viso bus keturi etapai, pirmojo viešinimas kitų metų pradžioje. Greta daugiabučių bus ir komercinių patalpų (administraciniai pastatai).

    Cloud architektai savo siūlymą yra įsitraukę į savo portfolio: https://cloudarchitektai.lt/portfoli...os-konversija/

    Tai turbūt 100% nebus taip, bet motyvus turbūt rasim.

    Komentuoti:

Working...
X