Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Pasivaikščiojimas" po būsimą Velgos teritoriją.

    Nuo GV sankryžos įvažiavime į Vingio parką:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101844.jpg
Views:	2396
Size:	203,7 kB
ID:	1960481

    Maždaug nuo Ergo pastato, kur dabar yra Jaukurai:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101703.jpg
Views:	2376
Size:	163,0 kB
ID:	1960482

    Nuo Tūkstantmečio g. link Vingio parko (kairėje - statomi daugiabučiai):
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101754.jpg
Views:	2394
Size:	211,4 kB
ID:	1960483

    Įvažiavimas į teritoriją nuo Ergo pastato (priekyje - daugiabučiai ir upė):
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101728.jpg
Views:	2375
Size:	161,1 kB
ID:	1960484

    Nuo Vingio parko, dešinėje - verslo centras ir už jo daugiabučiai.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-05 101917.jpg
Views:	2387
Size:	169,9 kB
ID:	1960485

    Comment


      Aktualiausios naujienos nekilnojamojo turto srityje. Sekite žinias apie statybas, renovaciją, inovacijas, naujausius teisės aktus. Rasite informaciją apie savo namų ar butų remontą bei interjerą.

      Comment


        Norėtųsi pamatyt vizualizacijų iš vidinių prekybos centro gatvelių ir turėt aišku supratimą koks į jas bus patekimas, bet bent jau iš turimų vizualizacijų panašu, kad rajonas bus superinis, toks "kuo ne Kopenhagos Ørestad?" :

        Click image for larger version

Name:	8815.jpeg
Views:	1891
Size:	179,5 kB
ID:	1970713

        Click image for larger version

Name:	8816.jpeg
Views:	1867
Size:	133,3 kB
ID:	1970714

        Click image for larger version

Name:	8814.jpeg
Views:	3429
Size:	158,4 kB
ID:	1970715

        Comment


          Nors perimetrinis užstatymas ir architektūra tikrai yra gerasis Vakarų (ir mūsų Paupio) tradicijų tęsinys, bet
          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          "kuo ne Kopenhagos Ørestad?" :
          Mažų mažiausiai tuo, kad Orestade pirmiau atsirado geras VT (metro linija) ir tik tada prasidėjo užstatymas. Tuo tarpu tiek Paupyje, tiek reVingyje iki artimiausios VT stotelės su dažnais maršrutais bus labai geras gabalas kelio pėsčiomis.

          Vienintelis pliusas, kad reVingyje, skirtingai nuo Paupio (kur JUDU, supratę savo klaidą, numetė pažadą kažkokiu būdu per visiškai VT nepritaikytas Paupio gatveles paleisti autobusą), lyg ir yra numatyta kažkoks naujas VT žiedukas, bet jis ant tiek "vidury nieko", kad nelabai aišku, ką iki ten būtų galima paleisti, o jei ir bus paleista, tai tikrai nė vienas iš stuburinių maršrutų.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Nors perimetrinis užstatymas ir architektūra tikrai yra gerasis Vakarų (ir mūsų Paupio) tradicijų tęsinys, bet

            Mažų mažiausiai tuo, kad Orestade pirmiau atsirado geras VT (metro linija) ir tik tada prasidėjo užstatymas. Tuo tarpu tiek Paupyje, tiek reVingyje iki artimiausios VT stotelės su dažnais maršrutais bus labai geras gabalas kelio pėsčiomis.

            Vienintelis pliusas, kad reVingyje, skirtingai nuo Paupio (kur JUDU, supratę savo klaidą, numetė pažadą kažkokiu būdu per visiškai VT nepritaikytas Paupio gatveles paleisti autobusą), lyg ir yra numatyta kažkoks naujas VT žiedukas, bet jis ant tiek "vidury nieko", kad nelabai aišku, ką iki ten būtų galima paleisti, o jei ir bus paleista, tai tikrai nė vienas iš stuburinių maršrutų.
            Taigi šalia yra savanorių žiedas - didelis VT hub'as su keliolika autobusų ir troleibusų maršrutų, belieka tik patogias pėsčiųjų jungtis padaryti su kvartalu, plius ateityje gal ir tramvajus eis šalia.

            Click image for larger version

Name:	image_123002.png
Views:	1915
Size:	637,8 kB
ID:	1970743
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Taigi šalia yra savanorių žiedas - didelis VT hub'as su keliolika autobusų ir troleibusų maršrutų, belieka tik patogias pėsčiųjų jungtis padaryti su kvartalu, plius ateityje gal ir tramvajus eis šalia.

              Click image for larger version

Name:	image_123002.png
Views:	1915
Size:	637,8 kB
ID:	1970743
              Šitam žemėlapiui yra 10 metų ir aš labai abejoju, ar VMS apskritai dar prisimena apie jo egzistavimą.

              Plius nelabai supratau, kaip Savanorių žiedas tapo VT hubu, jeigu ten net elementarių stotelių nėra, o net jei ir būtų, tai eiti 0.8-1 km iki VT stotelės yra bullshit

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Šitam žemėlapiui yra 10 metų ir aš labai abejoju, ar VMS apskritai dar prisimena apie jo egzistavimą.

                Plius nelabai supratau, kaip Savanorių žiedas tapo VT hubu, jeigu ten net elementarių stotelių nėra, o net jei ir būtų, tai eiti 0.8-1 km iki VT stotelės yra bullshit
                Apskritai Gerosios Vilties st. ir arčiau ir daugiau VT aptarnauja.

                Čia tramvajus buvo planuotas nauju tiltu pro Vingio parką. Dabar jau aišku, kad to nebus niekada.

                Comment


                  Tradicijos tęsiasi - kol VMS visiškai ignoruoja VT ir miesto nominalus centras yra per sunkiai pasiekiamas žmonėms (skirtingai nuo vakarų Europos, kur centrai be išimties būna lengviausiai pasiekiamos vietos vidutiniam miestiečiui dėl centrinių transporto hub'ų), centro funkciją ir vaibą suformuoja VP Marketas. Turiu pasakyti, kad šis jų bandymas - labai solidus, ypač lyginant su pirmąja daržine apsupta parkingais. Apie pastatų skalę, architektūrą ir medžiagiškumą kalbėtis būtų galima ilgai ir nuobodžiai, galėsim tai daryti, kai sulauksim detalesnių projektų spėju? Bet lygis, panašu, bus neblogas. Iš urbanistikos pusės sunku prie ko prikibti: suformuotas perimetras, aiškiai padalintos erdvės, gero standarto gatvės.

                  Kažkas minėjo Ørestad - teko ten apsilankyti. Man, asmeniškai, šis projektas atrodo kiečiau. Ørestadas man jautėsi kažkiek kaip Mikrorajon v2, turėjo toki kinietišką, distopinį, naujo mass housing projekto jausmą. Negaliu sakyti, kad juo buvau sužavėtas, man tai buvo bene vienintelė Kopenhagos vieta, kuri nepatiko. Aišku, objektyviai žiūrint, tas rajonas yra žymiai kietesnis už bet ką Vilniuje vien dėl savo VT jungties. Bet koks skirtumas - VT šiame automobilizuotame mieste terūpi kokiems 15-ai žmonių, tai tiesiog praignoruojam tai, kaip mėgsta daryti Šimašius

                  Bet kokiu atveju, turint omeny, kokį mėšlą galima prastumti šiais laikais Vilniuje su VP Market pinigais, reikia sakyti bravo (bet kol kas, nes visada lieka šansai, kad smarkiai nusipigins).
                  Paskutinis taisė VLR; 2022.05.27, 14:13.

                  Comment


                    Tunelio po GV vaizdas:

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Ørestadas man jautėsi kažkiek kaip Mikrorajon v2, turėjo toki kinietišką, distopinį, naujo mass housing projekto jausmą. Negaliu sakyti, kad juo buvau sužavėtas, man tai buvo bene vienintelė Kopenhagos vieta, kuri nepatiko.
                      Gal tiesiog buvot tik pagrindiniame bulvare ir šalia jo. Ten tai jo, nėra jauku dėl rajoną perpjaunančio monorail'o (nors iš teritorijos po juo išspaustas maksimumas ir visiems reiktų pasimokyt kaip išnaudot tokias vietas) ir tikrai kažkiek primena Kiniją. O gilyn į rajoną galima rasti ir idealų perimetrinį užstatymą (ką man ir primena Vingio projektas), ir puikią architektūrą, ir net tokius labiau priemiesčio, jaukius 2-3 aukštų kvartalus.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Tunelio po GV vaizdas:

                        Bust tunelis? Ar tai tik fantazijos?

                        Comment


                          Reikia melstis, kad tik neatsisakytų dviejų lygių transporto sprendinio ) .

                          Comment


                            Labai džiugios naujienos. Ačiū.

                            Man dar labai norėtųsi pamatyti kuo greičiau pašalintus šiuos baisius pastatus gretimais:

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1443
Size:	390,3 kB
ID:	1970978

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              Labai džiugios naujienos. Ačiū.

                              Man dar labai norėtųsi pamatyti kuo greičiau pašalintus šiuos baisius pastatus gretimais:
                              Išsivalys ir ši teritorija neužilgo, statant/pastačius reVingį žemės kaina čia šoktels ir visi servisiukų savininkai tikrai norės užsidirbti. Svarbiausia, kad čia vystytų viena ir ta pati įmonė - po Šnipiškių ir Viršuliškių skersgatvio jau turėjo būti išmokta, kad be bendros vizijos, kiekvienas vystytojas statys savaip.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Tunelio po GV vaizdas:

                                Atrodo puikiai, tačiau matosi vienas trūkumas: posūkis iš GV į Gerosios vilties g. pritrauktas dar arčiau Savanorių žiedo. O ten ir taip yra konfliktinė viena dėl nuvažiuojančių iš žiedo. Sakyčiau, geriau būtų tunelį daryti kairėje, o jungtį su GV – dešiniau.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Gal tiesiog buvot tik pagrindiniame bulvare ir šalia jo. Ten tai jo, nėra jauku dėl rajoną perpjaunančio monorail'o (nors iš teritorijos po juo išspaustas maksimumas ir visiems reiktų pasimokyt kaip išnaudot tokias vietas) ir tikrai kažkiek primena Kiniją. O gilyn į rajoną galima rasti ir idealų perimetrinį užstatymą (ką man ir primena Vingio projektas), ir puikią architektūrą, ir net tokius labiau priemiesčio, jaukius 2-3 aukštų kvartalus.
                                  Orestad yra monorailas? Gal painioji su metro?
                                  Bet šiaip aš suprantu, ką VLR turi omeny. Orestad nėra ir neatrodo kaip tikras premium rajonas. Labiau toks kaip Londono Stratfordas su naujais developmentais aplinkui Westfield'ą ir naują stotį. Šiaip jis kokybiškas, patogus, viskas, ko reikia, yra netoliese, bet toks biškį meh ir per daug plastmasės. Bandyta pateikti kaip kažką premium, bet realiai yra grynai vidutinis segmentas. Cph yra visapusiškai kur kas aukštesnio lygio projektų. Pavyzdžiui, Nordhavn, kur visai kita dimensija ir kainos.

                                  Velga+Revingis taiko į šiek tiek aukštesnį ar net premium segmentą. Bent jau pagal tai, kas matosi renderiuose ir tikriausiai pagal tai, koks kontingentas ten gyvens t. y. gerokai aukštesnes, nei vidutinės, pajamas gaunantys.
                                  Žinoma, su sąlyga, kad šį kartą Velga pajudės. Biškį neramu, kad paskutiniu metu rinkoje pernelyg daug nemalonių paralelių su 2007/2008. Gal, duok dieve, viskas pajudės ir neatsidės dar 15 metų.
                                  Paskutinis taisė John; 2022.05.28, 17:28.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Orestad yra monorailas? Gal painioji su metro?
                                    Reikėjo monorail'ą dėt į kabutes. Jo, žinau, kad ten yra metro, bet bendras vaizdas labai primena tas futuristiškas monorail'o vizijas

                                    Orestad nėra ir neatrodo kaip tikras premium rajonas. Labiau toks kaip Londono Stratfordas su naujais developmentais aplinkui Westfield'ą ir naują stotį. Šiaip jis kokybiškas, patogus, viskas, ko reikia, yra netoliese, bet toks biškį meh ir per daug plastmasės. Bandyta pateikti kaip kažką premium, bet realiai yra grynai vidutinis segmentas. Cph yra visapusiškai kur kas aukštesnio lygio projektų. Pavyzdžiui, Nordhavn, kur visai kita dimensija ir kainos.
                                    Taip, tai nėra geriausias pavyzdys iš Kopenhagos, bet realistiškiausias Vilniui. Ta prasme kur tu Vilniuje gali pastatyt kažką panašaus į Nordhavnen ar Sydhavnen? Ten nemaža dalis tos "kitos premium demensijos" susideda iš geografinio faktoriaus (jūra, vanduo, pakrantės, kanalai, marinos, etc.). Plius, būkime realistais - Lietuvos "premium klasė" Šiaurės Europos standartais yra realiai priemiesčio lygio projektai.

                                    Jeigu Vilniaus nauji, centre esantys projektai atrodytų kaip Ørestado, o Šnipiškės atrodytų kaip 15 ar 20 minučių nuo Ørestado traukiniu pravažiavus esantis Malmės nuo nulio statomas Hyllie rajonas, man tai būtų tiesiog pasakiškas džiaugsmas. Bet deja, jau galima drąsiai teigti, kad Šnipiškės bus labiau panašios į Pilaitę, nei į Hyllie, kaip iš esmės ir didžioji dauguma kitų centro projektų. Šis Vingio projektas yra labai džiuginantis (bent jau so far, tikėkimės nenusipigins ir išvis bus įgyvendintas, nes ir man jau gan seniai kyla abejonių dėl situacijos rinkoje) bet deja vienetinis atvejis matant bendras putplastinės tinkuotos piguvos su parkngais vietoje pirmųjų aukštų tendencijas.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Reikėjo monorail'ą dėt į kabutes. Jo, žinau, kad ten yra metro, bet bendras vaizdas labai primena tas futuristiškas monorail'o vizijas



                                      Taip, tai nėra geriausias pavyzdys iš Kopenhagos, bet realistiškiausias Vilniui. Ta prasme kur tu Vilniuje gali pastatyt kažką panašaus į Nordhavnen ar Sydhavnen? Ten nemaža dalis tos "kitos premium demensijos" susideda iš geografinio faktoriaus (jūra, vanduo, pakrantės, kanalai, marinos, etc.). Plius, būkime realistais - Lietuvos "premium klasė" Šiaurės Europos standartais yra realiai priemiesčio lygio projektai.

                                      Jeigu Vilniaus nauji, centre esantys projektai atrodytų kaip Ørestado, o Šnipiškės atrodytų kaip 15 ar 20 minučių nuo Ørestado traukiniu pravažiavus esantis Malmės nuo nulio statomas Hyllie rajonas, man tai būtų tiesiog pasakiškas džiaugsmas. Bet deja, jau galima drąsiai teigti, kad Šnipiškės bus labiau panašios į Pilaitę, nei į Hyllie, kaip iš esmės ir didžioji dauguma kitų centro projektų. Šis Vingio projektas yra labai džiuginantis (bent jau so far, tikėkimės nenusipigins ir išvis bus įgyvendintas, nes ir man jau gan seniai kyla abejonių dėl situacijos rinkoje) bet deja vienetinis atvejis matant bendras putplastinės tinkuotos piguvos su parkngais vietoje pirmųjų aukštų tendencijas.
                                      Tai koks Paupys ar tas pats Velga/Revingis ir taiko į Nordhavnen. Aišku nesiekia jo lygio, bet ambicija ir norai aiškiai žiūri į ten, o ne į Orestad. Tik yra vienas didelis storas BET: viešasis transportas. Ir čia kaip koks Vilniaus prakeiksmas, nes kad ir kaip stengis padaryti gerai, kad ir kokios bus geros medžiagos ir architektūra, Vilniuje niekada nebus tokio metro ar geležinkelių sistemos. Tai tuo požiūriu Orestad, žinoma, kad yra kiečiau, negu apskritai bet kas Vilniuje net ir pakėlus kvadratu. Tai aš šitą aspektą kaip ir ignoruoju, nes kitaip absoliučiai joks proijektas Vilniuje negalėtų būti lyginamas net su pačiu šūdiniausiu Cph rajonu ar projektu.

                                      Comment


                                        Taigi paspirtukais visi važinės. Ir pigu, ir madinga.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Tai koks Paupys ar tas pats Velga/Revingis ir taiko į Nordhavnen. Aišku nesiekia jo lygio, bet ambicija ir norai aiškiai žiūri į ten, o ne į Orestad.
                                          Kur jie ten taiko mes nežinom, bet rezultatas nėra geresnis už Ørestadą. Kolkas geriausias Vilniaus naujas rajonas, Paupys, kai kuriais pastatais yra Malmės kiek toliau nuo centro esančių projektų lygio, pvz Värnhem'e vietoje pramoninių pastatų statomo naujo kvartalo, o 4 Paupio etapas tai išvis Malmės budget priemiesčio lygio. Na bet don't get me wrong, čia vistiek yra labai gerai palyginus su visom tom Šnipiškių putplastinėm dėžėm ir jeigu visi nauji Vilniaus projektai būtų tokio lygio, būtų tiesiog pasaka. Realiai iki tokio tikrai premium Kopenhagos lygio architektūriškai tempia tik dabar statomas Paupio 6 etapas - tokie pastatai tikrai atrodytų organiškai bet kuriam geriausiam Skandinavijos sostinių rajone.

                                          Tikėkimės, kad Vingio projektas pakels kartelę dar aukščiau nei Paupys. Kolkas matant projektą, sakyčiau, potencialo tam yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X