Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Ta trulo linija iki Paupio dabar būtų visai neblogai, bet troleibusas jau nuvažiavęs.. Bet čia puiki proga būtų padaryti normaliai.
-
Prie Zuoko toje veitoje buvo norima statyti VT skirtą tiltą per Nerį, kuriuo turėjo kursuoti 2G. Tai būtų buvęs ne idealus, bet pakenčiamas sprendimas. Paskui prasidėjo darnus judumas ir liko tik pėsčiųjų tiltas, kuris išvis neaišku, kada bus pastatytas. Tai situacija dar pablogėjo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip iš tikrųjų gana keista, kad šito ir kitų panašių objektų vystytojai nelaužia miesto valdžios tvarkyti VT. Mašinų parkingai yra labai ribotas resursas. Aš, pavyzdžiui, privengiu Akropolio ne todėl, kad man nepatinka pats prekybos centras (tikrai nepatinka), bet todėl, kad važiuojant mašina (kitaip ten patekti keblu) Šeštadienio popietę dažnai tenka sukti ratus po aikštelę ieškant vietos mašinai. Tai tiesiog arba einu kitur arba atidedu vizitą kitam kartui. Normalus VT (tramvajus, BRT, pagaliau net normaliu dažniu kursuojantys paprasti autobusai) užtikrina iš esmės neribotą žmonių srautą, kurie neturi gadintis nervų dėl savo 2x4 metrų dydžio vienvietės (de facto) transporto priemonės priparkavimo.Paskutinis taisė Lettered; 2022.06.22, 09:04.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNes tiems PC visi, kas ne automobiliais atvažiuoja - neįdomu. Ir čia ne mano interpretacija, čia realybė.
Įdomu ką Pakalnis, Rimkus ir kiti., mėgstantys kalbėti apie nePakAnkAMUs srAUtuS pasakytu apie tramvajų linijų tiesimą į rajonus, kuriuose niekas negyvena?
Tai, kas vyksta Vilniuje su VT yra tikra katastrofa. Kalbu ne tik apie VT problemų ilgametį ignoravimą, kuris privedė prie dabartinės situacijos, kur VT yra nenaudotinas, tačiau ir apie naujų rajonų statymą. Tokiuose, nuo nulio pastatytuose rajonuose (Paupy, Šnipiškėse, šiame), apie svarbiausią rajonų dalį, t.y. VT (ar tuo labiau VT, važiuojantį pilna pirmumo teise) iš viso nėra net pagalvota. Pastačius juos, tiesiog yra paleidžiamas autobusas, važiuojantis per retai ir uždedama varnutė, kad viskas yra padaryta. Kai/jei šis miestas ateis į protą, norint ten pastatyti rimtą transportą, tai kainuos kokius penkis kartus daugiau nei būtų kainavę dabar.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Manau akivaizdu, kad čia bus visiška VT katastrofa, skatinanti dar labiau automobilizaciją. Prisiminkim dar, kad šalia Vingio parkas, kur į renginius dauguma taip pat atvyksta automobiliais. Šeškinės Akropolio atvejis kiek kitoks, ten dar yra šioks/toks VT pasiekiamumas, na bet Vingio situacija yra visai bloga.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNes tiems PC visi, kas ne automobiliais atvažiuoja - neįdomu. Ir čia ne mano interpretacija, čia realybė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nes tiems PC visi, kas ne automobiliais atvažiuoja - neįdomu. Ir čia ne mano interpretacija, čia realybė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip iš tikrųjų gana keista, kad šito ir kitų panašių objektų vystytojai nelaužia miesto valdžios tvarkyti VT. Mašinų parkingai yra labai ribotas resursas. Aš, pavyzdžiui, privengiu Akropolio ne todėl, kad man nepatinka pats prekybos centras (tikrai nepatinka), bet todėl, kad važiuojant mašina (kitaip ten patekti keblu) Šeštadienio popietę dažnai tenka sukti ratus po aikštelę ieškant vietos mašinai. Tai tiesiog arba einu kitur arba atidedu vizitą kitam kartui. Normalus VT (tramvajus, BRT, pagaliau net normaliu dažniu kursuojantys paprasti autobusai) užtikrina iš esmės neribotą žmonių srautą, kurie neturi gadintis nervų dėl savo 2x4 metrų dydžio vienvietės (de facto) transporto priemonės priparkavimo.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Viskas labai neblogai. Išskyrus, aišku, viešąjį transportą. Komunikacija apie jį - kaip iš kokių 60-ųjų. Pvz. apačioje straipsnyje yra gana ilga pastraipa pavadinimu "Itin didelis dėmesys – transporto infrastruktūros sprendimams" - apie VT joje nėra nei vieno žodžio, daugiausia kalbama apie parkavimo vietas. Statomas rimtas miesto rajonas, o susisiekimas su juo yra vėl paliekamas vien automobiliams, na gal dar dviračiams. Trečias pasaulis.
https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...kturine-ideja/
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Neblogai. Kaip gerai, kad 2008 įvyko krizė ir nespėjo čia pastatyti skardinės dėžės su milžiniškais parkingais.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O jeigu dar ir pastatai neužsigrobtų pločio, tai šaligatvis galėtų iš vis per visą sklypą būti.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O jeigu dar ir pastatai neužsigrobtų pločio, tai šaligatvis galėtų iš vis per visą sklypą būti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠaligatvio plotis būtų normalus jei kavinė nebūtų eilinį kartą užsigrobusi 2/3 pločio.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šaligatvio plotis būtų normalus jei kavinė nebūtų eilinį kartą užsigrobusi 2/3 pločio.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Aš vis galvoju apie šitą nuotrauką ir kažkaip man labai kliūna. Vėl kartojamos Paupio ir Šiaurės Miestelio Outleto klaidos. Siauri šaligatviai, kuriais sunku prasilenkti (aišku nepavaizduotas nė vienas dviratis ar vaiko vežimėlis) ir šalia priparkuotos mašinos. Kai statai rajoną nuo nulio, kodėl automobiliai negali būti sukišti pilnai po žeme ir padaryti platūs šaligatviai kuriuose mažų mažiausiai nesunkiai gali prasilenkti dvi šeimos ar draugų grupės? Automobiliams gali likti plytelėmis pažymėtas pravažiavimas jei be jo neišeina.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia melstis, kad tik neatsisakytų dviejų lygių transporto sprendinio ) .
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai koks Paupys ar tas pats Velga/Revingis ir taiko į Nordhavnen. Aišku nesiekia jo lygio, bet ambicija ir norai aiškiai žiūri į ten, o ne į Orestad.
Tikėkimės, kad Vingio projektas pakels kartelę dar aukščiau nei Paupys. Kolkas matant projektą, sakyčiau, potencialo tam yra.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: