Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)
Collapse
X
-
Rygoj antrą akropolį pavadino Akropole „Alfa“, kur nusipirko egzistuojantį prekybos centrą. Tai manau čia irgi bus „Akropolis Vingis“
-
Kadangi pas mus mėgsta durnus pavadinimus, tai geriausia būtų vadinti Akropolio vingis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąGalėtų nuimti tą pavadinimą "Akropolis" ir paliktų "Vingis"
Komentuoti:
-
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąGalėtų nuimti tą pavadinimą "Akropolis" ir paliktų "Vingis"
Komentuoti:
-
2G sakyčiau turėtų važiuoti pro tokį kvartalą, bet tada tiesiai tiltu į Lazdynus. Čia bus didelis kvartalo minusas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąBėginis transportas jei bus tai greičiausiai atliks miesto VT "stuburo" vaidmenį o ne užsukinės į kiekvieną kiemą kad ir kokia graži ten būtų architektūra. Ok, šitas kvartaliukas yra kiek stambesnis, ne visai "kiemas" bet jei nebus kokių nors rimtų tiltų ir analogiškos plėtros kitoje upės pusėje, pro jį niekur nepateksi, jis izoliuotas, o pats savaime gerokai per mažas kalboms apie labai rimtą VT.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galėtų nuimti tą pavadinimą "Akropolis" ir paliktų "Vingis"
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimąLabai gražios vizualizacijos ir gan įdomi architektūra. Net seilė varva.
BET žinant tą faktą, kad tai bus nuo paprastų mirtingųjų greitkeliais, upe ir mišku atitverta MAX gentrifikuota sala, apima nusivylimas. Teoriškai tai galėtų būti miesto centras, o turim dar vieną uždarą mikrorajoną miesto vidury. Prie viso to, ir svečiai bus laukiami tik ratuoti ir tik palikti pinigėlius Akropolyje. Ilgainiui turbūt ir ratuotiems ne pyragai ten bus. Tos eismo schemos neįtikina.
Iš esmės, tokio kvartalo viduje turėtų kursuoti VT. Galbūt netgi būti kažkoks požeminis terminalas kaip Viru Taline. Labai pasistengus, pastenėjus galima būtų netgi apie tą mistišką bėginį transportą galvoti, vistik geležinkelis netoliese pareina. Dviračių jungtis irgi kažkokie čiuptuvai kažkur belekur abstrakčiai "įsikabinę" į parko teritoriją.
Todėl vistik tai trumparegiškas, vakarykštis dizainas su minimaliu žiūrėjimu į ateitį, įvilktas į gražų "trendinį" popieriuką.
Komentuoti:
-
Kažkoks vidinis autobusinis VT čia vis dėl to yra numatomas, gatvelėje skiriančioje ReVingį ir Akropolį yra numatyta stotelė ir buvo numatomas (Akropolio pasiūlymuose... jo siūloma atsisakyti) apsisukimo žiedas. Kitas reikalas, kad čia nebus joks stuburinis (=labai dažnai kursuojantis) maršrutas ir dėl to vargu, ar tas VT bus populiarus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dėl VT trūkumo sutinku tik gal nelabai įsivaizduoju čia kažkokio labai rimto terminalo ar net bėginio transporto. Bėginis transportas jei bus tai greičiausiai atliks miesto VT "stuburo" vaidmenį o ne užsukinės į kiekvieną kiemą kad ir kokia graži ten būtų architektūra. Ok, šitas kvartaliukas yra kiek stambesnis, ne visai "kiemas" bet jei nebus kokių nors rimtų tiltų ir analogiškos plėtros kitoje upės pusėje, pro jį niekur nepateksi, jis izoliuotas, o pats savaime gerokai per mažas kalboms apie labai rimtą VT. Autobusų maršrutai prasukantys pro kvartaliuką - pilnai įsivaizduoju ir tikrai reikėtų. Bėginis transportas - nelabai įsivaizduoju. Iš pačio pačio tolimiausio kampuko iki VT stotelės Geležinio Vilko gatvėje kur jau galėtų būti bėginis transportas yra mažiau nei 500m ir tai tik kampukas, didžioji dalis pastatų masės iki 400m nuo VT stotelės GV.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O gal kazkas dalyvavo tam virtualiam susirinkime? Gal buvo kas uzsimine VT trukuma kvartalo teritorijoje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai gražios vizualizacijos ir gan įdomi architektūra. Net seilė varva.
BET žinant tą faktą, kad tai bus nuo paprastų mirtingųjų greitkeliais, upe ir mišku atitverta MAX gentrifikuota sala, apima nusivylimas. Teoriškai tai galėtų būti miesto centras, o turim dar vieną uždarą mikrorajoną miesto vidury. Prie viso to, ir svečiai bus laukiami tik ratuoti ir tik palikti pinigėlius Akropolyje. Ilgainiui turbūt ir ratuotiems ne pyragai ten bus. Tos eismo schemos neįtikina.
Iš esmės, tokio kvartalo viduje turėtų kursuoti VT. Galbūt netgi būti kažkoks požeminis terminalas kaip Viru Taline. Labai pasistengus, pastenėjus galima būtų netgi apie tą mistišką bėginį transportą galvoti, vistik geležinkelis netoliese pareina. Dviračių jungtis irgi kažkokie čiuptuvai kažkur belekur abstrakčiai "įsikabinę" į parko teritoriją.
Todėl vistik tai trumparegiškas, vakarykštis dizainas su minimaliu žiūrėjimu į ateitį, įvilktas į gražų "trendinį" popieriuką.Paskutinis taisė Tikras architektas; 2022.07.22, 15:55.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Reklamos padavė apie Structum. Laukiu apie akrinines vonias ir keramzitinius blokelius.
Komentuoti:
-
esamos viešojo transporto stotelės nuo teritorijos nutolusios iki 500 m. atstumais sukuria pakankamą teritorijos pasiekiamumą viešuoju transportu
Kosmonautai
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Citify įkelė šios teritorijos projektinius pasiūlymus: https://vilnius.lt/wp-content/uploads/2022/07/PP.1.pdf
Ištrauka dėl VT:
Susisiekimas pėsčiomis nuo viešojo transporto stotelių.
Išnagrinėjus Vilniaus miesto viešojo transporto tinklo tankumą ir dažnumą, daroma prielaida, kad esamos viešojo
transporto stotelės nuo teritorijos nutolusios iki 500 m. atstumais sukuria pakankamą teritorijos pasiekiamumą
viešuoju transportu. Toks stotelių tankumas vyrauja Naujamiestyje ir kitose centrinėse miesto dalyse.
Detalesnėje transporto studijoje pagal prisijungimo prie susiekimo komunikacijų sąlygas bus nagrinėjamos
galimybės teritorijos viduje įrengti viešojo transporto stoteles, į kurias būtų patenkama nuo Geležinio Vilko ir
Eigulių gatvių.Taip pat bus modeliuojamas siektinas5-10% kelioniųį prekybos pastatą atvykimas visuomeniniu
transportu, prognozuojant autobusų dažnumą bei tinklo maršrutus mieste.
50 000 LANKYTOJŲ PER DIENĄ; PLANUOJAMA, KAD 5-10% VISŲ KELIONIŲ BUS VIEŠUOJU TRANSPORTU; VISO APIE 2 500-5 000 KELIONIŲ VIEŠUOJU TRANSPORTU
~50 000 LANKYTOJŲ PER DIENĄ SUGENERUOJA ~100000 KELIONIŲ. PLANUOJAMA, KAD 80% VISŲ KELIONIŲ BUS AUTOMOBILIU. VIENAME AUTOMOBILYJE KELIAUJA APIE 1.5 ŽMOGAUS. VISO PER DIENĄ PLANUOJAMA 52000 KELIONIŲ AUTOMOBILIU ARBA 26 000 AUTOMOBILIŲPaskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.05, 12:07.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąOk, pažiūrėkim į situaciją post factum, rajonas jau suprojektuotas, ką dabar daryt? Ką galima būtų pasiūlyt, kad pakeist situaciją?
Dar iš VMS pusės yra tas neblogas atmazas "ko čia verkiat, šalia yra GV ir Tūkstantmečio gatvės, ten belekiek maršrutų kursuoja, tolimiausių namų gyventojams iki stotelės tik apie 300 metrų..." kuris suveiktų su dauguma nelabai suprantančiu "kaip veikia miestas".
Toks požiūris yra net ir tarp planuotojų - pasižiūrėkite, kaip dažnai vasarą Kernavės gatve kursuos 69 autobusas - net 1-2 kartus per valandą.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Ok, pažiūrėkim į situaciją post factum, rajonas jau suprojektuotas, ką dabar daryt? Ką galima būtų pasiūlyt, kad pakeist situaciją?
Dar iš VMS pusės yra tas neblogas atmazas "ko čia verkiat, šalia yra GV ir Tūkstantmečio gatvės, ten belekiek maršrutų kursuoja, tolimiausių namų gyventojams iki stotelės tik apie 300 metrų..." kuris suveiktų su dauguma nelabai suprantančiu "kaip veikia miestas".
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: