Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Akropolis Vingis“ (buv. gamykla „Velga“)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JuliusVNO
    replied
    Rygoj antrą akropolį pavadino Akropole „Alfa“, kur nusipirko egzistuojantį prekybos centrą. Tai manau čia irgi bus „Akropolis Vingis“

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kadangi pas mus mėgsta durnus pavadinimus, tai geriausia būtų vadinti Akropolio vingis.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
    Galėtų nuimti tą pavadinimą "Akropolis" ir paliktų "Vingis"
    Tai manau liaudyje visi taip ir vadins, kaip ir visą rajoną.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Čia dėl to, kad beveik sutampa su tamstos nicku?
    jo

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
    Galėtų nuimti tą pavadinimą "Akropolis" ir paliktų "Vingis"
    Čia dėl to, kad beveik sutampa su tamstos nicku?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    2G sakyčiau turėtų važiuoti pro tokį kvartalą, bet tada tiesiai tiltu į Lazdynus. Čia bus didelis kvartalo minusas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Bėginis transportas jei bus tai greičiausiai atliks miesto VT "stuburo" vaidmenį o ne užsukinės į kiekvieną kiemą kad ir kokia graži ten būtų architektūra. Ok, šitas kvartaliukas yra kiek stambesnis, ne visai "kiemas" bet jei nebus kokių nors rimtų tiltų ir analogiškos plėtros kitoje upės pusėje, pro jį niekur nepateksi, jis izoliuotas, o pats savaime gerokai per mažas kalboms apie labai rimtą VT.
    Jeigu pažiūrėt į kitą upės krantą, matom, kad ten yra vietos, potencialo ir planų dar didesnio nei šis rajono atsiradimui, tai mąstant į apie ateitį (čia yra iš fantastikos srities dabartinei VMS, bet still, įsivaizduokim, kad ten dirba kompetetingi profesionalai), tas "stuburas" galėtų nedaryt beprasmško vingio per Oslo tiltą ir Tūkstantmečio žiedą, kur nėra jokių gyventojų, komercijos, gamyklų ar dar bent kažkokios prasmės tramvajaus linijai, o eit iš Lazdynų tiesiai per tuos 2 naujus rajonus ir toliau į Naujamiestį.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Galėtų nuimti tą pavadinimą "Akropolis" ir paliktų "Vingis"

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
    Labai gražios vizualizacijos ir gan įdomi architektūra. Net seilė varva.

    BET žinant tą faktą, kad tai bus nuo paprastų mirtingųjų greitkeliais, upe ir mišku atitverta MAX gentrifikuota sala, apima nusivylimas. Teoriškai tai galėtų būti miesto centras, o turim dar vieną uždarą mikrorajoną miesto vidury. Prie viso to, ir svečiai bus laukiami tik ratuoti ir tik palikti pinigėlius Akropolyje. Ilgainiui turbūt ir ratuotiems ne pyragai ten bus. Tos eismo schemos neįtikina.

    Iš esmės, tokio kvartalo viduje turėtų kursuoti VT. Galbūt netgi būti kažkoks požeminis terminalas kaip Viru Taline. Labai pasistengus, pastenėjus galima būtų netgi apie tą mistišką bėginį transportą galvoti, vistik geležinkelis netoliese pareina. Dviračių jungtis irgi kažkokie čiuptuvai kažkur belekur abstrakčiai "įsikabinę" į parko teritoriją.

    Todėl vistik tai trumparegiškas, vakarykštis dizainas su minimaliu žiūrėjimu į ateitį, įvilktas į gražų "trendinį" popieriuką.
    Galėtų kvartale būt siauros lėto eismo gatvelės kaip kad "šiaurės miestely" nes gi nebūtinai, jei visą laik iki šiol skriaudžiami buvo dviratininkai ir pėstieji, reiktų tuomet nuskriaust ratuotus?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kažkoks vidinis autobusinis VT čia vis dėl to yra numatomas, gatvelėje skiriančioje ReVingį ir Akropolį yra numatyta stotelė ir buvo numatomas (Akropolio pasiūlymuose... jo siūloma atsisakyti) apsisukimo žiedas. Kitas reikalas, kad čia nebus joks stuburinis (=labai dažnai kursuojantis) maršrutas ir dėl to vargu, ar tas VT bus populiarus.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Dėl VT trūkumo sutinku tik gal nelabai įsivaizduoju čia kažkokio labai rimto terminalo ar net bėginio transporto. Bėginis transportas jei bus tai greičiausiai atliks miesto VT "stuburo" vaidmenį o ne užsukinės į kiekvieną kiemą kad ir kokia graži ten būtų architektūra. Ok, šitas kvartaliukas yra kiek stambesnis, ne visai "kiemas" bet jei nebus kokių nors rimtų tiltų ir analogiškos plėtros kitoje upės pusėje, pro jį niekur nepateksi, jis izoliuotas, o pats savaime gerokai per mažas kalboms apie labai rimtą VT. Autobusų maršrutai prasukantys pro kvartaliuką - pilnai įsivaizduoju ir tikrai reikėtų. Bėginis transportas - nelabai įsivaizduoju. Iš pačio pačio tolimiausio kampuko iki VT stotelės Geležinio Vilko gatvėje kur jau galėtų būti bėginis transportas yra mažiau nei 500m ir tai tik kampukas, didžioji dalis pastatų masės iki 400m nuo VT stotelės GV.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    O gal kazkas dalyvavo tam virtualiam susirinkime? Gal buvo kas uzsimine VT trukuma kvartalo teritorijoje?

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Labai gražios vizualizacijos ir gan įdomi architektūra. Net seilė varva.

    BET žinant tą faktą, kad tai bus nuo paprastų mirtingųjų greitkeliais, upe ir mišku atitverta MAX gentrifikuota sala, apima nusivylimas. Teoriškai tai galėtų būti miesto centras, o turim dar vieną uždarą mikrorajoną miesto vidury. Prie viso to, ir svečiai bus laukiami tik ratuoti ir tik palikti pinigėlius Akropolyje. Ilgainiui turbūt ir ratuotiems ne pyragai ten bus. Tos eismo schemos neįtikina.

    Iš esmės, tokio kvartalo viduje turėtų kursuoti VT. Galbūt netgi būti kažkoks požeminis terminalas kaip Viru Taline. Labai pasistengus, pastenėjus galima būtų netgi apie tą mistišką bėginį transportą galvoti, vistik geležinkelis netoliese pareina. Dviračių jungtis irgi kažkokie čiuptuvai kažkur belekur abstrakčiai "įsikabinę" į parko teritoriją.

    Todėl vistik tai trumparegiškas, vakarykštis dizainas su minimaliu žiūrėjimu į ateitį, įvilktas į gražų "trendinį" popieriuką.
    Paskutinis taisė Tikras architektas; 2022.07.22, 15:55.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Iškrapščiau šiek tiek vizualizacijų iš DO Architects:

















    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Reklamos padavė apie Structum. Laukiu apie akrinines vonias ir keramzitinius blokelius.

    Komentuoti:


  • stat
    replied
    Ilgai laukti „Akropolis Vingis“ projektiniai pasiūlymai pristatyti visuomenei. STRUCTUM - portalas apie architektūrą, urbanistiką, dizainą, inžineriją, pramonę, statybą, infrastruktūrą.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    esamos viešojo transporto stotelės nuo teritorijos nutolusios iki 500 m. atstumais sukuria pakankamą teritorijos pasiekiamumą viešuoju transportu

    Kosmonautai

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Citify įkelė šios teritorijos projektinius pasiūlymus: https://vilnius.lt/wp-content/uploads/2022/07/PP.1.pdf

    Ištrauka dėl VT:
    Susisiekimas pėsčiomis nuo viešojo transporto stotelių.
    Išnagrinėjus Vilniaus miesto viešojo transporto tinklo tankumą ir dažnumą, daroma prielaida, kad esamos viešojo
    transporto stotelės nuo teritorijos nutolusios iki 500 m. atstumais sukuria pakankamą teritorijos pasiekiamumą
    viešuoju transportu. Toks stotelių tankumas vyrauja Naujamiestyje ir kitose centrinėse miesto dalyse.
    Detalesnėje transporto studijoje pagal prisijungimo prie susiekimo komunikacijų sąlygas bus nagrinėjamos
    galimybės teritorijos viduje įrengti viešojo transporto stoteles, į kurias būtų patenkama nuo Geležinio Vilko ir
    Eigulių gatvių.Taip pat bus modeliuojamas siektinas5-10% kelioniųį prekybos pastatą atvykimas visuomeniniu
    transportu, prognozuojant autobusų dažnumą bei tinklo maršrutus mieste.

    50 000 LANKYTOJŲ
    PER DIENĄ; PLANUOJAMA, KAD 5-10% VISŲ KELIONIŲ BUS VIEŠUOJU TRANSPORTU; VISO APIE 2 500-5 000 KELIONIŲ VIEŠUOJU TRANSPORTU
    Kontekstui:
    ~
    50 000 LANKYTOJŲ PER DIENĄ SUGENERUOJA ~100000 KELIONIŲ. PLANUOJAMA, KAD 80% VISŲ KELIONIŲ BUS AUTOMOBILIU. VIENAME AUTOMOBILYJE KELIAUJA APIE 1.5 ŽMOGAUS. VISO PER DIENĄ PLANUOJAMA 52000 KELIONIŲ AUTOMOBILIU ARBA 26 000 AUTOMOBILIŲ
    Beje, krito tokia nedidelė detalė į akis. Schemoje skaičiuojama ir Giraitės stotelė (esanti po Savanorių žiedu), bet Vingio parko stotelė numatoma salelėje, neleisiančioje išmanevruoti į pravažiavimą po žiedu
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.05, 12:07.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Ok, pažiūrėkim į situaciją post factum, rajonas jau suprojektuotas, ką dabar daryt? Ką galima būtų pasiūlyt, kad pakeist situaciją?
    Perprojektuoti Vingio pėsčiųjų tiltą į pėstieji+VT ir paleisti juo troleibusus ir 2G, paliekant galimybę ateityje 2G pakeisti į tramvajų/metrotramvajų.

    Dar iš VMS pusės yra tas neblogas atmazas "ko čia verkiat, šalia yra GV ir Tūkstantmečio gatvės, ten belekiek maršrutų kursuoja, tolimiausių namų gyventojams iki stotelės tik apie 300 metrų..." kuris suveiktų su dauguma nelabai suprantančiu "kaip veikia miestas".
    Labiau parodo ne nesuprantančius, kaip veikia miestas (taip, laukti VT tokiose gatvėse nėra malonu bet daug geriau negu nieko), bet kad bendrai žmonės žiūri į linijas žemėlapyje (maršrutus), o ne į realų jų skaičių, kursavimo intervalą ir galimas pasiekti miesto vietas.
    Toks požiūris yra net ir tarp planuotojų - pasižiūrėkite, kaip dažnai vasarą Kernavės gatve kursuos 69 autobusas - net 1-2 kartus per valandą.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Ok, pažiūrėkim į situaciją post factum, rajonas jau suprojektuotas, ką dabar daryt? Ką galima būtų pasiūlyt, kad pakeist situaciją?

    Dar iš VMS pusės yra tas neblogas atmazas "ko čia verkiat, šalia yra GV ir Tūkstantmečio gatvės, ten belekiek maršrutų kursuoja, tolimiausių namų gyventojams iki stotelės tik apie 300 metrų..." kuris suveiktų su dauguma nelabai suprantančiu "kaip veikia miestas".

    Komentuoti:

Working...
X