Viešojo transporto eismas numatomas nuo Geležinio Vilko g. tiek vienoje, tiek kitoje važiuojamosios dalies pusėje. Autobusų sustojimai projektuojami su įvaža, kad autobusų sustojimas nebūtų naudojamas kaip greitėjimo juostos dalis. Tokiu būdu autobusų sustojimas tampa saugesnis ir atlieka jam skirtą funkciją. Autobusų sustojimui skirta zona, vertinant esamą ir perspektyvinį viešojo transporto eismą, numatoma įrengti 40 m. ilgio. Autobusų sustojimas kairėje važiuojamosios dalies pusėje, kryptimi nuo Naujamiesčio link Žemųjų panerių, projektuojama esamoje vietoje. Autobusų sustojimui skirta zona, vertinant esamą ir perspektyvinį viešojo transporto eismą, numatoma įrengti 40 m ilgio. Projekto apimtyje sprendžiamas eismo saugumo klausimas ir gerinama esama situacija sudarant palankesnes viešojo transporto eismui skirtas sąlygas. Projekte numatomas autobusų sustojimo įrengimas įvažoje atskirtoje nuo Geležinio Vilko g. važiuojamosios dalies. Šiuo metu dėl atsiradusios papildomos juostos projektuojamoje Geležinio Vilko g. atkarpoje transporto eismas tampa aiškesnis ir saugesnis, nes autobusai iš sustojimo stotelės išvažiuoja į lėtesnę juostą ir tada persirikiuoja į Geležinio vilko gatvę. Įgyvendinus projektuojama infrastruktūrą bei pastatų projektus SĮ „Susisiekimo paslaugos“ planuoja nukreipti esamus bei sukurti papildomus maršrutus tvariam teritorijos ir jos aplinkos aptarnavimui viešuoju transportu. PROJEKTO PAVADINIMAS DOKUMENTO ŠIFRAS LAPAS LAPŲ LAIDA Geležinio Vilko gatvės dalies nuo Savanorių pr. žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. 25, M. K. Čiurlionio gatvės dalies ties žemės sklypu (kad. Nr. 4400-0727-5845) ir Gerosios Vilties gatvės dalies nuo Geležinio Vilko g. iki Savanorių pr. rekonstravimo projektas HE-22-I.002/1-PP.AR 30 54 0 Pagal SĮ „Susisiekimo paslaugos“ planuojamus maršrutus papildoma stotelė numatoma Gerosios Vilties gatvėje kryptyje nuo Geležinio Vilko g. link Savanorių pr. Stotelė reikalinga naujam planuojamam maršrutui. Stotelė projektuojama įvažoje, perono ilgis 20 m, taip pat perspektyvinių maršrutų aptarnavimui namatyta stotelė M.K.Čiurlionio gatvėje, šioje gatvėje numatoma nedidelis eismo intensyvumas, todėl stotelė projektuojama be įvažos, perono ilgis 20 m., taip projektuojama autobusų sustojimo stotelė atkarpoje su apsisukimu arčiau Vingio parko, šioje atkarpoje numatomas tik viešojo transporto eismas, toliau einantis vidine teritorijos gatve Eigulių gatvės link. Naujas maršrutas teritorijos viduje kuriamas patogiam gyventojų bei lankytojų judėjimui viešuoju transportu.
Dar šiaip įdomi citata iš PP:
Darnaus judumo planu siekiamas kelionių pasiskirstymas 2030 metais: 41,6 % automobiliu; 17 % viešuoju transportu; 32,2 % pėsčiomis; 3 % dviračiu; 6,2 % kitu transportu.
Nors turbūt kalba tik apie šią teritoriją? Nes judu.lt vienam pristatyme rašo kad planuoja 2030 kad VT sudarys 30% (dabar jau yra 24%)
Komentuoti: