Paimtų išpjautų tuos nususiusius pasvirusius medžius tarp šaligatvio ir tvoros, kurių šaknys greičiausiai ir taip stipriai pažeistos tų mūrų, išgriautų tas plytas ir pratęstų šlaitą suformuodami vientisą nuožulnumą. Būtų super. Nebereikėų pinigų tvoros kapitaliniam ir ateityje vėl griuvimam tvarkyti, nebebūtų per tankių ir nuskurusių medžių, atsirastų papildomos vietos. Beje, tuomet ir šlaitą galima gražiai apželdinti pvz ar kokiomis gėlėmis ar dar kuom.
Beje, ar ten taip atrodo ar tos pajudintos plytos įtartinai baltuoja? Nebus tiesiog sovietinė silikatkė? Jei taip, tuomet kas ten berods kokį paveldą sugalvojo? Bet kokiu atvjeu - koks ten paveldas, jei jis yra oficialiai?
Prieš kelias dienas mačiau, kad pilnai išardė gan ilgą šios tvoros atkarpą (apie pusę lygtais), o likusioje dalyje nugriauta apie pusė tvoros, ir, pasirodo, už jos eina bent 2 stambūs vamzdžiai. Gal su jais susijęs ardymas? Galėtų ir likusią dalį tvoros išardyti, suformuoti gražią nuožulnią šlaito apačią ir taip palikti. Gal dar kuom apsodinti šlaitus.
Turėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
Turėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?
Bet nereik pamirst, kiek jie ten turi zemes ir gali issiparduot ar partneriaut statant.
Dar turėtumėme įvertinti apsaugos zonas ir kiek jie gali parduoti ar tik išnuomoti. Bet taip, tęsiant ilgametį nekilnojamo turto valdymo (atsikratymo) procesą, nenaudojamus hektarus reikia skubiai įdarbinti. Dar galėtų dividendų nedalint, o įnvestuot.
Ten LTG priklauso, nes gelezinkeliu infrastruktura skaitos, nors ir jei yra dalis valstybines ir tuo turto bankas uzsiimtu, tai pinigai galetu but alokuojami stoties projektui.
Turėtų tvorą remontuot. Girdėjau interviu dar buvusio geležinkelių direktoriaus Sankovski, kad nori būtinai sutvarkyti avarinę tvorą, nors ir striuka su pinigais
Tuomet tai yra dviguba klvailystė:
1. beveik sugriuvusi tvora, kurioje nematau jokios įdomesnės architektūros (na, jei labai norima metalines dalis išsaugoti - jas galima panaudoti kur nors kitur) yra eilinį kartą mūsų Lietuvėlėje net šudo krūvoje bandoma spausti paveldą.
2. Nėra pinigų ir jie dar rengiasi jų krūvą merkti į šūdo tvarkymą, kuris bus tik gražiau atrodantis šūdas ir sąlyginai greitai reikės vėl merkti pinigus, nes šlaitas ją toliau vers ir ji byrės... O kainuos daug - gi čia paveldas ir dar ne privati nuosavybė tai šitam šūdui bus atseikėta, kad maža nepasirodys. Kiek km šaligatvio galima nutiesti už tuos pinigus...
Tuomet tai yra dviguba klvailystė:
1. beveik sugriuvusi tvora, kurioje nematau jokios įdomesnės architektūros (na, jei labai norima metalines dalis išsaugoti - jas galima panaudoti kur nors kitur) yra eilinį kartą mūsų Lietuvėlėje net šudo krūvoje bandoma spausti paveldą.
2. Nėra pinigų ir jie dar rengiasi jų krūvą merkti į šūdo tvarkymą, kuris bus tik gražiau atrodantis šūdas ir sąlyginai greitai reikės vėl merkti pinigus, nes šlaitas ją toliau vers ir ji byrės... O kainuos daug - gi čia paveldas ir dar ne privati nuosavybė tai šitam šūdui bus atseikėta, kad maža nepasirodys. Kiek km šaligatvio galima nutiesti už tuos pinigus...
Kad pagal tai ką atkasė, tai ten panašu, jog anksčiau komunikacijas kažkokias paguldė ir paslėpė su tvora. Tai ten veikiau dėl vamzdynų, o ne tvoros stabdžiai.
Jeigu tvorai striuka su pinigais, tai koks signalas Connect projektui?
Connect "prjektas" yra projektas tik tiek, kiek Stoties rajone investuos privatūs investuotojai. Pats stoties Zaha Hadid projektas mirė net nepradėtas. Jokių kitokių investicijų nei iš VMS, nei iš LTG, nekalbant apie centrinę valdžią, net nėra planuojama, išskyrus kokį vieną kitą mažareikšmį kosmetinį patvarkymą. Bus labai gerai, jei išbombarduotą šaligatvį aptvarkys.
Connect "prjektas" yra projektas tik tiek, kiek Stoties rajone investuos privatūs investuotojai. Pats stoties Zaha Hadid projektas mirė net nepradėtas. Jokių kitokių investicijų nei iš VMS, nei iš LTG, nekalbant apie centrinę valdžią, net nėra planuojama, išskyrus kokį vieną kitą mažareikšmį kosmetinį patvarkymą. Bus labai gerai, jei išbombarduotą šaligatvį aptvarkys.
Gal jau metas baigt savo demagogijas be jokio pagrindo skleist. Nei tu zinai, kaip projektas toliau vystomas, nei adekvacius faktus gali pateikt, tik blenius varai tiek apie Vilnius Connect, tiek apie RB2. Jau nebeaisku ar juoktis ar verkti.
Gal jau metas baigt savo demagogijas be jokio pagrindo skleist. Nei tu zinai, kaip projektas toliau vystomas, nei adekvacius faktus gali pateikt, tik blenius varai tiek apie Vilnius Connect, tiek apie RB2. Jau nebeaisku ar juoktis ar verkti.
Kaip projektas gali būti vystomas, jei jam numatytas finansavimas yra 0 Eur? Iš Šventosios dvasios viskas bus daroma gal?
John man atrodo, kad tu nesuvoki, kad cia ne vien bus tik stoties pastato staybos, bet ir viso per Vilniu einancio gelezinkeliu mazgo pertvarkas, su aplinkiniu teritoriju konversija ir autobusu stoties stayba. Aisku, visad galima gyvent savo fantaziju pasauly ir nekreipt demesio i tai, kas yra neparanku tavo naratyvui.
Comment