Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
    Depai bus iškelti
    Kur ir kada?
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Vienas iš variantų - Naujoji Vilnia. Dėl laiko neaišku, viskas proklauso nuo Connect perspektyvų

      Comment


        Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
        Vienas iš variantų - Naujoji Vilnia. Dėl laiko neaišku, viskas proklauso nuo Connect perspektyvų
        Galėtų būti kažkur kitur. Naujoji Vilnia po Vilnius Connect galėtų būti vystoma kaip commuter miestelis - mini centras su komercija ir daugiabučiais aplink stotį, 10 min atstumu traukiniu ir pasieki Vilnius Connect, dar 15 min pėsčiomis ir pasieki Naujamiestį ar Senamiestį.

        Comment


          Kažkas vyksta: "Užsienio architektai kūrė Vilniaus stoties rajono prieigų viziją"


          https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...rieigu-vizija/

          Comment


            Atvažiavę prancūzai pirštu bedė į tai, kas akivaizdu, ir diskutuota ir šiame forume:

            Planuojant konversijos teritoriją Paryžiaus planavimo instituto urbanistai pasiūlė Vilniui pritaikyti miesto ribose esančią geležinkelio infrastruktūrą gyventojų judumo reikmėms. Miesto traukinio (tramvajaus) koncepcija padėtų sumažinti automobilių transporto srautus Tūkstantmečio gatvėje, o esamas geležinkelio atšakas rytai-vakarai ir šiaurė-pietūs kryptimis būtų galima išnaudoti tarpmiestinių traukinių stotis Vilniuje pritaikant miesto visuomeninio transporto naudojimui. Dirbtuvių dalyvių manymu, tramvajus galėtų tapti alternatyvia susisiekimo priemone Vilniuje, kuriančia vientisą miesto susisiekimo viešuoju transportu grandinę.

            https://vilnius.lt/lt/2022/06/22/uzs...rieigu-vizija/

            Comment


              O dėl vietinių architektų/urbanistų požiūrio į tai: teko per Open House apsilankyti naujame Do Architects biure Vilkpėdėje buvusioje betono konstrukcijų gamykloje (daugmaž prie Savanorių pr. Norfos Bazės). Architektai ten turi daug vizijų viso rajono didelei konversijai ir tas numatyta ir naujame Vilniaus BP. Per pačią gamyklos (dabar konvertuotų biurų) teritoriją eina bėgiai. Klausiu vieno iš gidų-darbuotojų (nežinau ar architektas ar kas) - ar planuojant konversiją svarstėte apie keleivių vežimą bėgiais tarp Vilkpėdės ir bent jau Stoties. Iš atsakymo supratau, kad tikrai jokių minčių nėra apie tai, bėgiai paliekami tik dėl paveldo/estetikos ir vizijoje numatyta nebent pasivaikščiojimo trasa palei juos. Tai šiek tiek liūdna.

              Comment


                Bet kokie atsilike tie prancuzai, visai namu darbu neatliko:

                1) gi tiek Avulis, tiek ji aptarnaujanti VMS sake, kad siais laikais visi citybee ir bolt vazineja, beginis VT yra atsilikes reikalas is praeito amziaus
                2) meras sake, kad gyvena ponu kvartaliuke centre ir jam biednu priemiesciu problemos neidomios, ka jie kalba apie susisiekimo gelezinkeliu gerinima su istoriskai neturtingais naujininkais, paneriais ar vileika

                Comment


                  Paminėtas ten ir Diuseldorfas. Kas lankėsi tame mieste, turbūt žino, kad Diuseldorfo identitetą didele dalimi formuoja nesveikai kietas BĖGINIS VT: Strassenbahnai, S-Bahnai, U-Bahnai ir visokios kitokios įmanomos bėginio bahn'o rūšys. Lygiuotis į Diuseldorfą=statyti beginį VT. Tramvajus turėtų būti absoliutus minimumas.

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    O dėl vietinių architektų/urbanistų požiūrio į tai: teko per Open House apsilankyti naujame Do Architects biure Vilkpėdėje buvusioje betono konstrukcijų gamykloje (daugmaž prie Savanorių pr. Norfos Bazės). Architektai ten turi daug vizijų viso rajono didelei konversijai ir tas numatyta ir naujame Vilniaus BP. Per pačią gamyklos (dabar konvertuotų biurų) teritoriją eina bėgiai. Klausiu vieno iš gidų-darbuotojų (nežinau ar architektas ar kas) - ar planuojant konversiją svarstėte apie keleivių vežimą bėgiais tarp Vilkpėdės ir bent jau Stoties. Iš atsakymo supratau, kad tikrai jokių minčių nėra apie tai, bėgiai paliekami tik dėl paveldo/estetikos ir vizijoje numatyta nebent pasivaikščiojimo trasa palei juos. Tai šiek tiek liūdna.
                    Na tai o kam kažką tokio planuot kai Šimašiaus VMS visais būdais jau tiek metų visiems teigia, kad bėginis transportas Vilniui yra ne tik absurdas, bet ir absoliučiai nerealus dalykas, apie kurį net teoriškai nėra svarstoma?

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Na tai o kam kažką tokio planuot kai Šimašiaus VMS visais būdais jau tiek metų visiems teigia, kad bėginis transportas Vilniui yra ne tik absurdas, bet ir absoliučiai nerealus dalykas, apie kurį net teoriškai nėra svarstoma?
                      „PRIKOLAS“ tame, kad Liepojoje su 65 tūkst. ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį ) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio). Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“ autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net... ​​​​​​
                      Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

                      Comment


                        Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                        LTG keičia fasadą pastatui esančiam Pelesos g. 10. Nuotraukos poros savaičių senumo. Dabar jau visas juodas.
                        Vidaus įrengimą ir susitvarkymą dar suprantu. Bet fasado spalvos keitimas neatrodo efektyvus pinigų panaudojimo būdas penkiems metams. Kyla mintys, jog pats Vilnius Connect dar ilgai neprasidės.
                        Tranzito blokuotojai staiga nusprende kad blue / yellow nebemadinga, reikia kuo skubiau pakeisti dar visai padoru fasada i juoda, kuris vasara smagiau ikaista.

                        Comment


                          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                          „PRIKOLAS“ tame, kad Liepojoje su 65 tūkst. ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį ) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio). Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“ autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net... ​​​​​​
                          Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.

                          Comment


                            Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

                            Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
                            tai blogiau nebus - arba tas pats, arba geriau

                            Comment


                              Gal kas zino kur prapuole nuostabus Sodu g. 12 projektas?

                              Comment


                                NŽT pinklėse.

                                Comment


                                  Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

                                  Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
                                  Čia priklauso nuo atkato. Jei bus geras, galima tikėtis naujo mero nuoširdaus rūpesčio vilniečių visuomeninio transporto gerinimu.

                                  Comment


                                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                    Čia priklauso nuo atkato. Jei bus geras, galima tikėtis naujo mero nuoširdaus rūpesčio vilniečių visuomeninio transporto gerinimu.
                                    Žodžiu Zuokas su ryšiais Prancūzijoje

                                    Comment


                                      Jei rimtai, tai čia yra vertybinė dilema. Sakykim, 10 % atkato ir tramvajaus linija versus 0 % atkato ir 0 tramvajaus. Tiksliau sakant, dabar gal yra kažkokia minimali korupcija, bet kas iš to?

                                      Comment


                                        Dabar atkatas ir krizinis stadionas su avuliofkėm. Tas pats ar net truputi didesnis atkatas už tramvajų be krizinio stadiono ir avuliofkių gal būtų visai nieko. Po tramvajaus ateityje gal ir avuliofkėms jau būtų padoresnės.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X