Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    "koncepcija"
    Oho, atrodo kad daug kas pasikeis. Paminklų negaila, gaila nemokamos stovėjimo aikštelės šalia paminklų. Tikiuosi anksčiau ar vėliau sutvarkys dar skverą priešais, Šopeno gatvės pradžioje, nes dabar jis skirtas vien atliekoms laikyti, vis primeta ten senų rakandų.
    Taip pat Pylimo gatvės pradžia labai prašosi remonto - gatvės tvarkymo darbų šį vieta nematė tikriausiai dar nuo sovietmečių... Tobula vieta filmams kurti apie karu nuniokotą miestą.

    Comment


      O kur dings tie valkatos ir narkomanai? Diena šlaistysis vis tiek ten pat, o miegoti eis į Naujininkus?

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        O kur dings tie valkatos ir narkomanai? Diena šlaistysis vis tiek ten pat, o miegoti eis į Naujininkus?
        Na, valkatos ir narkomanai stumsis i labiau apleistas vietas, kurių abstu.
        Pats gyvenu, netoli Oslo namų, po naujų projektų akivaizdžiai mažėja kiekis.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          O kur dings tie valkatos ir narkomanai? Diena šlaistysis vis tiek ten pat, o miegoti eis į Naujininkus?
          Narkomanams ir valkatoms dažniausiai nepatinka pernelyg prabangios ir išdailintos vietos, tai šiaip turėtų ateity jų čia nelikti. Be to kaip bus atlikta stoties rekonstrukcija turėtu padaugėti manau ir kamerų, ko pasekoje valkatas ir narkomanus dažniau kontroliuos ir policija.

          Comment


            Šalia stoties jie gi ten renka bonkes, prašo pinigų. Prostitutes ten irgi.
            Įdomu, kiek yra tokių valkatų ir narkomų Vilniuje. Kažko naujaučiu, kad siaubingi skaičiai.

            Comment


              Gatvės menas – Vilniaus stoties rajono atgimimo variklis

              Kaip per porą metų sostinės stoties rajonas, iki tol sietas daugiausiai su netvarka ir pavojais, tapo dinamiškiausia Vilniaus dalimi, į kurią veržiasi jaunimas ir kurią puošia garsiausių pasaulyje gatvės menininkų darbai?

              „Įvažiavimai į miestą, oro uostas, stotis sudaro pirmąjį įspūdį apie Vilnių. Tai tarsi fojė, prieškambaris. Tas įspūdis gali padidinti norą pasilikti, o gali ir atbaidyti giliau pažinti miestą“, – mano Rūta Matonienė, Vilniaus miesto savivaldybės Plėtros planavimo skyriaus vedėja.

              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė spirit Rodyti pranešimą
                Na pagaliau tą nesusipratimą su antkapiais išpirdolins iš ten.
                Kokiais antkapiais?

                Comment


                  Gėlių gatvėje, prie garsiosios aikštelės, buvo prekiaujama paminklais, prieš kokį mėnesį išspyrė lauk

                  Comment


                    Liūdnai pagarsėjusiam Vilniaus mikrorajonui žadamas įspūdingas scenarijus: sekso prekių parduotuves keičia kavinės ir barai

                    „Tam tikrų ženklių investicijų į infrastruktūros pagerinimą galima tikėtis. Dabar stoties rajonas įtrauktas į miesto tikslines teritorijas, kurioms bus teikiama europinė parama. Galvojama, kad iš tos paramos būtų įmanoma bent jau tą baisųjį stoties žiedą pertvarkyti, padaryti tą erdvę jaukesnę ir šiuolaikiškesnę, jei kalbėtume apie pačią stotį. Šitie dalykai būtų padaryti iki 2020, gal iki 2022 metų, kai bus europiniai pinigai tos tikslinės teritorijos atnaujinimui“, – planus atskleidžia
                    Paskutinis taisė lukass; 2016.10.10, 19:54.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                      Oho, atrodo kad daug kas pasikeis. Paminklų negaila, gaila nemokamos stovėjimo aikštelės šalia paminklų. Tikiuosi anksčiau ar vėliau sutvarkys dar skverą priešais, Šopeno gatvės pradžioje, nes dabar jis skirtas vien atliekoms laikyti, vis primeta ten senų rakandų.
                      Taip pat Pylimo gatvės pradžia labai prašosi remonto - gatvės tvarkymo darbų šį vieta nematė tikriausiai dar nuo sovietmečių... Tobula vieta filmams kurti apie karu nuniokotą miestą.
                      Pylimo g. pradžia ką tik baigta tvarkyti, nauja asfalto danga, nauji šaligatviai.

                      Comment


                        Tai kaip ten su ta geležinkelio stotimi - juda koks nors uždengimo projektas?

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                          Tai kaip ten su ta geležinkelio stotimi - juda koks nors uždengimo projektas?
                          Ne.

                          Comment


                            Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                            Ne.
                            Blogai, nes verslui toje vietoje atsivertų didelės galimybės. Ant dengto stogo galimi biurų, prekybos centrų ir kiti projektai, nebūtinai kaip pateikta vizualizacijose. Vieta ideali susisiekimo prasme. Ką čia kalbėti, visi ir taip supranta.

                            Comment


                              Tam, kad stotis būtų uždengta, turi būti elektrifikuoti visos geležinkelio linijos iš Vilniaus. Taškas. Kol to nėra, tol jokio uždengimo NEBUS. Nebent dalinis peronų uždengimas su parkingu virš. Teritorija šalia stoties didelė, yra ką ten statyti ir nekišant nosies į stotį. Kad ir buvęs taksi parko monstras, teritorija tarp Švitrigailos, Geležinkelio, Algirdo, Mindaugo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tam, kad stotis būtų uždengta, turi būti elektrifikuoti visos geležinkelio linijos iš Vilniaus. Taškas. Kol to nėra, tol jokio uždengimo NEBUS. Nebent dalinis peronų uždengimas su parkingu virš. Teritorija šalia stoties didelė, yra ką ten statyti ir nekišant nosies į stotį. Kad ir buvęs taksi parko monstras, teritorija tarp Švitrigailos, Geležinkelio, Algirdo, Mindaugo.
                                Nutolusios teritorijos mažiau tiks "park & ride" koncepcijai - tūlas vartotojas praras motyvaciją, jei nuo automobilio iki traukinio reikės eiti daugiau nei 200 metrų. Čia žinoma, jei yra pagrindo manyt, kad P&R koncepcija gyvybinga mūsų rinkoje.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                  Nutolusios teritorijos mažiau tiks "park & ride" koncepcijai - tūlas vartotojas praras motyvaciją, jei nuo automobilio iki traukinio reikės eiti daugiau nei 200 metrų. Čia žinoma, jei yra pagrindo manyt, kad P&R koncepcija gyvybinga mūsų rinkoje.
                                  Rinkoje koncepcija gal ir gyvybinga, bet ne stoties vietoje:
                                  a) susisiekimas su stotimi yra komplikuotas (nepatogūs jungiamieji maršutai);
                                  b) šalia nėra jokių traukos centrų (jei neimti domėn Halės turgaus);
                                  c) nutolusi nuo pagrindinių gyvenamųjų vietovių;
                                  d) traukinių vietinis susisiekimas yra labai ribotas, ir nėra bendro bilieto su VT.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tam, kad stotis būtų uždengta, turi būti elektrifikuoti visos geležinkelio linijos iš Vilniaus. Taškas. Kol to nėra, tol jokio uždengimo NEBUS.
                                    Kodel taip kategoriskai? Ne viena uzsienio stotis yra dengta, bet ne vien elektrinius traukinius.

                                    Comment


                                      O prie ko čia P&R. Klausimas buvo apie galimybę virš stoties statyti biurus ir pan., o ne parkingą. P&R pačiame galima sakyti centre virš stoties yra nesąmonė. Automobiliai turi būti paliekami miesto pakraštyje ir persėdama į VT. Dabar gi kokia motyvacija palikti automobilį, jei įsileidžiama iki pat galima sakyti centro. Vilniaus transporto viena iš bėdų yra ne tik prastas miesto VT, bet ir sunakintas priemiestinis susisiekimas. Nes tas, kuris yra, yra visiškai neadekvatus. Pavyzdžiui, iš Trakų į Vilnių. Ir dar norima platinti iki 4 juostų kelią į Trakus, kad dar labiau skatinti važinėjimą į Vilnių automobiliu. Tai Vilnius niekada neišspręs transporto problemų, jei tokia politika bus vykdoma. Bet čia jau nukrypau nuo temos.

                                      Comment


                                        Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                        Kodel taip kategoriskai? Ne viena uzsienio stotis yra dengta, bet ne vien elektrinius traukinius.
                                        Ką reiškia dengta? Jei tik stogas virš peronų, virš kurio nieko nėra, tai ne apie tai kalba. Ryškiausias ir artimiausiais Lietuvai dengtos (turima omenyje su užstatymu virš peronų) ar požeminės stoties pavyzdys - Varšuva. Kur ten dyzeliniai traukiniai? Jokia ventiliacija neištrauks dūmų ir žmonės dus.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Rinkoje koncepcija gal ir gyvybinga, bet ne stoties vietoje:
                                          a) susisiekimas su stotimi yra komplikuotas (nepatogūs jungiamieji maršutai);
                                          b) šalia nėra jokių traukos centrų (jei neimti domėn Halės turgaus);
                                          c) nutolusi nuo pagrindinių gyvenamųjų vietovių;
                                          d) traukinių vietinis susisiekimas yra labai ribotas, ir nėra bendro bilieto su VT.
                                          Park & ride vieta turėtų būti kur nors šiaurinėje miesto dalyje, fabijoniškėse, santariškėse, o ne (prie stoties) centre, į kurį kaip tik visi rytais važiuoja, o ne iš kurio.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X