Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    As nustebau kai po daug metu reikejo vel Liutuvoje su traukiniu vaziuoti, Anglijoj pavyzdziui, traukiniai kaip autobusai... Kai reikejo kopti i traukini Vilniuje tik tada supratau kad begiai uzsienyje yra geru metru zemiau negu pats peronas, gaunasi kad trakinys ir zeme tam paciam lyglyje...


    Nezinau kodel kai Lietuvoje stotis tvarko to nepadaro, tikriausiai traukiniai nepritaikyti ir per daug kainuotu...

    Comment


      #22
      Parašė John
      As sito kazkur jau klausiau, tik negavau atsakymo. Traukiniai tam yra pritaikyti (apskritai, ka ten taikyti...), tereikia platformas aukstesnes padaryti. Ir taip yra ne vien UK bet ir tokiose vietose kaip Rusija ar Estija, kur naudojami tokie patys traukiniai ir keleiviniai vagonai.
      Yra specialios plokštės uždengti laipteliams. Tačiau šitaip pertvarkius traukinį tektų vienu metu pakelti visų stočių peronus. Bet nuo to ir turėjo pradėt visas rekonstrukcijas, tada gal daugiau pensininkų pradėtų važinėtis

      O tolimųjų reisų traukiniai iškart yra pritaikyti skirtingoms stotims. Jei pamenat, ten iš šono atsilenkia plokštuma.

      Comment


        #23
        Parašė taimis
        ...Kai reikejo kopti i traukini Vilniuje tik tada supratau kad begiai uzsienyje yra geru metru zemiau negu pats peronas, gaunasi kad trakinys ir zeme tam paciam lyglyje...
        Jei dar papasakotumet, kaip pvz. Vilniaus gel. stoty paaukstinti metru pirmaji perona, kurio dabartinis lygis atitinka stoties grindų lygį, o stogelio kolonos - KVAD saugomos.
        LG is Rusijos paveldejo ne tik begiu ploti. Gan problematiska yra el. liniju itampa - 35 kV, kai pasaulyje berods 10 kV (skaiciais galiu klisti). Pas mus zymiai didesni reikalavimai atstumams iki konstrukciju nuo liniju, nes padideja islydzio galimybe. Keleivi norime po stogu sausa isodinti i traukini, pakelti perona (tuo paciu ir stogeli), o pasirodo, kad galimybiu tam visiskai maza...

        Comment


          #24
          Parašė John
          O kam kelti perona? Galima tiesiog nuleisti begius.
          Tuomet stotyje reikėtų tunelius nuleisti

          O kas dėl stogelio, tai abejočiau ar jis dabar yra žemiau nei traukinio durys. Nes kitaip lipant laiptais būtų tikimybė jį užkliudyti.
          Be to, jei yra elektros išlydžio pavojus tai kaip tik būtina padaryti metalinį įžemintą stogelį, kad tas išlydis neišeitų per lipantį žmogų.
          O traukinio stogas tai gali būti arti laido?

          Comment


            #25
            Parašė John
            O kam kelti perona? Galima tiesiog nuleisti begius.
            Tuneliai neleidzia.

            Comment


              #26
              Parašė Rimas_OK
              O kas dėl stogelio, tai abejočiau ar jis dabar yra žemiau nei traukinio durys. Nes kitaip lipant laiptais būtų tikimybė jį užkliudyti.
              Be to, jei yra elektros išlydžio pavojus tai kaip tik būtina padaryti metalinį įžemintą stogelį, kad tas išlydis neišeitų per lipantį žmogų.
              O traukinio stogas tai gali būti arti laido?
              Kolonos apacia, kaip ir visa kolona yra paveldine.
              Del elektros islydzio - yra normatyvai ir taskas. Jei stogelius gerai izeminsi, tai ir zaibuos istisai
              Kai elektrifikavo Vilnius - Kaunas linija, pirma perona del tos pacios priezasties paliko neelektrifikuota. Tada is Kauno vaziavo kazkoks deputatas ir pakele veja, kaip cia toks puikus traukinys neatveze jo i pirmaji perona. Teko elektrifikuot ir pirma kelia, tokiu atveju, stogeli nupjove apie pusmetri. Dabar lijant visvien reikia pereit aplijama zona.

              Comment


                #27
                Parašė John
                Neitikino manes tokie argumentai. Problema, manau, yra ne stogeliuose ar tuneliuose, o atsainiame poziuryje i keleiviu vezima ir patoguma.
                Gelezinkeliai turi daug vidiniu problemu. Keleivininkai jiems nuostolingi isvis. Technines problemos, apie kurias rasiau pries tai, issprendziamos, bet nepigiai. Netgi musu tema - Gelezinkelio rajono sutvarkymo konkursas, buvo organizuotas ne LG, o Vilniaus m. savivaldybes. LG jokiu sutikimu rajono tvarkymui dar nedave.

                Comment


                  #28
                  Parašė John
                  Tiesiog reikia ta imone restrukturizuoti ir perduoti i privacias rankas (privatizuoti arba isnuomoti tam tikram terminui su salygomis gerinti keleiviu vezima). Dabar visa kompanija valdoma neefektyviai ir ji toliau bus valdoma neefektyviai, kol nebus keiciami vadybos metodai, kitaip ir buti negali.
                  Link to ir einama Tik su viena "smulkmena". Keleivininkai bus atskirti nuo sistemos ir privatizuojami atskirai. O tai reiskia, kad pelningai veikianti kroviniu vezimo valdyba nedotuos keleiviu.

                  Comment


                    #29
                    Parašė John
                    As sito kazkur jau klausiau, tik negavau atsakymo. Traukiniai tam yra pritaikyti (apskritai, ka ten taikyti...), tereikia platformas aukstesnes padaryti. Ir taip yra ne vien UK bet ir tokiose vietose kaip Rusija ar Estija, kur naudojami tokie patys traukiniai ir keleiviniai vagonai.

                    Reiketu uzdengti laiptelius, ir tada visas stotis ir stoteles rekonstruoti...

                    Comment


                      #30
                      Keleivių pervežimai ir taip nuostolingi, o tokie patobulinimai visoje Lietuvoje atsieitų labai gerus pinigus. Taigi pats asmeniškai geriau jau liptelsiu keliais laipteliais daugiau, nei mokėsiu didesnę kainą už bilietą
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        #31
                        John, pilnai tikiu tavimi. Labai seniai vaziavau su traukiniu Lietuvoje, o i Klaipeda tik viena karta, taigi turiu miglota vaizda savo galvoje kaip tie laipteliai atrodo. Gal net isvis nemaciau as tu uzdengimu....



                        O kur nors yra aukstos platformos Lietuvoje?

                        Comment


                          #32
                          Parašė Pauliuf
                          Gelezinkeliai turi daug vidiniu problemu. Keleivininkai jiems nuostolingi isvis. Technines problemos, apie kurias rasiau pries tai, issprendziamos, bet nepigiai.
                          Pirmaeilis geležinkelių uždavinys dar nuo caro laikų buvo - krovinių (karinių) pervežimas, antraeilis - keleivių (kareivių) pervežimas tolimais atstumais. Lietuvoje tą palikimą matome.
                          Pats keisčiausia man, tai , kad nėra nei aiškios vizijos , nei aiškaus supratimo, kaip Lietuvos geležinkeliai vystysis ateityje.

                          Comment


                            #33
                            Parašė John
                            Tas "nuostolingai" ar "pelningai" yra nelabai tiksli savoka. Mazeikiu Nafta irgi kazkada buvo nuostolinga. Tiesa, kad siuo metu keleiviu vezimas nuostolingas, taciau KODEL? Atsakymas jau yra ankstesniuose mano postuose (del valdymo efektyvumo) ir tas faktas, kad dabar tai nuostolinga jokiu budu nereiskia, kad nereikia gerinti keleiviu vezimo salygu. Reikia kelti valdymo efektyvuma ir tuo paciu metu gerinti keleiviu aptarnavimo kokybe ir technini parka bei infrastruktura. Aisku galima nedaryti nieko ir pasiteisinti, kad tai nuostolinga ar kad per mazai norinciu keliauti, bet tai prie nieko neprives. O ir kainos uz bilietus nera tokios jau mazos.
                            Tai gal reikėtų nuo to ir pradėti, nors aišku, kad mes mažiausiai žinome, dėl ko keleivių pervežimas yra nuostolingas
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              #34
                              Parašė taimis
                              John, pilnai tikiu tavimi. Labai seniai vaziavau su traukiniu Lietuvoje, o i Klaipeda tik viena karta, taigi turiu miglota vaizda savo galvoje kaip tie laipteliai atrodo. Gal net isvis nemaciau as tu uzdengimu....

                              O kur nors yra aukstos platformos Lietuvoje?
                              Chebra, paskaitykit ankstesnes žinutes, o tai kartojatės apie tą patį

                              Comment


                                #35
                                Parašė Sula
                                ... nėra nei aiškios vizijos , nei aiškaus supratimo, kaip Lietuvos geležinkeliai vystysis ateityje.
                                Pas vienus yra, pas kitus nėra... (žr. temos pirma postą). Tik, kaip minejau, sis konkursas tai buvo Vilniaus m. savivaldybes spyris i LG uzpakali.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Rimas_OK
                                  Chebra, paskaitykit ankstesnes žinutes, o tai kartojatės apie tą patį

                                  As tik John atasakiau.

                                  Comment


                                    #37
                                    Kad neapmirtų tema... AVI prezentacija iš konkursinės medžiagos (kur ėjo į Kanus):
                                    http://www.jad.lt/failai/gallery/gim...io_rajonas.avi

                                    Comment


                                      #38
                                      šiek tiek pakomentuosiu vizualizacija ir tai ka perskaičiau šiame forume.

                                      1.stogo virš geležinkelio stoties uždengimas. nemanau, kad jis realus artimiausiais metais. ar matėt kada nors, kiek smalkių išmeta startuojantis lokomotyvas? ar isivaizduojat kaip tokiu atveju atrodys lubos? taip kad, kol nebus pilnos eletrifikacijos (t.y. ne tik vilnius- kaunas, bet ir prekiniai bus tampomi elektros trauka apie stogą net neverta galvoti. šiaip kiek teko matyti dengtų stočių visur deja buvo elektros trauka.

                                      2. vizualizacijoje pamačiau, kad planuojama dengti ne tik prie keleivinių rūmų, bet ir už naujininkų viaduko, o taip pat nunešti visus sandėlius velniop ir vietoj jų pastatyti biurus. ar nesusidaro įspudis, kad nugriovus sandėlius, pusė ten esančių kelių taps nebereikalingi? o gal ir visai toje vietoje stoties nebereiks? kam ji reikalinga jei nebebus kur išsikrauti prekių?

                                      apie platformas. yra netgi vilniaus stotyje aukštų platformų (jei pėsčiųjų tiltu einant tai man rodos paskutinės platformos). tokių platformų problemos čia buvo minėtos (tam pačiam lygį su stoties grindim), o leisti kelius žemyn, tai ir tuneliai ir galų gale yra reikalavimai nuolydžiams, o tai reiškia, kad tektų ir liepkalnio viaduka leisti žemyn (atitinkamai ir gatves kad užtikrinti gabaritą), ir turbūt, net prie rasų kapinių esantį viaduką tektų leisti žemyn. žodžių viskas atsiremia į didelius pinigus.

                                      kiek žinau visoje europoje keleiviniai traukiniai yra dotuojami. nevisi maršrutai aišku, bet vietiniai traukiniai yra tikrai dotuojami. pačio dotacijos mechanizmo deja nežinau. na bet čia ne i temą.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė naglisc
                                        1.stogo virš geležinkelio stoties uždengimas. nemanau, kad jis realus artimiausiais metais. ar matėt kada nors, kiek smalkių išmeta startuojantis lokomotyvas? ar isivaizduojat kaip tokiu atveju atrodys lubos? taip kad, kol nebus pilnos eletrifikacijos (t.y. ne tik vilnius- kaunas, bet ir prekiniai bus tampomi elektros trauka apie stogą net neverta galvoti. šiaip kiek teko matyti dengtų stočių visur deja buvo elektros trauka.
                                        Nejuokink dėl taip jau tavo nuomone labai privalomos elektrinės traukos.

                                        Teko matyti ne vieną gel. stotį su dengtais peronais tai ten ši tavo minima problema jau matyt išspręsta daugiau nei prieš 100 metų. Gal net tada, kai dar tik garvežiai važinėjo.
                                        Paprasčiausiai atvykstant sąstatui garvežys ar lokomotyvas, vadink jį kaip nori, sustoje ne po uždengto perono stogu, o truputi išlindęs laukan, kad pradėdamas važiuoti ir esant labai didelėms apkrovoms, patys pirmi išmetami degimo produkta nepatektų po peroną dengenčiu stogu. Viskas elementaru ir jau seniai sugalvota ...
                                        Paskutinis taisė Svecias; 2006.07.27, 19:30.
                                        Parašas :)

                                        Comment


                                          #40
                                          galimas ir tokis sprendimo budas, bet tokių atveju jad'o filmukas tėra filkina gramata. kitas klausimas kokio ilgio stogas turi buti triju vagonu dizeliukui ir tam virš dešimties vagonu važinejamčiam kaliningrado traukiniui?

                                          ir dar keleiviniai traukiniai šiaip jau dar iki šiol šildomi anglimis ir manau teko matyti žiemą rukstančius vagonus. turbut juos ir ištrauksim iš po stogo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X