Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Yra daugiau info apie kelis pastatus ar tik tos visiems matytos vizulkės (https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...niekas-neaisku)? Nes tada aš suskaičiuoju 29 naujus pastatus, plius aplinkos ir infrastruktūros sutvarkymas. Lygint su su vienu Quadrumo pastatu ar Ozo parku, kur literaliai pigiausių Vilniuje ofisų pristatyta, vienas prekybcentris, viena Arena, atrodanti kaip mėsos kombinatas ir nuobodūs kaip mano gyvenimas daugiabučiai, nu nežinau nežinau.
    Ne, daugiau nieko nera, tai tik koncepcija, dar galvoja rengti architektu dirbtuves ir t.t. Klausei kokie projektai is jau pastatytu yra utopiskesni, tai ir ivardinau pvz Quadrum, nei vienas is ten papaisytu pastatu nera nei is tolo ant tiek utopiskas. O jei nori lyginti ne pavienius objektus, o visa teritorija, tada paciam miesto centre tokiu plotu (be NMC) nelabai yra, visi projektai issibarste. Manau akivaizdu kad tam paciam NMC toli grazu neprilygsta sie piesinukai pagal apimtis. Pagal piesinuka Ozo parkas ir tai didesnis pagal apimtis, o del architekturos nesigincysiu, Ozo parkas nelabai kas, tikiuosi cia bus daug aukstesne kokybe nei Ozo parke, vistik centras. Jei butu kazkas panasaus i Paupi, aisku su daugiau komerciniu patalpu vietoj gyvenamuju tai butu labai gerai.

    Comment



      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      Yra daugiau info apie kelis pastatus ar tik tos visiems matytos vizulkės
      Nes tada aš suskaičiuoju 29 naujus pastatus, plius aplinkos ir infrastruktūros sutvarkymas.
      Nieko konkretaus kol kas, galbūt išskyrus jau vykusį architektūrinį konkursą daugiabučiams aplink Panoramos viešbutį.

      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      ar Ozo parku, kur literaliai pigiausių Vilniuje ofisų pristatyta, vienas prekybcentris, viena Arena, atrodanti kaip mėsos kombinatas ir nuobodūs kaip mano gyvenimas daugiabučiai, nu nežinau nežinau.
      Vienas prekybos centras, viena arena ir vandens parkas jau yra nemažai vienoj vietoj, ir čia tik pramoginis branduolys. Biurų apie 100 000 tūkst. kv. m., butų irgi nemažai. Abiejų vis dar statoma. Ozo parko objektai kad ir kažkokiais mastais pigūs, bet vis tiek kainuoja po kelis ar keliasdešimt milijonų ir bendroj sumoj suma tikrai nemaža investuota į visą teritoriją.

      Comment


        Tegul jie stoties rajoną naujina ir rekonstruoja, šito tikrai labai reikia. Tik labai tikiuosi, kad ta labai nelogiška idėja su savivaldybės perkėlimu liks tiktai fantazijose. Buvo gi pradžioje tokių kalbų.

        Stoties rajone daryti savivaldybę būtų didžiausia nesąmonė. Ir lokacijos prasme (toli nuo daugumos vilniečių), ir beprasmiško sugrįžimo į kairiįj krantą, kai jau seniai nuspręsta tokias įstaigas perkelti į dešinįjį, ir apskritai būtų didelis smūgis NMC idėjai.
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą

          Ne, daugiau nieko nera, tai tik koncepcija, dar galvoja rengti architektu dirbtuves ir t.t. Klausei kokie projektai is jau pastatytu yra utopiskesni, tai ir ivardinau pvz Quadrum, nei vienas is ten papaisytu pastatu nera nei is tolo ant tiek utopiskas. O jei nori lyginti ne pavienius objektus, o visa teritorija, tada paciam miesto centre tokiu plotu (be NMC) nelabai yra, visi projektai issibarste. Manau akivaizdu kad tam paciam NMC toli grazu neprilygsta sie piesinukai pagal apimtis. Pagal piesinuka Ozo parkas ir tai didesnis pagal apimtis, o del architekturos nesigincysiu, Ozo parkas nelabai kas, tikiuosi cia bus daug aukstesne kokybe nei Ozo parke, vistik centras. Jei butu kazkas panasaus i Paupi, aisku su daugiau komerciniu patalpu vietoj gyvenamuju tai butu labai gerai.
          Tikrai taip, mano mintis apie visą teritoriją. Žinom kaip pas mus dalykai vyksta ir kas lieka iš planų, bet kol yra toks projektas/vizija, tai ją ir stengiesi lyginti kitų buvusių/esamų projektų kontekste. Pritarčiau, kad Architektūros parkas kažkur netolimame lygyje, bet vis dėl to, tai didžiąja dalimi gyvenamieji pastatai ir tikrai ne tokios svarbos miestui kaip pagrindinis transporto hubas su visa aplink esančia teritorija.

          Comment


            Tas visas stoties rajono atnaujinimas - tai suprantama milžiniškas projektas, bet tikrai nemanau, kad neįgyvendinamas. Kaunas pasistatė naują autobusų stotį, tai kodėl gi Vilnius negali jos pasistatyti. Geležinkelio vadovai berods jau irgi nebe bebrai, patys nori tos teritorijos sutvarkymo - tai tame irgi nematau didelių problemų, jiems ten pagrinde pėsčiųjų tunelį reikėtų pertvarkyti ir berods naujo ofisų pastato nori - tai irgi ne raketų mokslas. O visa kita teritorija - tai padėta ant prekystalio verslininkams. Manau būtų pilna, kurie norėtų ten nekilnojamo turto projektus vykdyti, tik gerai būtų stoties rajono neapstatyti ofisais, daug labiau tinka gyvenamieji namai su komercinėmis patalpomis pirmuose aukštuose (išskyrus gal tuos visai šalia geležinkelio).

            Comment


              nežinau detalių, bet gal tas uždengimas, kurio taip visi bijo (del kaštų) yra ne toks baisus? Krovininiai traukiniai vaziuoja ir vaziuos aplinkeliu, kiek pamenu liko tik keli kertantys. Realiai to plocio ir tiek begiu nebereikia ten. Greičiausiai padarys parkingą vietoj jų, gaunasi tas uždengimas tada kaip elementaraus parkingo darymas bet kokiam kitam PC ar verslo centre. O jeigu uždengimas ekonomiškai naudingas, tai kitų finansinių stabdžių vystyti teritoriją kaip ir nėra. Savivaldybės kelt nereik, bet kokia Susisiekimo ministerija iš Gedimino pr. 17 galėtų drąsiai ten keliaut.

              Comment


                Naujausi brėžiniai: https://we.tl/t-lwe1pgcOv1?fbclid=Iw...phHQ6-RogPVR3I

                Comment


                  Oho, kokie užmojai... ištisos gatvės perbraižytos. Iš karto matosi ne vienas problemiškas taškas, vietiniai gyventojai turbūt jau dabar galanda klaviatūras. Šiaip būtų puiku, jei pertvarkytų tą transporto mazgą prie stoties bei įrengtų bent dalį tos perdangos. Tiek, manau, realistiška.
                  Paskutinis taisė abruo; 2019.05.16, 19:29.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Na, bet yra ir diskutuotinų vietų. Pavyzdžiui, ar tikrai reikia 4 juostų Pelesos ir Geležinkelio gatvių.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Šiaip būtų puiku, jei pertvarkytų tą transporto mazgą prie stoties bei įrengtų bent dalį tos perdangos. Tiek, manau, realistiška.
                      Mazgą pertvarkyti būtina, bet sprendimas su ta požemine "alėja" kertančia VT peronus yra labai prastas. Šiaip nepamenu, kad kur realybėje būčiau matęs tokį nesąmoningą sprendimą. Kaip ten jie tikisi realizuoti išlipimus iš požeminės perėjos į VT peronus, kaip pritaikymas žmonių su negalia poreikiams? Nejaugi dabar ten kiekviename perone įrenginės po neįgaliųjų keltuvą/liftą (kurio eksploatavimas kainuoja, o ir būna jie neveikia). Ir vis vien paviršiuje žmonės tarp peronų vaikščios pirmyn atgal, nes čia ne geležinkelio bėgiai ir ne stotis, kurioje konkrečiame perone lauki konkretaus traukinio. Pamatys žmogus, kad į gretimą peroną atvažiavo kitas tinkamas troleibusas/autobusas ir nužingsniuos paviršiumį į jį. O jeigu bus įrengtos tvoros, kad taip nedarytų, tai pasieksime didesnį absurdą nei kai kurie Rusijos miestai.

                      Po žeme reikėtų pakišti nebent gatvę (Geležinkelio g.) priešais stotį, viršuje įrengiant patogų nepertraukiamą praėjimą pėstiesiems. O kadangi toks sprendimas pernelyg neracionalus ir įvertinant ten esančius eismo srautus, tai pakaktų tiesiog priešais stoties duris įrengti reguliuojamą perėją ir paprastą perėją kertančią VT peronus. Ten gi ne greitkelis ir autobusai/troleibusai per tą mazgą nelekia ant 90, kad negalėtų praleisti pėsčiųjų. Taip ir keleiviams būtų patogiau susisiekti tarp atskirų peronų. Kažkodėl paprasti, aiškūs ir visiems patogus sprendimai pas mus nepopuliarūs.

                      Ir šiaip suprojektuota taip, tarsi pagrindinis srautas pėsčiųjų yra kažkur į Sodų g., nors ten išvis nėra pėsčiųjų srauto ta kryptimi, o pagrindinis srautas yra į VT stoteles, link Panoramos viešbučio, į McDonalds.
                      Paskutinis taisė sleader; 2019.05.16, 20:02.

                      Comment


                        Manau, kad tu nelabai esi teisus. Pėsčiųjų srautą organizuojant viršuje reikštų, kad praėjimas nuo tarkim naujos autobusų stoties į Senamiestį vyktų kertant 4-5 autobusų gatves. Tai nėra labai saugu Tas pats kalbant apie dviratininkus. Tai čia vienas dalykas. Kitas dalykas, kad tunelis jungtų viską: visas stotis po stogu. Trečias dalykas, kad VT sustojimus galima organizuoti taip, kad persėdimui skirti maršrutai stotų tame pačiame perone, o kiti - kituose. Iš esmės antžeminį pėsčiųjų praėjimą galima būtų daryt tik jeigu būtų kitaip organizuojamas VT eismas. Pavyzdžiui, pasukant 90 laipsnių kampu ir išskaidant į dvi dalis. Na ir dar galiausiai galima tunelyje organizuoti komerciją.
                        Paskutinis taisė Creatium; 2019.05.16, 20:13.

                        Comment


                          Pritariu sleader, o be viso šito būtų galima dar daug trūkumų paminėti. Mažai šaligatvių, paliekami ištisi žali plotai prie stoties. Nėra įvažiavimų į objektus, tas pats McDonald's paliktas be aikštelės ir įvažiavimo. Na, gal šis planas dar nėra tokio detalumo. Keista žalia juosta tarp Stepono ir Geležinkelio g., į skverą prie Stepono bažnyčios pėsčiųjų viadukas, nors netoliese perėja. Ir kas ten eis ta kryptimi.

                          Kas gerai: daug visokių gatvių susiaurinimų, kur jų tikrai reikia. Bazilijonų g. labiau atitraukta nuo Aušros vartų, vadinasi, bus tvarkoma ta aikštė. Pylimo g. priešais halės turgų susiaurinta iki normalios gatvės – bus didelė graži erdvė pėstiesiems. Liepkalnio g. šalia geležinkelio siaurinama, atsiranda daugiau vietos skverui. Matosi, kad nepagailėta ir į planą sudėta daug visokių naudingų pakeitimų. Tik dėl jų įgyvendinimo yra abejonių, bet jei atsirado supratimas, kad turi būti kitaip, tai gal bus kažkiek stumiamasi ta linkme.
                          Paskutinis taisė abruo; 2019.05.16, 20:15.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Manau, kad tu nelabai esi teisus. Pėsčiųjų srautą organizuojant viršuje reikštų, kad praėjimas nuo tarkim naujos autobusų stoties į Senamiestį vyktų kertant 4-5 autobusų gatves. Tai nėra labai saugu
                            Nori pasakyti, kad tarp tų VT peronų žmonės nevaikščios ir tų "gatvių" nekirs? Gal nejuokauk Nežinau kiek pačiam teko lankytis tokiuose VT mazguose su peronais, bet prisiminęs kokį Brėmeną, Amsterdamą ir kt., kuriuose labai panašiai priešais stotį įrengti VT mazgai, net negaliu įsivaizduotu kaip žmonės nevaikščiotų paviršiuje tarp tų peronų, o norėdami patekti iš vieno į kitą lįstų į požemį. Nereikia prisidengiant eismo saugumu įrenginėti požeminių perėjų tarp VT stotelių, tarsi tos VT juostos būtų automagistralės, reikia daryti, kad būtų patogu žmonėms, kuriems yra patogiausia vaikščioti žemės paviršiuje ir tiesiai iš A į B.
                            Norint, kad srautas nekirstų visų peronų skersai, galima VT mazgą pozicionuoti kiek kitaip, o pagrindinį taką nukreipti jį aplenkiant, t.y. padarant nedidelį lankstą McDonald's kryptimi, nes nemažas srautas išėjusių iš stoties, kurie neina į VT, eina link šio restorano ar Pylimo g.

                            Tas pats kalbant apie dviratininkus. Tai čia vienas dalykas.
                            Kokie ten dviratinininkai, iš kur ir į kur? Dviratininkai atvažiavę tarpmiestiniais autobusais į stotį mins kažkur link Sodų g. Ką jie toje gatvėje veiks? Apskritai nuo stoties dviratininkų trasas reikėtų organizuoti viena kryptimi link Švitrigailos g., o Senamiesčio kryptimi per Pylimo ir Visų šventųjų gatves, nes jose yra vietos įrengti normaliems dviračių takams ir pačios gatvės ramesnės, patrauklesnės jomis važiuoti nei per Sodų g. pašonėje bildant troleibusams.
                            Jeigu kalbėti apie dviratininkus iš Naujininkų, t.y. kitapus bėgių, tai yra n variantų juos nukreipti patogesnėmis trasomis nekertant pėsčiaisiais apkrauto stoties mazgo.

                            Kitas dalykas, kad tunelis jungtų viską: visas stotis.
                            Tai dabar yra tunelis, kurį galima pratęsti link Autobusų stoties. Galima iš to tunelio padaryti išėjimą/išvažiavimą priešais Geležinkelio stotį, patogiam išėjimui į VT. Bet jokiu būdų nedarant požeminių praėjimų tarp VT peronų, tarsi tai būtų neperbrendamos upės.

                            Trečias dalykas, kad VT sustojimus galima organizuoti taip, kad persėdimui skirti maršrutai stotų tame pačiame perone, o kiti - kituose. Iš esmės antžeminį pėsčiųjų praėjimą galima būtų daryt tik jeigu būtų kitaip organizuojamas VT eismas. Pavyzdžiui, pasukant 90 laipsnių kampu ir išskaidant į dvi dalis. Na ir dar galiausiai galima tunelyje organizuoti komerciją.
                            Komercijai organizuoti yra pilna vietos ir kitur. Ta komercija tuneliuose visada tokia nekokia būna (kiek pamenu visoje Europoje panašiai), nes pvz. tunelyje po Konstitucijos pr. ties Europos a. tai tikrai nieko gero.
                            Koks skirtumas kokie maršrutai kur stos, tie peronai neatskirti upėmis, kad tarp jų nebūtų galima praeiti. Gal tamsta turi kokių pavyzdžių su tokiais peronais atitvertais tvoromis ir sujungtais tik požeminiais praėjimais ar viadukais? Nes kiek kur teko lankytis, tai nepamenu tokių matęs. O visur yra taip:
                            https://www.google.lt/maps/@52.37842...7i13312!8i6656
                            https://www.google.lt/maps/@53.0817995,8.8131272,3a,75y,357.54h,89.07t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipOEQF6VnYOK-Dy7A24KWcqERREDxe6A8ETIulqv!2e10!3e11!6
                            https://www.google.lt/maps/@52.22922...7i13312!8i6656 (čia iš Varšuvos su tokiu pačiu praėjimu per peronų vidurį)
                            https://www.google.lt/maps/@49.60053...7i13312!8i6656
                            Paskutinis taisė sleader; 2019.05.16, 20:49.

                            Comment


                              Mane šiek tiek neramina senosios stalininės stoties padėties savotiškas užkonservavimas. Ar nebus panašiai kaip su oro uosto terminalu?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Mane šiek tiek neramina senosios stalininės stoties padėties savotiškas užkonservavimas. Ar nebus panašiai kaip su oro uosto terminalu?
                                Tai yra nacionalinė vertybė. Talibano tūkstančiai pasidarys charakiri prie Seimo.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Nori pasakyti, kad tarp tų VT peronų žmonės nevaikščios ir tų "gatvių" nekirs? Gal nejuokauk Nežinau kiek pačiam teko lankytis tokiuose VT mazguose su peronais, bet prisiminęs kokį Brėmeną, Amsterdamą ir kt., kuriuose labai panašiai priešais stotį įrengti VT mazgai, net negaliu įsivaizduotu kaip žmonės nevaikščiotų paviršiuje tarp tų peronų, o norėdami patekti iš vieno į kitą lįstų į požemį. Nereikia prisidengiant eismo saugumu įrenginėti požeminių perėjų tarp VT stotelių, tarsi tos VT juostos būtų automagistralės, reikia daryti, kad būtų patogu žmonėms, kuriems yra patogiausia vaikščioti žemės paviršiuje ir tiesiai iš A į B.
                                  Norint, kad srautas nekirstų visų peronų skersai, galima VT mazgą pozicionuoti kiek kitaip, o pagrindinį taką nukreipti jį aplenkiant, t.y. padarant nedidelį lankstą McDonald's kryptimi, nes nemažas srautas išėjusių iš stoties, kurie neina į VT, eina link šio restorano ar Pylimo g.
                                  Ne. Mano mintis buvo ta, kad jeigu kas nors ir eis tarp peronų, galima tų vaikščiojimų skaičių sumažinti iki minimumo. Tuo tarpu didįjį srautą nukreipiant į kitą lygį. Tokiu atveju bus maksimaliai saugiau pėstiesiems ir greičiau transportui.

                                  Aišku, galima būtų šiaip prašyti daugiau variantų padaryt. Dabartinėje stadijoje tą galima nesunkiai daryt.

                                  Comment


                                    Dar nepamirškit, kad autobusų stotis kišama po žeme. Tai iš principo norint, kad prieš Geležinkelio g. tunelis iškiltų į viršų, reikėtų stačių laiptų. Dabar gi, jeigu eini nuo būsimos stoties, tai iki Senamiesčio prieini be jokių laiptų. Geležinkelio stotyje tuo tarpu įrengti eskalatoriai/liftai į tunelį.

                                    Na ir galiausiai pati "tunelio" sąvoka gal nelabai tinkama. Aš labiau vadinčiau požeminiu pasažu. Gražiai įrengus, smarkiai apšvietus tai gali būti visai jaukus praėjimas.

                                    Comment


                                      O tai kodel eskalatoriai toks big deal? Be to autobusu stotis nereikalautu jokiu pozeminiu pasazu, juk ji nekerta begiu, o paprasti eskalatoriai yra akivaizdus sprendimas, net nematau apie ka cia diskutuot galima.

                                      Comment


                                        Creatium, nupiesti pesciuju srautu trajektorijos neatitinka realybes. Kaip daznai pats vaziuoji traukiniu?

                                        Pagrindinis peronas yra Pirmas. Butent i pirmaji perona ateina traukiniai, kuriais daugiausiai naudojamasi, pvz i Kauna. Tai yra naturalu ir logiska, nes jis yra arciausiai ir i ji lengviausia patekti.
                                        Pagrindiniai zmoniu srautai eina VIENU LYGIU sulyg dabartines stoties grindimis. Paskui jie NUSILEIDZIA laiptais arba pandusu link vietinio VT. Butent pirmas peronas - vietinis VT yra srautas nr 1.
                                        Pagal pristatoma plana zmonems siuloma iseiti normaliai is traukinio... na kaip normaliai, tikuosi jie bent peronus pakels, kad nereiketu sokineti metra link vagono kaip Rusijoje, tai vat jie iseina ir dabar siulo NUSILEIST i pozemi ir paskui vel PAKILT link vietinio transporto. Taigi siulo BLOGIAU ir nepatogiau nei yra dabar.

                                        Vietoj to kad padaryti draugiska visiems erdve su troleibusu "ziedu", kur pestieji galetu eiti kaip nori.. o gatve pakist po zeme, jie Gelezinkelio gatve padaro keturiu eismo juostu ir dar taip kad jos negalima butu kirsti!
                                        Planuoja kruva nauju ofisu ir darbo vietu. Ir visus tuos darbuotojus kazkodel reikia sukist i ta tuneli po zeme, kad jie galetu tiesiog pereiti gatve i VT? Vien del to kad is Gelezinkelio gatves padaro greito eismo gatve? kam? Kam prie stoties keturiu juostu tranzitine greito eismo gatve? Kas cia per nesamone?

                                        Pozeminiai isejimai i VT mazga gali buti tik vienu atveju, kai tai yra tiesioginis sujungimas su METRO. Bet bet kokiu atveju jie turi buti papildomi antzeminiais. Nera metro - jokiu pozeminiu praejimu, viskas. Pozeminis praejimas is kitu peronu gali laisvai baigtis VIENU LYGIU su dabartiniu stoties saligatviu.

                                        Comment


                                          @SouldMulticast nu man būtų įdomu pamatyti brėžinį tavo siūlomo varianto, kad ir labai paprastą. Aišku, organizuojant kuo mažiau gatvių kirtimų.

                                          Nepamirškit, kad autobusų stotis perkeliama už bėgių ir nuleidžiama po žeme. Požeminio pasažo pratęsimas (jis jau yra, tik jį reikėtų praplatint ir atnaujint) iki stoties yra visiškai logiškas.

                                          P.S. Geležinkelio gatvė yra pasirodo B2 kategorijos - faktiškai nebaigtas Senamiesčio aplinkkelis. Ir nors man irgi atrodo, kad jau nebėra poreikio ten turėti 4 eismo juostas, bet sumažinus ir iki 2 vistiek lieka galimybė organizuoti ir vieno lygio perėjas. Pasikartosiu, kad galima dubliuoti požeminį tunelį su antžeminėmis perėjomis. T.y. požeminiu nukreipiant pagrindinius srautus (dar bus ir RailBaltica atšaka - nepamirškit to ir ji turbūt nebus pirmame perone) iš autobusų stoties ar kitų traukinių maršrutų, o viršumi leidžiant minimaliausius srautus iš tarkim to paties pirmo perono ar norinčius VT žiede persėsti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X