Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vokiečių gatvės atkūrimo planai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Toje ankstesnėje nuotraukoje matyti, kad buvo natūralių akmenų grindinys, kanalizacijos grioviai iš kraštų, mediniai šaligatviai ir kai kur (ties namų durimis ar kiemų arkomis) mediniai tiltukai per griovius. Jokių Italijų, Ispanijų ir Portugalijų.
    Bet, aišku, kad tai neįpareigoja dabar daryti kažkokių bortelių, jei tai nepraktiška.
    Būtent. Kaip čia taip išeina, kad patys pateikia (spėju pačių paveldosaugininkų medžiaga) vaizdą, kuriame užfiksuota kitokia struktūra, bet jie kažkodėl ruošiasi saugoti būtent vėlyviausią variantą ir dar tokį, kuris nieko bendra su senove neturi... Kodėl taip daroma?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Toje ankstesnėje nuotraukoje matyti, kad buvo natūralių akmenų grindinys, kanalizacijos grioviai iš kraštų, mediniai šaligatviai ir kai kur (ties namų durimis ar kiemų arkomis) mediniai tiltukai per griovius. Jokių Italijų, Ispanijų ir Portugalijų.
    Bet, aišku, kad tai neįpareigoja dabar daryti kažkokių bortelių, jei tai nepraktiška.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gavau atsakymą:

    ,,Ačiū už pastabas. Į jas oficialiai atsakysime protokole po PP viešinimo renginio.

    Preliminarus atsakymas:

    Pradinė idėja, kuri buvo pateikta projekto konkursiniame pasiūlyme, - visos dangos buvo siūlomos viename lygyje. Vėliau, aptarus projektą su paveldosaugininkais, paaiškėjo, kad to padaryti negalima. Akmens trinkelių grindinys Vokiečių ir Dominikonų gatvėse yra saugoma Senamiesčio vertingoji savybė ir jos remontas yra projektuojamas atskiru tvarkybos projektu. Ši danga buvo įrengta tarpukariu kartu su bortais ir gatvės lygių perkirtimu - todėl tokia erdvinė struktūra yra išlaikytina.

    Click image for larger version  Name:	image.png Views:	0 Size:	1,29 MB ID:	1975420

    Todėl buvo pasirinktas kompromisinis variantas - bortai paliekami, tačiau įžambūs, o lygių perkritimas - sumažinamas nuo dabartinės situacijos iki ~7-10 cm aukščio. Bulvaro galuose - ties Salomėjos Nėries gimnazija ir ties Rotuše, šaligatvis bus nuleistas iki gatvės lygio ir ten barjero pėstiesiems nebus.

    Pėsčiųjų zonos erdvės ant saugomo gatvės grindinio funkcija nėra vien vaikščiojimas. Tai - erdvė pagalbinėms funkcijoms: dviračių saugojimui, automobilių parkavimui, prekių išsikrovimo vietoms, kavinių terasoms (kurios turės galimybę pasistatyti atitvarus nuo važiuojamosios dalies). Siūloma, kad ne sezono metu kavinių terasų erdvės, kur leistų gatvės gabaritai, būtų skiriamos papildomoms automobilių stovėjimo vietoms.

    Dėl eismo dalyvių šeimininkavimo - Vokiečių gatvėje numatoma gyvenamoji zona, kur prioritetas skiriamas pėstiesiems. Taigi pėsčiųjų perėjos - nenumatomos, o automobiliai ir kitas transportas turės rinktis saugų greitį.


    Pagarbiai,
    IMM architektai''

    Parašiau:

    Tai taip išeina - saugoma ne senesnė (bent kokio XIX a.) senamiesčio struktūra, bet tarpukario. Kodėl pasirinktas būtent šis laikotarpis? Minite, kad skirtingų lygių struktūra buvo įrengta tarpukariu - o kaip buvo kitais laikotarpiais? Jei kitais - ypač ankstesniais - laikotarpiais buvo vienas lygis, tuomet saugomas savotiškas senamiesčio palikimo pertvarkymas ir didelis klausimas ar toks sprendimas neiškraipė, nesudarkė istorinio reljefo. Pvz Ispanijos, Italijos senamiesčio gatvelės daromos vieno lygio nuo pastato iki pastato ir labai abejoju, kad tokia struktūra buvo palei XX a vos ne vidurį. Dėl to man atrodo, kad daroma ne tik istorinė žala (galbūt dėl to klystu), bet kad funkcinė tai tikrai. Juk tai kas bus padaryta, manau stovės bent kokia 50 metų.

    Pasiūlymas - galima įrengti bordiūrus toje pačioje vietoje kaip ir padaryta XX a., bet šaligatvio zoną, bordiūrą ir važiuojamąją zoną daryti viename lygyje.

    Jei bus galimybė - būčiau labai dėkingas jei atkreiptumėte paveldosaugininkų dėmesį į šį aspektą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O kame problema išsiusti per epristatymas užsiregistravus?
    Neturėjau laiko gilintis į savivaldybės beletristiką ir registruotis į dar vieną sistemą. Sekantį kartą pasidomėsiu ta sistema.

    Komentuoti:


  • Matematikas
    replied
    Atsitikinė idėja. Atstatyti nugriautus pastatus o pirmam aukšte padaryti ilgą galeriją per visą pastato ilgį su fontanu viduryje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O kame problema išsiusti per epristatymas užsiregistravus?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kviečiame vilniečius aktyviai dalyvauti viešame aptarime, kuris vyks 2022 m liepos 1 d. nuo 16 val. Vilniaus miesto savivaldybėje (Konstitucijos pr. 3, Vilnius), Tarybos posėdžių salėje, antrame aukšte.

    Pastebėjimus ir siūlymus dėl Vokiečių gatvės atnaujinimo galima teikti iki birželio 30 d. 18 val. el. paštu info@aimm.lt ir paštu: Stiklių g. 4, Vilnius, Vilniaus senamiesčio atnaujinimo agentūrai.


    Nusiunčiau savo pastebėjimus. Prisegiau ir savivaldybės email savivaldybe@vilnius.lt . Deja savivaldybės autoatsakiklis meta tokį pranešimą. Dabar generuoti el parašo nežadu:

    SVARBU! Automatinis pranešimas iš Vilniaus miesto savivaldybės
    Sveiki,
    malonu, kad kreipėtės į Vilniaus miesto savivaldybę. Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad pateikto prašymo ar skundo negalėsime nagrinėti, jei jo nepasirašėte1.
    Jei prašymą ar skundą pasirašėte, per dvi darbo dienas gausite automatinį el. laišką su registracijos numeriu ir informacija, kaip galite sekti kreipimosi nagrinėjimo eigą2.
    Į mus galite kreiptis ir kitais būdais:
    • paslaugas užsakydami internetu;
    • apie pastebėtas problemas mieste pranešdami per „Tvarkau miestą“ (arba atsisiuntę mobiliąją versiją „App Store“ ir „Google Play“);
    • pasirašytą prašymą ar skundą siųsdami:
    • per https://epristatymas.lt/ (iki 50 Mb, e. pristatymo dėžutės adresas – 188710061);
    • el. p. savivaldybe@vilnius.lt (iki 20 Mb);
    • pašto adresu: Konstitucijos pr. 3, 09601 Vilnius;
    • atvykę į Klientų aptarnavimo centrą adresu: Konstitucijos pr. 3, Vilnius.
    Daugiau patarimų>>čia
    Daugiau informacijos: www.vilnius.lt

    Informacija apie duomenų tvarkymą čia
    Pastaba. Tai automatinis pranešimas, todėl į jį neatsakinėkite. Šis pranešimas siunčiamas tik vieną kartą per parą nepaisant, kiek buvo gauta el. laiškų iš vieno (unikalaus) el. pašto adreso.

    Pagarbiai
    Vilniaus miesto savivaldybė



    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	3194
Size:	127,4 kB
ID:	1975048

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	426
Size:	31,3 kB
ID:	1975046

    Jomajo
    - dangų aukščių perkritimas psichologiškai suformuoja dvi skirtingas erdves. tai reiškia, kad važiuojantys jausis drąsiau savojoje zonoje su visomis iš to kilsiančiomis pasekmėmis.
    - skirtingų veiklų funkcijos persipynusios per skirtingas zonas sukels chaosą ir didins insidentų riziką, nes eismo dalyviai intuityviai darys prielaidą, kad jie yra savo zonos šeimininkai.
    - sedėjimas, aptarnavimas, vaikščiojimas zonoje, kuri turi skirtingus lygius labai apsunkins tos zonos dalyvių gyvenimą.

    Kam taip daryti?

    Komentuoti:


  • MarkWood
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Autobusų stotelė, ten ir dabar yra šokia tokia.

    https://www.google.com/maps/@54.6782...7i13312!8i6656
    Rimta. Manau čia tilptų ir visa autobusų stotis. Gaila, kad kiaurai perpučiama, ir perlyjama. Bet užtat gerai matoma. Iš visų garbingiausių perspektyvų.

    Komentuoti:


  • Goodoo
    replied
    Taigi paaiškinime parašyta, kad šiame paviljone bus įvairios ekspozicijos

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
    Būsimojo metro stoties antžeminis paviljonas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
    Stotelė? Taromatas? Rotušės fasado apsauga nuo apspjaudymo, ar piktos akies? Dėčiau būdą tada iki pat rotušės stogo karnizo.
    Autobusų stotelė, ten ir dabar yra šokia tokia.

    https://www.google.com/maps/@54.6782...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • _rB_
    replied
    Rūkomasis ten

    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
    Stotelė? Taromatas? Rotušės fasado apsauga nuo apspjaudymo, ar piktos akies? Dėčiau būdą tada iki pat rotušės stogo karnizo.
    Teisingiausia gal būtų pavadinti tai "lėšų įsisavinimas", "projekto patiuningavimas", "nežinau kam, bet gal kokiai lauko kavinei tiks", "kokią nors meno istaliaciją įgrūsim (panašiai, kaip Gedimino pr. prie MacDonalds" ), "kad per daug tuščia nebūtų".
    Paskutinis taisė digital; 2022.06.16, 00:40. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • silkiokas69
    replied
    Parašė MarkWood Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
    Stotelė? Taromatas? Rotušės fasado apsauga nuo apspjaudymo, ar piktos akies? Dėčiau būdą tada iki pat rotušės stogo karnizo.
    Vieta žmonėm pasislėpti nuo saulės ir katapultų apšaudymo.
    Paskutinis taisė digital; 2022.06.16, 00:40. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • MarkWood
    replied
    Gal kas žino, kokia paskirtis šios prabangios trasos "dominantės" ?
    Stotelė? Taromatas? Rotušės fasado apsauga nuo apspjaudymo, ar piktos akies? Dėčiau būdą tada iki pat rotušės stogo karnizo.

    Click image for larger version  Name:	rotus.JPG Views:	0 Size:	197,0 kB ID:	1974739
    Click image for larger version  Name:	rotus2.JPG Views:	0 Size:	223,8 kB ID:	1974740

    Paskutinis taisė MarkWood; 2022.06.15, 22:35.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nes istorinė gatvės išklotinė greičiausiai saugoma. Čia dėl bortų.
    Čia tie garsieji paveldiniai bortai, kaip Geležinkelio gatvėje buvo paveldinis sovietinis šaligatvis?

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	953
Size:	1,02 MB
ID:	1974737

    Ar dalyvavot viešuose svarstymuose? Ne? Tai kiti vietiniai pareiškė savo nuomonę
    Svarstymuose nedalyvavau, bet buvau rašęs projektuotojams dar vasarį, kai pirmą kartą pamačiau šitas nesąmones vizualizacijose - jokio atsakymo negavau.



    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nes istorinė gatvės išklotinė greičiausiai saugoma. Čia dėl bortų.
    Bet galima saugoti ir be aukščių skirtumo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nes istorinė gatvės išklotinė greičiausiai saugoma. Čia dėl bortų.

    Kitką turbūt atsako šitas paveiksliukas. Ar dalyvavot viešuose svarstymuose? Ne? Tai kiti vietiniai pareiškė savo nuomonę

    Komentuoti:

Working...
X