Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    manau jau kloja asfalta dviraciu takui

    Comment


      Taip. Ir galima matyt, kad taiso dviračių tako susijungimą su tiltu:

      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-04-18 100401.jpg
Views:	43
Size:	49,3 kB
ID:	1716100

      Comment


        Parašė mag Rodyti pranešimą

        Na va žmonės nori atgaivintos laivybos Neryje, o vos tik atsiranda pirmieji laivai iškart norima juos iš ten išgrūsti Šiaip ta barža nėr jau tokia baisi, ir atnaujinta prieš keletą metų. Panašių objektų net Romoje galima pamatyt. Vaizdą sugadina tie laiveliai "aplipę", kurie sudaro kažkokio "bardako" ar metalo laužo krūvą. Na bet jei bus daugiau vietų ateityje "priparkuot" laivus gal vaizdas kiek pagerės, kartu atsirandant ir geresnės išvaizdos laivams. Vienas panašus objektas lyg naujai padarytas netoli Mindaufo tilto. Beje ant Vilniaus tiltų jau ne pirmi metai yra laivybos ženklai, tai ten kas?Ne farvateris pažymėtas?
        Gal ir farvateris, bet kaip ir minėjau, jo kelias yra trumpas. Anksčiau lyg ir plaukdavo tas senasis pramoginukas iki Valakupių pirmo ar trečio pliažo, toliau nesu matęs. Galėtų sužymėti bent Nemenčinė - Grigiškės. Pasvajojimui: pasikrauni dviratukus į laivelį, nuplauki, o grįžti su dviratuku....

        Comment


          abejociau ar apsimoketu leisti ka nors nuostabesnio uz tokius katamaranus: http://www.discat.net/Belka.html , http://www.discat.net/Atoll.html
          Tai panasaus tipo ten ir prisisvartave..
          Bet jei juos nudazyti zmogiskomis spalvomis ir leisti is tikruju iki Valakampiu nuo kokio Zveryno su keliais sustojimais tai gausis nebloga nauja transporto rusys.

          Comment


            Na tas laiavs Ryga teko matyt ir gan dideles grupes keleiviųn plukdė apsisukdavo ties vingiu prie geležinio vilko tilto. Kitu mažesniu laiveliu bandė ir keliones iki Kernavės rengt , fotografas Paukštys berods. Kažkoks naujas nematytas laivas "priparkuotas" prie vamzdžio, ir gan didelis.

            Comment


              Šiandieninės (balandžio 20 d.) nuotraukos iš viršutinės Neries krantinės terasos.

              Pėsčiųjų takas einant nuo Žaliojo tilto. Vienoje vietoje susiaurėja dėl palikto seno medžio.


              Šiltuoju laikotarpiu sužaliavus lapams turėtų būti visai malonu prasieiti šita alėja. Takai nėra labai platūs, bet kitokie nelabai čia ir tilptų nejudinant seniau susodintų medžių.


              Artėjant prie tilto takai vėl sueina arčiau vienas kito:


              Ties vienu iš medžių uždėta šaknų ir kamieno apsauga:


              Anksčiau apkalbėtas takų susikirtimo sprendimas ties Baltuoju tiltu, jau su pataisytu dviračių tako išvedimu į dviračių juostą ant tilto:


              Šalia pievos jau statomi mažosios architektūros elementai. Dviračių stovai ir šiukšliadėžės:


              Taip pat sumontuota ir pora suolų:
              Paskutinis taisė Bernex; 2019.04.20, 20:24.

              Comment


                Parašė Bernex Rodyti pranešimą
                Šiltuoju laikotarpiu sužaliavus lapams turėtų būti visai malonu prasieiti šita alėja. Takai nėra labai platūs, bet kitokie nelabai čia ir tilptų nejudinant seniau susodintų medžių.
                Panaši alėja, beje, turėtų būti ir einant link Green Hall komplekso.

                Comment


                  Netyčiom "tvarkau vilnių" užtikau didelį skundą dėl Upės dviračio ir pėsčiųjų tako: https://tvarkaumiesta.lt/problem/98783
                  Čia, matyt, tas pats, kur kritikavo kratinės suoliukus.

                  Comment


                    Zemaugius augalus reikia sodonti toj alejoj ir visur kur tik yra vietos. Vilniuj reikia krumu ir kuo daugiau

                    Comment


                      Siaip su juo sutinku. Tokio plocio pesciuju takas tikrai netinka sioje vietoje, ir tik skatins zmones eiti dviraciu taku. Panasu kad savivaldybe su tokiais projektais bando paversti pesciuosius ir dviratininkus priesiais, kol automobilistam toliau platina gatves, leidzia parkuotis ant saligatviu ir A juostose prie kliniku. .
                      Paskutinis taisė MindesAcc; 2019.04.21, 01:27.

                      Comment


                        Man irgi iš nuotraukų pasirodė siaura pėsčiųjų dalis (gyvai dar nemačiau). Čia vienas iš retų atvejų kai vietos patogesniam/platesniam takui užtenka, todėl bus keista jei susitikusios dvi jaunos šeimos su vežimėliais negalės prasilenkti. Aišku, smagu, kad darbai apskritai vyksta ir bent jau dviratininkai, manau, tikrai įvertins naują taką.

                        Comment


                          Panašu, kad tako plotis apie 150 cm.

                          Comment


                            Projektinis - 3,68 metro. Padalinant iš pusės (nes medžiai ir suoliukai), tai bus 1,84.

                            Klausimas yra ar realiai ten bus pėsčiųjų tame take. Jis veda faktiškai į niekur, pakeliui nėra lankytinų objektų (na, jie kitoje pusėje).

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Netyčiom "tvarkau vilnių" užtikau didelį skundą dėl Upės dviračio ir pėsčiųjų tako: https://tvarkaumiesta.lt/problem/98783
                              Čia, matyt, tas pats, kur kritikavo kratinės suoliukus.
                              Na aš pilnai pritariu, tam kas čia surašyta. Tą patį galima pritaikyti ir takui Paupyje, kur jis dar siauresnis. Šiaip ir daugumai naujai tiesiamų takų galioja tos pačios pastabos, nes klaidosi visada tos pačios.
                              Paskutinis taisė ArtisLT; 2019.04.22, 20:51.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Projektinis - 3,68 metro. Padalinant iš pusės (nes medžiai ir suoliukai), tai bus 1,84.

                                Klausimas yra ar realiai ten bus pėsčiųjų tame take. Jis veda faktiškai į niekur, pakeliui nėra lankytinų objektų (na, jie kitoje pusėje).
                                Primetus pagal plytelių pločius tai didžioji dalis siekia 2 metrus, tad nėra taip tragiškai, kaip tas veikėjas ten piešia. Bet bendrai paėmus tai pastabos yra tos, į kurias visuose projektuose reikia atkreipti dėmesį.

                                Comment


                                  O kodėl staiga pradėjo visur tiesti juodo asfalto takus? Nepasiteisino raudoni takai ar kaip? Kuri danga yra geriau?

                                  Comment


                                    Parašė derbis Rodyti pranešimą
                                    O kodėl staiga pradėjo visur tiesti juodo asfalto takus? Nepasiteisino raudoni takai ar kaip? Kuri danga yra geriau?
                                    Pagrindas visada tiesiamas juodas, paskutinis viršutinis - raudonas. Šitame take trūksta paskutinio sluoksnio.

                                    Comment


                                      Parašė derbis Rodyti pranešimą
                                      O kodėl staiga pradėjo visur tiesti juodo asfalto takus? Nepasiteisino raudoni takai ar kaip? Kuri danga yra geriau?
                                      Bet tai aš žiūriu žmonės rimtai nepastebi, kad po nebaigtų darbų statybvietes vaikščioja. Jiems ką, kas 5 metrus po lentelę pakabinti? O atsakymas, tai kad raudoną daro tik viršutinį sluoksnį dėl ekonomijos. Kažkada bandė daryti raudoną per visą storį, tai kainos šiek tiek pritrenkė.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.23, 14:05.

                                      Comment


                                        O gal čia ir yra atsakymas, kodėl trūkinėja raudonas asfaltas naujuose takuose? Užlieja juodo, sutrambuoja, jis atvėsta. Krečia raudoną, bet jis labai plonas ir kaip atskiras sluoksnis jau nesukimba su juoduoju, todėl lūžta, kaip plonytis vaflis. Mačiau video, kaip Olandijoj tiesa takus, tai ten kaip reikiant krečia vien raudoną sluoksnį ir jis neįtikėtinai storas (tiesė gatvėje, kaip dviračių juostas, tuo pat storiu, kaip automobilių asfaltą).
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          O gal čia ir yra atsakymas, kodėl trūkinėja raudonas asfaltas naujuose takuose? Užlieja juodo, sutrambuoja, jis atvėsta. Krečia raudoną, bet jis labai plonas ir kaip atskiras sluoksnis jau nesukimba su juoduoju, todėl lūžta, kaip plonytis vaflis. Mačiau video, kaip Olandijoj tiesa takus, tai ten kaip reikiant krečia vien raudoną sluoksnį ir jis neįtikėtinai storas (tiesė gatvėje, kaip dviračių juostas, tuo pat storiu, kaip automobilių asfaltą).
                                          Vienas iš variantų galimas ir atsisluoksniavimas. Bet tie, kur Goštauto gatvėje, tai man panašiau į sunkiosios technikos sulaužytą asfaltą, kai apačioje pagrinduoe atsirado tuštumų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X