Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Puikus klausimas. Vat kodėl LEZas netilpo kur nors už aerodromo, toli nuo tankiai apgyvendintų rajonų? Gal dėl to, kad ten jau nebe Klaipėdos miestas, o rajonas ir susitart nepavyko? O nuo nešvaraus oro kenčia visi klaipėdiečiai. Be to, jei vietos dabar netrūksta, tai nereiškia, kad nereikia palikti ploto plėtrai po dešimtmečių ar šimtmečio.
    Apie LEZą prie aerodromo net nesvarstė.

    Klaipėdos LEZ istorija: nuo neišbrendamos ganyklos iki pasaulinio pripažinimo

    Būdamas ir Klaipėdos miesto tarybos nariu, KVG direktorius E. Gentvilas parengė miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektą ir būsimos laisvosios ekonominės zonos ribų aprašymą su teritorijos grafiniu planu.

    „Šiame projekte buvo numatytos trys teritorijos zonai vystyti. Pirmoji apėmė Smeltės pusiasalį, Vakarų laivų gamyklą ir Malkų įlankos apylinkes. Antroji teritorija buvo toje pat vietoje, kur dabar yra LEZ. Trečioji – netoli „Draugystės“ geležinkelio stoties. <...> 1995 metų rugsėjo 14 d. Klaipėdos miesto savivaldybės taryba po audringų diskusijų priėmė sprendimą dėl Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos steigimo pagal E. Gentvilo pateiktą projektą. Vos dviejų balsų persvara…“, – nurodoma knygoje.

    Tačiau pritarti tokiems miesto norams centrinė valdžia neskubėjo. Diskusijos dėl laisvosios ekonominės zonos vietos ir derinimai truko lygiai metus.

    „Daugiausiai problemų, derantis su šalies valdžia, sukėlė šalia uosto esanti teritorija, siūloma zonos steigimui. Sulaukėme didžiulio pasipriešinimo. Mums buvo tiesiai pareikšta, esą nėra ko lįsti prie uosto, tai nacionalinio saugumo interesai. O mes mat norime leisti čia arabams ir amerikonams su savo kapitalu ateiti! Taigi, vieta zonai šalia uosto iš karto buvo atmesta“, – knygoje cituojamas E. Gentvilas.

    Vieta zonai į pietus nuo „Draugystės“ stoties, kur buvo numatyta apie 400 ha žemės logistinei veiklai, taip pat buvo labai greitai atmesta, nes teigta, kad ši vieta reikalinga miesto gyvenamųjų rajonų plėtrai ir su tuo susijusioms miesto reikmėms.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/1...o-pripazinimo/

    Trečioji teritorija būtu buvusi pati palankiausia, nes pakankamai toli nuo gyvenamųjų namų. Beto nutiesus pietinį aplinkelį ir rekonstravus ĮŠilutės kelią transporto srautai galėtu visiškai aplenkti gyvenamuosius rajonus. Plius užsodinus mišku teritoriją tarp Jūrininkų pr. ir Draugystės stoties būtu galima visiškai atskirti gamyklas nuo daugiabučių. Atmesta, nes tuometu vis dar tikėta kad pavyks vėl užkurti sovietines statybas!

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pačio miesto nelabai reikia plėsti (kol kas). Atvirkščiai, geriau tankinti ir pertvarkyti senus pramoninius rajonus miesto ribose. Taip ir atliekama, nors ne masiškai. O ateityje galima būtų.užstatyti kai kuriuos plotus tarp miesto ir rajono (nuosavų namų kvartalų). Pramonės objektams galėtų būti skirta geresnė vieta, o uosto teritoriją galima pertvakyti taip, kad gyventojai turėti daugiau prieiegos prie marių. Kita vertus, galbūt nebėra ambicijos labiau investituoti mieste, nes gyventojų skaičius sumažėjo, o rajone gyvenantiems nelabai norisi miesto šurmulio šalia.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė LuDux Rodyti pranešimą

    Negi jau kažkas Klaipėdoje nebetelpa?
    Puikus klausimas. Vat kodėl LEZas netilpo kur nors už aerodromo, toli nuo tankiai apgyvendintų rajonų? Gal dėl to, kad ten jau nebe Klaipėdos miestas, o rajonas ir susitart nepavyko? O nuo nešvaraus oro kenčia visi klaipėdiečiai. Be to, jei vietos dabar netrūksta, tai nereiškia, kad nereikia palikti ploto plėtrai po dešimtmečių ar šimtmečio.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    RailBaltica ar ne, bet Klaipėdai reikėtų geresnio susisiekimo su Kaunu ir Vilniumi, kurie yra svarbūs ekonominiai ir urbanistiniai šalies centrai. Būtų puiku, jeigu kelionė/krovinių gabenimas geležinkeliais truktų 1.5-2 val. maksimum. Dabar aktuali kelionės trukmė - 4-4.5 val. yra ilgoka ir tai jau yra svaresnė laiko investicija. Lietuva pakankamai nedidelė šalis ir efektyviai atnaujinus infrastruktūrą, galima būtų patogiai keliauti visiems tarp Pajūrio/uosto ir Kauno bei sostinės.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.03.08, 17:30.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė evaldas22 Rodyti pranešimą
    Ką manote apie Klaipėdos likimą Rail Baltica projekto nuošalyje?
    https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas
    Manau RailBalticą reikia įrašyti į 2030 Mėlynojo proveržio strategijos tikslus.

    Komentuoti:


  • evaldas22
    replied
    Ką manote apie Klaipėdos likimą Rail Baltica projekto nuošalyje?
    https://www.vz.lt/transportas-logist...inis-klausimas

    Komentuoti:


  • LuDux
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai.
    Negi jau kažkas Klaipėdoje nebetelpa?

    Komentuoti:


  • Gorgon
    replied
    Atleiskite, jei straipsnis ne visai į temą, tačiau labiau tinkančios temos forume neradau:

    Nauji miesto dokumentai leis drąsiau planuoti ateitį

    Vasario 25 d. posėdžiausiančiai Klaipėdos miesto savivaldybės tarybai tvirtinti teikiamas sudėtinis sprendimo projektas, kuriuo savivaldybės administracijai siūloma pavesti vykdyti savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus funkcijas.
    Gal kas iš labiau nusimanančių forumiečių galėtų paprasčiau paaiškinti, ką šis sprendimas pakeis ir kaip viskas buvo daroma iki šiol?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Yra bent kokie nurodyti terminai dėl GREEN PARK HOTEL KLAIPĖDA. Rekonstrukcija? Jau pusantrų metų nuo pirmojo straipsnio, bet nieko naujo nesigirdi. Nors jei pagaliau įkėlė į citify tai gal kažkiek stumiasi į priekį projektas.
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Pardon, tik dabar citify įkėlė.

    Blogas tuo, kad senoji pastato dalis net netrodo, o yra komiblokas su skirtingo dydžio langais. Ant aukštuminės dalies numatomas "galinis" fasadas kas Lietuvoje reiškia kažką labai pigaus. Tikiuosi projektas dar keisis.



    Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai. Gyvenamosios teritorijos beveik iš visų miesto pusių apspaustos pramonės, su taršiomis gamyklomis. Aišku, šalia jų niekas nenori gyventi, todėl ir miesto plėtra rytų kryptimi nevyksta. LEZ gerokai per arti mikrorajonų. Klaipėdos energija ir visos kitos pramonės įmonės šalia Dangės ir Liepų gatvės, turbūt projektuotos Senamiesčio proletarams, kad pėsčiomis galėtų eiti į darbą. Apskritai turbūt nėra kito Lietuvos miesto, kur pramonė būtų įsprausta į tokias puikias miesto erdves, šalia centro.

    Mano supratimu būtų geriau, jei žmonės gyventų mieste, o pramonė plėstusi rajone, bet ko gero, susitarti tarp dviejų savivaldybių nėra taip paprasta.
    Klaipėdos energija prie Dangės užkuriama retai ir yra planų ją iškelti, bet jie vis atideliojami, o gamyklos Liepų gatvėje stovėjo dar prieš karą. Šiaip didelę paskatą miestui duotu uosto iškėlimas bent jau iš šiaurinės dalies. Tačiau be išorinio uosto tiesiog nėra vietos kur uostą būtu galima iškelti. Pramonė lygi ir bando pradėti kurtis palei autostradą. Ten lyg ir medieną turi nusipirkusi didelį sklypą. Gal kada nors išsikels ten.
    Pietiniai miesto daliai labai padėtu pietinis aplinkelis ir normalus išvažiavimas per Lypkius - smarkiai sumažintų srautą ir atsirastu galimybė siaurinti Jūrininko pr. (paliekant 2 juostas vietoj 4) ir Šilutės pl. (paliekant 4 ar 4+2A juostas vietoj 6). Be to laukus už Jūrininkų pr. siūlyčiau užsodinti mišku taip atsirastu alternatyva Girulių miškui, kuris nuo pietinės Klaipėdos yra labai toli. Plius reiktų sutvarkyti priėjimą prie marių prie mukrano.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Pardon, tik dabar citify įkėlė.

    Blogas tuo, kad senoji pastato dalis net netrodo, o yra komiblokas su skirtingo dydžio langais. Ant aukštuminės dalies numatomas "galinis" fasadas kas Lietuvoje reiškia kažką labai pigaus. Tikiuosi projektas dar keisis.

    Parašė Scarface Rodyti pranešimą
    Klaipėdos bėda, kad iškart po karo "urbanistai su pagonais" pradėjo neprotingai formuoti miestą. Vietoje to, kad mestą tolygiai plėtoti į visas puses, paėmė ir ištempė palei uostą. Prigėrus "Švyturio" galima nuo Minijos g. da***ti iki Šilutės pl. kur praktiškai miesto pabaiga. Tarp Kauno g. ir Baltijos pr. miesto centras, o sovietmečių dykvietės ir pramoninės zonos. Nors po nepriklausomybės atkūrimo buvo galima suformuoti patrauklų miesto centą, bet su Akropoliu ir kitais PC nužūdė visą tą vietą. "Vetrungė" labai jauki, ypač kur "Gandrališkės" ir aplinkui mažaaukščiai prieškario namai. Ilgą laiką ši dalis buvo apleista ir merdėjo, dabar po truputį atsigauna.
    Beje, pirmieji miegamieji rajonai "Nėringa", "Pempininkai" visai geri rajonai, jie labai žali. Jei juose padaryti kvartalinę renovaciją, kaip dabar daroma Rumpiškėse, butų visai patraukli vieta gyventi
    Klaipėda apskritai turi labai mažai laisvo ploto miesto plėtrai. Gyvenamosios teritorijos beveik iš visų miesto pusių apspaustos pramonės, su taršiomis gamyklomis. Aišku, šalia jų niekas nenori gyventi, todėl ir miesto plėtra rytų kryptimi nevyksta. LEZ gerokai per arti mikrorajonų. Klaipėdos energija ir visos kitos pramonės įmonės šalia Dangės ir Liepų gatvės, turbūt projektuotos Senamiesčio proletarams, kad pėsčiomis galėtų eiti į darbą. Apskritai turbūt nėra kito Lietuvos miesto, kur pramonė būtų įsprausta į tokias puikias miesto erdves, šalia centro.

    Mano supratimu būtų geriau, jei žmonės gyventų mieste, o pramonė plėstusi rajone, bet ko gero, susitarti tarp dviejų savivaldybių nėra taip paprasta.

    Paskutinis taisė Blaze; 2021.02.24, 10:04.

    Komentuoti:


  • Scarface
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Klaipėda labai skirtinga. Labai jauki ir patraukli nuo Tilžės ir sausio 15-osios gatvių į šiaurę (mano šiaip mėgstamiausias didelis miestas po Vilniaus) ir gana nesimpatiška į pietus nuo jų, net ir sovietiniai rajonai senamiesčio apylinkėse visai nieko. Aišku didele dalimi dėl to, kad ten miestas statytas prie pat pramoninių uosto objektų.
    Klaipėdos bėda, kad iškart po karo "urbanistai su pagonais" pradėjo neprotingai formuoti miestą. Vietoje to, kad mestą tolygiai plėtoti į visas puses, paėmė ir ištempė palei uostą. Prigėrus "Švyturio" galima nuo Minijos g. da***ti iki Šilutės pl. kur praktiškai miesto pabaiga. Tarp Kauno g. ir Baltijos pr. miesto centras, o sovietmečių dykvietės ir pramoninės zonos. Nors po nepriklausomybės atkūrimo buvo galima suformuoti patrauklų miesto centą, bet su Akropoliu ir kitais PC nužūdė visą tą vietą. "Vetrungė" labai jauki, ypač kur "Gandrališkės" ir aplinkui mažaaukščiai prieškario namai. Ilgą laiką ši dalis buvo apleista ir merdėjo, dabar po truputį atsigauna.
    Beje, pirmieji miegamieji rajonai "Nėringa", "Pempininkai" visai geri rajonai, jie labai žali. Jei juose padaryti kvartalinę renovaciją, kaip dabar daroma Rumpiškėse, butų visai patraukli vieta gyventi
    Paskutinis taisė Scarface; 2021.02.24, 08:27.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Po Bastionų namų, blogos žinios iš Klaipėdos nesibaigia.

    GREEN PARK HOTEL KLAIPĖDA. Rekonstrukcija.

    Click image for larger version  Name:	Citify-Minijos-g.-119-02.jpg Views:	0 Size:	119,9 kB ID:	1863963

    Click image for larger version  Name:	Citify-Minijos-g.-119-03.jpg Views:	0 Size:	103,4 kB ID:	1863964
    https://citify.eu/green-park-hotel-klaipeda/
    Primena pigesnį visai naujo Granville Street projekto Vankuveryje variantą.

    Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.23, 21:41.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Klaipėda labai skirtinga. Labai jauki ir patraukli nuo Tilžės ir sausio 15-osios gatvių į šiaurę (mano šiaip mėgstamiausias didelis miestas po Vilniaus) ir gana nesimpatiška į pietus nuo jų, net ir sovietiniai rajonai senamiesčio apylinkėse visai nieko. Aišku didele dalimi dėl to, kad ten miestas statytas prie pat pramoninių uosto objektų.
    Kai kurie pietiniai rajonai visai geri. Ne visi daugiaubučių kompleksai yra pilki. Be to, aplinka gana tvarkinga. Dažnai primištame, jog tarp kelių rajonų (paraleliai Minijos gatvei ir Šilutės plentui) tęsiasi ir parkų sistema.
    Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.23, 21:43.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Minijos gatvė labiausiai nejauki dėl šalia esančios pramonės bei kelių tinklo, orientuoto aptarnauti pramonės objektus. Gana panaši situacija ir Šilutės plente. Tokia jau ta Klaipėda, bet visvien ypatingas miestas.
    Klaipėda labai skirtinga. Labai jauki ir patraukli nuo Tilžės ir sausio 15-osios gatvių į šiaurę (mano šiaip mėgstamiausias didelis miestas po Vilniaus) ir gana nesimpatiška į pietus nuo jų, net ir sovietiniai rajonai senamiesčio apylinkėse visai nieko. Aišku didele dalimi dėl to, kad ten miestas statytas prie pat pramoninių uosto objektų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Senos žinios... Kuom jis blogas?
    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/0...tu-priestatas/

    https://www.klaipeda.lt/data/public/...19-05-17_1.pdf

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Po Bastionų namų, blogos žinios iš Klaipėdos nesibaigia.

    GREEN PARK HOTEL KLAIPĖDA. Rekonstrukcija.

    Click image for larger version

Name:	Citify-Minijos-g.-119-02.jpg
Views:	2180
Size:	119,9 kB
ID:	1863963

    Click image for larger version

Name:	Citify-Minijos-g.-119-03.jpg
Views:	2112
Size:	103,4 kB
ID:	1863964
    https://citify.eu/green-park-hotel-klaipeda/

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Tiesą sakant visos plačios gatvės yra labai nejaukios ir atstumiančios žmones, dėl ko jose statosi visokie utilitariniai objektai, o praeivį tikrai ne visada sutiksi.
    Minijos gatvė labiausiai nejauki dėl šalia esančios pramonės bei kelių tinklo, orientuoto aptarnauti pramonės objektus. Gana panaši situacija ir Šilutės plente. Tokia jau ta Klaipėda, bet visvien ypatingas miestas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Deja, panašu, kad situacija keičiasi...
    Klailėda bus ne degalinė, i degalinIŲ sostinė.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tiesą sakant visos plačios gatvės yra labai nejaukios ir atstumiančios žmones, dėl ko jose statosi visokie utilitariniai objektai, o praeivį tikrai ne visada sutiksi.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Taip, kaip ir visos plačios Klaipėdos gatvės yra š krūva.
    H. Manto gatvė? Liepų gatvės pradžia? Tas pats Taikos pr. tikrai gerenės gatvė nei Laisvės pr. Vilniuje.

    Komentuoti:

Working...
X